Brazilec Bernoldi v Belgii jezdil zatím jen ve voze F-3000. „Spa je můj neoblíbenější závod. Má v sobě od všeho trochu: rychlé zatáčky, pomalé zatáčky, horizonty a fantastický Eau Rouge. Je to tradiční trať a jedna z mála, které modernizace zatím příliš nepostihla. Už se na něj těším,“ uvedl Bernoldi.
Technický ředitel Arrowsu Mike Coughlan varuje před zvláštnostmi belgické trati. „Je to trať s průměrným přítlakem, kde hodně záleží na nastavení vozu. Kromě normálních zatáček jsou tu dvě opravdu zvláštní, velmi rychlý levý Blanchimont a samozřejmě Eau Rouge. To je jedinečná zatáčka s velkým vertikálním přetížením, ale je to zároveň obrovská výzva. Dost závisí také na projetí Bus Stopu, tam se dá ztratit, ale i získat, hodně času. Očekávám, že po těžké práci při testování se nám pro kvalifikaci a závod podaří najít optimální nastavení vozu,“ řekl Coughlan.