Fina považuje japonský tým za specialistu na šotolinové povrchy, které budou v nové sezoně jasně převládat.
"Harri je na šotolině velmi dobrý, sedí mu především rychlé tratě. Těší nás, že spojil síly s naším týmem a očekáváme kvalitní výsledky. Harri podává vyrovnané výkony a soutěže dokončuje, proto na něj spoléháme," uvedl šéf Mitsubishi Motors Motor Sports Isao Torii.
Mitsubishi se ovšem neloučí s devětatřicetiletým Francouzem Gillesem Panizzim, který stál v posledním roce u vývoje nového provedení lanceru. Francouz bude startovat s druhým lancerem především na asfaltových tratích.
"Vkládáme do něho velké naděje a věříme, že by se mohl vyhrát některý podnik na asfaltovém povrchu ve druhé polovině sezony," řekl Torii.
Třetím pilotem stáje Mitsubishi je Ital Gianluigi Galli, který se o post druhého pilota bude dělit s Panizzim.
"Přesvědčili nás jeho výkony během Italské a Španělské rallye," sdělil šéf sportovního oddělení Mitsubishi. Galli bude nejmladším jezdcem týmu, v lednu mu bude dvaatřicet let.
Japonská stáj nasadí nové provedení modelu Lancer s označením WRC O5. Vůz má řadu technických vylepšení v oblasti pohonného systému a je také o tři centimetry širší než předchozí provedení. Lancer bude používat obutí značky Pirelli.