"Pracovat v takovém týmu je skvělá příležitost, která mi určitě pomůže. Mou ambicí je dostat se do F1, navíc počítám, že si vůz vyzkouším při testech na konci sezony v Abú Zabí," řekla dcera někdejšího pilota F1 Emillia de Villotaová.
Sympatická závodnice si jízdu ve formuli 1 vyzkoušela už na konci loňského roku, kdy ve Francii testovala monopost Renaultu. Teď dostává další šanci, byť se momentálně nezdá pravděpodobné, že by se v šampionátu jen tak objevila. Například Jan Charouz je náhradním pilotem Renaultu už dva roky, zatím se ale v F1 objevil jen během jednoho tréninku, a to navíc v úplně jiné stáji, v HRT.
Avšak se Španělkou to může být jinak. Stáj Marussia patří k těm nejhorším, a to jak po stránce technické stránce, tak finanční. Vždyť tým teprve tento týden prošel crashtesty, díky kterým může za týden startovat v prvním závodě sezony, nový vůz však vůbec netestoval. V sezoně bude pravděpodobně potřebovat finanční injekci a žena v F1 je určitě výtečným tahákem pro sponzory.
Pokud by se v šampionátu objevila, šlo by o šestou ženu v F1. Tou první byla Maria Teresa de Filippisová, která se v letech 1958 až 1959 zúčastnila pěti Velkých cen. Tou nejúspěšnější je Lella Lombardiová, která v roce 1975 jako jediná žena v historii bodovala. Poslední pilotkou byla Giovanna Amatiová, která se v roce 1992 marně snažila kvalifikovat do tří závodů.