"Vzhledem k tomu, že je to pro nás především začátek, je výborná každá grand prix, kdy uvidím šachovnicový prapor. Sepang je především hodně široký okruh. Je prostornější než všechny ostatní trati F1 a výsledkem toho je, že v kokpitu tolik necítíte rychlost. Fanoušci jsou v Malajsii vždy srdeční a vybavení trati je vynikající," řekl Mika Salo.
Oba jezdci Toyoty přiletěli do Malajsie krátce po závodě v Austrálii, protože v zemi strávili nejprve deset dní v tréninkovém táboře, kde si zvykali na tamní horka a vysokou vlhkost. Pro piloty je tento závod jedním z fyzicky nejnáročnějších, ztrácejí při něm přes tři kila váhy.
"V Melbourne jsme získali pro tým dobrý výsledek, ale já osobně jsem zklamán. Kvalifikaci přerušil déšť a v závodě jsme nedojel dál než do první zatáčky. V Sepangu to doufám bude lepší a já závod absolvuji celý. Co se týče horka vím, že to bude nároční, ale mám zkušenosti s podobnými podmínkami ze sportovních prototypů. Tam je v uzavřeném kokpitu často také pěkné vedro, takže jsem přesvědčen, že se s tím vyrovnám," sdělil Allan McNish.
"Po tak skvělém výsledku, jehož jsme dosáhli v Albert Parku, nesmíme od Malajsie tolik očekávat. Všichni musíme pracovat na sto procent. Je to teprve náš druhý závod a hlavním cílem je dojet velkou cenu s oběma monoposty. To by byl pokrok a pomohlo by nám při vývoji vozů i týmové práci," dodal šéf stáje Ove Anderson.