Proto vás musí napadnout, zda podzimní galavečery Oktagonu vůbec proběhnou. Dávno vyprodanou Ostravu pro dvanáct tisíc lidí už organizace dvakrát přesouvala, teď platí datum 24. října. Zářijovou Prahu může vidět až pět tisíc fanoušků, lístky kupují, jenže případná nařízení je do haly nemusí pustit.
„Turnaje určitě budou. Situaci sledujeme, připravili jsme víc scénářů a v každém z toho vychází, že nás i fanoušky čeká fantastický podzim ve znamení Oktagonu. My se těšíme,“ ubezpečuje pro iDNES.cz spolumajitel Pavol Neruda.
Pokud se organizace rozhodne vše uspořádat, ostatně potřebuje dát svým zápasníkům práci a partnerům reklamní prostor, cesta vede třeba přes placené přenosy. Takzvané pay per view (PPV) ale v Česku ani na Slovensku nepatří mezi zavedené režimy s jistým výdělkem.
Václav Mikulášek má v září zápasit s Karlosem Vémolou.
„A mě zaplatit není nejlevnější, k tomu potřebujete diváky,“ vykládal Vémola v červnovém rozhovoru.
Vémola: Zápasit budu do padesáti, jako Jágr. Za box bych chtěl miliony |
Nyní už nahlas přemýšlí, zda má vůbec smysl hubnout do limitu 84 kilogramů.
„Chybí mi ještě patnáct kilo a mám obavy, abych neshazoval zbytečně, protože je to velice náročný,“ řekl před pár dny pro isport.cz. „Potřebuju vědět, že budu zápasit. Rozhodně se nebudu připravovat na zápas, který je s otazníkem. Připravovat se budu, ale nebudu shazovat takovou mordu.“
Proto nově navrhl, aby se zápas s Mikuláškem odehrál ve vyšší domluvené váze, s tím však soupeř vůbec nesouhlasí.
„Vždyť ten limit chtěl původně on. Já začínal na váze 113, teď mám 94 a trenéři potvrdí, že vše perfektně dodržuji. Proč bych měl přistoupit na jeho hru? Myslí si, že jsem lehký soupeř a blb. Buď profík, zhubni a nebreč, že to je moc. Připravujeme se všichni,“ vzkazuje Mikulášek Vémolovi přes web Shorties.
Vedení Oktagonu ubezpečuje, že turnaje budou.
„Vzhledem k tomu, že situace se mění každou tiskovou konferencí vlády, je skoro nemožné cokoliv plánovat, ale vymýšlíme strategie, jak být připravení na všechno,“ reaguje pro iDNES.cz Ondřej Novotný, druhý majitel organizace.
A dodává: „Z projektu Underground máme fantastická čísla, co se týká sledovanosti v televizi a na sociálních sítích, a vnímáme i zájem nových sponzorů, protože jsme asi jediní společně s fotbalem, kdo navzdory všemu přinesl vynikající obsah. V tom chceme a budeme pokračovat, jak nám situace umožní.“