Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

9. DEN MS: Český medailový double v oštěpu i smutné Boltovo loučení

Čtyři čeští sportovci bojovali v sobotním večerním programu atletického mistrovství světa v Londýně. A dva cenné kovy z toho byly. Oštěpaři Jakub Vadlejch s Petrem Frydrychem sebrali stříbrnou, respektive bronzovou medaili. Adam Sebastian Helcelet skončil v desetiboji osmý a v ženské výšce si své první finále užila Michaela Hrubá. Finále štafet na 4x100 metrů obstaralo smutnou rozlučku Usaina Bolta, který kvůli zranění do cíle nedoběhl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e69t27r 84V58e11r66b83í73ř 8807271853100

Říkám si, jak to mají ti čeští atleti těžké, když i jejich fanoušci už před závodem mají jasno o jejich špatné psychice a o tom, že selžou. To se pak špatně závodí.

0/0
13.8.2017 14:06

P14e44t32r 60V18e37r74b56í58ř 8567861893910

"Takže německé medaile jsou již jasne, ted jen kdo jakou. O bronz to bude zajímavější." Rv

0/−1
13.8.2017 14:09

N29a71t23á69l96i98e 39J12a15m87b84o79r57o47v62á 9260685545636

Příště čti celou diskuzi, Verbíři. Rv!!

0/−1
13.8.2017 17:24

P23e58t65r 58V96e31r50b69í91ř 8717461233400

Co jako? Povídej.

0/0
14.8.2017 12:49

P93e66t81r 94V70e13r82b28í55ř 8967971563470

Tahle reakce je mimo, Natálie. I jestli ses potom omluvila, tu počáteční nedůvěru to nijak nemaže/nenapravuje, takže to, co jsem napsal, sedí.

Zamysli se nad tím a uznej chybu.

0/0
14.8.2017 12:51

P39e89t11r 33V75e43r62b22í25ř 8477561393460

To není žádné umění, odejít na vrcholu. Jestli někdo odejde na vrcholu, nebo závodí dál, i když se horší, je jedno. Ty špičkové výkony se už nikdy těmi horšími nesmažou.

+1/0
13.8.2017 13:55

H40o68n73z54a 84M90á65z67a 5540641710454

No a ta bojovnost byla druhý den vidět i na Halceletovi. Dalo se na něj koukat a bavil mě. Takže konec dobrý všechno dobrý. To platí i pro naši mladou (i talentovanou) skokanku, jen tak dál!R^

+4/0
13.8.2017 10:15

H67o61n66z12a 59M50á89z79a 5790411550214

!R^Takový závod oštěpařů mám moc rád, když se maximálně dokážou hecnout a parádně zabojovat!R^ Takže vy dva medajlisti velikánská gratulace a dík za nádherný zážitek!!!!!!

+4/0
13.8.2017 10:12

M39i86c18h80a94l 20S65e96m65r58á65d 3982236617489

Bolt to měl zapíchnout o jeden mítink, nebo rok, dřív... největší se všech umění je odejít včas a na vrcholu...

Každopádně klobouk dolů před tím, co dokázal...

+5/−2
13.8.2017 9:20

M67i46c85h10a98l 44M56i57l94l37e29r 9676552309552

kazdy pesak je generalem az po bitve;-)

+2/−1
13.8.2017 9:36

P36e56t30r 81M29a19š51e32k 5700872673697

Načasované to měl dle mého úplně ideálně. Ovšem že se zraní je smůla která bohužel ke sportu patří.

+6/0
13.8.2017 9:39

N39o52r66b25e29r53t 36Š12t86ú66r 7831360935397

Ano, měl se před dvěma lety podívat do své křišťálové koule, kde by viděl, že 12.8.2017 si natáhne sval. Žes mu to neporadil.

+3/−1
13.8.2017 9:47

V59l85a67d89i97m50í45r 13B39e52z91d79ě28k 6576255243250

Kluci oštěpařský byly výborný . Ale svého trenéra ještě nemají. Zrovna včera jsem si pouštěl na YouTube sestřih jeho velehodů . Až jsem se musel smát, jak vždycky přehodil vyznačené území, kam házely ostatní, a oštěp se zabodl mnoho metrů do prázdného pole. Přeletělo to ty měřiče, kteří se museli otočit čelem vzad a běžet k místu dopadu. Jednou to dokonce zapíchl do lajntuchu, který ohranicoval konec celeho hřiště.

+2/0
13.8.2017 9:14

V40l74a27d15i37m22í10r 24B28e28z67d69ě71k 6936865893580

Omlouvám se za češtinu, diktoval jsem to do telefonu.

0/−1
13.8.2017 9:15

J64a64k79u89b 27Z33e35m22a24n

Pokud zhodnotime cele mistrovstvi z ceskeho pohledu, je to celkem smutne hodnoceni. Jedina disciplina, ktera vysla, je ostep. Diky Zeleznemu je v nem dobra Spotakova, chlapi i Helcelet. Mimochodem zrovna jemu jen ten ostep pomohl k tem jeho vcerejsim silackym recem. Vse ostatni, krome ostepu, je vicemene bida. Nektere discipliny, jako napriklad tycka, primo ostuda. Dvorak se ted bude placat po ramenou, jak ma tri medaile, ale neprizna si, ze je to jen z jedne discipliny a jen diky jednomu chlapovi.

+4/−14
13.8.2017 8:48

P32e49t34r78a 85H71o51d71o94v29á 4219531585549

Tak zrovna Špotáková byla dobrá už před Železným a první MS vyhrála pod Černým. A Helcelet nebyl 8. jenom díky oštěpu, desetiboj má 10 disciplín, pokud jste si nevšiml. Navíc tam byla i čtvrtá místa a další dobré výkony. Jediní, komu to opravdu nevyšlo, jsou tyčkaři, ale to je prostě sport, ne vždy vyjde vše podle předpokladů.

+8/0
13.8.2017 9:02

M89a83r31t27i45n 68C79a97j91t38h97a60m59l 3441318236500

Jini taky dobri- koular Stanek, Holusa- medaile vsak vezou jen ostepari, dnes MS konci. Ze by Anezka Drahotova? Pokud Holusa, tak jen diky sve pili, atletickemu svazu rozhodne ne. A Helcelet? Pokud by v ostepu nevytvoril svuj PB, nebyl by v top 10 ve finale.

+2/−6
13.8.2017 9:10

M91i92c23h88a59l 88M49i41l94l27e98r 9976672779152

"Pokud by v ostepu nevytvoril svuj PB, nebyl by v top 10 ve finale."

Co je na tom zavadneho? Desetiboj se sklada z 10 disciplin, to nevis?

Kazdy uspesny desetibojar / sedmobojarka ma prakticky vzdycky nejake discipliny, kde se jim nevede podle planu. Pripadne az katastrofa.

Tajemstvi uspechu vicebojaru je nepanikarit, nenechat se negativne ovlivnit neuspechem, nelpet na spatne vyvedene discipline, presunout ji do minulosti a plne se soustredit na dalsi.

+5/0
13.8.2017 9:21

M16i19c89h16a94l 16M89i52l44l34e57r 9956792349222

sedmibojarka

0/0
13.8.2017 9:21

M17a50r81t78i29n 60C45a64j40t93h81a84m49l 3511798986330

V to 10 ve finale vis co znamena? Kolik je hodin u protinozcu?

0/−5
13.8.2017 9:33

P59e92t54r 49V54e25r27b43í12ř 8497781643110

Stačilo říct: co je na tom závadného? A vše už by bylo řečeno.

0/0
13.8.2017 13:57

M91i68c17h81a20l 57M26i88l58l53e70r 9536582219232

slovickareni od vyskocila Verbire

;-D;-D;-D

0/0
13.8.2017 19:30

P30a49v11e63l 34Ř33e45ž85á79b72e61k 5352648442

Cajthamle, ty píšeš takové nesmysly! Copak je hranice mezi úspěchem to, jestli někdo přiveze medaili? 8-o V nějakých ateltických disciplínách je větší konkurence, než v jiných, např. BĚH patří mezi nejmasovější sporty na světě...Já teda považuju za velký úspěch 4.místo Hejnové, Rosolová díky zdravotním problémům taky skončilo vysoko ve SVĚTOVÉ konkurenci...A co píšeš o Helceletovi - kdyby kdyby...Ale na kdyby se nehraje, on v oštěpu ten svůj PB skutečně udělal, takže je PRÁVEM v top 10 desetiboje...A Holuša ještě dnes večer poběží finále, jak ho můžeš hodnotit??;-€8-o

+7/0
13.8.2017 9:21

M27a21r66t10i38n 11C22a77j66t40h31a82m44l 3111498836940

Hodnotim ho, protoze je ve finale 1500 m. Prvni Cech po 35 letech. To ti je malo, nelze to hodnotit? Ano, na MS se jezdi pro medaile a vezou je jen ostepari. Takze chvalim je a ty, co dali sve discipline vse co se ma pro uspech na MS. Jsou to Stanek a Holusa. Jen ti.

0/−7
13.8.2017 9:32

P94a13v14e22l 61Ř47e24ž39á77b55e81k 5372198572

Jasně, a Hejnová, která na posledních MS vyhrála skoro všechno, letos byla opět ve finále a skončila "jen" na 4.místě, tak jí nehodnotíš dobře, protože nezískala medaili? Sorry, ale to je strašně ubohý!!Holušu ještě nehodnotím, protože ve finále může skončit klidně 12tý...Počkám si dneska po finále...Když hodnotíš dobře jenom ty, kteří přivezli medaili, tak hodnotíš blbě Staňka, protože on MEDAILI nezískal;-D8-o

+3/−1
13.8.2017 9:42

M32a60r53t41i41n 13C53a30j19t10h52a81m70l 3411518886440

Ty nechapes souvislosti. Netreba hiskat medaili, ale delat co se da. I v priprave na to MS. Stanka mohla svazat trema. Mel hodit tak 21, 80. Mel na to. Vysvetloval to, ze mu koule nesla na prsty a sam z toho byl krasne smutny. Hejnova dela starou chybu na niz jsem poukazoval drive. 300 m v Chebu. Jeji trat je 400 m. Na OH i nyni ji prespurtovala holka v zaveru. To je diletanstvi!

0/−6
13.8.2017 10:02

R46o94m77a66n 32N60o32v64o73t51n69ý 4607553390494

Asi na ostatne discipliny nema zmluvu s ..... ved ty vies kym ������

0/0
13.8.2017 11:20

M57a81r98t31i90n 69V17e79s51e74l93ý 5136682794

U toho Faraha je je zvladtni pachut ze nikdy ani nezkusil prekonat SR. To ze ho nezabehne je normalni (proste nekdo byl lepsi) ale ze to sni nezkusi. Proto neni nejlepsi vytrvalec.

+1/−7
13.8.2017 8:19

M75a81r87t88i21n 45C41a41j90t98h10a31m76l 3671618826680

Presne tak. Pisu o tom v diskusi. Mo :-P :-P :-P Rv

0/−5
13.8.2017 8:32

L63u70d12v33i87k 41S29p96i73n39k25a 1352907370565

nejlepší je ten kdo vítězí. at se ti to líbí nebo nelíbí. od toho jsou závody kde se to ukáže.

+3/0
13.8.2017 8:35

M62a83r96t68i81n 71V43e93s18e26l90ý 5986312694

Ale ja to nezpochybnuju. Jen kazdej velkej vytrvalec sve doby prokladal uspechy z MS a OH svetovymi rekordy (Gebre, Bekele, Aouita, Viren, Zatopek) jen Farah nic. Kdyz se podivate do tabulek tak se nikdy zadnemu ani nepriblizil. Tak nevim za co mam minusy

+1/0
13.8.2017 8:39

L92u48d27v68i15k 40S42p65i55n87k50a 1682907460155

a kolik se jich o to nepokusilo nebo naopak držitelé toho naopak moc nevyhráli. tempař za vodiči v nadmořské výšce je něco jiného než olympijský vítěz nebo ms s finišem.

+3/0
13.8.2017 8:43

M26i15c98h71a52l 67M91i70l92l11e96r 9296752939162

neni pravda. Treba Ron Clarke, sveho casu svetovy rekordman zas nikdy nemel zlatou z OH a MS se tenkrat nekonalo. Jeho rekordy byly prekonany, ale zlatou olympijskou medaili by mu byval nikdo neodparal.

+3/0
13.8.2017 8:48

L96u42d97v37i80k 89S96p66i85n96k24a 1952377190285

nebo bedford.

0/0
13.8.2017 8:57

J22a79n 96Š87e90s21t90á37k 3778119109764

Jasně, jen vzpomeňme Al Oertera blahé paměti, kterej 4x vyhrál zlato v disku na olympiádě a vždy při tom porazil světovýho rekordmana:-)

+3/0
13.8.2017 8:42

J34i66ř17í 20H65a71v48e89l17k70a 5623649248299

Ron Clarke vytvořil 17 světových rekordů, ale na Olympiádě ani jednou nezvítězil.

+3/0
13.8.2017 8:49

M47a22r74t37i71n 63V61e73s87e26l32ý 5876122944

Vsak ho taky nikdo nepovazuje za nejlepsiho vytrvalce. Faraha ano. Pritom Gebreselasie sviral zlata, svetove rekordy a jeste zvladl i prechod na silnici.

+1/0
13.8.2017 8:52

J15i14ř29í 36H79a23v71e98l77k85a 5583339878289

Skutečně nikdo? Cituji z Wikipedie: V roce 1956 byl jako juniorský světový rekordman poctěn právem zapálit olympijský oheň v Melbourne. Na Hrách Commonwealthu získal v letech 1962 až 1970 čtyři stříbrné medaile v běhu na tři míle a šest mil. Na LOH 1964 v Tokiu skončil na třetím místě v běhu na deset kilometrů a devátý v maratónu. V letech 1965 až 1969 získal pět titulů mistra Austrálie na pět kilometrů v řadě. Na LOH 1968 v Mexico City skončil pátý na pět kilometrů a šestý na deset kilometrů. Byl uznáván jako nejlepší světový vytrvalec šedesátých let.

+1/0
13.8.2017 9:11

M20i51c27h41a72l 71M72i77l62l49e38r 9466252599782

a jako znameni nejvyssiho uznani, Emil Zatopek mu venoval jednu ze svych olympijskych zlatych medailiR^

Praha 1966: "Not out of friendship, but because you deserve it". "Ne z pratelstvi, ale protoze si to zaslouzite"

http://www.smh.com.au/sport/the-fitz-files/the-day-ron-clarke-received-a-gold-medal-20150617-ghqdru.html

Jeden z rady duvodu proc si doposud tolik ceni Emila Zatopka v Australii. Uz pres 60 let poradaji kazdorocne v prosinci "Zatopek meet" na jeho pocest a zlatym hrebem je mistrovstvi Australie na 10km s mezinarodni ucasti.

Velka skoda, ze Cesi se jeste nezmohli na to, aby oslavili Zatopka nejakym memorialem. (Treba namisto ex-komunistou Sevcikem tolik propagovaneho Odlozilova memorialu - Zatopek toho dokazal nekolikanasobne vic nez jedna olympijska stribrna na 1500m).

0/0
13.8.2017 9:30

J90a87n 77Š68e53s83t13á50k 3368849119564

Tak tak, mám dojem, že měl jen stříbro?

0/0
13.8.2017 8:52

J47a44n 87Š78e47s74t42á63k 3458989909244

Helcelet úžasnej, desetibojaři jsou stejně největší bouráci a zasloužili by si mnohem víc pozornosti, jenže to tuctovej divák co si sám atletiku nikdy nezkusil nepochopí. Jinak pikantní boj s Němci o centimetry v oštěpu asi nemá v historii obdoby. :-)

+8/0
13.8.2017 7:58

P39e31t37r51a 78H97o43d96o21v30á 4869971805639

Souhlas, nejlepší je, jak ho tu mnozí "fanoušci" posílali po prvním dni domů, jakou nám prý dělá ostudu...

+5/0
13.8.2017 8:21

M44i43c17h10a90l 55M71i25l35l43e73r 9706892709812

Jsou to gaucaci, kteri nikdy nezvedli zadek vys nez pres stokrdle potacet se smerem k lednicce a neumi nic nez plivat na reprezentanty.

Nikdy vazne nevyzkouseli zadnou atletickou disciplinu, natoz aby meli "gule" na deset! Pravdepodobne vychovavaji ze svych deti obezni zamindrakovane sudy.

Oni jsou tou pravou ostudou.

+4/−3
13.8.2017 8:34

J95a42n 90Š95e63s39t31á56k 3608719389504

Jasně, to jsou vždy ta povrchní hodnocení od rozumbradů - teoretiků:-)

+3/0
13.8.2017 8:35

J14i44ř27í 56H89a97v83e40l97k55a 5453189448529

Kde je ten chytrák, který tvrdil, že Helcelet si vyjel do Londýna na dovolenou?

+3/0
13.8.2017 8:51

P24e95t92r76a 18H17o72d24o25v86á 4959111275349

Takovejch tu bylo víc, pak jako obvykle někam zalezli..

0/0
13.8.2017 8:59

M23i86c56h38a62l 15M66i79l17l86e83r 9726162399822

desetibojaru si obzvlast vazim.R^

+3/0
13.8.2017 8:31

J49a96n 82Š61e20s24t34á62k 3828629309774

No však když si jeden uvědomí, že v mnoha disciplínách by se desetibojaři třeba i "ztratili" na chvostu mezi specialisty, tak mu to teprve dojde, jací to jsou ďábli:-)

+2/0
13.8.2017 8:40

M88i29c39h60a88l 79M58i27l21l98e16r 9546392849442

nekteri desetibjari naopak skakali do dalky skoro tolik jako dalkari-specialiste

U zenskych- vicebojarek je individualni kvalita v jedne, nekdy i 2 disciplinach soucasti jejich zavodnickeho profilu.

Treba v nejnovejsi dobe Holandanka Visser 7. ve finale prekazek, Johnson-Thompson 5. ve vysce.

0/0
13.8.2017 8:55

J88a16n 92Š44e11s42t41á74k 3898229489164

No to máte pravdu s těma ženskýma, co si matně vzpomínám, tak se často nějaká skvělá specialistka pak raději přerodila na vícebojařku, což je daný asi i tím, že je tam těch disciplin míň:-)

+1/0
13.8.2017 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze