Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gatlin a doping? Světový šampion na stovce znovu čelí podezření

Momentálně platí za nejrychlejšího muže světa, však je také Justin Gatlin úřadujícím mistrem světa na stovce. Pověst amerického sprintera ale ničí dopingová minulost a teď se vynořila nová podezření. V souvislosti s nedovolenými podpůrnými prostředky jsou nyní vyšetřováni jeho trenér i agent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73e76t91r 64V93e80r87b11í50ř 8587451103220

Tato slova pana Coea mě docela šokovala: "

„Nějak nám nezapadá do scénáře, že si nejzářivější triumf přivlastnil dvojnásobný dopingový hříšník.“

Zdroj: https://sport.idnes.cz/justin-gatlin-doping-podezreni-d32-/atletika.aspx?c=A171219_092805_atletika_par"

Jinak s tím, co říká Sebastian Coe bych byl opatrný. Byl víceprezindtem IAAF v době, kdy byl prezidntem IAAF zkorumpovaný Diack.

0/0
19.12.2017 18:26

P49a17v27e16l 63K58o22t86r48l35í74k 1502581821885

Kde je napsáno, že Gatlin dopoval? Sranda je, jak se ozývají rusofilové, kteří se už nemají čeho chytit. Prostě ruský stát řídil a nebo řídí doping v Rusku, takže není co řešit.

0/−4
19.12.2017 14:15

P64a14v98e70l 34K34o92t39r32l25í82k 1452191261835

Jinak samozřejmě. Gatlin nemá dávno sportovat. Tak jako každý dopingový hříšník.

+1/0
19.12.2017 14:16

O98n19d68ř53e63j 97H10o13l81ý 9670590638349

Jak pise pan Miller, jen odvadite pozornost od tematu.

Btw: je snad spatne pozadovat, aby sd vsem merilo dle stejneho metru?

+3/−1
19.12.2017 14:21

P51a27v24e44l 97C98h46a45l58u74p74a 2871566775941

Co to plácáte? Doping je jen jeden. Dopující - ve všech sportech, ve všech národnostech. V minulosti, přítomnosti, v budoucnu. Boj proti dopingu - by měl mít pro všechny stejný metr. A podstatou pro trest - by měl být důkaz. To je celé. Padni komu padni. Ostatní vyprávěnky - jako - "Gatlin si to, chudák, míchal po večerce ve sprše, v Rusku na to dohlížel Putin"... apod. - to jsou jen "jedna paní povídala". "Díky" dopingu se do sportu míchá politika. Bylo by to jednoduché - potrestaní sportovci nesmí na start... Ale to by nebyla ta "pravá" politika. Takže jsme svědky - agitačních článků a la Rudé Právo, ukazování toho "jediného nepřítele", různého rozeštvávání pod pláštíkem sportu... apod. A vymývání hlav. Stejně to dělával Hitler se svojí propagandou, stejně se to dělalo v době studené války apod.

0/−2
19.12.2017 15:05

O90n79d23ř12e70j 64H35o64l80ý 9150280898639

a když se chytí náš sportovec, tak přijde "uvěření pravdivé výmluvě"

Rv

0/0
19.12.2017 15:11

J11a26n 12Š74p69a67t86n15ý 2103472466205

slusny zvasty ... na to, ze jen jedna pani povidala, se to celkem slusne rozjelo .... jste fakt chudaci ublizeny

+2/0
19.12.2017 15:20

P79e48t50r 44V92e65r16b29í15ř 8217111543560

Uveden na pravou míru desinformace níže z diskuze: "co se tyce Gatlinovych pravniku- byli to oni,kterym se retrospektivne podarilo presvedcit nezavisly arbitracni soud CAS o Gatlinove nevine v prvnim prestupku, dosahnout jeho zruseni a snizeni sazby za dryhy doping, pres opozici postavenou pravniky IAAF, WADA a USADA. Pekna kvitka!Rv"

Bylo to úplně jinak. Především první případ Gatlinova dopingu CAS vůbec neřešila. První případ mu zkrátila sama IAAF. Američani - Justin Gatlin se odvolal k American Arbitration Association AAA. AAA tehdy VE SHODĚ s USADA ve svém rozhodnutí trvala na tom, že Gatlin určitě není doper, že nepodváděl a ani neměl v úmyslu podvádět; následně IAAF zkrátila Gatlinove trest, IAAF ale nebyl uznán nevinnným, naopak - IAAF zdůraznila, že Gatlin PORUŠIL antidopingová pravidla a další jejich porušení může vyůstit v doživotní zákaz.

V druhém případě mu USADA zkrátila trest z doživotního na maximálně osmiletý díky spolupráci při vyšetřování dopingu s tím, že má právo se odvolat a požadovat zkrácení trestu, což Gatlin udělal opět u ametické AAA, která má zkrátila trest na 4 roky, opět VE SHODĚ S USADA - její šéf(i současný) Travis Tygart k tomu řekl "...four-year penalty issued by the arbitration panel is a fair and just outcome". Gatlin se dál odvolal k Mezinárodní sportovní arbitráži v Lausanne, která další snížení trestu zamítla.

Takže žádná pěkná kvítka Gatlinovi právníci.

0/−1
19.12.2017 14:02

O91n69d26ř62e42j 38H78o18l81ý 9430410718109

Cekam co Fob Miller na toto :-)

+1/−1
19.12.2017 14:23

J27a88n 90Š89p89a41t75n91ý 2893262836295

bude chtit seznam všech tech pravniku .....

+2/0
19.12.2017 14:48

O87n49d22ř70e57j 88H24o57l28ý 9760960698529

na to nemá, bude hrát mrtvého brouka nebo bude útočit svými ubohými pokusy o urážky, u něj naprostá klasika

+2/−1
19.12.2017 15:12

M67i19c67h12a96l 14M18i72l92l47e27r 9386252319692

zase lzes, jako vzdy.

Tva houzevnatost, umyslne mlzeni, pokriveni faktu a vylozene lzi poukazuji na profesionalni zamereni pro obhajovani ruskych svindliru. !!

0/−1
19.12.2017 17:47

P78e64t11r 53V42e42r54b88í65ř 8477341543260

No, nejdřív sepsal další nesmysly, budiž mu omlouvou, že o nich věří, že jsou pravdivé - ale nejsou. S těmi pokusy o urážky jste měl pravdu.

+1/0
19.12.2017 18:08

P24e81t49r 90V30e46r32b32í17ř 8897921223750

Vidíte sám - mínus. Vždyť Millera a Brabce znáte.

0/−1
19.12.2017 17:47

M56i94c11h93a41l 41M67i54l77l63e75r 9536372199222

zapomnel jsi jmenovat Zuzanu a dalsi, protoze te castuji minusy, coz te strasne zere;-D

0/0
19.12.2017 17:49

P29e11t63r 72V58e90r57b21í97ř 8367181773980

To ne, např. Zuzana Vynikalová mínusy vůbec nedává.

0/0
19.12.2017 18:07

P46e70t73r 18V40e65r84b59í86ř 8717161913850

To jsou stejná jména, která nedávno vypsala někde paní Vynikalová. Jo, vás jmenované něčím dost štvu, vy zase někdy mě. Já se přesto alespoň dokážu přenést.

0/0
19.12.2017 18:12

M71i45c27h73a46l 92M37i19l12l15e35r 9296622839972

X"Především první případ Gatlinova dopingu CAS vůbec neřešila."X

Prave ze RESILA!!- CAS retrospektivne resila prvni prestupek, kdyz se Gatlin odvolal proti 8 letu zakazu zavodni cinnosti u druheho prestupku.!!

CAS dosla k zaveru, ze jeho prvni prestupek nema byt pocitany jako prestupek, protoze to bylo za stejnou latku jako bral drive proti ADHD a oznacila puvodni rozhodnuti jako "diskriminativni vuci mladezi s ADHD". na zaklade toho, ze podle rozhodnuti CAS byl prvni prestupek zrusen, byl druhy snizen na 4 roky a nebylo to rozhodnutim AAA, ale rozhodnutim CAS. Gatlis se pozdeji odvolal s pokusem o dalsi snizeni, na 2 roky a to bylo zamitnuto.

IAAF puvodne pozadovala dozivotni zakaz za jeho 2. prestupek a kdyz Gatlin podvodne slibil spolupraci, ze bude vypovidat proti osobam zapijenym do poskytovani dopingu, IAAF snizila pozadavek dozivoti na 8 let.

Gatlin to na oko prijal, slibene vypovedi nedodal a pak se vycurane odvolal k CASs vysledkem, ze jeho prvni prestupek byl retrospektivne zrusen a druhy oznacen jako prvni. To buylo rozhodnuti CAS a WADA, IAAF, USADA oponovaly.

!!Mas z toho pekny gulas, vybihale Verbiri - je zrejme, ze ve sve horlivosti si hrat se slovicky ti unika podstat a NEVIS O CO JDE. X

+1/−2
19.12.2017 17:44

M82i13c67h32a63l 68M18i16l88l66e22r 9706332629412

Verbiri, i kdyby sis uminusoval svuj prst, tak fakta nezmenis.

Mas v tom gulas, nerozumis oc jde, vykladas si to podle svych predstav.

Nacez tu siris bludy.;-D

0/−1
19.12.2017 18:05

P39e57t80r 71V29e22r92b34í88ř 8247501883430

CAS retrospektivně k prnvímu přestupku řekla toto: "This Panel cannot, and does not reopen or retry the 2001 Case." Asi víte, co to znamená.

"CAS retrospektivne resila prvni prestupek, kdyz se Gatlin odvolal proti 8 letu zakazu zavodni cinnosti u druheho prestupku". Gatlin se neodvolal k CAS proti osmi letům distancu, ale proti čtyřem, o kterých rozhodla AAA ve shodě s USADA.

"CAS dosla k zaveru, ze jeho prvni prestupek nema byt pocitany jako prestupek, protoze to bylo za stejnou latku jako bral drive proti ADHD" Lék na ADHD NEBRAL DŘÍVE, ten bral v té době, jen jen vysazoval.

"IAAF puvodne pozadovala dozivotni zakaz za jeho 2. prestupek a kdyz Gatlin podvodne slibil spolupraci, ze bude vypovidat proti osobam zapijenym do poskytovani dopingu, IAAF snizila pozadavek dozivoti na 8 let." V druhém případě mu USADA zkrátila trest z doživotního na maximálně osmiletý díky spolupráci při vyšetřování dopingu s tím, že má právo se odvolat a požadovat zkrácení trestu, což Gatlin udělal opět u ametické AAA, která má zkrátila trest na 4 roky, opět VE SHODĚ S USADA - její šéf(i současný) Travis Tygart k tomu řekl "...four-year penalty issued by the arbitration panel is a fair and just outcome". Gatlin se dál odvolal k Mezinárodní sportovní arbitráži v Lausanne, která další snížení trestu zamítla.

"Gatlin to na oko prijal, slibene vypovedi nedodal" Travis Tygart, šéf USADA ke Gatlinovým výpovědím řekl: "“It was shown that Mr. Gatlin cooperated with the federal investigators in BALCO. Mr. Gatlin should be commended for his decision to cooperate with authorities following his positive test; however, these efforts do not completely remove his responsibility for his second doping offense. Given his cooperation and the circumstances relating to Mr. Gatlin’s first offense, the four-year penalty issued by the arbitration panel is a fair and just outcome.”

Máte v tom guláš a matete tedy lidi, něco si k tomu nastudujte.

0/0
19.12.2017 18:05

M65i48c87h77a80l 86M75i83l13l82e38r 9276622399382

verbiri, opakuji - mas v tom gulas.!!Slovickaris, navic uboze a tva tvrzeni jsou v nejlepsim pripade bludy, v horsim lzi!!

0/−1
19.12.2017 18:09

P16e33t32r 13V56e69r74b76í48ř 8897641853890

Neslovíčkařím. Přečtěte si alespoň dokumenty USADA, ať nejste za ignoranta. Může si je přečíst každý a přijít na to, že nemáte pravdu. Já vás za to nezatracuji, nejsem nenávistný, na rozdíl od jiných, ale neměl byste si stát na tom, co není pravda. Nedokážete se pravdě podívat do očí, jak se říká?

0/0
19.12.2017 18:13

P77e77t18r 22V78e73r50b50í77ř 8447881463860

Tak například zde stojí, že mu USADA snížila trest na osm let výměnou za poskytnutí svědectví: https://www.usada.org/usa-track-field-athlete-justin-gatlin-accepts-offense/

0/0
19.12.2017 18:15

P57e36t74r 52V54e65r81b64í27ř 8657911463420

A zde stojí to, co říkal Tygart a co už jsem citoval výše: https://www.usada.org/arbitration-panel-suspends-gatlin-for-four-years/

0/0
19.12.2017 18:15

P72e89t70r 49V87e26r10b84í15ř 8347731253470

A zde stojí vyjádření CAS k prvnímu případu, které jsem citoval, tedy ""This Panel cannot, and does not reopen or retry the 2001 Case." http://jurisprudence.tas-cas.org/Shared%20Documents/1461,%201462.pdf#search=gatlin

0/0
19.12.2017 18:16

Z87u87z87a38n88a 42V66y68n22i48k12a95l45o97v13á 9354605226250

;-D;-D Vy popíráte sám sebe, Přírodo, přírodo.

Petr Verbíř 87130 dnes ve 12:34

CAS, nejvyšší instance, rozhodla o nevině. Vy, který se rád opíráte opíráte o fakta, tento fakt nerespektujete...protože se o fakta opíráte jen tehdy, když se vám to hodí.

0/0

doporučit

19.12.2017 12:34

+1/0
19.12.2017 19:45

P75e46t11r 60V78e38r56b71í46ř 8117511113100

Máte pravdu, omlouvám se za desinformaci, nicméně myslím, že jsem ji později napravil dostatečně. Co pointa toho celého? Nic, já vím, děláte mrtvého brouka... Pak mi někdo bude vykládát něco o stalkingu a svobodě myšlení ;-) Normálně vám lezu na nervy a vy mi to vracíte. Stejně jako pan Brabec a Miller, které jste někde jmenovala. Ono je to totiž spíš naopak.

0/0
19.12.2017 20:38

P36e16t77r 93V75e88r76b59í79ř 8727591503680

Co mě těší je, že jste pilná čtenářka a pointa vám neunikla R^ (byť jste se zaměřila na osobní sympatie)

0/0
19.12.2017 20:39

P53e52t28r 95V59e54r22b58í49ř 8107861373180

Jinak, pro objasnění - vycházel jsem z toho, co napsal pan Miller, pak jsem se na to podíval sám a zjistil, že to co píše není pravda. Změnil jsem názor na základě nově nabytých informací a výše ve vláknu nově nabyté poznatky pro všechny zveřejnil. Nové poznatky se od těch předchozích lišily.

Stalo se vám někdy, že jste na základě nových poznatků změnila názor? Jistě ano. Běžne se vysmíváte lidem, kteří změní názor na základě nových poznatků? Jistě ne. Když jde o mě, nějak lehce se vaše chování vrací na úroveň základoškoláků. Svobodě myšlení ahoj.

0/0
19.12.2017 20:51

R98a41d69k30o 67M70a47j11e68r38č30í19k 4584718446657

Tak si jen připomeňme Gatlinova vyjádření k 2006, co mu našli testosteron - "Neumím si tento výsledek testů vysvětlit, protože jsem nikdy vědomě neužil žádnou zakázanou látku..." Následně - "Masér mi to vtíral, aniž bych o tom věděl...". A následně - "Přijímám plnou zodpovědnost a lituji toho, co se stalo...".

Já myslím, že je na místě tomuto chlapíkovi i jeho týmu věřit! ;-D

+1/−1
19.12.2017 13:20

V94l73a50d19i20m84í14r 53M49ü51l96l87e51r 6863155893650

On to určitě vysvětlí, tak jako náš rekordman Šefl.

+2/0
19.12.2017 13:17

J67a88r44d88a 59S14o88k13o66l 1836238971861

Starého psa novým kouskům nenaučíš!!

+4/−1
19.12.2017 13:14

M10a81r76t92i53n 36K45ř28í97ž 9243372260797

Ne. Prostě ne. Při vedomem dopingu, nota Bene dvounasobnem, by neměl běhat ani na vlak. To, že závodí, je proste hnus.

+4/−1
19.12.2017 13:04

K25a73r58e59l 81K32u39n52a 7905813104767

Ale ale, ty toho zase víš

0/0
19.12.2017 17:21

M45a68r61t16i52n 10D89o55l62e50ž24i21l 9584425780538

nevíte zvěřejnuje WADA seznam sportovců s povolením dopovat.

+4/−4
19.12.2017 13:03

M47a68r73t17i72n 79D88o25l53e17ž12i90l 9674435190108

On neměl Astna. To se divím.

Měl požádat Wadu o legální dopování testosteronem z důvodu ... xxx. :-P

Nejspíš by mu to dovolila, vždyť nebyl z RF ani Cíny.

+2/−5
19.12.2017 13:02

T76o26m18á66š 83H21o54l24i46č 5698264731588

Bože kopa ruských športovcov má vínimky tiež.Už by ste touto propagandov od Rusákov mohli skončiť.

+3/−1
19.12.2017 13:03

M47a11r48t53i84n 14D31o17l91e13ž65i79l 9464615450968

Kteří, můžete je vyjmenovat. Nejsou to to co utekli do USA.

0/−2
19.12.2017 13:04

J98a86n 28Š41p24a43t41n34ý 2213692366245

chcete tvrdit, ze výjimky jsou udelovany pouze sportovcum, kteří nejsou RF nebo Cina? husty

+2/−1
19.12.2017 13:12

V59l69a12d62i24m65í16r 15M62ü46l82l38e86r 6913835223520

Výjimky jsou udělovány dopujícím sportovcům RF kteří emigrovali za to že práskají.

0/−3
19.12.2017 13:16

J85a47n 58Š19p26a47t82n96ý 2423442136685

to by byla tedy pekna svinarna, kdyby to tedy byla pravda ......

0/0
19.12.2017 13:50

M24i41c25h77a17l 57M32i11l12l65e79r 9556392449612

nevsimej si ho, on keca. !!

Povoleni TUE je mozne ziskat jen na malou cast leku obsahujicich zakazane latky.

O ktere leky jde a jake jsou konkretne podminky pro jejich udeleni je uverejnena na strankach WADA a informace je mozne ziskat v kazde Narodni anti-dopingove organizaci. V Cesku se obratit na antidoping.cz

Podminky pro udeleni TUE jsou uplne STEJNE pro sportovce VSECH statu. !!

Co je povoleno treba Norum, je ve STEJNE mire a za stejnych podminek povoleno Rusum, Cinanum, .....Nemcum, Indonezanum, Japoncum..... a treba i Hotentotum.

kremelska uderka (v cele s Holym tady) predstira, ze TUE dostavaji jen nerusti sportovci, coz je UMYSLNA lez.

Rusove maji pristup uplne ke vsemu, co maji ostatni staty.!!

0/0
19.12.2017 18:02

O14n89d53ř31e59j 29H81o34l31ý 9760140438329

Cekame na ten seznam

0/0
19.12.2017 14:27

M29i64c80h30a13l 46M48i15l67l60e79r 9446612209492

nebud liny, napis si na WADA a pozadej o nej.

0/−1
19.12.2017 18:07

O30n66d13ř78e81j 84H77o17l87ý 9230520488429

To Vy jste tu tvrdil, že sportovci RF běžně TUE mají. Takže jste opět, jak je u Vás obvyklé, naprosto vědomě lhal, protože nic z toho nemáte podložené.

Rv

0/0
21.12.2017 15:30

O16n92d11ř12e24j 98H81o47l83ý 9590520928949

loni jste tu v nějaké diskuzi vykřikoval něco ve smyslu, že zveřejňování TUE a detailů dopingových testů je zásah do osobních práv sportovce

;-D

0/0
21.12.2017 15:34

O56n46d38ř73e86j 97H19o41l14ý 9640720348619

Tento blábol tu dával nedávno pan Miller, náš australský fob. Na otázku, kde se dá seznam dohledat, již nereagoval, jako obvykle.

Rv

+1/−1
19.12.2017 15:14

M47i50c56h92a17l 59M96i16l98l73e59r 9766302619382

udernik Holy je poveren obhajobou ruskych svindliru a za tim ucelem lze stejne, jako jeho rusti sefove

0/−1
19.12.2017 17:51

P11e45t17r 60V85e85r38b41í78ř 8247351543390

Pan Holý nepíše žádné lži, jen vidím, že se ptá na ten seznam.

0/0
19.12.2017 18:38

O10n11d38ř37e77j 61H61o40l90ý 9900520928959

Co se v mládí naučil, praktikuje dodnes. Nejhorší jsou zvídavé otázky, takoví se musí potlačit už v počátcích, přeci není možné, aby měli lidé vlastní názor, když jim předkládá ten "jediný správní".

R^

0/0
21.12.2017 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze