Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi na Dakaru: do jubilejního ročníku odstartuje jedenadvacet posádek

Od 6. do 20. ledna se jihoamerickým kontinentem prožene ostře sledovaný motoristický cirkus - Rallye Dakar vstupuje do jubilejního čtyřicátého ročníku. Jak vypadají jednotlivé etapy, které tentokrát hostí Peru, Bolívie a Argentina? A které posádky ve startovním poli tvoří početné české zastoupení?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š86i77m43o45n 35M60a54r53t91y23n59e64k 7983595713336

Auta:

Prokop - pokud mu bude fungovat technika, mohl by být hodně vysoko. Určitě nejlepší mimo tovární týmy. Loni doplatil na svoji ne moc dobrou navigátorku. Letos bych ho viděl někde kolem 7 - 10. místa.

Vaculík + Ouředníček - tam bude úspěchem dojetí do cíle. Oba nemají moc zkušeností a technika také nic nadprůměrného.

Čtyřkolky:

Macháček - pokud vydrží fyzicky a pokud bude držet technika, tak by to mohlo být někde kolem 5 - 7. místa.

Tůma - ten by mohl překvapit. Je šikovnej a má i nějaké zkušenosti a do 10. místa by měl zajet.

Kubiena - tam bude úspěchem dojet do cíle.

Roučková - bez zkušeností, navíc v hodně fyzicky náročné. Odjede pár etap a v polovině vzdá. Bohužel si ukousla velké sousto.

Kamiony:

Loprais - po letech návrat ke svému týmu a autu. Aleš i jeho auto dokážou být hodně rychlý. Na etapové úspěchy to bude určitě stačit, ale celou soutěž auto nevydrží bez problémů. Pár hodin ztrát nabere a bude rád za umístnění v nejlepší desítce.

Macík - má vychytanou techniku a umí jet spolehlivě a rychle. Po problémech s motorem Gyrtech přešel na nový motor, který si velice chválí. Když nebudou žádné problémy mohl by dojet někde kolem 5. místa. Kolomý - sice jede v silném týmu, ale reálně mu jeho parťáci (Šoltys + Vrněný) v případě problémů moc nepomůžou. Proto platí skoro to samé jako u Aleše. Navíc má Martin "dar" na to něco rozbít a následnou opravou nabrat ztrátu jako hrom. Pokud bude mít štěstí, a nic se nepokazí může zajet také kolem 5. místa, ale také může v případě, že to štěstí nebude dojet v prostřed startovního pole. Randýsek - ten jede jako spolehlivá asistence a spolehlivě dojede do cíle. Navíc dokáže v případě problémů ostatních českých kamionů vždy pomoct. Šoltys + Vrňák - mají peníze a jedou se svézt. Dojetí do cíle bude úspěch. Vrňák navíc nejede s Tatrou připravenou od Buggyry, ale má auto od Bonveru (a to auto už má svá nejlepší léta za sebou).

0/0
3.1.2018 16:23

R58a53d67a50n 22S96u81l45e75k 1850906754901

Když se nikdo nevrátí v rakvi a Gabriela Novotná se za celou dobu ani jednou nerozpláče, bude to úspěch.

0/0
3.1.2018 15:03

Š47i69m89o56n 90M33a22r69t67y73n69e19k 7293345163816

Jedna zajímavá informace.

Na konkurenční soutěži v africe - AER, která odstartovala včera, jede v kategorii kamionů Tatra s Tomášem Tomečkem. Zajímavostí je, že posádku tvoří pouze Tomeček (bez navigátora a mechanika)!

+2/0
3.1.2018 14:42

M57i24r73o57s82l78a28v 28L55a14d89u94n96a 3699489680784

Ano, namontoval si navigaci a pro motorky a jede podle moto roadbooku. Je to takový přirozený vývoj. V podstatě byl minulý rok hodně zklamaný, že už i Afrika je příliš o rychlosti, duch Dakaru se vytrácí...Podle webu Tatry je to první člověk vůbec, který takto ,,závodí,, - já bych spíše řekl že PROTESTUJE. Já to tak chápu.

Ano, jeho Tatra má třistakoňový deficit, ale těch 1000 koní a 4000 Nm na přejetí duny vlastně není třeba.

0/0
3.1.2018 16:10







Najdete na iDNES.cz