Už v létě černý scénář nastínil Karel Neffe, manažer židovického týmu. "Ve vedení Renault Trucks je nová sorta lidí z Volva, které je vlastníkem firmy. A Volvo jde jiným marketingovým směrem, používá třeba jachtařský Ocean Race."
Černé renaulty, které připravovala v severočeských Židovicích parta lidí kolem německého konstruktéra Maria Kresse, během čtyřletého působení v šampionátu dvakrát vybojovaly titul v soutěži týmů, čili Pohár konstruktérů. Stříbro vyjel Švýcar Markus Bösiger, Adam Lacko dvakrát bronz. "Rivalita mezi týmy byla, teď zůstane jen Sparta," podotkl Jan Kalivoda, manažer Buggyry, kterou možná posílí právě Lacko.
Kress poděkoval Renaultu a všem partnerům, kteří stáj financovali. "Podpora byla fantastická. Velký dík patří i našim pilotům Oestreichovi, Bösigerovi a Lackovi za skvělé výkony a týmového ducha. Poděkovat chci také mechanikům, inženýrům a všem lidem, kteří byli součástí tohoto projektu a pomáhali mu růst. Všichni odvedli skvělou práci!" poklonil se svým kolegům perfekcionalista Kress.
Německý expert dříve pracoval i pro roudnickou Buggyru. "Čtvrt století v truckracingu už je pěkná porce a vděčím za ni i jiným týmům, jejichž majitelé Gerd Körber a Martin Koloc mi umožnili profesní růst a s jejich piloty jsme získali mnoho titulů."
Byť nebude MKR závodit, nekončí úplně. "Pracujeme na jiných projektech, ve kterých vidíme budoucnost, nejenom na závodním poli," sdělil Kress; variantou jsou dálkové soutěže, motor ze Židovic už je v Lopraisově kamionu pro Dakar. "Jak praví naše motto - inovace nemá limity, je to jen otázka času. Čas ukáže, co přijde dál."