Diskuse k článku

Velkou cenu Montrealu vyhrál Ullissi, Vakoč dojel třináctý

Italský cyklista Diego Ullissi vyhrál jednorázový závod kategorie WorldTour Velká cena Montrealu. Ve finiši zdolal po 205 kilometrech druhého Španěla Jesúse Herradu i třetího Nizozemce Toma-Jelte Slagtera a po loňském třetím místě se dočkal prvenství. Petr Vakoč obsadil 13. místo, Roman Kreuziger skončil sedmadvacátý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F51r15a82n71t98i84š83e67k 53O98s27t25r74ý 4125521857153

Opět klasika - někdo nastoupí a všichni čumí po Saganovi. Chvilku tahal akorát Sunweb, pak to zkusil Sagan a nakonec propagačně nastoupil Van Avermaet. Jinak nic.

Nelze nechat silné skupině 10 km před cílem 30 sekund a nejet.

+6/0
11.9.2017 13:16

M18a43r31c17e69l 79Š73e28v31č36í94k 9355163711770

A už moc nechýbalo, Peter stiahol náskok vedúcej skupiny na 9 sekúnd, stačilo, aby mu trochu prestriedali a mohli bojovať o víťazstvo.

Takto utreli nos :-)

+3/−1
11.9.2017 14:16

F41r18a76n12t18i74š55e21k 39O41s51t62r31ý 4545751967823

Jenom jestli těch 9 sekund bylo skutečných. V té době se ta uniklá skupina drolila.

0/0
12.9.2017 9:28

M72a91r91c39e76l 81Š81e35v19č53í77k 9575873421470

Tak určite, je ťažké povedať, či to bolo presne toľko. Aj zábery z kamier dosť skresľujú, ale mali šancu dostihnúť čelnú skupinu, keby ťahali viacerí.

0/0
12.9.2017 10:18

L37a48c83i 66S34u49s76t39e62k 7320917752276

strach souperu ze Saganovy dominance > jejich touhla po vitezstvi ;-D

+4/−1
11.9.2017 10:31

M26a52r73c54e39l 22Š61e23v78č48í64k 9365933761980

Neviem ako rozmýšľajú.

Ak sa dotiahnu na vedúcu skupinu, vždy je šanca poraziť Petra a vyhrať preteky.

V špurte druhej skupiny ho môžu tiež poraziť, ale preteky určite nevyhrajú.

Kde sa dvaja bijú....

+2/0
11.9.2017 19:02

J77u62r50a97j 14Z35e81m69á19n71e42k 4950610392161

"V posledných kilometrov si menšia skupina dokázala vytvoriť náskok pred pelotónom. Snažil som sa ich dohnať, no medzi ďalšími jazdcami nebola žiadna spolupráca. Všetku robotu som nechcel urobiť sám, takže medzera zostala a Ulissi triumfoval," hovoril Sagan

+2/0
11.9.2017 9:57

P83e16t63r 18V66e78r32b28í74ř 8797331573980

A škoda, že GvA nepotáh, nebo potáh jen málo. Mohl vyhrát. Jak tady někdo píše "vyzkoušeli si, že ho nemají šanci Petera v souboji porazit", tak GvA už si mockrát vyzkoušel, že ho má šanci porazit.

Stížnosti, že Saganovi nikdo nepotáhl, jsou mimo. Sagan sám nastoupil, když táhl Dumoulin. Za chvíli nastoupil GvA Saganovi. Pak byla chvíli kočka a myš, Sagan to sám táhl jen chviličku, pak začal tahat Dumoulin - kterému předtím Sagan nastoupil. Stížnosti by byly na místě, kdyby to Sagan táhl sám nějakou dobu a nikdo mu nechtěl střídat. Takhle to úplně stejně můžete vyčítat Saganovi.

+1/−1
11.9.2017 8:01

B29r40u39n72o 76B18a83t68o50r 4761223905699

Pozrite si znovu pretek aby ste vedeli o čom tu písal napr. pán J. G. Rozhodujúci moment pretekov sa dialo presne to čo napísal nielen on ale môžete si to prečìtať aj na cyclingnews.com

P.S. To že keď na špici ťahal sám P.S . do predposledného kopčeka a následne v zjazde sa stiahol náskok z 31 s na 9 s a to že keď v čase keď sa GVA takmer donútene zaradil pred Sagana sa náskok prvej skupiny vôbec nestiahol svedčí o tom kto naozaj ťahal a kto nie

+4/0
11.9.2017 9:25

B13r45u66n79o 65B60a49t41o79r 4291403685429

A Dumoulin v čase o ktorom sa bavíme už dávno v druhej skupine so P.S.či GVA už nebol. Skončil až za Romanom na 28 mieste so stratou 1 m 15 s

+1/0
11.9.2017 9:27

L51i55b43o74r 28P80o77r81d49a 8777422694288

Roman letos nic.

+1/−1
11.9.2017 7:18

F53r54a47n43t39i50š27e95k 74O86s61t94r24ý 4725181677493

V článku není zmíněno, že Kreuziger taky zkoušel únik. Nepovedlo se.

0/0
11.9.2017 13:22

P20e98t14r 44V66e38r35b75í57ř 8417221873630

Petr Vakoč se tedy na klasikách moc nepředvedl. Nebylo to ani úplně špatné. Celkově ale tato sezóna za očekáváním.

Roman v Kanadě nic moc.

+1/−1
11.9.2017 7:11

L66i34b20o47r 17P93o93r46d89a 8887502464758

Ale šikovně jim frnkli! A všechno dobří únikáři. Ulissimu zatleskat.

+2/0
11.9.2017 7:04

J67u80r79a14j 17Z69e24m10á67n42e64k 4820850262211

Nechápem, zase sa to opakuje, z 30-tich cyklistov sa nenájde ani jeden, ktorý by so Saganom prestriedal. Radšej sa pripravia o šancu pokúsiť sa o víťazstvo, akoby sa s Peťom prestriedali. A to vrátane GvA a Matthewsa. Oni sa asi predvčerom opať vyskúšali, že v súboji ho nemajú šancu ho poraziť, tak vsadili na: buď nás tam Sagan dotiahne, alebo nevyhráme....Sagan sa rozhodol, že nevyhrajú...

+2/−4
11.9.2017 2:53

L67i80b18o14r 18P21o29r37d83a 8767642244728

To má být plusko, ale nutno říci, že QSF ťahal taky.

0/−1
11.9.2017 7:00

P13e29t20r 62V97e90r69b53í94ř 8537341523720

Jak to může být plusko, kdy někdo jiný tahal taky? :-)

0/0
11.9.2017 7:06

L62i97b90o54r 63P30o77r81d78a 8197792464378

Omlouvám se, až budu chtít příště něco napsat, poradím se s Verbířem. A co, že dnes tak krátce, čekal bych nějaký nečitelný elaborát? ��

+4/−2
11.9.2017 7:17

Z63u48z52a94n37a 51V55y51n96i47k32a12l84o94v55á 9674715366830

;-DR^

+3/−1
11.9.2017 7:50

P60e44t58r 30V46e38r22b44í45ř 8897341203390

Není ti to trapný?

0/0
11.9.2017 8:01

M26o69j36m31í10r 98S26k81á96l31a 2650602686

Fňuk fňuk po 593.;-D;-D

+2/0
11.9.2017 7:17

J52a77n34o 31G24e16r81l94a84c92h 2153275165669

V jednom momente cca 4-5km pred cieľom sa k vedúcej skupine dostali na 9sec, to keď ťahal Sagan. Potom chcel Peter, aby mu prestriedali (GVA, Matthews,.. ) ale chlapci zvesili nohy a naivne si mysleli, že to Peter odtiahne sám. Vykašľal sa na to a rozhodol, že žiadny z týchto pánov dnes na stupni víťazov stáť nebude.

Ja túto ich taktiku vôbec nepochopím. 200km šlapú do pedálov aby potom 5km pred cieľom zahodili celé preteky za hlavu.

+5/−3
11.9.2017 0:01

T17o19m60á71š 37B91r84a25b68e33c 2668716205126

Van Avermaet odstřídal. Chyba byla, že si prostě tu skupinu nechali ostatní ujet.

Co takhle pochválit vítěze, či někoho, kdo makal v té první skupině? Zaslouženě vyhrál někdo z ní

+3/−3
11.9.2017 0:14

J62a23n91o 69G76e85r44l19a24c75h 2273375445409

Ja nepíšem, že niekto nezaslúžene vyhral alebo si niekto z úniku víťazstvo nezaslúžil.

Podstata môjho príspevku je niečo iné.

+5/−1
11.9.2017 0:22

T76o31m14á92š 42B12r73a87b70e92c 2328756665626

Ano, chápu, existuje pouze jediný cyklista

+5/−5
11.9.2017 0:27

J72a39n17o 37G74e51r97l46a10c28h 2803535265289

Nie, nechápete. Neexistuje pouze jeden cyklista. Trápny komentár.

+4/−2
11.9.2017 0:31

J82a65r51d19a 96S17l56a63n61h32o76f 2925854489333

Co cekas od spartana?

0/−3
11.9.2017 4:02

T28o22m24á28š 77B83r14a63b63e56c 2378246195386

Tak to bylo těsně vedle ;-D;-D

+3/0
11.9.2017 6:17

Z61u97z53a77n65a 70V43y16n44i50k39a72l19o76v84á 9604805656590

Tome, vítej do klubuR^;-D

0/0
11.9.2017 6:58

M23o81j15m65í34r 47S44k78á11l86a 2610692926

;-D;-D;-D;-D

+1/0
11.9.2017 6:58

T46o35m10á34š 32B25r29a76b88e22c 2768736885156

Možná pro tebe. Ale k průběhu závodu napsat pouze to, že Saganovi nikdo neodstřídal, je trochu málo

+2/−2
11.9.2017 6:18

J73a37n78o 13G75e70r64l95a56c55h 2413285395319

Tomáši, ja som nerobil elaboračnú analýzu na celý priebeh závodu! Vyjadril som svoj názor k rozhodujúcemu momentu pretekov. Ak si pozriete zahraničné médiá, tak práve Sagan, GvA, MM boli pod drobnohľadom a vysvetľovať prečo práve oni, je asi úplne zbytočné.

+2/0
11.9.2017 7:30

L91a42c29i 82S79u45s35t83e76k 7590387642466

:-)R^

0/0
11.9.2017 10:36

K81a33r69e38l 90S45u42m69b50a31l 4831842989387

;-D;-D;-D

0/0
11.9.2017 7:57

J49i77ř53í 91Z13e84l97i84n56k92a 1930927529789

Předpokládám, že nejste první den mezi lidmi, poprvé na idnesu, nečtete první diskuzi pod článkem o jakékoliv sportovní události.

Tak se ptám. Děláte si legraci, nebo máte nějaký problém se Saganem?

+1/0
11.9.2017 8:13

L89a60c28i 73S20u34s81t72e85k 7270497822956

B/ je spravne ;-D

0/−1
11.9.2017 10:34

L60a50c20i 44S96u80s17t84e15k 7330677342796

Ne, GvA neodstridal.... dukaz zde

https://www.youtube.com/watch?v=l3_60Kw1qBc&t=34m45s

( komentator ES to videl stejne jako J.G.)

+3/−1
11.9.2017 2:12

L47a95c75i 76S43u96s91t63e78k 7890127192746

nejen to,

GvA se snazil Saganovi ujet :-), a to kdyz nastoupil na vrcholu posledniho stoupani - inkriminovany moment zacina 10s ( v case 33'45" videa)

https://www.youtube.com/watch?v=l3_60Kw1qBc&t=33m34s

:-)

+2/−1
11.9.2017 2:25

J73a55r76d91a 35S51l30a87n46h43o46f 2575954229453

Gva nastoupil ale neujel.

+1/0
11.9.2017 4:05

Z84u36z60a49n40a 85V85y95n19i82k51a89l42o80v60á 9184355326160

Jano, dovolím si reagovat. Všichni jedou závod, tudíž všichni chtějí vyhrát;-) Zároveň má každý svou vlastní i týmovou taktiku. Tahat Peťovi musí jenom jeho domestici. Od ostatních to vyžadovat nemůže. Je to jeho boj. A navíc si myslím, že Peťo rozhodl jenom o tom, že on sám nevyhraje, nikoli o tom, že nevyhrají ostatní :-P Já mu fandím, ale tohle trochu zavání namyšleností (už to tady jednou bylo) a to je škoda, shazuje tím sám sebe.

+1/−3
11.9.2017 11:25

J61a18n23o 96G25e14r90l11a61c39h 2293475845569

Zuzka, v závode sú momenty, kedy už niet domestikov a ostanú len tí, na ktorých oni makajú. Ešte by som chápal, že Petrovi nevystriedajú ak by boli na čele závodu a začnú taktizovať. Tu ale bolo pre víťazstvo zamakať a dobehnúť únik. To ale vyžaduje spoločné úsilie. Peter evidentne chcel dotiahnuť únik, oni nie a to mi hlava nebere. Nemyslím, že ak sa Peter rozhodol neťahať to celé sám, znamená to namyslenosť.

+4/0
11.9.2017 11:36

Z69u93z62a50n69a 44V87y69n79i81k51a98l40o55v64á 9824375316730

Jano, psala jsem to jako reakci na tvůj příspěvek, protože v žádném okamžiku závodu nejsou Peťovi povinni "tahat" soupeři, vždy jenom jeho domestici. Peťo si to musí srovnat v hlavě a nenechat se tím znechutit. Když se rozhodl netahat, prosím, ale jeho reakce v závodě i po závodě (když mu soupeři "nepomůžou" sjíždět únik) nejsou úplně sportovní, proto má i své "nefanoušky", proto ta namyšlenost. Navíc mi to evokovala i část tvého příspěvku: " Vykašľal sa na to a rozhodol, že žiadny z týchto pánov dnes na stupni víťazov stáť nebude."

Jinak se moc těším na MS a budu fandit, když to nevyhraje Štyby nebo Vaky, pak jedině Sagan;-)R^

+1/−1
11.9.2017 13:06

J15a83n84o 71G39e44r45l49a83c33h 2663895455669

Chápem Zuzka. Nikde však nepíšem, že jeho súperi sú mu povinní pomáhať "ťahať". Píšem, že ak chceli ešte zabojovať o víťazstvo, a to najmä GregVA a MM, tak si mohli navzájom pomôcť t.j. každý chvíľku ťahá pilku ;-) a skupinu by podľa mňa v pohode dobehli. Inak povedané, Peter by ťahal aj im, nie len oni jemu. Chlapci však o víťazstvo takto zabojovať odmietli a potom si srandovne zaspurtovali o 7. miesto?!?

+4/0
11.9.2017 13:13

Z71u86z96a66n65a 87V28y90n37i40k54a26l73o44v45á 9784115966730

Já jsem vcelku uvítala, že Bora posiluje. Koupila Peťovi dobrého parťáka, hlavně na klasiky, Daniela Osse z BMC;-)

0/0
11.9.2017 15:38

P79a72v84e32l 33K16o34p94e13c46k23ý 9905166422961

Ale nejlepší parťák je Juraj, jenom v rozhodujících momentech se někdy ztratí. ;-D

+1/0
11.9.2017 18:48

J82i77ř85í 70Z65e85l86i91n57k40a 1830287709149

Moc vám nerozumím.

Sagan nemusí tahat Avermaetovi, Avermaet nemusí tahat Mathewsovi, Mathews nemusí tahat Saganovi atd. Prostě tam byl moment, kdy si je mohli krásně docvaknout, kdyby do toho šli společně. Nedohodli se, jejich chyba, tentokrát to nebyl Sagan, kdo by tu spolupráci zabil.

+1/0
11.9.2017 13:33

J48u53r64a92j 71Z85e69m86á64n73e60k 4400910242541

Je to práve naopak, oni sa mali pokúsiť seba dotiahnuť do tej skupiny a nie spoliehať sa na Sagana, akoby bol ich domestik. Sagan potiahol, stiahol značnú časť náskoku, svoju úlohu splnil, GvA, Matthews a spol. nie nepotiahli, radšej prehrajú závod, ako rozdať si to so Saganom, divné. Keby Sagan nepotiahol, chápal by som, že hovoríš, že je namyslený, ale on potiahol. Či má to urobiť, tak, že bude ťahať celú dobu stíhaciu skupinku, dá toho všetky sily, potiahne ich do šputu a potom odstúpi? Alebo, že bude celú dobu ťahať za sebou všetkých spolufavoritov a potom si to s nimi rozdá v špurte? ;-D Kto rozumie cyklistike, vie že to je totálna blbosť 8-o

0/0
11.9.2017 18:51

L23a48c48i 82S75u61s67t92e40k 7400867922806

tam nejde o to dotahnout 10s odjetou skupinku, v takove 20 clenne skupince se nastupuje nekolikrat kazdy za sebe, to neni v silach zadneho jezdce pochytat vsetchny uniky

0/0
11.9.2017 18:57

Z37u90z48a86n62a 89V64y91n58i97k43a55l37o94v23á 9214195346920

Juraj, ty mi nechceš rozumět. Ano, měla jsem napsat, když se Sagan rozhodl DÁL netahat. Ale co to bylo včera od něj za gesto, to tleskání GvA? Co to bylo od Sagana po závodě (teď si nevzpomenu přesně po kterém, ale opět mu nepomohli sjíždět únik) jak kolovalo video, kde se Peťo vzteká, že závodí se samými k..k..tmi?! To je projev pokory, sportovního ducha a respektu k soupeřům? Já sice chápu, že je naštvaný, ale co je moc to je moc. A pokud chce Sagan dál vyhrávat, tak musí s takovým chováním ostatních prostě počítat a žádná gesta a proslovy mu nepomůžou:-P

0/−1
11.9.2017 19:20

J71a46n43o 90G44e45r94l52a79c60h 2333615835929

Nie Zuzka, nemusi, Sagan naozaj nemusi. Len tak skromne sa spytam, kto si ty, ze hovoris, co Sagan musi a co nie? ;-)

0/0
11.9.2017 20:51





Najdete na iDNES.cz