Pilot japonské stáje si přitom vedl znamenitě. Po jedenáctém místě v kvalifikaci postupoval úspěšně vpřed celým polem jezdců.
Do boxů zamířil až chvíli před nehodou. Ze třetího místa! Po návratu jezdil osmý a chystal se na bodový zisk. Poté ale přišlo osudné 35. kolo.
V poslední zatáčce okruhu mu prasklo zavěšení zadního kola. Okamžitě ztratil kontrolu nad autem a smýkal se napříč dráhou. Zastavila ho až nízká betonová zídka oddělující boxovou uličku od cílové rovinky. Stále ještě ve vysoké rychlosti rozmlátil svůj monopost na kousky. Do bariéry narazil v hodinách zádí stroje.
Okamžitě za asistence lékařů vystoupil z kokpitu a už podle prvních záběrů bylo jasné, že ho bolí záda. Držel se za ně levou rukou.
Poté vyrazil na pět kol na dráhu safety car.
Glock byl dopraven do lékařského střediska na okruhu, kde ho čekaly další kontroly.
"Dostal obrovskou ránu, takže jsem moc rád, že podle prvních vyšetření, včetně rentgenu, je v pořádku. Nemáme žádné obavy o jeho zdravotní stav, přesto zůstane v nemocnici přes noc na pozorování," uvedl šéf týmu Tadaši Jamašina.
Výsledky závodu najdete ZDE