"Chlapci v garážích zjistí, co se stalo. Mým jediným úkolem je nyní pořádně se připravit na Velkou cenu Kanady za čtrnáct dní. Montreal je pro mě další novou tratí a rád bych tam zase pro změnu dojel do cíle. Potenciál našeho vozu je na vysoké úrovni," dodal rodák z městečka uprostřed brazilského pralesa.
Mark Webber se držel na devátém místě za Rubensem Barrichellem, když ve 14. kole musel zastavit v boxech kvůli ztrátě tlaku vzduchu v motoru. Závadu se bohužel nepodařilo odstranit, vzduch utíkal dál, a tak tým povolal Marka v 17. kole do boxů, aby nedošlo k výpadku motoru přímo na trati.
"Je hrozné, že jsem skončil už tak brzo. Naše spolehlivost byla až dosud hodně vysoká, takže to asi jednou přijít muselo. Únikání vzduchu z motoru se během závodu řešit nedalo, a odstoupení bylo jediným východiskem," popisoval situaci Australan.
"Jinak jsme ale v Monaku najeli hodně kilometrů a získali hodně cenných údajů. Tým odváděl skvělou práci a v Kanadě bychom opět měli bojovat o přední umístění."
"Tak to měl být náš bodově zakončený víkend. A jak jsme dopadli," postěžoval si hlavní inženýr Mark Gillian. "Markova závada je celkem jasná, ale u Antonia to zatím jasné není. Ještě to musíme prozkoumat."