Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Froomeův dopingový případ zřejmě nebude vyřešen ani do startu Gira

Dopingový případ hvězdného cyklisty Chrise Froomea z loňské Vuelty zřejmě nebude vyřešen do startu Gira d’Italia. První ze tří závodů Grand Tour v sezoně začne v Jeruzalémě 4. května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82o74s62e16f 92P30o94n90č35a 1761643493964

Další astmatik který vyhrává ve velkém jako norští lyžaři.To astma je výhoda ve sportu !!

0/0
23.4.2018 6:51

F32r70a42n28t48i60š76e82k 79B88í97l68ý 9462963420306

Neznám dostatek podrobností k absolutně spravedlivému soudu, ale pamatuji si, že kvůli pochybnostem, bez důkazu o provinění, nesměl Roman Kreuziger startovat. V tomto kontextu je přinejmenším pochybné rozhodnutí, že Chris Froome při pochybnostech, bez důkazu o provinění, startovat smí.

0/−1
26.3.2018 9:45

M27i77c11h98a50l 73M35i71l63l96e84r 9256872629382

kdyz priznavas, ze neznas "dostatek podrobností k absolutně spravedlivému soudu", proc hned PRESTO vydavas rozhodnuti, co je podle tebe pochybne a co ne?8-o????

Proc se nejdriv neobeznamis s fakty??

Bylo to tady napsano uz x-krat.

FYI: 1)Dukaz o provineni Kreuzigera byl v jeho biopase, oznacen 3 nezavislymi odborniky na hematologii - podezrele FREKVENCE vykyvu hodnot odpovidajici casove jeho startum na dulezitych etapovych zavodech v barvach Astany.

Kreuziger se odvolal a po radu mesicu na to jeste smel zavodit. Ne ze ne.

Teprve pozdeji prislo jeho odstaveni, kdyz WADA a UCI prijaly vyjadreni odborniku jako smerodatne. Na to se Kreuziger zase odvolal a jeho pravnici predali vyjadreni jinych 3 nezavislych odborniku s opacnym posudkem.

-

2) pripad Frooma je uplne jiny.

Pravidlo WADA je jasne: za predavkovani POVOLENOU latkou neni pozadovan okamzity zakaz zavodeni az do doby kdy je pripad defitinivne projednan.

To plati nejen pro Frooma, ale pro KTEREHOKOLIV sportovce z kterehokoliv statu. Samozrejme, ze kazdy zavodnik ma ale i moznost nalez prijmout, neodvolavat se a nastoupit prislusny trest okamzite -pokud chce.

0/0
26.3.2018 11:14

P21e31t82r 44H73u21ň84á15č85e49k 6218130851640

Jo, být to závodník ruské národnosti, jednalo by se jinak a všichni Rusové by měli okamžitě zákaz startů na všech závodech. Ovšem potrestat Frooma je patrně politicky nekorektní a mohlo by to pošpinit zájmy zaintersovaných... Rv

+3/−1
22.3.2018 22:48

M47i56c32h61a69l 18M97i63l50l55e57r 9446692639512

takovy nesmysl muze vypotit jen nekdo, kdo si sotva precetl titulky a rozhodl, ze vic nepotrebuje aby mel jasno- i kdyz jim dostatecne nerozumi;-D

nebo nekdo plnici ukoly ruske trollovaci agendy

0/−2
23.3.2018 3:20

J74i60ř93í 26V59o85n47d63r62á68č19e42k 5716244580394

Na druhou stranu Roman nesměl jezdit celý rok. A nikdo se mu ani neomluvil

0/0
23.3.2018 11:37

M70i49c17h25a50l 61M63i28l54l39e57r 9806362869382

ale kdyz se provalily jeho nesrovnalosti v biopase, zpocatku dal jezdil. Netrvali na jeho zavodni pauze.

Jestli se zavodnikovi nekdo omluvi nebo ne, je uplne jina zalezitost, uplne jiny uhel a neni podstatou teto diskuze.

0/0
23.3.2018 13:46

P50a30v63e20l 88R27o85t35n78á10g91l 1695919604749

Jenze podstatne je, ze Romanuv prubeh hodnot byl pouze neobvykly, ale nikoliv proti pravidlum! A to je podstatny rozdil.

0/−1
24.3.2018 4:51

M35i48c90h26a85l 93M62i47l11l23e95r 9756702309372

zda byl nebo nebyl proti pravidlum je predmet nesouhlasu dvou skupin eminentnich nezaviskych odborniku.

Krevni hodnoty v biopasu se prubezne sleduji a kde se obejvi nejaky podezrely trend, vysledky jsou zaslany 3 nezavislym hematologickym odbornikum ve 3 ruznych institucich na posouzeni.

Podezrely trend nejsou pouze hodnoty pres limity, ale take podivne- prilis caste -FREKVENCE vykyvu v mezich limitu.

Kdyz vyjadreni jednoho nebo dvou odborniku ze 3 oznaci vysledek za podezrely (AAF), porad jeste se s tim nic nedela, necha se to projit bez poznamky.

Teprve az jestli se vsichni 3 odbornici nezavisle na sobe shodnou na podezreni, zavodnik je informovan o AAF na zaklade podezrelych hodnot. Krevni profil zavodnika se neobdrzi z jednoho nebo dvou mereni, ale porovnavaji se hodnoty a frekvence jejich zmen ze serie mereni. Tak byla u Kreuzigera zjistena podivne rychla frekvence zmen krevnich hodnot casove odpovidaji jeho ucasti v etapovych zavodech v dobe kdy byl v Astane. Jeho pravnici pak nasli dalsi 3 neazvisle odborniky, kteri verdiktu puvodnich 3 odborniku odporovali.

Bylo jasne, ze arbitracni soud se bude zabyvat pozitivnim vyrokem 3 odborniku proti negativnimu vyroku dalsich 3 odborniku a vysledek porad bude 3 : 3, proto byl pripad od soudu odvolan.

0/0
24.3.2018 8:18

M65i36c75h40a67l 21M18i14l69l22e83r 9236382259572

uverejneno na Cycling Central pred 5 hodinami, zdroj AAP, Press Association Sport:

Organizatori TDF, francouzska spolecnost ASO planuje odmitnout Froomovi start v letosni TDF pokud jeho kauza nebude uspokojive rozresena a on nebude osvobozen pred startem TDF.

-

Tym Sky potvrdil Froomuv nasledujici start v priprave na Giro- dubnovou Tour of the Alps, dr. Giro del Trentino, v Italii a Rakousku.

Organizatori Gira priznali, ze nemaji v rukou "dostatecne silny klacek" a dost tezko mohou udelit Froomovi zakaz startu na Giru.

Na rozdil od nich spolecnost ASO ma podstatne vyssi kontrolu a pravomoc urcit kdo z cyklistu a tymu se zucastni TDF. Je znama z minulosti vyloucenim prednich zavodniku z TDF/ nebo zakazu startu na TDF na zaklade dopingovych nalezu jednotlivcu i tymu.

ASO nema zajem na tom, aby cyklista, jehoz kauza AAF zahrnuje moznost nakonec dostat zakaz cinnosti, nastupil na start TDF a oni pozdeji museli vysledky menit - potencialne po vsech tech oslavach na Champs Elysee!

ASO si je dostatecne jista, ze klauzule v jejich pravidlech tykajici se ochrany dobre povesti TDF a jeji pravnici mohou uspesne obhajit jeji rozhodnuti o zakazu startu kterehokoliv dopingoveho prestupnika - i v pravni bitve s pravniky tymu Sky.

+8/0
22.3.2018 7:57

Z91u70z66a78n13a 19V88y19n10i43k87a81l62o96v91á 9514245156500

Díky za aktuální informace;-)

+1/0
22.3.2018 8:13

P43a65v93l61i91n63a 27H44a30m14p11l80o33v32a 7521308359182

Dik

+1/0
22.3.2018 19:00

Z91u26z28a75n26a 74V95y78n39i55k16a76l70o68v18á 9864815906960

Ještě jenom malá vsuvka, ASO nechce pustit na start Frooma nebo i celou SKY? Kdy naposled TdF vyhrál domácí závodník? V roce 1985 Hinault? A Bardet má na TdF výborné výsledky a pěkně našlápnuto, aby ji konečně vyhrál. Vlastně i Pinot. No, bude to ještě zajímavé;-)

0/0
24.3.2018 16:10

M19i73c25h85a73l 68M15i97l62l63e59r 9196752669422

pokud vim, mluvi se pouze o Froomovi.

0/0
26.3.2018 11:17

Z32u87z32a66n48a 28V65y23n33i71k37a53l43o42v71á 9454505606330

Díky, MichaleR^

0/0
26.3.2018 12:58

M26i43c75h40a53l 17M21i76l42l24e79r 9456392209372

cela rada diskuteru tady zbytecne az hloupe steka na nespravny strom, kdyz obvinuji pravniky a penize ze zajistili Froomovi nejake "specielni vyhody" soutezeni v dobe vysetrovani. Nemate pravdu, neznate pravidla.!!

Budte tak laskavi a vyhledejte si specificky pripad v kodexu WADA a pokud neumite anglicky tak na antidoping.cz.

1) co Froome bral je POVOLENA latka, ktera je omezena pouze vysi denni terapeuticke davky.

Stejne tak je bezne povolene uzivani vetsiny beznych antiasthmatik. Jejich davkovani je omezene presne urcenym dennim limitem - pro kterehokoliv sportovce na svete, pravidla jsou stejna pro vsechny

Pokud se sportovec u techto latek prisne drzi limitu, nemusi se nikoho ptat a nepotrebuje zadat o zadne povoleni.

2)Froome, stejne jako KAZDY jiny sportovec, ktery se prohresil predavkovanim techto POVOLENYCH latek, smi pokracovat v zavodni cinnosti v dobe vysetrovani sveho pripadu. Je to vyslovne uvedeno v kodexu WADA.

3) v ruznych predchozich pripadech jednotlivi zavodnici / jejich tymy dobrovolne rozhodli, ze prijmou nalez AAF (adverse analytical finding), nebudou se proti nemu odvolavat a rovnou prestanou zavodit jeste nez se vsechno vyresi.

To proto, aby usetrili cas, nastoupili trest co nejdrive a byli co nejdrive zpet v soutezich.

4) to neni pripad Frooma, ktery se rozhodl odvolat proti AAF a presne podle pravidel WADA smi zavodit, dokud se pripad nedokonci.

+3/−2
21.3.2018 15:12

A46n29d64r24e51j 77K52r60i90ž24a46n 6250706655894

Sasek od klokanku, co ma královnu na stene ;-D;-D;-D

0/−2
21.3.2018 19:08

M28i19c57h52a50l 97M56i57l78l58e37r 9516322979532

to vypada na reakci kdyz ses podival do zrcadla.;-)

Marne bych u nas hledal kralovnu na stene, to musi byt tedy jedine u tebe.:-P

0/0
22.3.2018 5:15

P35a96v42e16l 94R52o80t35n19á54g72l 1825839264179

To je vsechno sice pekne, ale pokud pravidla stanovi maximalni mnozstvi a on ho prekroci dvojnasobne, pak porusil pravidla a poruseni pravidel se v realnem svete prece tresta.

0/0
24.3.2018 4:49

M91i49c21h51a95l 70M87i86l69l38e88r 9706852659242

zamotal ses do textu.

Nikdo netvrdi, ze to neni poruseni pravidel ani ze zavodnik nebode potrestan, pokud se mu nejakym zazrakem nepodari dokazat, ze se jedna o fyziologickou nebo biochemickou anomalii.

Kodex WADA dela rozdil, zda zavodnik mel AAF kvuli zakazane latce nebo latce, ktera je normalne povolena a jen omezena davkou.

Je to tim, ze zvyseni davky povolene latky pres limit ma na zavodnikuv vykon prokazatelne mensi vliv nez uzivani latky ze seznamu zakazanych latek.

Limitni davka povolene latky je stanovena podle posudku odborniku z oblasti sportovni mediciny a farmacie, kteri soucasne zmapovali vliv zvyseneho mnozstvi latky na vykonost.

V pripade Salbutamolu zavodnik vyhodu dostane, ale zdaleka ne tak drastickou, aby ho to vytahlo ze sedla a dovezlo na vrchol v rekordnim tempu, jako treba v pripdade Landise a davky testosteronu (priklad zakazane latky)!

0/0
26.3.2018 11:37

M36i29c62h47a87l 48M81i64l69l47e46r 9826482969762

znovu zduraznuji, ze rozdilny nasledek mezi branim zakaznych latek a predavkovanim povolenych latek je POUZE v tom, ze u predavkovani zavodnik smi na cas jeste zavodit - pokud chce - dokud je jeho pripad ve stadiu odvolani.

Nedava mu to ale zadnou poukazku na lehci projednavani kauzy, natoz ze by byl osvobozen.!!

Jakykoliv nalez oznaceny jako AAF ( adverse analytical finding = adverzni analyticky nalez) je prestupek proti kodexu WADA, at se jedna o zakazane latky nebo predavkovani povolenymi.

Pokud zavodnik nepoda vysvetleni podlozene uspokojivymi dukazy, konecny verdikt zustane oznacen jako AAF a zavodnik dostane prislusny trest.

0/0
26.3.2018 15:38

Z25u71z41a70n65a 86V40y80n11i82k47a20l71o76v16á 9804945696930

Pozitivní měl oba vzorky, A i B, byl testován 7. září, po 18. etapě Vuelty.

Zveřejněno to bylo až po otestování vzorku B.

Froome nemá zakázanou činnost, protože pravidla nenařizují u podobných prohřešků okamžité provizorní zastavení činnosti.

Kvůli užívání Salbutamolu není nutná terapeutická výjimka (TUE), ale s pouze omezeným dávkováním. WADA dovoluje aplikovat 1600 mikrogramů během 24 hodin. Povoleným maximem je 1000 nanogramů na mililitr, Froome měl ve vzorku 2000 nanogramů.

Dvojnásobné překročení je tedy vážný problém, který však nemusí vést k dvouletému zákazu závodění. V minulosti byl za stejný prohřešek potrestán Diego Ulissi devíti měsíci bez závodění a Alessandro Petacchi dokonce rok.

Dobře, ať si to vyšetřují a vysvětlují, jak dlouho chtějí. Ať si Froome klidně jezdí. Ale o vítězství na Vueltě 2017 + o všechna další vítězství, která získá do vyřešení případu, by měla být anulována.

A ban na 9 měsíců či rok, ale ne zpětně, když si teď jezdí.

P.S. Trošku mi připomíná Grosse. Je tak křišťálově čistý, že křišťálově čistější již být nemůže:-P

+8/0
21.3.2018 14:14

M28i52c30h46a37l 68M20i84l50l14e59r 9866482889922

s vetsinou co jsi napsala naprosty souhlas. Domnivam se ale, ze precedens neni pripad Petacchiho ani Ulissiho, ale Sundbyho.

U nej to oznacili to jako "neumyslne prekroceni povoleneho limitu", kdyz pouzil povoleny nebulizer, ale jeho telo si vstrebalo vic, nez meli vypocitane.

Davkovani u nebulizeru neni presne jako u spreje, dela se odhadem z predchozich zkusenosti a vypoctem, lisi se nejen individualne od jednoho cloveka k druhemu, ale hodne zalezi na dennich podminkach za jakych byl nebulizer pouzit, zavodni ci treninkove namaze, kolik behem zavodu pil, jedl, atd atd.

Proto WADA v pravidlech jasne varuje, ze kdo pouziva nebulizer, mel by zazadat o TUE pro vsechny pripady. Sundby to neudelal a po delsim projednavani mu zrusili vysledky zavodu, kde byl pres limit a dali jen nekolikamesicni distanc. V te dobe ale byly podminky v kodexu napsane ponekud "obojetne" a WADA je od te doby prepsala, aby bylo jasno.

IMHO nemohu pochopit, ze Sky, ktera normalne tak peclive baziruje na detailech "marginal gains", a Froome by byli takovi nebetycni idioti a umyslne predavkovali, kdyz vedeli, ze jako lidr bude kazdodenne testovan!

Proto se domnivam, ze za tim je pouziti nebulizeru - a ze si lekar Sky byl tak jisty, ze se Froome do limitu vejde, ze nepozadal o TUE.

Muj soukromy odhad je, ze Froome se z toho nevykrouti, protoze k prekroceni limitu doslo a zavodnik je plne zodpovedny za to co bere i kdyz konecne rozhodnuti udelal nekdo jiny.!!

Odhadoval bych, ze mu zrusi vysledek Vuelty a dostane nejakou distanc, spis v radu mesicu, nez roku - upozornuji ale, pouze soukromy odhad podle pripadu Sundbyho.

Ban mu dost dobre nemohou dat zpetne, kdyz ted jezdi - to je take zalozeno na precedensu. Byl by musel uplne prestat zavodit, nez se to rozhodne a to neudelal.

+2/−1
21.3.2018 14:38

R23o27s39t24i98s37l94a48v 60P64e50l37i19k86a63n 3655512237547

Já to vidím podobně, odebrání vuelty a trest v řádů měsíců(9 max, možná i šest), jenže právě proto mi nejde na rozum, proč ted závodí, kdyby si protáhl zimní pauzu a zároven tlačil na rychlé vyřešení, mohl se v klidu stihnout připravit na tour... a double giro-tour zkusit třeba za rok. Sky podle mně musí mít ještě něco v záloze a věřit ve Froomove očištění....

+1/0
21.3.2018 23:05

M78i33c94h35a13l 12M55i11l88l75e51r 9946972309782

uvidime, co z toho jeste vyleze.

Opravdu nevidim jak by se z toho mohl vykroutit, protoze zakladni fakta- mel AAF na prekroceni limitni davky povolene latky a to o hodne - mluvi proti nemu. Pravidla nedelaji rozdil zda zavodnik prekroci limit umyslne nebo nahodou, nevedomky nebo mu to nekdo dal. Je za to zodpovedny.

Predpokladam, ze Sky se snazi predvest nejaka fyziologicka data z testu. V tom pripade by to muselo byt preslano nezavislym odbornikum v oboru k prostudovani a proto to tak dlouho trva.

Dost mozna, ze by mu na zaklade toho mohli dat mirnejsi delku trestu, ale i s tim by museli zrusit vysledek z Vuelty.

+1/0
22.3.2018 5:26

M63a87t51o79u69š 66K32a14d68e81ř86á40v10e96k 9865487171730

Stopka a hotovo. Froome má mít stejná pravidla jako každý, nechápu to.

+11/−1
21.3.2018 9:14

M93i20c68h27a90l 35M21i52l35l15e71r 9196682519172

mas pravdu, ze nechapes: odvolavas se na pravidla, ktera neznas. !!

Froome postupuje PRESNE podle pravidel, ktera plati stejne pro vsechny. !!

Za prekroceni denniho limitu POVOLENYCH latek neni automaticky vyzadovano, aby zavodnik prestal zavodit .

Smi soutezit dokud se jeho pripad nevyresi. Vyhledej si to na antidoping.cz.

Pravidlo WADA, pripad Frooma.

0/0
21.3.2018 15:18

P40e33t74r 23H70u52ň86á55č29e36k 6538260711550

A u Kreuzigera to neplatilo proč? Proč u něho stačilo jen podezření a odstavili ho? Bylo toto jednání tedy proti pravidlům WADA?

0/−1
22.3.2018 22:52

M13i12c37h43a31l 13M19i20l45l96e26r 9686272409262

kdyby ses obeznamil s detaily Kreuzova pripadu a vice uvazoval, mozna bys tady nepsal nesmysly.

Jenze najit si fakta znamena myslet a to je pro nektere osoby bolestive.....;-)Nejjednodussi je vyskakovat jak certik z krabicky a povykovat falesna obvineni, zatimco o faktech nemaji ani paru:-P

0/0
23.3.2018 3:26

O41n58d22ř44e33j 69H73o21l34ý 9450300168639

Na té kauze není nic složitého. Teda až na zákulisní tlaky -SKY a britského cyklistického svazu...

Smažka měla dostat stopku a čekat na vyřešení případu stejně, jako RK.

Nu což, je to jen další ukázka ubohosti těch, co "bojují za čistotu sportu".

Rv

+9/−2
21.3.2018 7:44

M49a90t47o18u49š 96K31a13d44e74ř46á47v96e29k 9865777961120

Souhlas, paralela s RK je na místě.

+1/−2
21.3.2018 9:15

P35e55t39r 86V76e40r81b48í85ř 8397901123960

Ale no tak... Roman Kreuziger mohl závodit stejně jako Froome ještě snad rok po tom, co se jeho případ řeši. Řešilo se to už před Tour de France 2013 a nemohl jezdit až od Tour 2014.

0/−2
21.3.2018 12:30

O11n95d54ř70e54j 58H17o28l29ý 9190230968829

Ale jistě si znalec jako Vy všiml těch drobných rozdílů, jako je "pozitivně testován" a "údajně podezřelý výkyv v pasu".

;-D

+1/−1
21.3.2018 13:08

M74i95c35h49a85l 43M37i42l93l60e34r 9616232169362

vyjimecne se musim zastat Verbire. Ma pravdu.

Pravidla WADA VYSLOVNE stanovi, ze u zavodniku, kteri prekrocili limit u POVOLENYCH latek, coz je pripad Frooma, se nepozaduje automaticke zastaveni cinnosti v dobe projednavani pripadu.

0/0
21.3.2018 14:44

O11n21d91ř21e42j 76H45o50l51ý 9580420288889

Dobrý den, to Vás šlechtí, že děláte dobré skutky.

:-)

Sice jste přehledl, že jsem nikde neuvedl tvrzení, že "musí" dostat stopku, ale to je u Vás obvyklé.

Ale pojďme se vrátit k odborné témě.

Jak se do těla sportovce dostane dvojnásobná davka léků, kdyz ho bral pouze den před závodem a nepřekročil dávkování? Nechci po Vás odpověď na to, jak je možné, že hladina látky neklesala v závislosti na čase i přes skutečnost, že v několika hodinovém závodě léky nebral. Jako samozvaný odborník na doping to jistě vysvětlite.

0/0
21.3.2018 16:08

M83i15c46h25a89l 92M64i84l22l45e52r 9576732649162

uz jsem nekolikrat vyslovil svoji domnenku jak. Muzes si to vyhledat. Prozatim ji nikdo oficialni nevyloucil. Jestli se ti nelibi, tvuj problem, ne muj.

To samozrejme Frooma nijak neomlouva. Zda davku prekrocil vedome ci nevedome, chybou lekare nebo nekoho jineho, nehraje podle pravidel WADA zadnou roli.

Kazdy sportovec nese plnou zodpovednost za to co bere i kdyby konecne rozhodnuti, konecny zasah ci manipulaci udelal nekdo jiny.

Chapu, ze ti strasne nevoni, ze vim o potirani dopingu a kodexu WADA podstatne vic nez ty, coz te vede k sarkastickym poznamkam o "samozvanosti". ;-D Uz to skoro zacina vypadat, ze bys to delal z obycejne lidske zavisti?

Uvadim fakta s nimiz si davam praci najit je ze spolehlivych zdroju a komentuji podle nich. Odbornikem jsem se ale nikdy nenazval, tudiz zadna samozvanost nepripada v uvahu.

Zase si vymyslis a siris lzi, jako obvykle.

+1/0
21.3.2018 16:39

O45n29d18ř40e51j 79H27o18l27ý 9110640168399

Takže opět klasická ukázka toho, že o lécích na astma a astmatických problémech moc nevíte.

Víz Vaše dřívější tvrzení, že není možné získat TUE podvodem.

Váš blábol o závisti pobavil, ne že ne, je komické číst, jak si fandite.

:-)

BTW: stejně jako na astma se dá získat TUE na ADHD, i když z lékařského hlediska by pacient měl mít jiné, povolené léky. Ale to Vy samozřejmě víte, že?

:-)

0/0
21.3.2018 17:18

M54i82c89h52a24l 47M58i88l23l19e71r 9306512519872

typicke mlzeni kremelskeho udernika. Neminim dale diskutovat s trolly.

0/−1
22.3.2018 5:28

O74n48d63ř67e22j 39H15o31l50ý 9120760198659

Ale houbelec, máte strach se do toho pustit, protože by se událo pouze následující:

1) ukázalo by se, že jste do teď ohledně TUE lhal

2) ukázalo by se, že o tom procesu nic nevíte

;-D

0/−1
22.3.2018 7:07

M95i28c23h35a86l 35M39i39l54l10e42r 9356152269312

rekl jsem. Tecka .

Povykovat muzes co chces - typicke trollovani.

0/0
22.3.2018 7:34

O20n45d19ř10e38j 39H43o78l46ý 9950920988499

Takže klasická zbabělost, Vaše norma. R^

0/0
22.3.2018 11:13

L60i49b50o47r 38P92o91r93d94a 8467422254218

Je to jednoduché: nemít takový kačky na super právníky, už dávno nejezdí. To jen svědčí o nedokonalosti antidopingových pravidel.

+5/−1
21.3.2018 7:42

M58i29c48h31a41l 17M22i82l21l14e91r 9756792369612

to je uplne jednoduche: ty nemas ani sajna o pravidlech WADA vztahujicich se konkretne k pripadum prekroceni limitu u POVOLENYCH latek, coz je pripad Frooma.

To nema nic spolecneho s pravniky ani jejich financovanim, ale vyslovne s kodexem WADA.!!

Bud tak laskav a precti si to, obeznam se s FAKTY a nevykladej rozumy podle vlastnich emoci.

0/0
21.3.2018 14:49

P49e76t38r 93S35l88a77b15y58h94o96u22d 1332365250977

Já moc nechápu a nikde jsem to nečetl (nevím, proč se o to novináři nezajímají), jaké jsou v těchto případech doby rozřešení kauzy. Já myslel, že jsou v pravidlech nějaké termíny, že například do 3 měsíců musí se musí jedna strana vyjádřit a tak. Pokud by tohle někdo napsal, tak by bylo zřejmé, kdy bude jasno a nemuselo by se nad tím neustále zbytečně přemítat. Taky nevím jestli tohle řeší WADA nebo UCI, nebo britská antidopingová organizace?

Každopádně nechápu jaktože se najednou všichni papaláši diví, jak se to vleče a vůbec jaktože může Froome závodit, když to přece všechno odpovídá těm pravidlům co si ti papaláši odhlasovali. Pokud by jim situace, že člověk může rok závodit a pak mu budou všechny tituly odebrány vadila, tak ta pravidla přece můžou lehce změnit. Ale zjevně jim to doteď tolik nevadilo. Tak opravdu nechápu, co za trapné divadlo se to teď hraje.

+8/0
21.3.2018 7:16

O76n84d26ř79e24j 40H25o63l85ý 9860660498449

to je jen divadlo pro plebs....

0/−1
21.3.2018 7:45

L58e70o58š 65M39a54r28š17a48l 5882314802238

Co je na tom složitého? Jedině špatně napsaná pravidla.;-€

0/−1
21.3.2018 7:13

M88a35r44t93i87n 55S94u15k 2253904628557

Giro s Froomem (i možná dopujícím) a Giro bez něj je pro UCI i organizátory Gira docela velký finanční rozdíl R^

+2/−1
21.3.2018 6:27

P47e19t60r 74S17l48a32b37y69h10o33u48d 1552935810967

Každopádně organizátoři Gira jsou ale ze situace zoufalí. Nejradši by Froomovi stratovat zakázali, ale to nesmí. Pravidla UCI jim nařizují ho ke stratu pustit. Takže naopak vyhlásili, že když to mezinárodní organizace nevyřeší včas, že oni už zpětně žádné pořadí měnit nebudou. Kauza Contador už stačila.

+1/−1
21.3.2018 7:10

O89n37d94ř94e98j 10H50o88l28ý 9900970218539

Ale mohou např. zakázat start všem, kteří již byli jednou usvědčeni nebo pozitivně testováni a jsou tudíž v podezření. Kauzy LOH2016 a ZOH2018 jsou vhodné příklady. Jenže to by musela být vůle a Italové by navíc museli "tít" i do vlastních řad. Takže na oko se rozčilují, ale nic s tím ve skutečnosti nechtějí dělat a tlačí na UCI, aby to rozsekla za ně.

0/0
21.3.2018 7:49

M38a42r79t94i20n 91V44a66n42e40r 3496988526534

Do vyšetření pozastavit činnost, ale to si pánové z UCI u takovéto hvězdy nemůžou dovolit co?

+9/−2
21.3.2018 6:07







Najdete na iDNES.cz