Za jeho volantem se nečekaně objevil i Jaroslav Janiš, jediný český zástupce v japonském formulovém seriálu formule Nippon. Do České republiky přiletěl po několika měsících právě kvůli účasti na brněnském závodu. A cesta se mu vyplatila, protože společně se svým manažerem Antonínem Charouzem a Jaroslavem Páralem se stali absolutními vítězi celého závodu.
Kromě Charouzovy posádky ve startovní listině figurovali i čtyři vozy pravidelných účastníků světového šampionátu FIA GT, neboť jejich majitelé upřednostnili brněnský závod před mistrovským závodem v Magny Cours. Právě jejich jezdci mezi sebou sváděli neoficiální závod. Jeho vítězem a druhým v absolutním hodnocení se stala posádka Studenič, Venc na Porsche 996 GT3 RS týmu Machánek Racing.
"Jsme hodně spokojení," hodnotil Josef Venc. "Za vítězným mercedesem, kterému jsme nemohli konkurovat, jsme ztratili pouze jedno kolo a zajížděli jsme dobré časy. Neměli jsme potíže a zastávku v boxech jsme zvládli bez problémů. Jen asi deset minut před koncem musel Studenič do boxů vyměnit levou přední pneumatiku. Ta je na brněnském okruhu nejvíce namáhaná. Ale naštěstí jsme již měli dostatečný náskok a mechanici stihli výměnu v krátkém čase".
Třetí pozici vybojovala slovensko–maďarská posádka Konopka, Barta na dalším Porsche 996 GT3 RS. V závěru však ještě musela o umístění bojovat s dvojicí Machánek, Racz.
Vytrvalostní závod na tři hodiny - absolutní pořadí:
1. Janiš, Páral, Charouz (Mercedes Benz CLK) 82 okruhů (prům. rychlost 147,513 km/h), 2. Studenič, Venc (SR/ČR/Porsche 996 GT3) -1 kolo, 3. Konopka, Barta (SR/Maď./Porsche GT3) -3 kola, 4. Machánek, Rácz (SR/Porsche 996 GT3) -3 kola, 5. Kaufmann, Manfred, Válek (Něm./Rak./ČR/Porsche GT3) -3 kola, 6. Schunk (Něm.), Horňák (SR/Porsche GT3) -4 kola.