„Vždycky jsem chtěl auto, které má pod kapotou ty správné koně. Teď se se mi tohle přání splnilo. Rodinné auto je sice možná praktičtější, ale člověk žije jenom jednou. A život není jen o praktických věcech a správných rozhodnutích. Je to klukovský sen a já jsem si ho takto splnil,“ řekl Kulhavý.
Olympijský vítěz v cross country, který nedávným ziskem titulu mistra Evropy v maratonu zkompletoval sbírku triumfů z velkých akcí, hodlá nový vůz, který si měl možnost už nějaký čas osahat, plně využívat pro přesuny na závody.
„Dám dovnitř někdy i dvě kola a je to pohodlné na cestování. Najel jsem s tím už čtyři tisíce kilometrů a dělá mi to radost. Člověk si užije tu primitivní radost ze zrychlení. Není to o rychlosti, ale o zrychlení a pohodlné bezpečné rychlosti. V Německu to můžu trošku rozjet,“ řekl Kulhavý a prozradil, že svištěl i 260 kilometrů v hodině.
S vozem ale zároveň vyjede třeba i na obyčejné nákupy. „Lidi na mě koukali trošku divně, když jsem tam u obchodu naložil dlažbu,“ smál se Kulhavý. „Už tak je to auto nízko, s dlažbou to bylo asi pět centimetrů nad silnicí, málem jsem nedojel, ale všechno v pohodě,“ řekl.
„Čtyři roky mě nechytili policajti, s tímhle autem hned čtvrtý den. Stavěli mě už dvakrát. Jednou to byla kontrola, vyvázl jsem dobře. Podruhé už tolik ne. Naštěstí to bylo ale jen o kousek a za tisíc korun,“ přiblížil Kulhavý nedávnou zkušenost.
Aut už vystřídal několik. „Své vlastní tři, partnerské také tři. Jako první jsem měl Mitsubishi Colt GTI. Už to první auto bylo sportovní, 140 koní, to byla raketa. Dosud moje velká vzpomínka. Ferrari pro chudé se tomu říkalo. Hodně jsem si to užil,“ uzavřel Kulhavý.