Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Francouzská neděle v Annecy. Fourcade porazil Böa a ovládl hromadný závod

V pátek i v sobotu se musel před uměním mladšího Johannese Thingnese Bö sklonit. Až v neděli se dočkal. Francouzský šampion posledních šesti sezon Martin Fourcade zvládl bezchybně nedělní hromadný závod Světového poháru biatlonistů ve francouzském Annecy a napodobil tak triumf své reprezentační kolegyně Justine Braisazové ze závodu žen. Češi nestartovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T94o42m 79Č16e64c95h 7210387742648

Špatné je, že se český biatlon vrací tam, kde byl vždycky až na poslední sezony, tedy do háje.

0/0
23.12.2017 11:49

L91i65b55o60r 15P46o35r29d66a 8567412534828

Viděl jsem mužský masák až opožděně. Ale toto byl naprosto topovej závod. Super!!!

0/0
18.12.2017 1:14

P21e26t60r 19V44e27r18b49í21ř 8797201703620

Je to tak, sezóny je teprve na začátku a vlastně se do ní ani dosavadní závody nepočítaly, když se to vezme kolem a kolem.

Jak někdy někdo řekl - závody dopadly hrozně - ale nebudeme dělat závěry (to totiž asi není závěr, že závod dopadl hrozně :-P

+1/0
17.12.2017 19:59

Z21d27e30n72ě16k 96S35t44r14n53a87d 1855970136269

Sezónu má smysl hodnotit až po OH, ale pokud tam mají naši biatlonisté uspět, musí se výrazně zlepšit snad ve všech činnostech. Tak ať se to podaří.

0/0
17.12.2017 19:55

P89e77t22r 20H50r59a67b89á13k 6850767202660

Fanoušci jedou na úspěch. Když jezdil Bauer a Neumannová, tak jsme zde každý víkend fandili běžcům na lyžích. Mluvilo se i o dalších - Koukal, Magál či Jakš. A ted běh? V podstatě nic a laufy jako takové se řeší jen kvůli tomu, že tam naši jezdí, ale je to spíše taková bé kategorie. A biatlon? Stačí odchod Koukalové, podle mého hlavní osoby českého biatlonu, dva roky neúspěchu a biatlon bude rázem tam, kde byl - u nás. Tak jako v běhu na lyžích jsme si užívali nějakých 10-15 let dobrých let, tak ted jsme si užili 5 let v biatlonu. Musíme doufat, že se zase i v tomto sportu něčemu zase dočkáme, ale aktuálně odhaduji stagnaci a čekání na další talenty.Bud přijdou, nebo nepřijdou. Jiná varianta není.

+3/−1
17.12.2017 19:09

P25e79t85r 45N89o51v35á17k 8976928503440

Ale to je bohužel i v jiných sportech.Třeba Kulhavý a jeho závody ve světovém poháru nebo mistrovství.

Silniční cyklistika.Pokud velký závod jede náš závodník, je to sledováno a komentováno.Tam , kde nemáme úspěchy(plavání), ani pes neštěkne.To tak bylo, je a bude.

Akorát fotbal a hokej jsou v televizi pravidelně a bez rozdílu úspěchu nebo neúspěchu je to hojně komentováno.

+5/−1
17.12.2017 19:41

P28e48t17r 71H72r33a46b23á90k 6580437662980

Souhlasím.

0/0
17.12.2017 19:51

P29a13v53l37a 27H85r39a86d68i28l33o67v52a 3947551771184

Tak biatlon, hokej, fotbal jsou aspon akcni a jsou tam nejake zvraty. Koukat na 1500 metru znak je nuda k uzoufani. Pro me je tedy uplne stejna nuda Sablikova krouzici 5 km na ovalu, jakkoli ji fandim a je mi sympaticka, tak se podivam maximalne na finale.

+3/0
17.12.2017 19:52

P90e83t71r 75N32o20v59á28k 8406628403950

1500 metrů znak se neplave.:-)

+2/0
17.12.2017 19:54

P74a65v46l28a 45H70r48a81d79i80l17o21v56a 3587291831134

Ja si to myslela, ale byla jsem lina to hledat. Ale vsak vite :)

+1/0
17.12.2017 19:56

O29l38d89ř45i81š67k58a 94Z33a95p91l92e18t86a33l97o89v92á 4625866491166

Skokani na lyžích jsou taky fantastičtí.:-(

+2/0
17.12.2017 20:41

P34a17v95e37l 20K76o59t28r73l89í75k 1242201331495

Doufám, že příští trenér biatlonistů bude někdo zdejší. Tolik odborníků nemají ani Norové :)

+4/−6
17.12.2017 18:49

M60i92l97a87n 32Š22m73o55l87í71k 3937834222660

Tak tak, tady se to specialisty, kterejm je všechno naprosto jasné jen hemží. Ještě že v ostatních zemích většinou neumí česky a nečtou místní diskuze, jejich trenéři by si už ani neškrtli. Všude by byli jen češi ;-D;-D;-D

+2/−2
17.12.2017 19:42

L64i66b95o63r 22P14o82r48d54a 8567802444148

Jsem nevěděl, že člověk aby tady mohl diskutovat, musí mít vystudovanou FTVS.:-)

0/0
17.12.2017 23:11

M32i12l26a93n 75Š98m58o38l10í63k 3977264932590

Určitě nemusí, ale těch studovaných jsou tu zřejmě zástupy ;-).

0/0
18.12.2017 3:03

M60a17r65e26k 92S47v60o18b32o78d59a 7966294666226

Že jsou naši biatlonisté z formy, to je snad jasné každému. Nebo specialisté mají jiný názor?

0/0
18.12.2017 0:50

M47i50l16a86n 17Š50m53o71l76í27k 3837634382640

Já nevím, já nejsem specialista ;-). Ale specialisté vědí i co s tím, koho všeho vyhodit, komu sebrat peníze, koho poslat "makat do fabriky" a pod. Prostě experti na slovo vzatí. Dokonce chtějí vyhodit i takové trenéry, kteří neexistují ;-D;-D;-D

+3/0
18.12.2017 3:01

R12o96s47t28i53s31l40a87v 40N86a96k53l24á78d46a43l 3774794908262

Nevím,jestli si naši trenéři uvědomují vcelku propastný rozdíl mezi českým a ruským mužským biatlonem.V dnešním hromadném závodě,kde na startu 30 nejlepších dle momentálního pořadí bylo šest (!) Rusů (tedy celá pětina startovního pole!), z našich ani jediný! Práce kvalitního německého trenéra,bývalého vynikajícího biatlonistu,kterého Rusové najali a zaplatili,je zkrátka vidět! Celé mi to připadá jako za socialismu.Jsme dobře zaopatření a po celý rok zajištění v tréningovém centru Ministerstva vnitra,tak nám do toho nemluvte,potřebujeme klid na práci.

+11/−5
17.12.2017 18:15

J61o23s91e38f 86S19t17e45f87l 5984197823320

Kdy byl na posled masák bez českých biatlonistů?

0/0
17.12.2017 17:52

P52a29v81e22l 78C74h45a80l59u20p28a 2881636355731

Myslím 2010...

+3/0
17.12.2017 17:56

J34i42ř48í 14U71h22e12r88e15k 2188408447238

Rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem bývá mnohdy i o štěstí,ale musí být závodník skvěle připraven.Našim chybí vše,fyzička,přesná střelba.Příprava tedy byla hodně špatná,mnohé podceněno.K tomu záhada a kolektivní spor proti Gábině o něčem svědčí.

+12/−1
17.12.2017 17:48

P48e33t83r 42N21o55v59á14k 8206198503400

Jenom bych zdravým fanouškům biatlonu(tak je nazval Dostál v sobotu v televizi)připomněl, že naposled jsme neměli zastoupení v masovém závodě v roce 2010(leden).Takže bezmála osm let.Pokud toto není neúspěch, tak nevím.Dle vyhlášení šéftrenéra Rybáře se musí zaměřit jen na střelbu, kde nás tlačí bota, tak nevím, jestli jsou trenéři repre na svých místech.

Docela mě překvapilo, že po vyjádření se Koukalové o bolestech lýtka a změně tréninků, se Rybáře ihned zastávali ostatní reprezentanti.Tam nebude něco v pořádku a řekl bych, že jsou narušeny mezilidské vztahy mezi trenéry a závodníky.

+14/0
17.12.2017 17:46

O75n13d47ř40e32j 85H60o77l49ý 9740420638259

a nebo jen Koukalová vytváří "dusno", také možnost :-)

0/−2
17.12.2017 19:17

P68e21t49r 98N26o76v10á85k 8426688173590

Ano, i toto je možnost.A bohužel, mezilidské vztahy jsou stejně narušeny.

+2/0
17.12.2017 19:37

M79i82c53h80a73l 13M21i31l28l88e27r 9606722329572

samozrejme, aby si zdejsi ruska uderka neodpustila strefovat se do Koukalove

0/−2
17.12.2017 19:41

O51n34d32ř73e89j 29H27o52l44ý 9200140938429

Samozřejmě, aby si australský troll neodpustil strefovat se do lidí, co se snaží dělat svou práci (a loni ji dělali velmi dobře), protože na ně nemá kvalitativně. Nebo se pochlubte, co jste dokázal, na rozdíl od Rybáře.

:-)

0/0
17.12.2017 20:18

H49a54n43a 44U39l79r51y13c16h95o75v71á 9310423968788

Kde se pan Miller strefuje do Rybáře a spol.? Asi mi něco uniklo.

+1/0
17.12.2017 21:21

O92n87d36ř92e28j 58H60o20l94ý 9260400628409

Pan Novák naznačil, že problém je Rybář, já jsem naznačil, že problém může být Koukalová a fob Miller mne za to obvinil z napojení na Rusko. Pana Nováka z ničeho neobvinil, přestože ten naznačil problémy v repre týmu mezi vedením a závodníky. Co tedy asi tak dle Vás Miller "myslel"?

:-)

+1/0
17.12.2017 21:33

M19i70c68h19a77l 80T73u55č82e30k 2926809549445

Rybar, ktery se tak rad posloucha a vsude se vystavoval kdyz se darilo je nejvetsi strujce tehle mizerie. Ta penize danovych poplatniku se mu to kritizuje kritizujici fanousky, ale sebereflexe v podobe odstoupeni chybi

+3/0
17.12.2017 17:27
Foto

J37i55n12d68ř86i29c72h 50H31e77g10r 7230892920324

Já myslím, že je to jasný ! Pokud se daří, máme právo fandit a obdivovat a veřejnost biathlonu rozumí. Pokud se nedaří, pak je to sport a kdo někdy sportoval ví, že se neúspěch občas dostaví. Je třeba nekritizovat /nebo jen konstruktivně/, je třeba mlčet protože sezóna je teprve na začátku...Zkrátka je třeba klid na práci a hlavně nerušit řečmi o neúspěchu. Nemalé peníze se sypou, nějakou sebekritiku jsme ani nezaslechli, ničemu nerozumíme a třeba ta olympiáda....Tak uvidíme.

+13/−1
17.12.2017 16:43

L48u22k49á87š 72S96m34ě17t62á52k 3606337334196

Jasné, všechno to je pravda, jen ale nechápu, že ta krize nepotkala třeba 2-3 závodníky, ale hned celý tým, proto si myslím, že trénink v létě opravdu nebyl ideálně zvládnut a trenéři by se nad tím opravdu měli pořádně zamyslet.

+1/0
17.12.2017 16:52

M67i43c22h73a24l 32T63u91č57e52k 2426669679495

on to myslel ironicky jestli jste to nepochopil

+3/0
17.12.2017 17:23

P90e18t64r 89V79e32s43e17l52ý 6916812465123

Nechápu, proč naši nestartují a Rusové ano.

+1/−10
17.12.2017 15:32
Foto

J48i49ř26í 36H95r48a41b62á44l87e49k 9759697689

Neboj, jednou se k tomu určitě propracuješ.

Teď zkus třeba malou násobilku.;-)

+12/−1
17.12.2017 15:36

P55e64t96r 55V15e39s84e25l53ý 6866692525103

Díky za vysvětlení.

0/0
17.12.2017 15:37

P74e59t89r 29V90e76s29e24l52ý 6406252455273

Příště taky dám mrkajícího smajlíka.

+1/0
17.12.2017 16:41

P35a85v55e30l 25C23h19a62l86u51p55a 2461766175271

Startuje 25 průběžně nejlepších + 5 nejlepších z tohoto víkendu. Co na tom nechápete. Výkony našich jsou nyní takové - že pokud se postaví třicet nejlepších na start - naši se mezi ně nevejdou. Rusové ano. Francouzi ano. Němci ano. Apod.

+2/0
17.12.2017 16:07

M32i94c39h65a53l 47C66h13o53v67a57n98e49c 6532136349

Startuje se na základě výkonnosti, nikoliv plamennosti projevu. Stačí takhle?

+5/−1
17.12.2017 16:16

P80e19t87r 13N97o68v32á70k 8556428473860

Docela je výhoda, když tam nestartují naši.Bez nervů si člověk vychutná celý závod.I když je fakt, že v letošní sezoně to bylo bez nervů po první střelbě.

+17/0
17.12.2017 15:30

Z17d44e81n24ě68k 12K91r56a11u59s 9912784687822

Rybář - nedělejte z toho národní tragédii ;-DRv

+1/0
17.12.2017 15:29

J12a61n 67K24o69t19y83z27a 3747377871136

Přesně tak.

0/0
17.12.2017 15:29

J29a62n 71K67o20t20y10z78a 3947197851436

Zajímavé... Podle trenéra si Puskarčíková dvěma chybama na první položce odstřelila závod a Kuzminová a Boe se stejným výsledkem dojedou 4., respektive 2.... ;-D

+24/0
17.12.2017 15:27

P39a47v61l55a 32H31r26a18d44i24l66o70v13a 3417721371124

Takhle to nelze brat. Puskarcikove sila byla v rychle bezchybne strelbe. Na lyzich nikdy uplne top nebyla. Kdyz nezastrili,tak nema sanci.

+6/0
17.12.2017 15:29

J88a69n 54K35o65t82y38z84a 3427487811776

No, vzhledem k tomu, že i kdyby zastřílela, tak by stejně byla v pytli, protože je pomalá, tak to tak brát určitě lze...

+1/0
17.12.2017 15:39

O88l86d92ř75i33š84k31a 56Z38a94p53l20e79t67a14l95o11v64á 4785466721766

V tom případě nemá v biatlonu co dělat.

+1/0
17.12.2017 17:18

T15o48n41í17k 73K64u33t70t88m81a44n39n 6553378722

On je totiž rozdíl, když na položku přijíždíte 30 vteřin za prvním (protože startujete z poslední řady a jede se na super úzké trati), nebo když přijíždíte 5 vteřin za prvním. K tomu si připočtěte, že Kuzmina a Bö patří k pěti nejrychlejším běžcům na svém okruhu, a musí vám logicky vyjít, proč se Puskarčíková první položkou odstřelila. To je ale překvapivé a zajímavé, že... 8-o

+1/−2
17.12.2017 16:51

M94a78r56t50i79n 73S93e26d43l54á96č77e41k 1820779690444

Jestli ono to nebude tím, že je příšerně pomalá, že...

0/0
17.12.2017 18:54

J15a22n 80K53o44t26y21z66a 3337677151706

Takže Rybář potvrdil, že se budou věnovat hlavně střelbě, protože tam je prý nejvíc tlačí bota... To je bezva, takže pomalí budou v nelepším případě stejně jako teď... :-P

+15/0
17.12.2017 15:25

M75a49r22t76i32n 16N84e32p95l 4914122216328

Je to marný, je to marný, je to marný....naši mají stabilně běžecké časy kolem 40. místa (a mnozí i horší), ale Rybář tam zase mele, že je tlačí bota na střelnici. Přitom je jasné, že základem pro nějaké úspěchy je běh, který je stabilní a když se k němu přidá povedená střelba (která již stabilní být nemusí), tak je zaděláno na úspěch. Úspěchy Koukalové, Moravce, Vítkové a dalších v minulých letech vždy stály na tom, že měli běžecký čas v TOP10 (maximálně TOP20). Se 40. běžeckým časem i pokud zastřílí nejlépe jak je jen možné (tj. nulu), tak je z toho nějaké 15. místo. Rybář by se měl konečně podívat v čem je rozdíl v letošní sezoně oproti rokům předchozím, střelba se zase tolik nepokazila oproti běhu...

+32/0
17.12.2017 15:24

P96a61v75l85i90n86a 21H21a10m34p43l55o29v59a 7621458839562

Mel pravdu, strelba je take tragicka. Ale hlavne ta odevzdanost je silena. Vzdavani souboju predem.

+4/0
17.12.2017 15:27





Najdete na iDNES.cz