Za volantem vozu se střídali němečtí tovární jezdci značky Jörg Bergmeister a Timo Bernhard, jež doplnili domácí piloti Kevin Buckler a Michael Schrom.
Kvartet tak nechal za sebou šňůru silnějších vozů, zejména stroje nového označení Daytona Prototypes, uzavřené speciály, do nichž usedlo mnoho slavných pilotů.
Vozům GT patřily i zbylé stupně vítězů. Druhé dojelo Ferrari 360 Modena s trojicí Mowlem, Lazzaro, Kelleners a třetí místo patří dalšímu porsche se čtveřicí Standridge, Steranka, van Overbeek, Murry.
Nejlepším z novým prototypů byl Multimatic Ford Focus, který do cíle dovedli na čvrtém místě David Brabham s Maxwellem a a Epringhamem.
Vozy Porsche GT3-RS nasazoval předloni i český tým Coca-Cola Racing, když s jedním z aut závodil ve FIA GT i Tomáš Enge. Loni s vozem stejného typu v českém mistrovství úspěšně závodila dvojice Josef Venc - Václav Nimč.
Výsledky, 24 hodiny Daytony:
1 Buckler, Schrom, Bernhard, Bergmeister Porsche 911 GT3RS GT
2 Mowlem, Lazzaro, Kelleners Ferrari 360 GT
3 Standridge, Steranka, van Overbeek, Murry Porsche 911 GT3 RS
4 Brabham, Maxwell, Epringham Multimatic Ford Focus DP
5 Haywood, France, Goodyear, Sharp Fabcar Porsche DP
6 Lieb, Hindery, Baron, Petty Porsche 911 GT3RS GT
7 Bentley, Kitch, Prukowski Lola-Nissan SRP-II
8 MacLeod, Gaughran, Gaylord, Gorriaran Lola-Nissan SRP-II
9 Wallace, Neugarten, Policand, Barbosa Mosler MT900R GTS
10 Morgan, Morgan Norick, Pace Chevrolet Corvette GTS
Josef Venc s Porsche GT3-RS při závodě FIA Grand Turismo v Brně 2002. |