Kromě největší hvězdy české rallye současnosti se v elitní desítce objevil Stanislav Chovanec. Vítěz z roku 1996 startoval po dvouleté pauze, v cíli mu patřilo sedmé místo.
"Mám z toho velkou radost, protože šlo o první srovnání naší octavie, kterou jsme si postavili doma na koleně, s českou špičkou," řekl v cíli Chovanec. "Teď se pokusíme model vylepšit, abychom stačili na další vozy WRC."
V první pětce se na začátku soutěže držel Michal Gargulák, po páté zkoušce však musel odstoupit. Poškozená přední hřídel mu nedovolila zopakovat loňské čtvrté místo. "Je to škoda, závod jsem měl perfektně rozjetý," byl zklamaný z nuceného odstoupení.
Na úspěch Kresty, který už je jasným mistrem republiky v absolutním pořadí, může navázat ve skupině N Miroslav Jandík. Díky šťastnému vítězství mezi sériovými vozy se dostal do průběžného vedení. Na první místo mu pomohla porucha motoru vedoucího Arazima na poslední rychlostní zkoušce.
"Jel pěkně, těžko bychom ho honili. Třikrát jsem byl mimo trať a nabral ztrátu, kterou nešlo stáhnout," uvedl Jandík.
Jeho zlínský souboj s Arazimem se kvůli značné ztrátě lišil od předchozích závodů, v nichž se přetahovali o sekundy.
Smůlu měl Jaroslav Holý, prasklá poloosa ho zastavila na prvním testu. Jeho korunovace ve třídě A do 1400 ccm byla odložena.
Medailová umístění regionálních jezdců
absolutně a třída A nad 2000 ccm: 1. Kresta, Tománek (Škoda Octavia WRC), Skupina N a N nad 2000 ccm: 1. Jandík, Chrastecký (Mitsubishi Lancer), N/2000 ccm: 1. Sedláček, Rybnikář (Nissan Almera GTi), N/1600 ccm: 1. Tarabus, Blažek, 2. Cais, Ondrejčík, 3. Kneifel, Zpěvák (všichni Honda Civic), N/1400 ccm: 1. Červenka, Semela (Honda Civic), 3. Tureček, Janků (Suzuki Swift), A/1600 ccm: 1. Brůzl, Nesvadba, 2. J. Minařík, Coufalík (oba Škoda Felicia Kit Car), A/1400 ccm: 1. Okrajek, Kozel, 2. Pilka, Rušikvas (oba Škoda Felicia), Formule 2: 3. Sedláček, Rybnikář.