"Moje auto je velmi rychlé a už také spolehlivé," říkal Räikkönen, jenž letos dvakrát vinou technických potíží musel odstoupit a kvůli poruše vozu nedojel na Nürburgringu v posledních dvou letech.
"Mám tento okruh rád, takže uvidíme. Ale určitě to bude kvalitní závod a věřím, že navážu na minulé výsledky," pravil finský pilot.
Vedoucí muž průběžného pořadí Fernando Alonso z Renaultu chce opět hrát na vítěznou notu, neboť v minulém závodu nebyl poprvé na stupních vítězů a prý mu to už zase chybí. "V Monaku jsme se poučili a na stupně vítězů se Renaulty vrátí," sliboval šéfinženýr Renaultu Pat Symonds.
"Vyvarujeme se tentokrát chyb a víme, jak nastavit vozy," prohlásil. Alonso věří i proto, že v jeho monopostu bude po dvou odjetých závodech opět nový motor. "Loni jsme tady byli čtvrtý a pátý, takže s novým motorem nebude problém dostat se na stupně vítězů," tvrdil rozhodně Alonso.
"Auto má novou aerodynamiku, která se v Monaku nemohla naplno projevit, ale tady v Německu už to bude znát," dodal.
Sedminásobný mistr světa Schumacher věří, že zlepšit výkonnost jejich vozů pomůže nový formát kvalifikace. Ta se od tohoto víkendu vrací ke staršímu modelu a o postavení na startovním roštu bude rozhodovat čas jediného měřeného kola v sobotu. Monoposty Ferrari drží nejdelší šňůru bez vítězství od
roku 1996.
Schumacher byl loni v kvalifikaci nejrychlejší a vyhrál před domácím publikem i samotný závod. "Potřebujeme trochu více štěstí," povídal. "Možná že se to v Německu konečně změní. Nový způsob kvalifikace by nám měl vyhovovat, protože jak všichni víte, letos je boj o místa na startu naším největším problémem," uvedl Schumacher.
Průběžné pořadí po šesti závodech: 1. Alonso (Šp./Renault) 49, 2. Räikkönen (Fin./McLaren) 27, 3. Trulli (It./Toyota) 26, 4. Webber (Austr./Williams) 18, 5. Heidfeld (Něm./Williams) 17, 6. R. Schumacher (Něm./Toyota) 17, 7. Fisichella (It./Renault) 14, 8. Montoya (Kol./McLaren) 14, 9. M. Schumacher (Něm./Ferrari) 12, 10. Coulthard (Brit./Red Bull) 10.
Pohár konstruktérů: 1. Renault 63, 2. McLaren-Mercedes 51, 3. Toyota 43, 4. Williams-BMW 35, 5. Ferrari 21, 6. Red-Bull-Cosworth 14, 7. Sauber-Petronas 7.
Charakteristika trati
Délka okruhu: 5148 m.
Délka závodu: 60 kol = 308,863 km.
Nejrychlejší kolo v závodě: 2004, Michael Schumacher (Něm./Ferrari) - 1:29,468 = 207,144 km/h.
Nejrychlejší kolo v tréninku: 2004, Michael Schumacher (Něm./Ferrari) - 1:28,351 min. = 209,763 km/h.
Nejrychlejší závod: 2001, Michael Schumacher (Něm./Ferrari) - 1:29:42,724 hod. = 204,154 km/h.
Vítězové uplynulých pěti závodů: 2000 - Michael Schumacher, 2001 - Michael Schumacher, 2002 - Rubens Barrichello (Braz./Ferrari), 2003 - Ralf Schumacher (Něm./Williams), 2004 - Michael Schumacher.