"Druhý závod jsem si proto užil. Mohl jsem jet bez nervů. Bylo krásné dokončit seriál tímto způsobem na domácí trati," radoval se Fulín, který v obou závodech na Masarykově okruhu porazil své největší konkurenty Slováka Maťa Homolu a Srba Dušana Borkoviče. Brněnským triumfem si vynahradil smolný závěr loňské sezony, v níž poslední závod nedokončil a klesl na třetí místo.
Nedařilo se naopak Michalu Matějovskému, jehož snaha vybojovat třetí místo vyzněla naprázdno. První závod nedokončil, druhý po startu z poslední řady a stíhací jízdě proměnil pouze v deváté místo. Celkově skončil pátý.
Šestihodinový vytrvalostní Epilog v Brně ovládla zcela suverénně slovenská posádka Patrik Tkáč, Andrej Studenič, Tomáš Kukučka, Peter Vančo s vozem Ferrari 458 GT3. Závod poznamenala hned na začátku kolize tří vozů, do níž se připletlo i BMW jednoho z favoritů Roberta Šenkýře. Na trať se tým vrátil s poškozeným zadním blatníkem a částečně utrženým nárazníkem, který musel odstranit, a nakonec byl klasifikován ještě jako čtvrtý.
Návrat na závodní dráhu v seriálu AutoGP po více než roční přestávce nevyšel podle představ Josefu Královi, jenž usiluje o start ve formuli 1. V Brně vybojoval jen 12. a 15. místo.
VýsledkyMistrovství Evropy cestovních vozů na Masarykově okruhu v Brně: Epilog, šestihodinový vytrvalostní závod: AutoGP: |