Před koncem své kariéry se v tomto autě také Brit Damon Hill kvalifikoval do Grand prix Kanady. Monopost se navíc účastnil řady testů - dvakrát v Barceloně a jednou v Magny-Course a Jerezu.
Vyvolávací cenu stanovil Jordan na 69 850 USD, což je za stroj v tomto stavu poměrně slušná částka. Monopost je tak bez motoru, protože jeho výrobce, Mugen Honda, si všechny exempláře agregátů po sezoně vzal zpět.
Druhým nabízeným strojem je monopost z roku 2000 EJ 10-03, který má světle žlutý nátěr tehdejšího hlavního sponzora Benson and Hedges. Vůz není ověnčen takový úspěchy jako typ 199, nejlépe s ním dojel Jarno Trulli čtvrtý v Interlagosu. Ital byl také dvanáctý ve Velké ceně Španělska, šestý v Silverstone a v Imole a Albert Parku závod nedokončil. Stroj byl testován Trullim a Frentzenem v Jerezu a Barceloně. Stejně jako první nabízený vůz, ani tento nemá motor. Vyvolávací cena tohoto stroje je 69 000 dolarů.