Křenek motorsport pro rok 2001 připravoval devět vozů, přičemž o osm z nich se dále staral v průběhu sezóny. Převážně se jednalo o stroje pro pohárové závody. "Václav Brejla měl od nás chystané auto pro Česká pojišťovna-Škoda Octavia Cup a na závody Pickupů jsme připravovali automobily Petru Kolářovi, Pavolu Bahýlovi a koncem sezóny také pro Michala Matějovského. Pro Švýcara Wani Finkbohnera byla nachystána Mazda MX5, se kterou startoval v domácím poháru složeném z vrchařských a okruhových závodů," sdělil Křenek.
"Pokračovali jsme ve spolupráci s Pavlem Červenkou při jeho startech v Octavia Cupu a ve stejném poháru jsme v posledním podniku pomáhali s nastavením podvozku Martinu Dlouhému, kterému se tak podařilo zrychlit o plných dvacet vteřin na jeden závod."
Pro mistrovská klání připravoval Křenek motorsport vozy pro tři jezdce. "Na vrchařské a okruhové závody domácího šampionátu měl Daniel Šorm zajištěný servis automobilů Mitsubishi Lancer Evo IV a Škoda Octavia. Dále byl pro Radka Mifku chystaný monopost Delta III pro Národní formuli, ve které startoval také Jiří Jupa s novým strojem FiKS-01," konstatoval Křenek.
"Právě realizace projektu stavby nového monopostu pro Národní formuli, kde byla naše firma zaangažována jako promotér, si v průběhu sezóny vyžádala nejvíce práce a času. Po finanční i technické stránce to byla dosud nejnáročnější činnost, jakou jsme prováděli. A také jedna z nejúspěšnějších a pro mě nejcennějších. Velice si vážím mistrovského stříbra, který Jupa s novým strojem získal."
Post vicemistra v Národní formuli ovšem nebyl jediným medailovým umístěním, jaké získali jezdci startující s vozy vyladěnými u společnosti Křenek motorsport. "Druhý skončil také Petr Kolář, ovšem jeho výsledek není ještě definitivně vyřešen.
V souboji o první příčku v pohárovém seriálu Pickupů byl totiž Kolářův největší soupeř diskvalifikován v posledním závodě kvůli technickým nesrovnalostem na voze, ale odvolal se a tak zatím až do dalšího verdiktu platí neoficiální výsledky, v nichž je Kolář druhý.
"V Národní formuli na okruzích obsadil Mifka páté místo a stejné pozice dosáhli Šorm v závodech do vrchu ve skupině N a Brejla v Octavia Cupu. Sedmý skončil Finkbohner v Mazda Cupu a byl přitom nejlepším nováčkem a nejrychlejší v kategorii jezdců do pětadvaceti let," dodal Křenek.
Vedle medailového úspěchu nové formule má pro pracovníky firmy Křenek motorsport velkou váhu páté místo Václava Brejly. Výsledek kladně hodnotí i jezdec. "Neskrývám, že jsem měl před sezónou ambice na lepší umístění, ale s ohledem na konkurenci, která je v pohárovém seriálu, je to velice solidní výsledek. Techniku jsem měl připravenou na jedničku, k dosažení vyšších příček jsem možná postrádal více jezdeckého štěstí," řekl Brejla.
A dodal: "Firmě Křenek motorsport jsem začal svěřovat přípravu pohárové Octavie po nepříliš vydařené sezóně v roce 1999 a lépe jsem se rozhodnout nemohl. V Josefu Křenkovi jsem navíc našel velice dobrého rádce pro techniku jízdy, Jirka Jupa je zase výborný pomocník při vylaďování podvozku."