John Daly, "enfant terrible" světového golfu, pokračuje ve zvyšování mimogolfových příjmů. Jeho jméno nese vodka, je hlavní tváří výrobců extravagantních golfových kalhot a spodního prádla. Navíc je chodící reklamou na podvázání žaludku, po kterém zhubl o padesát kilo. Na Golf Channel má i svou reality show nazvanou Being John Daly (Být Johnem Dalym), která zavádí diváky do zákulisí světového golfu. Hodlá o svém životě sepsat knihu a natočit film. Dokonce už má vytipované herce.
Nově má i svou pizzu, která bude k dostání zejména na golfových hřištích a podle internetových stránek má být levnější alternativou k běžným jídlům v golfových restauracích. Těm společnost nabízí celý program, který zahrnuje jak troubu a ingredience, tak i výcvik personálu či rady ohledně prodeje. Pizza by ale měla být k dostání i v Dalyho dříve oblíbených místech, bowlingových hernách, barech a kasínech.
Co dvojnásobný vítěz major turnajů vydělal, buďto prohrál v sázkách, nebo propil. Podle jeho slov se jedná o desítky milionů dolarů. Loňský rok ale byl chudý - výsledky nepřicházely, podstoupil operaci, navíc měl půlroční zákaz startu na PGA Tour.
A právě nedostatkem financí Daly odůvodňoval, proč jsou jeho výsledky špatné. Na konci ledna na turnaji v Torrey Pines, kde po výsledcích 79 a 71 ran neprošel cutem, emotivně prohlásil konec kariéry. Po vychladnutí však své prohlášení korigoval. "Momentálně nemám peníze na to, abych hrál PGA Tour," uvedl.
Dalyho výsledky se v posledních týdnech zlepšují. Na konci února v Cancúnu si dobrý výsledek pokazil až ve finálovém kole 81 ranami, minulý týden dosáhl svého nejlepšího umístění - 24. místa v Portoriku. Po polovině turnaje v Tampě se dělí o 29. příčku.
John Daly byl považován za jednoho s nejtalentovanějších hráčů. Sice zvítězil ve dvou majorech v kariéře, ale kvůli divokému životu jej nikdy nenaplnil. Ale i když mu to výsledkově v poslední době nejde, stále je diváky na turnajích velmi žádaný.