"Tyhle velké stroje budí respekt, když jedou rychle," pozoroval trať, kde právě kroužila pětitunová závodní monstra. Byl hostem židovické stáje MKR Technology.
S pilotem Adamem Lackem se dokonce svezl černým renaultem, když mířil na startovní rošt. "Zážitek sedět vevnitř. Ale ještě před tratí jsem vyskočil, aby náhodou neodjel se mnou," řehtal se Hradilek. "Nabízeli mi, že bych si mohl někdy zkusit truck řídit. Už jsem jezdil v Sosnové se závoďákem, ne úplně nejsilnější rallye, ale mělo to docela koule, musím říct."
Už od mala Hradilek sledoval v televizi formuli 1. A letos si naplánoval, že ji uvidí i naživo. "Kvůli zranění ramene jsem ale z australského Melbourne odjel dřív, škoda. Jednou bych se rád podíval. Budu blízko v Abú Dhabi, kde bude také Velká cena. Třeba bych se tam mohl dostat přes sponzora, ale je to těžké," tvrdí.
A další Hradilkovy zkušenosti s motosportem? "Koncem loňského roku jsem se svezl v tatrovce, když vozy odjížděly na Rallye Dakar." Hradilkovým živlem je sice voda, ale bez automobilu by ve svém sportu nemohl fungovat. "Auto k mému sportu potřebuju. Musím si převážet lodě, takže řídím poměrně dost. Ale neberu to jako povinnost. Někdy po Praze jezdím i na kole," vykresluje vodní slalomář.
Jaký je řidič? "Spolehlivý, občas rychlý, protože se fakt potřebuju přesunout v krátkém čase." Pokutám za rychlou jízdu se zatím úspěšně vyhýbá. "Je pravda, že když jsem jel po olympiádě na Hrad, zastavili mě policisté a odpustili mi to."