Po prudké levotočivé šikaně ztočí pilot volant vpravo a vzápětí vlevo. Přibližuje se k druhé zatáčce Villeneuve, kde zahynul v roce 1994 Rakušan Roland Ratzenberger a postupně přeřadí až na nejvyšší rychlostní stupeň a dostane se na 285 km/h. Nejdříve zpomalí na 205 km/h a poté v druhém ohybu až na 150 km/h. Podřadit musí na třetí nejnižší rychlost.
Následuje krátký sprint k vracečce Tosa, kde se řadí druhý stupeň a rychlost klesá pod 100 km/h. Zde se s oblibou shromažďují nejdivočejší italští tifosi. Poté se jezdci snaží co nejrychleji zrychlit do kopce a dostávají se na přibližně 275 km/h. Zpomalí o 100 km/h a táhlou šikanu Piratella projedou na čtvrtý rychlostní stupeň.
Poté sešupem dolů opět zrychlí na 275 km/h a zařadí pátý rychlostní stupeň. Blíží se k první části zatáčky Acque Minerale. Zde podřadí o jeden stupeň a zpomalí o 50 km/h. V druhé, pravotočivé a mnohem ostřejší úhel svírající části se převodovka vrátí až na druhý nejnižší stupeň a piloti zpomalí až na 115 km/h.
Znovu musí zrychlovat do kopce a opět se blíží s pátým rychlostním stupněm 280 km/h. V prvním úseku zatáčky Variante Alta zpomalí na 150 km/h a v druhé až na 125 km/h, přičemž zařadí druhý rychlostní stupeň.
Pak se piloti spustí k šikaně Rivazza a zařadí šestý rychlostní stupeň a přiblíží se téměř k 300 km/h. V Rivazze bývá největší nával diváků. První i druhý úsek se projíždí s druhým rychlostním stupněm a ne rychleji než 120 km/h.
Po 280 km/h srintu k poslední šikaně Variante Bassa se prudce zabrzdí a zpomalí až na 100 km/h. Dobrý výjezd z této pasáže rozhoduje o maximální rychlosti v cílové rovince.
Okruh Velké ceny San Marina v Imole |