„V otázce nastavování auta jsme se rozhodně posunuli dopředu, z čehož mám radost. Závody se nám skvěle povedly, ale teď mě po dvou vítězstvích v Perguse mrzí rozhodnutí v Brně. Nyní se už dá říct, že technický komisař, který nás nepustil do jednoho klání, tehdy vlastně rozhodl o titulu. Oba dnešní závody, hlavně ten druhý, jsem si ale moc užil a celkově jsem za tento víkend hodně spokojený,“ popisoval Petr Fulín, pilot českého týmu Křenek Motorsport.
Na rychlé trati okolo jezera měl Fulín už jen minimální šanci na zisk titulu evropského šampiona, na Sicílii tak už testoval svůj vůz Seat Leon Cup Racer na příští rok. Do prvního závodu nastoupil ze třetího místa, během zaváděcího kola však jeho slovenský soupeř Homola pro poruchu odstoupil a krátce po startu po chybě skončil také lídr tabulky Borkovič. Fulín se tak rázem ocitnul ve vedení, to udržel a v klidu si dojel pro vítězství.
Tím oživil i naději na celkový triumf. Ačkoliv mechanici dokázali Borkovičovo auto opravit, byly karty rozdány jasně - pokud by Fulín vyhrál a jeho největší soupeř nedojel, bral by zlato český rychlík.
Svou část splnil skvěle, po řadě skvělých manévrů jako jediný v letošní sezoně dokázal ve své kategorii vyhrát oba závody víkendu. Borkovič však jízdou na maximální jistotu dojel do cíle, ke třetímu a dvěma prvním místům v předcházejících ročnících Evropského poháru FIA ETCC tak Fulín tentokrát přidal stříbrný pohár. „Poděkovat musím všem členům týmu i našim partnerům, úsilí vynaložené v letošní sezoně bylo veliké. Už teď se těším na příští rok!“ vzkázal Fulín.