V roce 1992 Ivan Capelli a Jean Alesi ve třetím podniku v Brazílii už bodovat dokázali a obhájce titulu v Poháru konstruktérů touží po tom, aby se letos v Číně situace opakovala.
Nové vedení závodního týmu by mělo zajistit, že už nebude docházet k přehmatům, které v Austrálii a Malajsii připravily o úspěch jak Massu, tak Räikkönena.
Zmatky byly nepřehlédnutelné zejména nedávno v Malajsii - kvůli špatnému odhadu výkonnosti soupeřů v kvalifikaci startoval Massa až ze šestnácté příčky a Räikkönen se v závodě propadl z bodů, protože dostal pneumatiky do extrémních podmínek v době, kdy ještě po dešti nebylo ani památky.
"Tento víkend byl opravdu obrovský průšvih," řekl šéf celého týmu Domenicali. "Musíme okamžitě a velmi rychle reagovat. Nemáme ani rychlé auto, ani dokonale funkční management."
Za montáž nových dílů do auta bude odpovídat oddělení vedené techickým ředitelem Aldem Costou, zatímco dosavadní šéf závodních aktivit Baldisserri bude řídit koordinaci spolupráce mezi továrnou v Maranellu a týmem na dráze.
Do Číny kromě pozměněného personálního obsazení přiveze hlavní favorit šampionátu i nové díly monopostu. Nejvíce by mělo pomoci přestavěné přední křídlo, na jehož vývoji pracoval minulý týden zkušební jezdec Marc Gené, i když jen při jízdách v přímé linii.
V roce 1992 získali ve třetím podniku sezony Capelli a Alesi čtvrté a páté místo. Ale to by bylo pro Massu s Räikkönenem málo. Pokud nebudou v Číně slavit stupně vítězů, série neúspěchů bude pokračovat.