Navzdory tomu, že slíbil odejít. "Vážně chci skončit, ale pokud se objeví nějaký konflikt s týmy, pak neodejdu. Udělám to, co udělat mám, tedy že nezmizím z boje," řekl Mosley.
Konec tankování v F1Zapomeňte na muže s dlouhou hadicí v boxech, zapomeňte i na občasný oheň. Už od příští sezony bude ve formuli 1 při závodech platit zákaz tankování. Byť se na poslední schůzce FIA změnila některá pravidla (např. o omezeném rozpočtu), toto zůstalo. Přejí si ho totiž i týmy, které už začaly připravovat auta na příští rok a velikost nádrže je pro ně jedním z nejdůležitějších prvků. Výhodu tak teď získají monoposty s motory, které mají nižší spotřebu. Letos to je například motor Mercedes, který používají McLaren, Force India a hlavně lídr šampionátu BrawnGP. Podobnou výhodu má i motor Renault v monopostech Red Bull. Naopak více tankovat musí Ferrari. |
"Týmy udělaly chybu, když tančily na mém hrobě ještě předtím, než mě pochovali. Není moc dobré, když o mně někteří lidé prohlašují, že jsem zemřel. Normálně pracuji ze své kanceláře v Monaku, dál vyřizuji věci FIA. A bude to tak až do října. Dokonce mě spoustu lidí žádá, abych znovu kandidoval."
Pokud by Mosley znovu chtěl být prezidentem FIA, dost možná by to zničilo současné dohody o rozpočtovém stropu. Týmy totiž 69letého Brita v čele federace nechtějí, sám Di Montezemolo o něm prohlásil, že je to diktátor. Prohlášení, které mělo do diplomacie v době míru daleko.
Mosley však o případné kandidatuře přesto tvrdí: "Opravdu už chci odejít. Když jsem začínal, mohl jsem být otcem nejmladších jezdců F1. Teď už bych mohl být jejich dědečkem. I když se necítím být starý, jim tak musím připadat. Po šestnácti letech je čas skončit." Jeho nástupcem by mohl být bývalý šéf stáje Ferrari Jean Todt.