Ferrari v uplynulé sezoně nevyhrálo ani jeden závod a v Poháru konstruktérů obsadilo až šesté místo, což je pro slavnou stáj nejhorší umístění od desáté příčky v roce 1980. „Snažili jsme se poučit z předchozích chyb a vylepšit oblasti, ve kterých jsme zaostávali,“ citovala agentura Reuters závodního ředitele týmu Laurenta Mekiese.
Práci na novém voze Ferrari sice stejně jako ostatním zkomplikovala omezení a úsporná opatření zavedená kvůli koronaviru a také výrazným změnám v pravidlech v roce 2022. Od nového motoru si však ve Ferrari slibují zrychlení času na jedno kolo minimálně jednu desetinu.
V nové sezoně, která odstartuje v pátek testy v Sáchiru a příští týden Velkou cenou Bahrajnu, budou za Ferrari jezdit třiadvacetiletý Charles Leclerc z Monaka a šestadvacetiletý Španěl Carlos Sainz, který nahradil čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela.
Ferrari vstoupí do ročníku v lehce pozměněných barvách. Na voze se objeví hned několik odstínů červené barvy, ale také zelená. „Záď auta je vyvedená v tmavě vínové barvě úplně prvního Ferrari. Potom přechází v červenou, kterou jsme používali v posledních letech,“ uvedl při on-line prezentaci vozu šéf stáje Mattia Binotto.
„Nadcházející sezona bude hodně náročná a my jsme se novými barvami chtěli aspoň vizuálně odstřihnout od minulosti a vykročit do budoucnosti,“ dodal.