Motocykl prý fungoval celkem dobře už v Barceloně, kde však selhala elektronika. V dalším závodě světového šampionátu v nizozemském Assenu nezvolila italská stáj vhodné pneumatiky. Huleš doufá v další zlepšení, protože motocykl je v současnosti v továrně, kde se bude upravovat výkon na brzdě a mechanici vymění některé díly. Na německém Sachsenringu má Huleš díky trati, kde jezdci nedosahují kvůli zatáčkám vysokých maximálních rychlostí, šanci na úspěch. I když maximální rychlost v Doningtonu měl Huleš nižší o přijatelných osm kilometrů v hodině než nejrychlejší jezdci, jsou zatáčky i nadále místem, kde Jihočech hodně získává.
Do domácí Velké ceny v Brně bude Huleš ještě dvakrát svůj stroj testovat, jedním z míst, kde chce tým stroj zkoušet, je okruh Misano v Itálii, o druhém ještě neví. "Těším se na každý závod, ale teď mám mnohem lepší motivaci," řekl Huleš po osmém místě v Doningtonu. Zástupci týmu Italjet Huleše za poslední úspěch chválili a chtějí s ním podepsat smlouvu i na příští sezonu.