Chystá se mezi "plechovky" jak se přezdívá divizi I plechových vozů.
Ale to není vše. Navíc chce jako první vyzkoušet, jak se bude v terénu chovat fabia.
Jeho původním plánem bylo, že s fabií vyrazí všem soupeřům dech už letos. "Co se dá dělat, nestihl jsem to," povzdechl si novopacký autokrosař. "Obnáší to totiž obrovské peníze a čas," vysvětlil.
Jenomže Fejfarovi se po řevu motorů a adrenalinu tak stýskalo, že si neodpustil své nejoblíbenější závody: objevil se v Nové Pace, Přerově a na závěr sezony také v italské Maggioře. A ukázalo se, že mezi "plechovky" nechce přecházet kvůli ztrátě výkonnosti.
Doma ve Štikovské rokli byl čtvrtý, v Přerově třetí a v Itálii dojel šestý. Přesto ho nikdo a nic nemůže zviklat, aby úspěšnou divizi do 4000 ccm neopouštěl.
"To už bych byl za úplného blbce. Změnu jsem ohlašoval už v lednu a nic. Teď už fabii musím dodělat," pokračoval Fejfar.
Fejfara pohánějí i báječné výsledky soupeře z Hradce Ladislava Brožka, který letos v seriálu mistrovství Evropy obsadil třetí místo. "To víte, že to se mnou cukalo, když jsem viděl jak se mu daří," usmál se.
Co tedy zbývá dodělat?
Proti Brožkovi, který už v garáži pomalu blýská nového focuse se sekvenční převodovkou, a plánuje minimálně zopakovat letošní bronz, je toho o poznání víc.
"Auto je ve stadiu velké rozpracovanosti, ale do zimy musím vše stihnout.
Přes sezonu jsem se novému vozu bohužel nemohl naplno věnovat," poznamenal Fejfar.
Také on si v nové divizi věří.
"Kdybych nechtěl vyhrávat, do nové třídy bych nelezl. Přece nedodělávám fabii, abych potom dojížděl někde na chvostu," pronesl sedmačtyřicetiletý autokrosař.
Fejfara pořádně nadzdvihl jeho poslední závod v "bugině". V Maggioře poničil zavěšení kol a dojel až šestý. "Špatný konec. Ale bude to o to lepší začátek příští sezony," slíbil Fejfar.