Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mám český pas. Nejsem zrádce, tvrdí Korda. Opět cítí vášeň pro tenis

Kdopak se to krčí u kurtu číslo 11 sousedícího s restaurací The Baseline? Kdo upřeně sledoval juniorské utkání, jehož účastníky uváděla decentní výsledková tabule: Korda (USA) – Vrbensky (CZE)?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a95n 60P97e48c16h 6297369116636

Za tento rozhovor by pana novinare pochvalil i pan prezident... Skvely rozhovor s opravdu velmi zajimavym clovekem, diky za nej!!!

+2/0
17.7.2017 22:40

V18í55t 86Č37e39r31m42á27k 1764522773212

Jestli je Korda zrádce řešit nechci, ale v tom rozhovoru mě spousta věcí zarazila.

To fakt nechává 17letého (!) syna vyhrávat, aby to na něj "nemělo negativní vliv"? Co když pak chudák prohraje s nějakým jiným klukem? Aby ho to pak úplně neporazilo.

Na spoustu tenisových otázek pak nechce odpovídat. Dejme tomu, že chápu, proč nekomentuje Berdychovy slabiny, protože ten stále ještě hraje, ale naprosto nerozumím, proč nechce mluvit ani o tom, co on sám u sebe změnil před dvaceti (!) lety. To je to taková bomba, že by to zcela změnilo současný tenis?

+1/0
17.7.2017 14:25

J64i27ř45í 31Č89e56c84h76u31r20a 1913822738948

Taky to nechapu...pry jeho kuchyne...takhle kdyz se mnou nekdo mluvi, je to vetsinou naposledy..

0/0
17.7.2017 21:31

M56i96c33h68a89l 91M46i51l79l55e54r 9416752759892

pocet Cechu a Slovaku zijicich v cizine:

podle odhadu Ministerstva zahraničních věcí ČR je 2-2,5 milionu českých krajanů a odhad Úradu pre Slovákov žijúcich v zahraničí je 2,24 milionů slovenských krajanů.

Presne cislo je tezke zjistit, protoze nekteri jsou z rodin, ktere se odstehovaly do zahranici uz pred 5-6 generacemi.

https://www.svetaznalec.cz/pocet-cechu-a-slovaku-zijicich-v-zahranici/

Zajimavy clanek je take na:

http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/v-cizine-uz-zije-kazdy-sesty-cech-nejcasteji-v-usa-1327855

0/0
17.7.2017 4:29

P90e47t53r 44K41r74á70l50í62k 6386966266184

Hezkej rozhovor.R^R^R^

+5/0
17.7.2017 3:53

M80i43c60h39a40l 15M61i51l34l40e11r 9966642199852

to je rozdil mezi lidmi vyrustajicimi ve svobodnych zapadnich demokraciich a temi, kdo meli smuli, ze museli vyrustat v komunisty ovladanych statech.

V zapadnich statech nikdo nikomu nevycita, jestli se usadil nekde jinde a on sam nebo jeho deti treba ve sportu, vede, kulture atd reprezentuji jinou zemi.

Nejsou v puvodnim state povazovani za nejake nevolniky dozivotne vazane na stat puvodu/ puvodu rodicu, kteri musi v kazdem pripade tento stat dozivotne reprezentovat - jinak hanba jim- jsou to zradci naroda!!! ;-€

Na zapade jsou lide zvykli na svobodu mysleni, pohybu a jejich rozhodnuti je respektovano jako zakladni lidske pravo.

Komousske kriveni charakteru, ktere v Ceskoslovensku uspelo u charakterove slabsi vrstvy obcanu, se jeste v post-komunisticke generaci odrazi na smysleni teto casti naroda ;-(

+4/−1
17.7.2017 3:28
Foto

R68a55d10o65s47l33a86v 78J27a21n32ý41r 2289988179601

Nesmysl, tohle je čistě obrázek vývoje polistopadové společnosti. Na začátku 90. let to nikdo neřešil, emigroši se normálně vraceli a zapojovali do společnosti, nikdo jim nedával najevo nevraživost. Až polistopad totálně zdeformoval myšlení zdejších.

0/0
17.7.2017 9:13

M18i58c84h21a49l 50M92i88l50l45e87r 9926822449572

nikdo jim nedaval najevo nevrazivost? 8-o

Bud jsi spadl s Mesice nebo neznas situaci v praxi.

Osobne znam radu emigrantu, kteri se po sametu chteli vratit do Ceskoslovenska a jeli tam (ci pozdeji do Ceska) zjistit si potencialni situaci nez udelaji konecne rozhodnuti. Byli financne dostatecne zabezpeceni aby si tam uzili leta na penzi a nemeli financni starosti.

Vetsina z nich ale definitivni navrat nakonec neudelala a namisto toho travi v Cesku kazdorocne jen par mesicu a ponechali si trvalou rezidenci v zahranici /zamori.

Jini rozhodnuti udelali aniz by si to predem zjistovali a pak litovali - nekteri se pak rozhodli vratit se zpet do sve nove domoviny, at je to stalo navic kolik to stalo, hlavne aby uz byli z Ceska pryc.

Obe skupiny si stezovaly na 2 veci: pristup komunistickych pohrobku k navratilcum a pristup ceskych uradu, lidove receno bu*eraci urednim simlem.

+1/0
17.7.2017 9:33
Foto

R71a29d69o84s24l15a20v 46J90a68n20ý28r 2219418969111

Ale takové případy se dají najít kdekoliv na světě.

Navíc zde po listopadu docházelo k situacím nesmyslné pozitivní diskriminace emigrantů, což místním sotva mohlo vonět. Když už jsme u toho sportu, tak jeden jasný příklad - naprostá ultrakopyta Kubík a Knoflíček jedoucí na MS v Itálii na úkor lepších hráčů jen díky zásahu z vyšších pater. Občasnému zamručení starousedlíků se pak nelze moc divit, ale nebylo to nic, co by přesahovalo normu. Dneska by to bylo mnohem ostřejší - a za to už nese odpovědnost čistě polistopad.

0/0
17.7.2017 9:47

M43i75c54h88a57l 24M26i95l28l20e21r 9726642889392

nemluvim o sportu ani o pozitivni diskriminaci, mluvim o radovych pripadech obycejnych lidi bez strejcka tlacenky na uradech.

Nekteri z tech kdo se vratili, byli navic s aktivni asistenci uradu okradeni soukromymi osobami o majetek a nedostalo se jim spravedlnostiRv. Prave ze jako navratlilci se museli potykat s dodatecnymi ustavenimi a naopak to vsechno stalo proti nim, zartimco domaci clovek mel vyhody.

Dokonce i docasne ubytovani v hotelu a podobnych pohostinstvich, zatimco cekali na povoleni koupe nemovitosti nebo cekali na vydani obcanky, je stalo nekolikrat vic nez domaciho cloveka. Pozitivni diskriminace navratilcu???? Nech se vysmat.

Tenkrat totiz po radu let platilo narizeni, ze kdo nema cs./ ceskou obcanku, musi v ubytovacich zarizenich platit "zahranicni tarif", ktery byl v ruznych pripadech az i 5x vyssi nez pro domaci obcany. Pozdeji byl snizen, ale jeste v 2004 jsme napr. v Ceskem Krumlove platili vic, nez domaci protoze jsme nemeli obcanku, ale cizi pas.

Nehlede ani k tomu, ze se Cesi ze zahranici museli neustale hlasit na cizinecke policii a stat tam frontu na pohovory - to jeste platilo v 2004, celych 15 let po sametu.

0/0
17.7.2017 11:25
Foto

R17a97d51o47s27l22a88v 70J69a49n47ý65r 2109188529901

Jo, to beru, byrokracie tady byla vždycky šílená už od Rakouska a časem se to zdokonalilo až k pokakání.

0/0
17.7.2017 11:32

V55í73t 89H97r44a67d27i61l 2524195581222

Pro mě určitě není zrádce, ale to, že jeho děti reprezentují USA je fakt trochu na prd.. jinak ať se jim daří a ne jen ve sprotovní kariéře... R^

+1/0
16.7.2017 22:27
Foto

P59e25t80r 39A92d27l72e11r 8973522366411

dik za ten rozhovor, libil se mi ... uprimny, a nevyhybal se osemetnym otazkam ... a pro ty, kteri oznacuji zmenu statni prislusnosti za zradu: zduvodnete to ... ale tak, abych to pochopil i ja ...

+4/0
16.7.2017 19:57

H92a38n88a 88U49l71r34y49c53h30o22v37á 9950703768638

Ale on nezměnil státní příslušnost, pořád má český pas a je občanem ČR, akorát s rodinou bydlí na Floridě a děti, které se tam narodily (nevím, jestli všechny, ale ten hoch už jo) a žijí tam logicky reprezentují USA:

+2/0
16.7.2017 21:13
Foto

P88e92t35r 66A96d17l41e75r 8313742636111

zajiste, jenze se mu v cechach spila do zradcu

0/0
16.7.2017 21:46

H64a26m59p62l 45B10r19e94t95i92s21l98a88v 6456841624542

nesmyslně..., ale vážně bych to nebral, to je jen internetová lůza...

0/0
16.7.2017 23:35
Foto

P13e74t14r 34A47d44l11e44r 8943642706621

pane hample, moc doufam, ze mate uplnou pravdu ... ale pak si vzpomenu na jakehosi ceskeho poslance, na jehoz jmeno si nevzpomenu, jak mydlil slecne kvitove za to, ze se prestehovala z cech ... slovnik presne z dob vlady jedne strany, az jsem se nestacil divit ... nedavno jsem psal pro stranky nhl.cz vypraveni o vaclavu nedomanskem ... pri te prilezitosti jsem nasel uredni zpravu o jeho odchodu z tehdejsiho ceskoslovenska ... ten pan poslanec, ktery spilal slecne kvitove, se zcela urcite musel vzdelavat v teze skole, ktera pred vice nez ctyrmi desitkami let spilala vaclavu nedomanskemu (a take martine navratilove) ... proto pisu, ze doufam, ze mate pravdu ...

+3/0
17.7.2017 0:57

M35i86c83h55a73l 86M17i29l13l41e10r 9776652639982

za neco takoveho spilaji do zradcu pouze MALI OMEZENI CECHACKOVE.

Tohle je typicky nasledek komousskeho omezovani obcanu a pokusu o pokriveni charakteru. Komousi do lidi hustili stadovy system mysleni a stadove nazory formovane podle "rozhodnuti strany a vlady", propagovane skolni vychovou a medii. Charakterove slaba cast obcanu jim podlehla.

0/−2
17.7.2017 3:17
Foto

P56e49t13r 52A14d65l71e96r 8373282106301

ano, pane millere, ale kolik je takovych? osobne MOC doufam, ze naprosta mensina ...

0/0
17.7.2017 6:04
Foto

P30e94t90r 82A74d31l20e50r 8283332906681

zajiste, pane millere, naprosto s vami souhlasim, jenze: jaky podil obyvatelstva cini? MOC doufam, ze naprosto nejmensi ...

0/0
17.7.2017 6:05

V41l52a62d75i47m21í14r 76C96h40a58l39u39p91a 3732350168860

Tak jestli to nechápete, tak já Vám to vyvbětlím. Źije na Floridě a je přitom Čech, s českým občanstvím. OK. Děti se narodily a Americe a dle platných zákonů v USA automaticky získaly občanství USA. OK..

Ale proč nemají i české, aby se jednou mohly rozhodnout koho reprezentovat? Proč nejsou Češi, respektive čechoameričani? Jako třeba Dienstbier? To mnozí lidé, třebas i ti omezení považují za zradu. Já osobně nic proti němu nemám, ani proti jeho dětem. Ale dopoval, a dodnes to nikdo nevyjasnil a on to taky nijak nekomentuje a neobjasnuje. A jeho děti jsou američani, ač by nemusely? Rozhodně jim fandit nebudu, pro mě prostě existuje jen jako jeden bývalý dobrý tenista, nic víc, nic míň.

0/0
18.7.2017 23:41
Foto

P63e34t78r 95A34d53l81e30r 8593582416721

pane chalupo, s dovolenim odpovim na obe vase odpovedi najednou ...

takze: uvaha na tema, ze pan korda (nebo kdokoliv jiny) dostal vsechno, ceho ziskal tvrdou praci (nekdy spojenou s nadanim, ale za to jeho rodiste nemuze taky) v jedne zemi a tim, ze se odstehoval a vysledky te tvrde prace (a nadani) zpenezuje nekde jinde zradil, je tragicka ...

on mu totiz NIKDO NEDAL NIC ZADARMO ... to je takova povera, ze kdyz neplatite za neco rovnou ve chvili, kdy si to porizujete, ze vam to nekdo dava ... ve vetsine predstav (neznam vasi, tak vas do toho nezahrnuji), tedy, ve vetsine predstav stat ...

hm ... drobnost: stat nevlastni ani halir z penez, ktere utraci ... to jsou vsechno penize danovych poplatniku, a v pripade pana kordy, nejakou dobu tedy i jeho ...

mimochodem, sportovci, kteri reprezentovali ceskoslovensko v dobe vlady jedne strany, odevzdavali ze svych dost tvrde vydelanych penez neslychany podil podniku jmenem pragosport, ktery pro jejich reprezentaci nehnul prstem ... a odevzdavali je v tvrde mene ...

predstava, ze domov je tam, kde jste se narodil, pochazi z feudalniho pojeti prava ... pro spoustu lidi, patrne vcetne pana kordy (mne take), je domov tam, kde se citim byt doma ... nekdo k tomu potrebuje byt v cechach (nic proti tomu, krasna zeme, vetsinou i mili lide, nadherny jazyk, skvela kulturni tradice), nekdo ne ...

to je vse ...

a jen na okraj: zminoval jste pana dienstbiera ... myslim, ze to jste si nezvolil ten nejlepsi priklad ... ani papa, ale ani syn by se totiz jinde neuzivili ... ne, ze by se v cechach uzivili jedine lide nedostatecnych schopnosti, to rozhodne ne, jenze k tomu, abyste se uzivil v jine reci a kulture (a jinem zemepisu) nez v te, v niz jste se narodil, k tomu potrebujete neco vic ... nevim, co to neco vic je, u kazdeho to je asi jinak, vseobecne pravidlo tedy neznam, ale vim, ze ani papa, ani syn z rodiny dienstbieru by to patrne nedokazali ... ale to bylo jen tak na okraj ...

+1/0
19.7.2017 1:18

V40l24a96d50i75m66í53r 67C30h39a86l51u89p90a 3122270568680

Asi takto, dost často jste tady mluvil o omezených a malých češích. V případě zmíněného politika jen ukazujete, že patříte v mnoha ohledech do stejné sorty lidí. Jen v případě Korda se snažíte být "objektivní" a "spravedlivý". V jiných případech stejnou toleranci nemáte. Ehm, zajímavé.

Petr Korda si musel mnohé tvrdě odpracovat, to souhlasím, ale bohužel, dostal toho zadarmo opravdu hodně, včetně těch lidí, kteří se mu zadarmo věnovali na začátku tréninku.Nemluvím o desítkách lidí, kteří zadarmo organizovali žákovské turnaje, byli tam jako rozhodčí apod. A mohl bych uvést mnoho dalších případů, co dostal zadarmo .....

A vím o čem píšu. Věnuji se zadarmo mnoha dětem, ať již ve sportu (jsem trenér u dvou sportů a rozhodčí v jednom z nich), nebo i jinak. Takže mluvím z praxe, nejsem teoretik.

S Progosportem máte pravdu, a názor na to co je domov je skutečně subjektivní, ale trvám si na tom, že zmíněný tenista dopoval, nevysvětlil a zpět své rodné zemi odvedl jen málo z toho, co od ní získal. Mě osobně je to fuk, ale to mnozí zcela pochopitelně považují za zradu a já to respektuju zcela shodně, jako Vaši definici domova.

0/0
19.7.2017 8:46
Foto

P43e56t26r 48A37d66l24e59r 8313132266151

nevzpominam si, ze by kdy zevseobecnoval tak, ze bych o cesich hovoril jako o nekom podradnem ...

jiste, chapu, ze vite mnohem vice nez ja o detskych sportech, atd., ale i nadale lpim na tom, ze panu kordovi nedal nikdo nic zadarmo ... takovy raj na zemi proste neexistuje nikde ... neexistoval ani v byvalem ceskoslovensku ...

a co se jeho dopingu tyce: nevim presne, co by mel kdokoliv, kdo je obvinen z cehokoliv, vysvetlovat komukoliv nez tomu, kdo je iopravnen vysetrit a posoudit jeho prestupek ... ale hlavne: pravni zasada zni, ze kdyz si nekdo odpyka trest, splatil tim, jak se rika, svuj dluh spolecnosti ... doufam, ze se shodneme, ze ted nemluvime o zlocinech proti lidskosti, ktere jsou neomluvitelne ...

s tim dopovanim je to jinak obrovske pokrytectvi ... tohle je oblast, kterou jsem byl sveho casu donucen okolnostmi studovat do podrobnosti, a nakonec mi doslo, ze cely jekot kolem dopovani je podvod ... pracoval jsem na vzniku olympijskych webovych stranek, takze jsem mel pristup do olympijskych archivu, a navic jsem musel precist radu knih o staroreckem olympismu ... bylo toho dost, abych z toho mel zaludecni vredy ...

takze i nad nandrolonem, spojovanym s mnohymi jmeny, vcetne toho pana kordova, krcim rameny ... to neni bohapusty cynismus, to je pouze uznani, ze spickovy sport dnes neni o sportu ... tak to je, a mam pocit, ze s tim nic nenadelame ... i kdybychom my oba meli po miliardach dolaru a chteli kazdy po nejake te miliarde vyplatit na boj proti komercionalizaci spickoveho sportu, budeme ve srovnani s temi, kteri to prosazuji, naprosti chudinkove, zebraci, co se doprosuji s klobouky na rohu nejakeho toho petniku ...

ale: obecenstvo pozaduje stale lepsi a vyssi vykony, takove vykony, ktere jsou za hranicemi lidskych moznosti ... jak jich dosahnout?

+1/0
19.7.2017 21:01

V47l72a61d98i89m81í71r 84C33h52a94l28u45p72a 3422760788760

A ještě jedno musím napsat.

Kritizuje český tenis a rodiče a systém, ale sám ač v jiném a lepším systému (pro tenis prosím, jen pro tenis) vyrostl.

Zpět státu ani dalším mladým tenistům z Čech nevrátil (Ani Radkovi, za to byl jen dobře placen). Využil co z Čech bylo nejlepší, pak zmizel do států, vychoval malé američany (proč ne) ale teď si tady dovoluje kritizovat, když sám v podstatě přiznává, že jen náš systém využil. Po pravdě, on sám je dost omezený vychcánek, který to i přiznává a ještě si v rozhovoru otvírá hubu, ale pomoc českému tenisu u něj rozhodně nehledejme.

0/0
18.7.2017 23:46

T84o47m 73S43a20u13e15r 8257648742464

Skvělý rozhovor s moudrým chlapíkem!

+6/−1
16.7.2017 17:42

Ř58e60h16o93ř 67V40l96a68s28á16k 2774734611496

Že z dětí udělal Američany místo Čechů, to samozřejmě tak trochu zrada národa je. Děti jsou to nejcennější a když je vychoval radši pro jiný "tým" než pro nás, je to pro nás ta nejhorší prohra. Těžko nám mohl ublížit nějak víc.

Jo, dělal to asi pro jejich i pro svoje dobro, v SSA jsou na tom prostě lépe. Nebudu ho kvůli tomu nenávidět. Je to lidsky pochopitelné a jsou to prostě jeho děti, je na něm, kam je pošle, a na nich, co s tím udělají. A dělají to tisíce, desetitisíce jiných, u kterých se to extra neřeší, lékaři, ajťáci, překladatelé,.... Na nás, co zůstáváme, a z dětí děláme Čechy, je, abychom to tu zlepšovali a motivace pro emigraci klesala, nikoliv abychom na emigranty plivali.

Na druhou stranu ty řeči o tom, že to zrada není, nebo "zdůvodňování", že by tu byly pod mikroskopem, to mi přijde trapné a zbytečné. Prostě poslal potomky za lepším životem. Ať se jim daří. R^

+3/0
16.7.2017 17:28

Ř97e83h82o71ř 58V88l39a22s57á69k 2164114411576

A nebo ještě optimističtěji: Když to tu budeme zlepšovat, klidně se může stát, že se mladý Korda za pár let ožení s nějakou Češkou, vrátí se domů a bude hrát za Českou republiku. Česky se celkem dorozumí.

Ale pliváním fakt ničemu nepomůžeme.;-)

+1/0
16.7.2017 17:38

P96e33t53r 32K21a78l38a 1848640318

je každého věc co udělá rodič se svými dětmi když to nepřekročí nějakou hranu ..ještěže si to svým druhým a dalším odstavcem napravil :-);-),,nebuďme zaprdění a přejme to jemu i jeho dětemR^

0/0
16.7.2017 18:26
Foto

F76i54l36i97p 14J25a44r49a88b 1593487540267

No, desetitisíce to určitě nedělají, i těch tisíců nebude zase tak moc...

0/0
16.7.2017 18:15

Ř85e51h27o76ř 52V58l73a46s70á16k 2524454171366

Ale jo. Podívejte se do statistik. Momentálně žijí v zahraničí celkově spíš statisíce našich rodáků - každoročně jich odejde několik tisíc a když to vezmete přes několik let, tak se to prostě začne střádat do vyšších čísel.

A koneckonců, stačí, když se rozhlédnu kolem sebe, po známých a příbuzných. Nejen těch vysokoškolsky vzdělaných, co odešli do zahraničí už jako manželé na jistá místa, ale i těch, co vyrazili na brigády a letní práce, pak nějak zůstali, pak se v zahraničí oženili/provdaly ... a málokdo vypadá, že se chystá vracet zpět.

0/0
16.7.2017 22:28
Foto

J48a88k95u28b 31O39l55e72j53n72í93k 2724688192672

Zrádce? Sakra lidi buďte rádi, že Petr Korda byl, je a bude Čech a nechte ho žít.

+8/−2
16.7.2017 16:25

R56a25d70e54k 16J75o79n61á15š 4917245573778

Ani si tu aféru nepamatuju popravde...

+1/0
16.7.2017 15:42

J40a46n 98B59o25r29ů26v28k58a 9145741105536

Kordův dopingový prohřešek neřeším. Dnes už je to tak nějak obvyklé. Ne správné.

Mrzí mne, že jeho děti nehrají za nás. Škoda pro český sport. Jeho obavy z tlaku chápu, ale přes oceán se nějaký tlak vyvíjí dost těžko. Jeho děti, jeho (jejich) rozhodnutí. Pokud vidí problém českého tenisu v odlivu trenérů, tak proč se nezkusí vrátit a pomoci? Vždyť svoji osobou to potvrzuje, že všichni zdrhli. Nevyhovuje mu zdejší systém zavedený Kaderkou? Zdejší bafuňáři? Je to druhá škoda pro český tenis.

+5/0
16.7.2017 15:30

M91a78r58t67i84n 12K58o74d25a10t 2767656542317

Výborný rozhovor. Petr Korda a jeho jednoručný bekhend...sakra na to se dívalo! Nikoho jiného jsem snad nikdy neviděl hrát tenhle úder tak dobře. Česká tenisová legenda a jak a kde vychovává své děti...tak do toho nikomu nic není.

+13/−4
16.7.2017 13:29

M56i74c48h50a89l 91T55u23r38e53c77e54k 6193159916551

Ja jo, Wawrinku.

+2/0
16.7.2017 14:54

M71a78r74t56i18n 93K58o55d26a97t 2577106742917

Kdepak. Proto Kordovi slaný odvar :)

0/−1
16.7.2017 15:37

M76a12r50t79i74n 37K65o57d61a71t 2987236342497

Slabý samozřejmě : ))

0/0
16.7.2017 15:38
Foto

F62i92l55i85p 95J49a52r68a70b 1953747400757

To jsou zase kecy. Korda měl bekend taky skvělý, ale hrál ho jinak, precizněji umístěný, ale rozhodně z něj nedával takové pecky jako Wawrinka.

0/0
16.7.2017 18:11

J89i49ř24í 10S77t20e86h72l12í26k 4520568396831

Bravo! Každý rozhovor s Petrem Kordou je osvěžující, nabitý pozitivní energií a mám z něj velkou radost a potěšení! Petr jak byl srdcař ve svém sportu, tak se stal i moudrým zralým mužem, což je jistě ještě hodnotnější. Zůstává Čechem a klasikem, uznávající tradice, na kterých by měl vyrůstat každý mladý český sportovec (příklady s Vejvodou, Panenkou,...). Přeji mu, ať nadále zůstává hlavně moudrým otcem. Ale jeho vedení a rady nechť jsou modely pro rodiče i pro trenéry a kouče. Ať se, Petře, daří a zůstaň svůj!

+16/−2
16.7.2017 13:25

P71e64t50r 17K54r11á13l69í30k 6576146416144

Trefné!R^

0/0
17.7.2017 3:59

J94i12ř71í 73Č89e35c22h65u78r51a 1833352218188

Kdyby drzel usta tom, ze problem je, ze kdo umel drzet raketu zmizel z republiky, tak by to nebyl spatny rozhovor

+3/−7
16.7.2017 13:18

J95i15ř63í 71Č24e40c98h45u23r68a 1923152198278

Minusy jsem celkem cekal, ale stale nechapu, proc kdyz vidi problem v ceskem tenise v odlivu talentu do zahranici, udelal uplne to same. Ale nema ambice ceskemu tenisu nijak pomoci, tak to chapu. Ale at me pak nikdo neminusuje zato, ze neobdivuji jeho nazory, nelibi se mi s nim rozhovor a ma radost z toho, ze kluk z te tenisove skoly plne problemu, vypraska mladeho Kordu s kanarem..

+1/−2
16.7.2017 14:39

V18l20a14d75i47m22í82r 75C13h86a77l86u98p45a 3532420208490

Souhlas, kritizuje český tenis a rodiče a systém, ale sám ač v jiném a lepším systému (pro tenis prosím, jen pro tenis) vyrostl nic zpět státu ani dalším mladým tenistům z Čech nevrátil. Využil, pakj zmizel, vychoval malé američany a teď si tady dovoluje kritizovat ...

0/0
18.7.2017 23:43

M47a41r55t88i58n 67F27l44i12n95t61a 5568138276127

Petra Kordu jsem mel jako českého reprezentanta moc rad.. dával do hry srdce a jeho hra byla plna "vášně". Na druhou stranu jeho syn je reprezentant USA. Je to jejich svobodná volba, kterou jim v žádném případě nemám za zle. Nicméně pak nemůže Petr chtít, aby se jim tady fandilo... fandit budu vždycky svým ... takže moje radost, ze mladý Korda dostal ve Wimbledonu od našeho Vrbenskyho kanara byla stejně silná jako, kdyz pak porazil Francouze Kouzmina.

+13/−3
16.7.2017 13:11

O60n12d13r70a 52H44ů14ď19a 5366751718778

A on nekde zada, aby se fandilo jeho detem?

+9/0
16.7.2017 13:47

M86a66r35t72i31n 60F59l30i68n27t89a 5748128796857

Ano v rozhovoru v deníku sport si na to defacto stěžuje.

0/0
16.7.2017 18:41

M65a79r58t11i35n 74K83o37d92a18t 2377106232707

A ta radost proměnila z toho, že fandíte Vrbenskému, nebo z toho, že jen nemáte rád Kordu jr?

+1/−1
16.7.2017 14:23

Ř68e76h12o91ř 42V53l22a50s45á41k 2864844361366

Napsal to dost jasně. Nepodstrkujte lidem špatné motivace, to nikdy není k ničemu dobré.

+2/0
16.7.2017 17:31

A58n32t27o15n72í84n 12N83e60b91u43ž83e78l38s34k59ý 7605919816270

Hezký rozhovor, co říct? Dobrý :-)

+1/0
16.7.2017 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze