Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lze „okrást“ Sky? Téma budgetových stropů v cyklistice je opět na stole

Jak složité je vzdorovat na Tour síle týmu Sky? Jonathan Vaughters, manažer stáje Cannondale, říká: „Je to jako hrát šachy proti někomu, kdo má jen samé dámy.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i58c49h88a37l 12M54i84l58l41e50r 9756512169322

s prichodem tymu podporovanych arabskymi sejky se obraz World Tour asi trochu zmeni.

Uz ne jen Sky financovana medialnim imperiem naboba Murdocha a Astana a Kat'usa jako nejbohatsi tymy.

0/0
31.7.2017 12:55

M56a89r48i24á56n 56J51o37s56e38f48í78k 1843811527328

Je to tak frustrující dívat se když Sparta hraje proti Arsenalu, taky bych jim strouhl rozpočet ať tam nehrají samí dobří fotbalisté.

0/0
31.7.2017 12:02

P67e46t74r 96V33e11r30b47í97ř 8627521293880

Tedď se dívám, že před pár dny měl zase autor nadpis "pravidlo "antiSky"... Achjo. Sky je třeba hledat za vším, koukám Rv

0/−2
28.7.2017 9:39

K58a41r61e72l 16S34u88m19b65a90l 4601312919597

a Verbíř zase píše Tedď. Každý může napsat nějakou blbost.

0/0
28.7.2017 16:07

M87a32r68e12k 15B18e92n18e14s 9413356326

Twe radeji jezdi na kole, to tvoje zvatlani porad.... se neda poslouchat :-)

0/0
1.8.2017 19:47

P88e28t76r 57V92e98r18b67í78ř 8177271223740

Za záměrně zvolený skandální nadpis "okrást" ve stylu bulváru panu Mackovi Rv

Taky mám pocit, že mu stále uniká, že AG2R bylo letos velmi podobněsilné, jako Sky a stejně Bardet nevyhrál.

Každopádně já bych pro platové stropy byl.

0/0
28.7.2017 8:38

P28e43t46r 12N54o23v75a41k 3500427249387

Problém není ve SKY. Froom si sjel 45 sekundovou ztrátu, jakoby nic. SKY si jlo pokojně svoje tempo a nikdo krom Dana Martina o nic nepokusil. A když už náhodou Froom teče, tak se nastoupí 300m před cílem.

0/0
27.7.2017 22:52

M60i46c20h94a50l 36M29i47l83l45e70r 9426172969612

Bardet a Uran maji co dekovat sami sobe, ze nezvitezili, protoze letos byl Froome porazitelny. Potiz je v tom, ze hodili flintu do zita prilis brzy a radsi jeli "na jistotu". Bali se riskovat, aby nakonec neprisli o podium.

0/0
31.7.2017 13:00

P22a33v79l80a 15K56v36a86p73i56l15o59v28á 7599908474857

Jsem ráda, že jsou i jiní než já, kteří vidí paralelu mezi SKY a US Postal.

+1/0
27.7.2017 21:47

M62i29c42h61a96l 71M38i79l96l73e90r 9826722149942

ja nesouhlasim - a vis proc?

Sir Dave Brailsford na rozdil od Bruyneela ma VELKY duvod se zuby nehty udrzet na te spravne strane hranice legality.

Nemam pochyby, ze jede se Sky tak blizko hrane jak jen je mozne, cela etika cyklistiky jde u nej do vetru, ale ma lekare i pravniky ( a penize), aby mu zajistili, ze se z pravidel vymackne maximum a vyuzije se kazda mozna vyhoda do n-teho stupne ( marginal gains), ale soucasne neporusi jejich litera.

Dvakrat dostal vyznamenani od kralovny Alzbety "for services to British cycling" (za zasluhy o rozvoj britske cyklistiky) - MBE a CBE, nez byl povysen do slechtickeho stavu v 2013.

Pokud by se prokazalo, ze svindloval, bude na tom opravdu zle.

Kralovna totiz zasadne nestrpi takovou ostudu, aby jeji vyznamenani- natoz slechticky titul- drzel clovek, ktery dosahl uspechu svindlem. Uz v minulosti beZ vahani zakrocila proti takovym pripadum a odebrala tituly / vyznamenani k DOZIVOTNI ostude cloveka, ktereho to zasahlo.

0/0
31.7.2017 13:27

P57a60v62l17i70n61a 18H81a33m59p46l48o45v76a 7111878919962

Dominance Sky je zatim pouze na Tour. Jsou to uvahy pod dojmem emoci z prave skoncene TdF. A zadny strom neroste do nebe. A kdyz veliky strom pada, je z toho obrovsky skandal. Viz USPostal a Armstrong... Spise doufam, ze boj proti dopingu v jakekoli forme se tyka opravdu vsech...

+4/−1
27.7.2017 20:20
Foto

V83i79k86t63o10r 25Š61k51o10d18a 1815453130113

Platové stropy v cyklistice jsou blbost. Nepřijde mi, že by právě cyklisté byli přepláceni. Cyklistika je nádherný sport, ale ma jednu nevýhodu - po 95% casu je nudná. Málokoho se baví dívat na to jak dve stovky lidí monotónně šlape na kole a nic se neděje. Navíc se nevybírá vstupné, ačkoli se přijde podívat milion lidí. Jak uz kolega zmínil, jiné zdroje nez od sponzorů nejsou.

+1/−2
27.7.2017 18:28

P51a20v11l66a 95H83r76a34d53i46l19o12v60a 3337921131954

Tak trebas na Tour kouka spousta lidi i kvuli tem nadhernym zaberum. Prenosy krajinek, hradu, zamku jsou exluzivni. Sama to zeru a ze sveho okoli znam vic lidi, co hltaji Tour hlavne proto.

+4/0
27.7.2017 19:34

P85e97t84r 87V33e17r92b60í47ř 8557281603100

Platy cyklistů jsou ve srovnání s některými jinými sportovci nízké, le ve srovnání s "normálním" člověkem nesmyslně vysoké.

Lidi už si na to tak zvykli, že naprosto ztrácí náhled na to, jak je ta situace ve sportu šílená. Jako vy.

0/0
28.7.2017 8:41

V10á87c55l44a95v 34P74a43v90l18í30k 9592350494544

problém není v rozpočtových stropech. Cyklistika všeobecně má málo peněz. Za Tour de France (=top závod) se mezi 190 cyklistů dělilo 2,4 milionu Eur. To si vydělá jeden tenista nebo golfista sám za 2 úspěšné týdny (cca 1x 1 a 1x 2 místo). Tady 190 chlapů maká a vyjíždí na kopce které bych nechtěl jet ani autem. Tým Cofidis (celý tým!!!) dostal za slavnou TdF 19230Eur. To je startovné pro 1 tenistu na Wimbledonu, 60 místo na víkendovém turnaji v golfu - US PGA, nebo týdenní plat fotbalisty v týmu Stoke. Nevíte kde je Stoke? Průměrný tým v anglické Premier league.

Jenže tady dostalo stejné prize money 9 cyklistů a celý realizační tým za 3 týdny dřiny a nekonečný tréning

+8/−1
27.7.2017 16:49

T64r37i58s95t21a94n 46K28o23l28o13m18a16z58n37í57k 7720530465301

Vaughters si stěžuje, že si jiný tým sehnal víc peněz od sponzorů. Nicméně Rolland a Talansky by měli být papírově vrchaři na úrovni Sky. A Uran sám mohl těžit z toho že se za Sky vezl.

Líbí se mi komentář Zdeňka Štybara. Že by se mi splnilo přání a mířil by do Sky?

Jinak Andrle úplně mimo, stejně jako při komentování Tour na ČT.

+2/−2
27.7.2017 16:07

P55a25v36l67a 38K62v94a88p64i37l97o66v48á 7629818274697

Jasně, aby se zlikvidoval jako Koenig.

+2/−1
27.7.2017 21:35

P64e87t14r 50V37e31r77b31í65ř 8367421793720

Cože? Jak to?

0/−1
28.7.2017 8:42

V86l81a13d33i51m48í11r 89Š67k58o10l56n63í84k 8305450698

až se opravdu spojí dva týmy a potáhnout za jedním cílem po celou dobu nějaké grand tour, tak SKY nebude mít šanci. Víte není to jen o tom že SKY má nejlepší a nejlépe placené cyklisty, je to o tom aby i ostatní týmy chtěli dostat SKY do těžkostí,a jejich lídrech těch týmů nečekat co SKY nebo Froom udělá.

Celá letošní TdF se odehrávala v očekávání že to hlavní udělá SKY a ostatní se poperou o druhé místo celkového pořadí, ostatně místo aby lídři útočily kde se dá, tak většinou jezdily za Froomem.

+3/−2
27.7.2017 15:38

T53o75n20í87k 17K65u42t79t28m93a57n46n 6713358612

Nesmysl. Na rovině si to hlídaly sprinterské týmy, jakmile se vjelo do těch několika kopců, nasadilo Sky takový tempo, že jen udržet se za nimi znamenalo ztratit několik kvalitních domestiků. Ono to tak z gauče nevypadá, ale tam se prostě nějak útočit do kopce nedalo, muselo se čekat na nějakou rampu 20+ %, kde tým odpadá a zůstává jednotlivec.

Nebo se muselo čekat na sjezd, což třeba AG2R chápali jako jedinou možnost útočit.

0/0
27.7.2017 18:35

P19e90t49r 25V63e24r20b43í26ř 8787961383130

Takhle to nebylo.

0/0
28.7.2017 8:44

M93a72r45c57e84l 95V82l65n69a 2838783253696

V clanku je to uvedene: debata o stropoch je marna, kym timy funguju z 90% iba zo sponzorskych penazi. Preco kazdeho poburuje rozpocet Sky a nezaujima sa o zisky ASO z predaja prav na Tour? Len v nasom prostredi ich kupila STV, CT, Eurosport a lacne to zrejme nebolo. Za "Grande Depart" prava zaplatil Dusseldorf ASO 11m eur. Cize jedno mesto zaplatilo viac ako je rocny rozpocet Cannondale.

Rozdelenie prijmov a vydajov v cyklistike je najvacsia sialenost zo vsetkych vacsich sportov. Oleg Tinkoff mal v tejto veci velku pravdu.

+5/−1
27.7.2017 14:57

R53a32d53i52m 53V94o33k47r47o71u45h14l81í54k 1423423934196

Copak ASO jezdí TdF?

Vlno, Vlno, ...

+1/−3
27.7.2017 15:07

M20a36r38c84e54l 58V10l61n74a 2518953493166

ASO je organizatorom pretekov TdF a Vuelta, plus par mensich. Napriklad aj Rallye Dakar. Predava televizne prava, organizuje route, berie vsetko pekne revenue.

Cyklisti pridu, robia celu show, su plateni svojimi timami a dostanu smiesnu odmenu za umiestnenia. Napr Froome za vitazstvo 500k eur. Ale uz treti Bardet dostal len 100k a ostatni este menej.

O tom je rec, ASO sa s timami nedeli o zisk, a to je problem. Ocakavam od Vas ospravedlnenie.

+2/−1
27.7.2017 15:13

P69a98v92l70a 86H89r72a34d11i14l65o55v11a 3107531121514

Jsou to vsechno soukrome souteze, soukrome podniky. Vsak cyklisty ani staje nikdo nenuti se jich zucastnit. No ni ? Nebo muzou jit do stavky :-P

0/0
27.7.2017 15:26

M49a33r74c74e68l 88V41l67n76a 2938513913296

Samozrejme, to aj Tinkoff navrhoval. Jeden rok nechat ASO a TdF so svojimi francuzskymi druhotriednymi timami. V Parizi by sa konecne mohli potesit svojim vitazom ;-) Lenze u ostatnych nepochodil, ucast na Tour je reklama, ktoru ich sponzori vyzaduju... Idealne pre ASO a udrzanie ich ziskov.

Este jedna vec. ASO je aj organizatorom Roland Garros. Co je najhorsi Grandslam, skarede kurty, stale bez striech a umeleho osvetlenia, najnizsi komfort pre divakov. To su ti "zli" v tomto pribehu.

Pozadovanie platovych stropov je vlastne branenie vstupu penazi do cyklistiky. Peniaze tam neprudia cez organizatorov pretekov, co by logicky uvazujuci clovek mohol predpokladat. Len cez sponzorov. A ja cyklistom doprajem, preto platove stropy - v dnesnej situacii - odmietam.

+2/0
27.7.2017 15:37

P80a51v97l64a 74H14r87a82d54i51l30o83v18a 3327721391534

"ucast na Tour je reklama, ktoru ich sponzori vyzaduju..." No a prave v tom je jadro pudla. Takze cela debata je nesmyslna.

0/0
27.7.2017 15:48

M58a56r58c33e12l 71V73l40n11a 2208613133206

Uplne suhlasim. Debata o platovych stropoch v cyklistike je nezmyselna. Posledna poznamka: Skoda Auto podpisala sponzorsku zmluvu... S ASO, odhadom dodava rocne 5m eur cash plus auta. Opat raz: tieto prostriedky nejdu teamom, ale organizatorovi.

0/0
27.7.2017 15:54

T94o30n42í80k 32K23u57t45t34m48a24n67n 6943808532

Plně s vámi souhlasím, jenom by mě zajímalo, jestli nevíte, kolik přibližně ASO stojí celou tu Tour / Vueltu uspořádat. Četl jsem někde nějaké drby o šílených částkách, a celkem by mě zajímalo, kolik toho těm šaškům z ASO celkem kápne.

0/0
27.7.2017 18:38

P90a59v65l68a 38H33r45a94d43i95l78o79v33a 3337721921364

Asi kapne, je to byznys jako kazdy jiny.

0/0
27.7.2017 19:30

A79n44t56o98n50í37n 98C58h80a18r33v17á43t64e16k 7897293499510

Tými nejvyšší kategorie se musí zúčastnit všech World Tour závodů vč. TdF

+2/0
27.7.2017 15:39

L53a92d74i85s59l35a98v 83H52a43š34k21a 4613556871870

Co na to odboráři ve SKY?

0/0
27.7.2017 14:55

R59a34d53i50m 32V66o19k57r25o21u87h98l41í72k 1883133834316

Styby si to s tím nadalem nějak popletl, ne?

+3/−4
27.7.2017 14:42

J48o43z15e57f 96B73e50v52i55l25a55q95u71a 9615559751561

A platové stropy v NHL?:-/ Tí si vedeli urobiť poriadok s "megalomanmi"...R^

+1/−1
27.7.2017 14:40

R65o74m97a29n 86V82í27c70e48n47e10c 2529792538302

NHL je uzavřená společnost, kde majitelé klubů mají zároveň podíl na zisku z této akce. Zcela jiné podmínky, než cyklistika.

0/−1
27.7.2017 17:20

P37a39v16l53a 82K12v37a79p98i78l21o93v11á 7289488354527

Zrovna tak je TdF (a hodně dalších cyklistických závodů) soukromý podnik. Zrovna ASO vlastní spoustu dalších cyklistických závodů, mj. Paris-Roubaix, Critérium D, Valonský šíp, Vueltu. Vše je to soukromý byznys. A jsou to vše závody významem přesahující třeba MS. Tak proč ne stropy.

0/0
27.7.2017 21:42

M64i25l33a37n 84T12á61b59o86r85s57k36ý 8504983747708

Nejbohatsi staj,nejlepsi jezdec a pritom mel za tour 2 mechanicke zavady,ktere ho mohly vyradit...

U ostatnich lidru jsem si nevsiml,ze by meli takove potize

0/−4
27.7.2017 14:35

V34l68a42d55a11n 92K53a38h94a98n 9491744884252

a tomu defektu meli zabranit jak? :D

+1/0
27.7.2017 15:05

J52i98r21k56a 87K64ř30í92ž 3512372530930

Platové stropy jsou nesmysl....proč trestat někoho, kdo je schopen si ty peníze sehnat...je to stejně jako progresivní danění...budeme trestat úspěšné...a už jsem to jednou psal:

Nerad bych se někoho dotkl...ale tým Sky Froomovi nepomohl vyhrát žluťáka....on mu ho pomohl jen udržet. Tým za vás TdF nebo jakoukoliv grand tour nevyhraje...ale dobrý tým pomůže vám ji neprohrát...pro všechny škarohlídy: Froome dominoval proti ostatním v čásovkách, tedy v tom, kde musel jet jen sám za sebe....a to říkám jako fanoušek Arua...prostě byl letos nejlepší a gratulace jemu i do Sky a všem co to objeli. Respekt.

+15/−5
27.7.2017 14:35
Foto

P94e25t78e52r 57S78t45u32d75e59n16í79k 4505716709946

Tak uplne jasne to neni. V tom kopci kdy mel Froome defekt, by se bez hvezdnych jezdcu nedokazal vratit .. tim spis kdyby zavodili v jinem teamu proti nemu a v tu chvili by za to vzali. V te etape mohl klidne dostat 2-3 minutky ani by nemrkl. Jinak receno v tu chvili se na spici otocilo Bardetovych top 5 jezdcu .. a Froomovi to odtahnul jeden .. myslim Nieve a na uplnem konci Landa Takze fakticky jeden Froomov domestik stahl 5 Bardetovych jezdcu jedoucich maximum. Mit je v teamu Bardet tak v te etape Froome strati.

0/−1
27.7.2017 21:40

J42i85r61k86a 69K71ř43í58ž 3252932210200

ale to jen máte špatný pohled....on za něj nikdo nešlapal....je to jen o tom, že mu podle watů hodí tempo a "umře" a dojede v grupettu...a znovu...oni mu nepomohli vyhrát, ale udržet žluťáka...takže jste jen potvrdil moje slova o neprohře....díky

0/0
28.7.2017 10:32

P50e41t27r 15V12e17r96b38í58ř 8527501693380

Froome si to z velké části dotáhl sám, tend druhý byl Heano. Bardetovi se tam točilo víc lidí, ale ani jeden neodpadl, takže nejeli maximum - jejich problém.

0/0
28.7.2017 11:46

M66i48c91h91a40e15l 25K92a35d60e64r74a65v33e33k 8811294378634

Nechal bych to jak to je.SKY má prostě finance.Dokud se nenajde další sponzor který to toho bude sypat peníze je to pasé.

Franta Rabon říkal že každý domestik u SKY má skoro milion dolaru/rok.Ty kluci tam půjdou vydělat si ,profi život je krátkej a musí myslet na budoucnost.

PS:Nemám rád SKY ani Fromma.

+5/0
27.7.2017 14:15

K67a35r81e43l 42S11u77m43b73a42l 4451882459917

Nebo dokud nepřijde nějaký průšvih. Chvíli to vypadalo, že jsou už na samé hraně. Chce to čas:-/

+1/0
27.7.2017 16:00

M57a13r32t50i65n 83K87o94d27a24t 2807616402457

Se stejnou (nesmyslnou) logikou by šlo žádat zavedení rozpočtových stropů i ve fotbale...

0/−2
27.7.2017 14:03

J82i73ř56í 38B24o86l12o13m 1849152594903

Určitě šlo, ale ve fotbale se to výrazně liší v tom, že tam neni jeden bohatý tým, jako je v cyklistice Sky, ale hned několik (Barcelona, Juventus, Bayern, ManU, City, Real, PSG, Chelsea), takze to taková "nuda" z pozie jedné bohaté a výrazné stáje, jako je případ Sky v cyklistice, není.

0/0
27.7.2017 14:46

V62o71j51t59a 89M70a29c81n18a29r 7115408636535

No já si myslí,že po příštím roce odejde Thomas a za dva roky Kwiatkovski a bude tam mít jenom k ruce Poelse.Navíc je otázkou času kdy ho někdo začne porážet. Quintana s Bardetem jsou excelntní vrchaři, jen tu časovku musí vylepšit,aby tolik neztráceli. Tom Dumoulin je excelentní časovkář,myslím si i lepší než Froome a už se drží s těmi nejlepšími v kopcích.a jestli pojede za rok Tour tak by to mohl být opravdu festival nástupů.

+1/−2
27.7.2017 13:58

M74a71r18t66i62n 79K70o42d59a10t 2857166742577

Jen tu časovku vylepšit...to zabere hodně času a v případě Bardeta to vypadá, že u něj se bude možná jednat o neřešitelný problém

+4/0
27.7.2017 14:05

V89o54j28t27a 90M74a30c26n53a66r 7345208426575

To si úplně nemysůím,ale jestli nemají někam zalést do tunelu tak bude problém přetrvávat,ale uvidíme. Je možné,že za rok vyhraje Porte,který tu časovku má místy lepší než Froome a letos do toho pádu se mi jevil jako mnohem lepší. Aru ten musí mit tým.

0/−1
27.7.2017 14:12

M36a62r71t25i74n 70K21o39d93a27t 2517796302307

Porte. O tom si to myslím pár let a pořád nic :)

0/0
27.7.2017 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze