Němcovo závěrečné letmé kolo na super-měkké směsi mělo hodnotu 1:32,605 minuty. Pohodlně předstihl do té doby vedoucího Hamiltona.
Ale v následujícím kole byl konec. Kvůli závadě elektriky zastavil na kraji asfaltu na zadní rovince.
Nejprudší útok na jeho nejlepší čas překvapivě vzešel z Ferrari. Felipe Massa přeskočil druhého Rosberga a k času Timo Glocka mu chybělo jen o něco víc než jedna desetina vteřiny.
Lewis Hamilton, který byl se svým McLarenem v čele po většinu hodinových jízd, se nakonec musel spokojit se čtvrtým časem. Nechybělo moc, aby prohrál i s druhým Ferrari Kimiho Räikkönena.
Zlepšení dosavadních téměř trapných výkonů naznačil Brazilec Piquet, který dosáhl na šestý nejlepší čas. Za ním zůstali Robert Kubica ze stáje BMW-Sauber a Japonec Nakadžima s Williamsem.
Jarno Trulli, který podle všeho natankoval víc než jeho týmový kolega Glock, stačil na devátý čas. Desítku uzavřel Nick Heidfeld s druhým vozem BMW-Sauberu.
Heikki Kovalainen se nepřibližoval výkonům Hamiltona s druhým McLarenem. Na vině mohly být i jeho potíže s technikou. Zůstal na dvanáctém místě za vítězem předchozího podniku v Číně, Němcem Vettelem s vozem Red Bull.
Práci navíc měli i technici stáje Toro Rosso. Letos nečekaně úspěšný Sebastian Buemi se více než půl hodiny neobjevil na dráze. Na jeho monopostu se dělalo v garáži.
Tabulka
pořadí | jezdec | tým | čas |
1. | Glock | Toyota | 1:32.605 |
2. | Massa | Ferrari | +0.123 |
3. | Rosberg | Williams-Toyota | +0.301 |
4. | Hamilton | McLaren-Mercedes | +0.370 |
5. | Raikkonen | Ferrari | +0.381 |
6. | Piquet | Renault | +0.571 |
7. | Kubica | BMW Sauber | +0.590 |
8. | Nakajima | Williams-Toyota | +0.697 |
9. | Trulli | Toyota | +0.792 |
10. | Heidfeld | BMW Sauber | +0.810 |
11. | Vettel | Red Bull-Renault | +0.838 |
12. | Kovalainen | McLaren-Mercedes | +0.873 |
13. | Alonso | Renault + | +0.877 |
14. | Sutil | Force India-Mercedes | +0.929 |
15. | Button | Brawn GP-Mercedes | +0.981 |
16. | Barrichello | Brawn GP-Mercedes | +1.081 |
17. | Buemi | Toro Rosso-Ferrari | +1.115 |
18. | Webber | Red Bull-Renault | +1.121 |
19. | Fisichella | Force India-Mercedes | +1.357 |
20. | Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | +2.385 |