Mika Häkkinen vybojoval za volantem mercedesu třetí místo a poprvé se tak mohl při těchto závodech postavit na stupně vítězů. A mnoho nechybělo, aby stál ještě o stupínek výše. Jeho skvělou jízdu totiž zabrzdily problémy při zastávce v boxech. I přesto zářil po závodě spokojeností.
"Byl to fantastický závod. Ztratil jsem sice dost času během mé první zastávky, ale jsem rád, že jsem dosáhl svého prvního pódia již při mém závodě DTM." usmíval se Mika Häkkinen.
Vítězem druhého dílu DTM se stal Finův týmový kolega Gary Paffet, jenž si tak vynahradil nešťastný loňský závod, ve kterém tehdy také vyhrál, ale o vítězství přišel z důvodu diskvalifikace. Mezi oba mercedesy se vklínil Tom Kristensen na Audi A4.
Za zmínku stojí výkon Laurenta Aiella ve voze Opel. Ten sice startoval z posledního místa na startovním roštu, ale v průběhu 48 kol závodu se probojoval až na desátou pozici. Jeho stíhací jízda zvedala diváky na okruhu ze sedadel, stejně jako souboje mezi Mikou Häkkinenem a Tom Kristensenem.
Díky vítězství se Gary Paffet dostal do čela průběžného hodnocení šampionátu následován Jean Alesi a Mattiasem Ekströmem.
Příští závod seriálu se uskuteční 15. května na okruhu ve Spa-Francorchamps v Belgii a poté se seriál přesune k dalšímu závodu do Brna (5. června).
Výsledky 2. závodu DTM: 1. Paffett (V. Británie, Mercedes C-Klasse), 2. Kristensen (Dán., Audi A4), 3. Häkkinen (fin., Mercedes C-Klasse), 4. Ekström (Švéd., Audi A4), 5. Kaffer (Něm., Audi A4), 6. Stippler (Něm., Audi A4), 7. Alesi (Fr., Mercedes C-Klasse).
Průběžné pořadí seriálu - hodnocení jezdců:
1. Parffet 18 bodů, 2. Alesi 12, 3. Ekström 9, 4. Kristensen 8, 5. Häkkinen 7, 6. Schneider (Něm., Mercedes) 6 bodů.
Hodnocení značek:
1. Mercedes 49 bodů, 2. Audi 29.