Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysílá Lance Armstrong. Padouch i hrdina se zase vrací k osudové Tour

Je libo postřehy muže, který nejslavnější cyklistický závod nejprve roky ovládal, ale pak jej pošpinil dopingovou kauzou nebývalých rozměrů? Lance Armstrong, vzývaný i proklínaný, se zase přibližuje svému osudovému klání. Nyní jako glosátor Tour de France.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14a76v30e15l 14Ž71e35r86n24í18č29e37k 9402162676412

Nebudu nikdy obhajovat doping, ale představa, že si člověk prostě nasype a pak vyhraje je u mnoho kritiků hodně mimo. Ten doping sportovcům pomáhá především zvyšovat tréninkové dávky, čili dřou ještě víc. Je to ale podvod, špatný vzor pro ostatní a zdravotní riziko pro dopující samotné.

+3/0
24.7.2017 16:02

M17i81c86h81a31e57l 39K69a19d18e85r44a73v27e15k 8201674978824

Pokrytecké chování UCI je přeci všem známé.Lance dopoval to jo ale v otázce Francouzu,Dánů a Němců byla UCI přeci jenom na jejich straně.

Já si myslím že je potrestán už dost a že by ta žaboroutská klika měla trochu ustoupit a přestat ho ostřelovat.

Škoda že se nikdo nezmiňuje o tom kolik pomohl vybrat peněz na charitu a jiné podobné projekty.

+5/−1
24.7.2017 9:44

P26a42v31l43a 22K40v66a54p29i24l88o62v57á 7279448484427

S vámi souhlasím, ale ta kampaň proti němu začala u něj doma v USA. Myslím, že Francouzi spíš splnili společenskou objednávku, než že by se ho cíleně snažili zbavit.

Podívejte se na to jejich pohledem, tedy soukromou osobou, které mj. vlastní nejvýznamnější cyklistický závod světa. Chtěl byste si dobrovolně škrtat ve svých výsledkových listinách, notabene sedminásobného vítěze ať už je odkudkoli? Vždyť byste si tím dělal do vlastního hnízda...

On se zdiskreditoval sám. Vždyť on si i vymyslel, že pocházel z rozvrácené rodiny s chuděrou matkou samoživitelkou na periferii. Propaganda amerického snu a pohádka od začátku. No a pak když se všechny ty jeho lži provalily, tak Amíci jsou na pověst svých národních hrdinů extrémně hákliví. Přece.

0/0
24.7.2017 13:03

M80i19c25h68a13l 13M98i92l13l36e13r 9966742969932

Jsi na omylu. UCI Armstronga chranila protoze ji zaplatil. Viz Hein Verbeuggen, Pat McQuaid a obvineni sefem WADA Dickem Poundem, ze kryli doping Armstronga dalsich vyvolenych.

0/0
24.7.2017 16:07

M28i75c10h86a86e66l 97K28a72d40e93r31a75v37e76k 8291144248124

Ne Pat ho hodil přes palubu protože měl nůž na krku. Ve finále mu to stejně nepomohlo.

Bohužel na LA se praktikoval dvojí metr.

0/0
24.7.2017 16:11

P20e73t94r 56V22e45r56b46í28ř 8217891533420

Hodně lidí jmenuje taky Jalaberta - jeho doping byl zjištěn v roce 2013, ze vzorku Tour 1998.

0/0
24.7.2017 9:02

P36e31t63r 38V54e13r53b21í14ř 8807481493970

Proč vymazali (mimo jiné) z výsledků Armstronga? To má svůj smysl - koho jiného byste trestali, když byste chtěli odradit lidi od dopingu, než dopujícího vítěze Tour?

Znovu ale připomínám, že Lance nebyl ani v těch letech jediný, koho vymazali, takových cyklistů je více. Pak jsou tam další, kteří dopovali, ale nevymazali je z výsledků. Boj proti dopingu byl před rokem 2000 v plenkách, nebyl úplně kozistentní. Dnes je v tomto ohledu situace lepší.

0/−1
24.7.2017 9:01

P88e96t81r 38V40e56r84b39í49ř 8567101643190

Hmm...fakt smutná diskuze. Kolik nesmyslů se tu objevuje. ̈

Proč by měl být Lance obětním beránkem? Vždyť potrestali a zbavili výsledků řadu cyklistů.

Není pravda, že Armstrongovi nikdy nic nenašli. Našli, ale UCI to utajila. Není pravda, že z výsledkových listin Tour ho vymazali Francouzi. Není pravda, že Francouzi neumí trvdě zasáhnout proti Francouzům, viz Festina - celý tým vyloučen z Tour. Trestání a mazání z výsledkových listin není v kompentenci Francouzů.

P.S. Riise, kterým se tu x lidí ohání, je v cyklistice persona non grata, stejně jako třeba Bruyneel. Mimochodem, Riis je Francouz? ;-) Virenque dlouho byl persona non grata, Francie na něj zanevřela. Postupem času už může dýchat v dlouho neměla nikoho, kdo by mohl bojovat na Grand Tours o příčky nejvyšší (na rozdíl od jiných zemí) a to je myslím docela dobrý důkaz, že boj proti dopingu vzali vážně.

0/0
24.7.2017 8:51

P42e53t40r 76V63e43r85b90í76ř 8647321943790

Neustále opakovaný omyl - všichni dopovali, ale Lance vyhrával, takže by vyhrál, i kdyby nikdo nedopoval.

To nelze říci. Je to složité. Už jen proto, že se dá prostě dopovat méně a více; chytřeji a méně chytře. Taky proto, že stejný druh dopingu nepřináší všem stejnou výhodu; někomu nepřinese výhodu prakticky žádnou, jednomu velikou.

0/0
24.7.2017 8:36

P63e25t23r 23V91e65r25b64í60ř 8267951703200

UCI nejou Francouzi. Taky nejsou pokrytci v tom smyslu, že by Lance byl sám, koho z výsedků vymazali. Lance není zdaleka sám, koho vymazali. Zrovna třeba Ullrich, kterého níže někdo jmenuje, byl vymazán. A už vůbec není jediný, kdo byl za doping potrestán. Otázka nicméně zní - i kdyby byl jediný, komu vymazali výsledky, proč ho hájit jako nebohou oběť? To je jako byste řekli, že někdo je oběť, protože kradl a dostal za to trest a dalších devět kradlo a trest nedostalo. Špatná věc zůstává špatnou věcí. A kolik lidí tehdy dopovalo, na tom nic nemění, i když to třeba byla většina pelotonu.

Lidi, co tu píšou, nic neví. Třeb Virenque si zažil ve Francii po dopingovém skandálu hodně těžké časy. Hvězdou není. Čas ale pomáhá, stejně jako v případě Armstronga. Akorát od případu Virenque uplynula o dost delší doba.

0/0
24.7.2017 8:32

P35e43t98r 81V90e86r73b20í27ř 8627431493570

Jestli už lidem (jako paní Kvapilové níže) nevadí, že někdo dopuje, tak je něco hodně špatně.

0/0
24.7.2017 8:17
Foto

F53i68l44i73p 83J68a46r74a41b 1293787330597

Já téhle poznámce rozumím, protože v té době byl doping (alespoň mezi těmi top závodníky) nejspíš skutečně normou, vždyť chytli snad každého, kdo byl tenkrát dobrý. Mně taky daleko víc vadí jeho chování, než samotný akt dopování. Ten samozřejmě neschvaluju, ale kdyby šlo jen o něj, tak bych Lance prostě postavil na úroveň všech těch ostatních podvodníků té doby. To kolem z něj ale v mých očích dělá někoho daleko horšího.

+2/0
24.7.2017 9:56

K39a54r83e98l 54S57u85m76b69a74l 4721242309827

Napsal jsi toho hodně.Rv

0/0
24.7.2017 11:51

P46a36v94l80a 49K39v32a29p49i33l41o47v72á 7209808804587

No nevím na to, kolik jste toho napsal, je s podivem, že psaný text nechápete. Můžete mi PROSÍM vysvětlit paralelu mezi větou "doping je ale pro mě to poslední, co by ho v mých očích dehonestovalo" a "nevadí mi, že dopoval"? Fakt by mě zajímaly vaše myšlenkové a logické pochody. A předem děkuji za odpověď, protože to opravdu nechápu.

0/0
24.7.2017 13:08

P10a37v42l10a 96K50v51a88p29i28l74o16v42á 7489918444397

Nikdy jsem nepochopila tu hysterii okolo LA. Nikdy jsem mu nefandila. Ten jeho doping je ale pro mě to poslední, co by ho v mých očích dehonestovalo. Jak píšete téměř všichni... asi dopovali téměř všichni ;-) Nicméně LA je pro mě gauner. Je to člověk, který šel vždy za svoji slávou a za penězi přes mrtvoly, neváhal kohokoli kdo mu stál v cestě zlikvidovat. Bylo mu úplně jedno jak skončí. Jeho současná situace, je toho důsledkem. Ti ostatní se nesnažili udělat ze sebe polobohy. Něco tak sebestředného a arogantního jako on se jen tak nevidí. Do háje opravdu mi někdo upřímně odpovězte, jak jste tomuto člověku mohli někdy fandit.

Jediné v čem se ho musím zastat jsou následné žaloby třeba od NIKE, protože zrovna oni (a nejen oni) - zástupci sponzorů o dopingu věděli a ještě na tom vydělávali, tzn. jsou stejní jako on, ale ještě navíc pokrytci.

+1/−3
24.7.2017 7:34

J23u55r90a94j 47Z85e86m28á72n13e49k 4540290522751

Armstrong je král a to, že ho vymazali, považujem za najvačšiu športovú nespravodlivosť. A čo Merckx, Anquetil, Coppi, Virenque, Valverde, Contador, Hincapie, Pantani, Jalabert...to sú legendy!!? Dopovali rovnako, sypali všetci. Lance mal na výber, robiť, čo ostatní, alebo byť porazení slabšími cyklistami. Ak by nebral nikto, vyhral by on. Vďaka Lanceovi som si ako futbalista zamiloval cyklistiku, pritiahol k nej milióny ľudí, navyše pomáhal v boji s rakovinou. Pre mňa je Lance 7 násobný víťaz TourV

+4/−2
24.7.2017 4:20

M71i34l30a34n 11B63í71l30e62k 5414569941

To srdíčko je příznačné - a nejen pro vás. Když je někdo zamilovaný, tak svému idolu odpustí i to, že byl cynický lhář, který posílal k soudu ty, kteří se snažili psát pravdu.

Pro vás je vítězem Tour i Floyd Landis...

+3/−1
24.7.2017 7:36

K92a15r93e41l 45S98u85m32b61a17l 4551592829237

R^!!!!!!

+1/−1
24.7.2017 7:57

P57e30t77r 27V68e93r27b20í44ř 8217851603860

Lance měl taky na výběr vůbec nedělat cyklistiku, na to jste nějak nepřišel. A taky byste mohl postavit vaše řeč tak, že měl Lance na výběr buď dopovat, nebo být porážen talentovanějšími cyklisty. Kdo by vyhrál, kdyby se nedopovalo, to se nikdy nedovíme, tvrdit, že on, to je neustále opakovaná ******e.

Zvrhlé myšlení.

0/−1
24.7.2017 8:20

P43a30v49e95l 62K11o85l11a94ř20í94k 8937930468390

a jeste kdyz je tu clanek o dopingu - atleti, cyklisti, plavci dostanou dva roky trest. Sharapova mozna rok a jeste z ni delaji obet. V MLB je trest 80 zapasu - pulka sezony. v NFL dokonce cely 4 zapasy - 1 mesic. To je silenej nepomer...

+1/0
23.7.2017 23:53
Foto

F28i51l56i13p 65J16a46r60a84b 1503547940177

V MLB se hraje za sezónu 160 zápasů? To je překlep, ne?

0/0
24.7.2017 0:10

P58a84v53e44l 81K97o10l31a66ř95í59k 8657870758270

nene, neni. Zakladni cast ma 162 zapasu, pak je jeste playoff

0/0
24.7.2017 0:25
Foto

F11i35l69i64p 37J20a73r83a36b 1453167910367

Hezký, teď na to koukám, hrají fakt každý den, občas třeba i 3x za sebou se stejným soupeřem.:-) To mi přijde docela drsný, i třeba z pohledu fanouška, jít 5 dní po sobě na baseball. Ale klub na tom asi vydělá ranec.

0/0
24.7.2017 0:56

A70n64t51o27n29i87n 11C72h53a98l43o38u58p63k10a 8498306429100

Drsný? Tak holt postojej na metě o trochu dýl

0/0
25.7.2017 15:10

P78e35t85r 11O24n18d87r24á32č23e88k 7920639781217

MLB, NFL atd. nesignovaly kodex WADA takže se řídí svými pravidly, nelze je srovnávat s jinými sporty :-)

0/0
24.7.2017 0:39

P30a92v51e60l 31K58o26l63a11ř85í49k 8327370418480

tak to sem nevedel, dik za info. Pak je to jasny, ale i tak je to hlavne v NFL hodne velikej rozdil

0/0
24.7.2017 1:02

P96a34v31e97l 13K21o47l50a62ř34í64k 8197880528600

nejhorsi je, jaky jsou Frantici (UCI) pokrytci. LA je arcidabel, vymazanej, ale vysledky Riise, Ulricha, Pantaniho ty zustali. A buhvi, jak by to bylo, kdyby zacali kontrolovat ty jeste starsi.

Tohle zacalo Festinou v 98. Tym vyloucili, ale Virenque, Brochard, Morreau, Herve jsou porad ve Fracii za hvezdy.

Ja si proste myslim, ze se na TdF nemeri vsem stejnym metrem.

+4/−1
23.7.2017 23:50

J56i81n16d98ř46i46c48h 43V92á77g50n92e47r 9141886856891

Byl Lance větší zlosyn než jeho tehdejší soupeři a než dnes Chris? Ale houbelec. Jen skvěle, lépe než ostatní plaval v systému, v kterém se točí neodolatelné prachy. Systému o kterém nic netuší jen nejrůznější WADY a USADY, protože jsou úplně vyčerpané bojem se státem organizovaným dopingem v Rusku.

0/−1
23.7.2017 23:07
Foto

F20i20l75i47p 39J39a23r12a41b 1493907140497

Neodolatelné prachy? Zrovna v cyklistice jich tolik není.

+1/0
23.7.2017 23:21

P52a27v27e64l 47K15o39l58a89ř54í58k 8297420218230

prosim? V cyklistice nejsou prachy? proto ted dostavaji jezdci smlouvy na mega dolaru rocne a vic? Ja vim, s fotbalem (a jinejma sportama v Americe) se to srovnavat neda, ale oproti tomu jaky byly prachy v cyklistice nez se LA vratil je to nebe a dudy

0/0
23.7.2017 23:43

I10v36o 74P25r94o35c94h85a20z20k64a 8776665561284

Kolik jich je co dostavaji mega dolaru rocne? Cyklistika je ale vicemene v eurech, ne v dolarech.

0/0
23.7.2017 23:56

P28a82v95e86l 48K90o13l92a54ř68í53k 8777960208480

Samozrejme, ze jich tolik nebude. Ale kdyz to vezmes v souvislosti s LA, tak se bavime o tech rekneme 10-20 top jezdcich na celkovy poradi, klasikare, sprintery. A to nejspis ty klasikari berou min.

Kazdopadne si myslim, ze predtim nez zacal LA vyhravat, tak ty prachy tam takovy nebyly (pomerne k ostatnim).

0/0
24.7.2017 0:04

I71v24o 44P87r17o54c39h79a48z70k84a 8696975451634

to je fakt, s tim souhlasim. Meli by mu (LA) byt vdecni, ze ty prachy tam dotahnul. Zda se mi velmi pokrytecke od byvalych sponzoru chtit penize po nem zpatky - napr. Trek, kdyby ho LA nejezdil NIKDO by si ten sunt v Evrope nekoupil. Meli by si spocitat (NIKE, GIRO, US POSTAL, DEDA ELEMENTI, etc) okolik sli jejich prijmy nahoru, jenom proto, ze je LA vozil.

0/0
24.7.2017 0:12
Foto

F18i51l20i97p 51J65a74r72a67b 1453137260367

No, to mi upřímně řečeno moc nepřijde, na top sportovce. To je spíš málo.

0/0
24.7.2017 0:12

P52a79v90e16l 78K64o80l84a38ř94í71k 8587290478420

Tak to souhlasim. Kdyz to vezmes pomer cena/vykon tak urcite takovy basketbalisti, baseballisti berou vic.

Ale proste na cyklistiku je to hodne. Aspon podle me v pomeru k tomu co bylo par let zpatky.

0/0
24.7.2017 0:29

J77i95ř80í 14J51e88z93d79i19n60s16k32ý 8458702633969

Ve své době dopoval a byl nejlepší. Ostatní dopovali taky, ale nebyli tak dobří jako on. Takže jsem si celkem jistý, že kdyby nedopoval nikdo, byl by tam stále on. Takhle by museli jít někam na 30 příčku, aby mohli vyhlásit čistého vítěze.

Btw. ve sportu by se měly zakázat léky, že má Froom astma vždy před TdF mi příjde velice podezřelé.

+4/−1
23.7.2017 22:42

P10e75t73r 98V63e42r89b97í49ř 8267261753720

Nedá se říct, jestli byl lepší než ostatní, i kdyby ti ostatní všichni dopovali. Doping takhle nefunguje. Už jen proto, že prostě může dopovat více a méně, ale je to složitější.

+1/0
24.7.2017 8:34

H24o27n46z24a 85F77á86t35o51r 2199145174180

Stejně to je pro mě vítěz. Sypali tak jako tak všichni. Oni vědí, proč raději neuváděli jiného vítěze, ale nechali kolonku prázdnou.

+6/−2
23.7.2017 21:44

P36a18v77l88i17n84a 74H62a81m60p79l31o26v12a 7321658859142

Plati neustale omerta?:-P

0/0
23.7.2017 21:08
Foto

P74e18t12r 31A34d64l22e41r 8633542706911

cela afera kolem dopingu ve vrcholovem sportu je vrcholem pokryteckeho cynismu ... na jednu stranu si vsichni preji zazivat vykony za hranici lidskych moznosti, na druhou stranu se tvari pohorsene, kdyz si k tomuj nekdo pomuze chemicky ...

ohaneji se tzv. idealy stareho recka, aniz by znali dejepis: v recku se dopovalo a podvadelo zcela otevrene, nebot oni nebyli tak pokrytecti, aby nevedeli, ze vrcholovy sport je hlavne soucasti zabavniho prumyslu ...

kdyz si, treba, tanecnik neco namuze a neni za nej nahrada, prispecha lekar s injekci plnou obstriku: hrat se musi, divaci zaplatili, a my jim neminime vracet vstupne, protoze nam nikdo nevrati, co jsme zaplatili za najem salu, pripadne za najem ostatnich sil, ktere se ucastni predstaveni ... to neni z ohledu na divaky, ze se hraje, hraje se z ohledu na kapsy poradatelu ...

na okraj: ten obstrik je samozrejme skodlivy, uz proto, ze pouze utisi bolest, ale poraneni nevyleci ...

je to doping? ale to vite, ze je ...

kdyz africti bezci trenuji ve vyskach (protoze tam bydli), a pak sejdou do udoli, kde posbiraji vsechny medaile, aby se pak zase vratili do hor, je to v poradku ... kdyz si nekdo jiny dovoli neco podobneho a misto cesty do hor si necha napumpovat do krve kyslik, je to zlocinec ...

francouzum se nelibilo, ze s nimi zameta v JEJICH tour american, tak po armstrongovi vyjeli ... kdyby slo o poradek, neprojde dopingovymi zkouskami cely peleton, mozna, ze i vcetne motocyklistu, kteri vozi rozhodci a kameramany ...

+7/−1
23.7.2017 19:18

T97o84m91á77š 66B36r26a88b45e94c 2598706915616

Po Armstrongovi šla velmi tvrdě, a usvědčila ho, americká USADA. Takže píšeš nesmysly

+3/−5
23.7.2017 19:33
Foto

P59e19t21r 69A84d14l26e54r 8903742536801

pane brabce, nemluvim o tom, ze pan armstrong nepouzival nedovolenych latek, mluvim o tom, ze tvarit se svatouskovsky je pokrytectvi ... a na okraj: nevzpominam si, ze bychom spolu pasli husy ... takze mi, prosim, netykejte ...

+1/0
23.7.2017 21:56

T47o85m89á31š 92B95r94a54b43e90c 2848316525606

Tak husy bych s tebou pást nechtěl, to je pravda. Nicméně tykání je na internetových diskuzích, obzvlášť sportovních, naprosto běžné a normální. A reagoval jsem na poslední odstavec

+1/−5
23.7.2017 22:05
Foto

P73e34t54r 64A96d41l46e30r 8473672496881

to je VASE predstava, ze je tykani obvykle ... dovolil si vas opet poprosit, abyste respektoval me prani ... dekuji ...

+2/0
24.7.2017 2:47

P11e88t53r 22O93n69d83r69á41č70e54k 7540199371287

To není představa, to je prostě fakt :-)

0/−2
24.7.2017 3:13
Foto

P40e86t34r 64A55d71l52e66r 8953172336341

inu, nerad bych vas poucoval, ale tahle ceska predstava vychazi z toho, ze se mnozi domnivaji, ze kdyz v anglictine nekoho oslovite krestnim jmenem, uz si s nim tykate ... kupodivu, ta predstava je mylna ... proc sem taham anglictinu? protoze cely internet, vcetne ctenarskych debat, vznikl v anglictine ...

+2/0
24.7.2017 3:19

P64e79t57r 41O77n36d33r22á34č23e72k 7460409211247

Tak nepoučuj a uč se, s angličtinou to nemá nic společného :-)

0/−2
24.7.2017 3:23
Foto

P42e43t47r 29A10d51l68e92r 8633512606261

az budete nekdy umet anglicky, muzeme se pobavit ... do te doby si uzivejte zivota, treba i plnymi dousky ... budete-li chtit mit posledni slovo, rad vam je timto poskytuji, neot se nerad vybavuji s lidmi, kteri neznaji pravidla slusneho chovani ...

+2/0
24.7.2017 3:34

P63e45t19r 94O79n26d42r60á57č16e57k 7810179781267

1) Můžeš klidně umět německy, italsky nebo řecky - s tykáním na diskuzích to souvisí stejně jako angličtina - nijak

2) Nejde o vybavování - prostě několi lidí v reakcích uvedlo, jaké nesmysly jsi dal dohromady a že je nedokážeš obhájit nezmění ani to uhýbání k tématu vykání/tykání :-)

+1/−1
24.7.2017 3:57

M13i96c53h86a45e55l 30K82a72d41e65r71a17v10e43k 8481454968204

Ano ale na základě UCI/ASA.

0/0
24.7.2017 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze