Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Házená chce s novým partnerem výše

31 2003
Praha - Příliv finančních prostřeků, atraktivní televizní přenosy a vzrůstající prestiž, to vše si slibují představitelé Českého svazu házené od svých nových partnerů. Před sezonou získala marketingová práva na česko-slovenskou interligu házenkářů společnost Sport Bohemia, a ta dnes představila nového titulárního sponzora soutěže, společnost Automobile Group provozující bazary AAA Auto Praha.

"Očekáváme lepší prezentaci našeho sportu," řekl předseda Českého svazu házené Jaroslav Chvalný. Finanční stránku smlouvy však neprozradil.

Kluby daly do společného projektu část reklamních prostor a hráči budou na dresech nosit logo soutěže, která se nyní oficiálně jmenuje AAA Auto Handball International League. Z peněz od sponzorů se o třicet procent rovným dílem podělí národní házenkářské svazy z ČR a Slovenska, zbylých sedmdesát půjde do klubů. "Šedesát procent se rozdělí rovnoměrně mezi všechny účastníky soutěže, dalších pět procent dostane vítěz, tři a dvě procenta další dva týmy," prozradil Chvalný.

Házenkářský svaz ze získaných prostředků vytvoří dva fondy. První bude na podporu klubů startujících v evropských pohárech, druhý na podporu televizních přenosů, kterých ze současného ročníku odvysílá Česká televize patnáct. "Chtěli bychom pobídnout kluby, které hostí televizní zápasy, aby zajistily atraktivní prostředí," naznačil předseda svazu.

Sport Bohemia vede jednání také se Slovenskou televizí, a šéf firmy Jiří Ponikelský věří, že i diváci z této země už na jaře uvidí přímé přenosy.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze