náhledy
ČEKÁNÍ NA ZELENOU. Vše připraveno k životní jízdě v F1.
Autor: Puresport.it
JAKO NA ZÁCHODĚ. Nasoukat se do kokpitu F1 není vůbec legrace.
Autor: Puresport.it
HLAVNĚ TO NEROZBIJ. Hlavní inženýr Matteo Cavedoni dává jezdci poslední informace před startem.
Autor: CK Prima Italia
POD SLUNEČNÍKEM. Start byl sice z boxové uličky, ale "umbrellagirl" nechyběla.
Autor: CK Prima Italia
SILÁK. Monumentální záď monopost Arrows sezony 1997.
Autor: CK Prima Italia
START. Rozjet se s formulí 1 je to nejtěžší. I když to je 13 let starý Arrows.
Autor: CK Prima Italia
NEJDE A NEJDE. Přilba nešla nasadit a potom ani sundat.
Autor: Puresport.it
VRCHNÍ JNŽENÝR. Matteo Cavedoni vysvětluje, jak zacházet s volantem.
Autor: Puresport.it
VRCHNÍ JNŽENÝR. Matteo Cavedoni při instrukáži.
Autor: Puresport.it
MOTÝLEK. Volant F1 je mozkem celého vozu, pro amatérské jezdce se však jeho funkce vypínají.
Autor: Puresport.it
VŠECHNY MALÉ. Přilby pro amatérské jezdce - XXXL chybějí.
Autor: Marek Hlava
NIKDE NIKDO. Okruh v královském parku v Monze je při soukromých jízdách jako po vymření.
Autor: Marek Hlava
ZA PÁR EUR. Testy ve vozech GT jsou levnější než jízda v F1.
Autor: Marek Hlava
RUDÝ KŮŇ. V Monze se můžete projet i s nabušeným Ferrari.
Autor: Marek Hlava
RUDÝ KŮŇ. V Monze se můžete projet i s nabušeným Ferrari F430 F1.
Autor: Marek Hlava