Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španěl García zvládl rozstřel a slaví triumf na golfovém Masters

Španělský golfista Sergio García vyhrál tradiční turnaj Masters. V dramatické koncovce na hřišti v Augustě porazil v rozstřelu Angličana Justina Rose a získal první titul z majoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R97i23c13h39a45r45d 66J51e98l21í87n52e78k 1886797551218

Když koukám na pořadí, tak docela skvělá odplata za podzimní Ryder Cup :-)

0/0
11.4.2017 17:21

R91a92d88i92m 39P72a45v61l82i53c92e68k 1700338361924

Nevim proc, ale ja jsem mel strach, ze Garcia neda ani ten dvojpat na vitezsvi...

+3/0
10.4.2017 12:13

J20i27ř59í 50S35t72e78h22l44í89k 4860238846821

Já také. Takový zatím byl Garcia. Včera to možná prolomil.

0/0
10.4.2017 12:38

J26i52ř71í 70S21t79e86h12l61í60k 4290858526761

Garcia si za ty roky trápení a čekání zasloužil odměnu a zbavit se "nevýhry" na majoru. A kdy jindy, než včera! Turnaj bez nejlepšího hráč současnosti. Finálové kolo, ve kterém šel Sergio pro něj asi v nejpřátelštějším možném flightu.

0/0
10.4.2017 12:53
Foto

F95i27l72i28p 76J35a28r47a54b 1823417780587

Kolikrát se za poslední roky stalo, že by Masters vyhrála světová jednička? Woods, možná Mickelson... jinak podle mě nikdo. Tohle není tenis, postavení v žebříčku nemá tak absolutní váhu, i když Johnson hrál poslední turnaje skvěle.

+1/0
10.4.2017 14:15

J97i15ř25í 86S62t45e40h80l31í56k 4890468336401

Ano. Aktuální sportovní forma dělá aktuálně nejlepšího hráče.

0/0
10.4.2017 14:31

A59l96e73š 97V57a75c60e49k 1252234615934

narozdíl např. od tenisu v golfu může reálně vyhrát klidně 40-50 hráčů. Podle mě by DJ ten tlak, který na něj byl před turnajem, neustál. Navíc hraje vysoké fady, který ve větru v prvních kolech, zrovna výhodu nedávaly.

0/0
10.4.2017 14:50

J46i38ř43í 21S92t21e23h73l71í25k 4980258886141

DJ několikrát zkolaboval při svém suverénním vedení. V posledním roce- půl roce, má nejen o třídu lepší formu nad ostatním pelotonem, ale přidal i stabilitu a taktiku do své hry, zklidnil se. První kolo byla loterie pro všechny hráče. DJ mohl zahrát 78. Ale také ve 3.,4.kole v ideálních podmínkách by dokázal zahrát 65 a lépe a vyhrál by v poklidu o 8 ran.

Jsem zvědav, jestli se dozvíme pravý důvod jeho neúčasti.

0/−1
10.4.2017 15:06

J30i29ř15í 80S48t87e27h37l54í49k 4950168796381

Myslím si a určitě ne sám, že pro výhru právě golfového Masters jsou potřeba hlavně bohaté zkušenosti, výborná aktuální herní a mentální forma a že to splňuje před turnajem podstatně méně hráčů než uvádíte. A pořadí na světovém žebříčku nemá žádnou hodnotu (ten je odrazem výsledků posledních 2 let).

Ano, např. PGA turnaj kdesi v Mexiku, může vyhrát 60 golfistů ze startovního pole. Nikoliv Augustu.

0/−1
10.4.2017 15:17

A42l84e53š 30V49a34c12e28k 1872204425264

Jelikož je garcia můj neoblíběnější hráč, tak jsem sledoval i jak si stojí před turnajem v power rankings na různých webech. Ve všech se pohyboval okolo 20 místa. Vezmu-li v potaz 10 posledních vítězů, tak jen Mickelson, Watson (podruhé) a Spieth se řadili mezi nejužší skupinu favoritů. Cabrera, Watson poprvé, Immelman, Z. Johnson, Willett, Schwarztel si stáli před turnajem přinejlpším jak Garcia, spíše však mnohem hůře.....

0/0
10.4.2017 15:24
Foto

F73i18l40i43p 18J69a76r37a70b 1793107370947

Tak Willetta vloni netipoval asi vůbec nikdo, stejně jako třeba předtím Schwartzela...

0/0
10.4.2017 15:33

A33l49e96š 41V36a40c63e77k 1382304505754

a ještě bych doplnil, že jsem netvrdil, že těch 40-50 je prvních 50 hráčů podle žebříčku. Rozhodně má větší šanci vyhrát Couples než někdo jako Ikeda nebo Wang.

Golf je tedka ohrmoně vyrovnaný, už neplatí, že do turnaje jde 6 favoritů jako v době Nicklause, Watsona, nebo i začátkem éry Woodse.

+2/0
10.4.2017 15:42

J74i23ř69í 26S20t85e88h16l40í56k 4820298846721

Žebříček není v golfu pro majory relevantní. Jako dva tři turnaje před akcí a profil a historie samotného hráče. Dávno mám Garciu mezi hráči "těžké váhy" Evropy. Jen proto, že jsem ho měl za "labila", za favorita Masters jsem ho nepovažoval. Uvidíme, jestli výhra na Masters SG odbrzdí k dalším titulům. Zapomněl jste např. na Scotta, který vyhrál jako hotový hráč z okruhu spolufavoritů. Willettovi to před rokem spadlo do klína. Výjimka. Ostatní hráči svoje vítězství potvrdili v další kariéře.

0/0
10.4.2017 15:40

A67l44e10š 38V15a88c29e80k 1522914745874

Sice je pravda, že někdo z vítězů to povrdil, ale rozhodně nebyli favority v roce, kdy vyhráli. To stejné mohlo letos dokázat 20-30 hráčů bez Majoru. Navíc posledních 6 vítězů všech majorů vyhrálo poprvé. Scott byl sice etablovaný hráč, ale super favorit bych neřekl, řekl bych, že se řadil na 10-20 místo.

0/0
10.4.2017 15:51

J33i41ř14í 94S33t41e65h30l47í52k 4650508816721

Letos v top 10 Masters je "omylem" Pieters. Schwartzel a Kuchar jen potvrzují, že Augusta je o zkušenosti. Chapell a Moore už mají něco nahráno v PGA, budiž, jsou v top 10, vyhrát však nemohli. A jak se poroučeli hráči McGrit, Rahm, neměli žádnou šanci. Hoffman taky už něco v PGA odehrál a přesto se vytratil za top 20... Augusta je i "za zásluhy" :-). Ještě před dvěma měsíci bych si vsázel, když už na černého koně, tak na Matsujamu. Ale také je to holobrádek.

0/0
10.4.2017 16:13
Foto

F68i80l22i14p 64J33a72r91a40b 1353727490117

To je dost selektivní výběr, zase takový Spieth, který měl teoreticky možná vůbec nejlepší pozici, taky shořel jako papír. Nebo Phil, ten se během víkendu úplně rozpadl.

Podle mě rozhoduje pouze momentální (a mentální) forma v ten den, v tu hodinu. A taky schopnost "regenerace". Přiznejme si, že na Garciu by po těch botách v amen corner a se ztrátou -3 nikdo z nás nevsadil ani fenyk...

0/0
10.4.2017 16:20

J69i32ř81í 48S81t91e78h81l92í82k 4970898616801

Souhlas. Okamžitá forma, ale pro 4 dny a ani nemusí být zcela hvězdná, když jsou i zkušenosti, taktika a klid. Ze Spietha šel strach po 3.kole, ale sobota byla jen výkřikem do ticha jeho mdlé formy, které se na chvíli vzepřel. Phil vždy slibuje 1-2 kola, pak už jen brzdí pozvolný propad výsledky. Ale tento hráč je mimořádný a neplatí na něj univerzální parametry. Garcia byl o víkendu "negarciovský". Navíc golfový bůh mu poskládal mozaiku příznivých okolností, které Sergio nemohl nevyužít. Kdy jindy, když ne včera.

0/0
10.4.2017 16:36

A41l17e26š 62V36a68c34e75k 1252254285284

Sergio mel nekolik stastnych odrazu ale nerekl bych ze by to mel nejak usnadneny. Porad musel sundat skvele hrajiciho justina. To je vcelku tezka vaha

0/0
10.4.2017 17:22

A81l57e96š 68V64a93c63e18k 1832814655594

Jeste k tomu spiethovi. Posledni dobou mi prijde kolem nej extremni hype a trochu mu to leze do hlavy. Oni jsou z nej americti novinari uplne ujety. Hlavne isenhower a chamblee na otazku co se musi stat aby jordan vyhral odpovi. Vyjit slunce.... on pak prohlasi ze augusta je jordan proof. A pak div ze nenasype 80 ran v nedeli

0/0
10.4.2017 18:03

J86i68ř88í 89S69t89e59h32l33í26k 4560388136661

To neznám. Ale byl by div, kdyby to na něj nemělo vliv.

0/0
10.4.2017 18:34

A48l72e85š 53V14a62c65e33k 1932204275974

Já mam Spietha rád. Nováři mu furt něco podsouvají a on pak asi nabude pocit, že je v Augustě neporazitelnej. Aspoň mám takový pocit.

0/0
10.4.2017 18:55

J28i88ř16í 79S25t80e29h57l73í46k 4970438266911

Byla to kometa na golfovém nebi v době, kdy "zemřel" Tiger. Amerika ho potřebovala.

0/0
10.4.2017 19:05

R90i12c71h53a53r40d 30T90r18e19f14i30l 4261415649760

Nejsi sám. Taky jsem si říkal, že to neustojí, zdálo se mi že má nervy víc na pochodu než Rose.

+1/0
10.4.2017 12:49

J51i89ř71í 80S83t78e17h51l95í97k 4640668686141

A historii kolapsů asi bohatší než Rose.

0/0
10.4.2017 12:54

V56l92a61d12i90m21í78r 63H88r35u89b18ý 1844841637822

Super golf, škoda, že jsem to neviděl :-(. V tomhle mě ČT štve, koupí práva na Masters, ale kromě přímého přenosu, který je navíc v důležitosti až za hokejem (hrát se v Chomutově prodloužení, tak by z finálového kola pustili jen druhou devítku), už z toho turnaje neodvysílá nic. Ani záznam, ani sestřih, kdo se nedíval do noci, ten má smůlu.

0/0
10.4.2017 11:17
Foto

F25i52l15i82p 74J27a59r46a84b 1493157730877

Nemá žádnou smůlu, dejte si živé vysílání ČT, hoďte tam den zpátky, a máte tam celý hrací den. Můžete se takhle klidně podívat zpětně na celý Masters. I na to před rokem. To podle mě jinde nemají...

+4/0
10.4.2017 11:34

V86l71a25d44i25m57í12r 39H14r61u11b86ý 1264101627942

Díky, teď jsem se dodíval, stálo to za to :-)

0/0
10.4.2017 16:23

J97i25ř33í 36S52t91e80h90l50í54k 4200188226951

Nebyl to nejlepší golf, udělat méně malých chyb a rychle vrátit do hry, o to šlo. A chyběl DJ. Ale turnaj parádně gradoval v dramatičnosti. Sergio předvedl na 18 dvakrát takřka dokonalou první a druhou ránu a kupodivu, při opravném patování už nezkolaboval. Prolomil bariéru své pověsti a letitého čekání (kdoví však, kdyby šel SG s Američanem...).

Sliboval jsem si od Spietha, 3. den byl famozní, ve finále se vytratil jeho zabijácký instinkt a předvedl to, co celou sezonu. Ricky má čas a musí ještě zrát.

Kdo nemá zkušenosti s Augustou, kdo nevyhrál dost PGA titulů, nevyhraje Masters, se opět potvrdilo. Jsem rád, že se prosadily "těžké váhy" R^ (po titulu z OH počítám i Rose a nyní už i Garciu)

0/0
10.4.2017 10:51
Foto

F26i33l90i90p 73J89a74r60a81b 1553587300247

Že to nebyl nejlepší golf? Tak to bych se hádal! Oba finalisté šli za -3, což je při tlaku, pod kterým museli hrát, perfektní číslo. Když už se jim něco nepodařilo, jako Garciovy odpaly na 10 a 11, tak dokázali minimalizovat ztráty, což třeba při té ráně zpoza keře na 10.jamce bylo skoro jako birdie. A eagle na 15.? V takové fází turnaje? Bomba! Rose si může vyčítat pár puttů, ale v podstatě jedinou větší chybu udělal až v play-off. Jinak hrál jak král.

Že nebyl nahoře Spieth kvituji s povděkem. Jednak ho nemám rád a druhak hrál vloni tak neskutečně pomalu, že mi tím Masters dokonale otrávil.

+2/0
10.4.2017 11:31

J65i88ř82í 21S31t60e30h60l22í62k 4800178946301

Spektakulární golf a kouzlení, rekordy kola nebo výkony hluboko pod 70 se nekonalo. Garciu jsem viděl hrát rozhodně lépe. Rose hrál to nejlepší ze sebe. Ale rozhodující pro vítězství na Majoru je konzistence a odolnost po 4 kola, trpělivé čekání na příležitost než riziko. Garcia uměl zatím zahrát skvělě dvě, dvě a půl kola, pak se vždy rozložil. Rose je větší držák, když má formu. Tentokrát oba finalisté byli přesní a odolní až do konce. Napáchali nejméně malých chyb, které napravili, bez následků na skóre a duši. Koncovka byla dramatická, podobně jako Scott vs. Cabrera 2013. Dovoluji si však odhadnout, že kdyby hrál DJ, charakter a průběh turnaje by byl jiný.

0/0
10.4.2017 12:34

R70i34c16h44a16r22d 79J69e19l23í35n34e12k 1236517651138

Veliká krása. Konečně má Sergiova dušička pokoj, dokázal to! Několik krásných eaglů, holina, navrtávání jamky v přímém přenosu ( taková udělátka u nás na hřišti nemáme), Bosák opět perlil. Asi golfový přenos roku. Skvělí Pieters a Casey. Američani měli trochu pryč vítr z plachet. Škoda přeškod, že nehrál D.J.

+4/0
10.4.2017 10:45
Foto

F22i86l13i96p 79J29a92r88a56b 1983437450267

Je fakt, že Bosák s Lorencem jsou výborní komentátoři, dobře se doplňují, umí výborně dávkovat informace, nebojí se projevit vlastní názor, borcům fandí, občas nějaká narážka, vtípek... člověku pak ani nepřijde, že na to kouká 5 hodin.R^

+3/0
10.4.2017 12:25

A95l70e12š 65V67a25c75e43k 1772594145524

tak předně skvělej golf, navíc vyhrál můj dlouhodobě nejoblíběnější hráč. Bosák mi přijde dost špatnej komentátor pro golf, na fotbal se celkem hodí, nicméně v golfu přímo nesnášim ty jeho prognozy, který dělá každej přenos. Jako včera na 13. jamce, kdy nazval birdie putt Rose matchballem. Bylo by to o 3 a 5 jamek do konce....... Ještě horší je to jeho srovnávání profíků a amatérů, hlavně co se týče délky ran. Asi je každýmu jasný, že když profík trenuje 10 hodin a amatér stěží 10 hodin měsíčně, k tomu neskutečná dřina v přípravě, tak rozdíl musí být znát. Nevšiml jsem si, že by srovnával prudkost svojí rány a rány Ronalda.

0/0
10.4.2017 13:21
Foto

F62i57l18i18p 18J63a56r10a74b 1763197250117

Jenže on měl s tím Rosem v podstatě pravdu, kdyby to dal, tak vyhraje. Nejen kvůli tomu, jak to nakonec dopadlo, ale 3 rány takhle blízko konci turnaje, to už je obrovský náskok a Rose by mohl hrát ještě víc v klidu, zatímco Garcia by musel útočit každou ranou...

+2/0
10.4.2017 14:11

A76l44e59š 44V72a75c63e73k 1482204695664

Souhlasím, že proměnění puttu by určitě situaci změnilo, ale nazvat to matchballem? S vědomím toho, co loni předvedl Spieth a letos vlastně taky. Ještě si vzpomínám na to, co přededl Schwartzel v roce 11, Cabrera a Perry v roce 09, i v roce 2013 měl Day po 15 náskok 2 ran. Sami hráči říkají, že poslední jamky v Augustě prostě nabízí šanci na comeback. A to by mohl Bosák jako člověk, co sleduje golf pravidelně X let vědět.

0/0
10.4.2017 14:25

T86o46m18á86š 52K17r44á49l 3488708207839

Paradni golf. Potom co Garcia vedle o tri rany a pak nasledne navstivil kadzy kerik, ktery jsem za tech par let co sleduji master jeste ve hre nevidel, aby na 13 jamce vypadal na odpis, tak zbytek hriste odehral jako stroj, az na puttovani tedy:-) Posledni 4 jamky uz pak byl osud Rose na Garciove putteru, kdyz se snazil dat za pravdu rceni, ze posledni krok je nejtezsi;-D

0/0
10.4.2017 9:55

M34a98r98t67i67n 16C79a68j34t30h17a79m12l 3661248846650

Po 14. jamce -8 Rose a -7 Garcia. Pak na dvou jamkach oba birdie a 17. jamka chyba Rose a srovnan stav na 9 pod par. Pak uz jsem se nedival, ale fandil Rosovi. No skoda. Moc dlouhej prenos, ale u golfu to tak byva. Cekali 4 hodiny a nakonec pres 5. Uz jsem golf nesledoval alespon 2 roky, ale tento mi nadchl. V popredi stari znami, prave z doby kdy jsem jeste sledovaval pravidelne az na toho tretiho. Ten pry prvni ucast v Auguste.

+2/0
10.4.2017 9:38

D41u92s90a31n 70R10i76m13a92n 1408372694532

Parada.

Trochu je mi lito Rickieho.

0/0
10.4.2017 9:34

R89a92d20e59k 45B14ě17h57a93v78ý 4848485583164

Ja vytuhnul, kdyz byl Garcia na 11. jamce s tim, ze je konec. Rano jsem to chtel dokoukat na ivysilani, ale nevydrzel akouknul jsem se na vysledek. Byla to pro mne trochu aprilova zprava, neskutecne se zvednul.

Komu jinemu to prat nez blaznovi, co umi zahrat i ze stromu

https://www.youtube.com/watch?v=0BK7I6pETKM

+1/0
10.4.2017 9:20

J43o50s72e67f 51Č12i55h57á48k 7491829570946

Já to měl podobné, jen o tři jamky dříve :-)

0/0
10.4.2017 10:35
Foto

F15i37l40i45p 35J77a41r20a57b 1433977580667

Nejlepší Masters ever!:-PR^ Justin & Sergio.V

+3/0
10.4.2017 8:56

J90i85ř56í 53D41e25š36t 5585134458510

Přepnout na US time je náročný ale stojí to za to;-)

+3/0
10.4.2017 8:30

Z38d80e22n15ě50k 19V61e64l40e76b76a 5215673117531

Hmmm, tak jsem naspal 3,5 hodiny, ale stálo to za to ;-D

+5/0
10.4.2017 8:29

M38a11r71t45i90n 16F76a65l55e11š26n33í22k 9341542593630

taky tak - a stejný pocit :-)

0/0
10.4.2017 10:42

R97a58d33i30m 37P31a57v92l13i30c81e54k 1320838121244

No za chvili to v praci balim, ty hodiny spanku holt chybi...

0/0
10.4.2017 12:12

M39i52l89o66š 96K68r85č81m78á95ř 2807385847176

jen jsem litoval, že přenos skončil dřív než Sergia oblékli do saka

+4/0
10.4.2017 8:27

S14t75e77p28a86n 47T72o31t80h 8188689255198

o pulnoci sem si říkal, že asi půjdu spát... ráno vstávat na šestku je pak utrpení, ale stejně jsem to dotáhnul do konce... na ct vyhlášení nedávaj, tak to aspoň nebylo tak dlouhý... ale je to teď v práci těžký :-) :-)

+3/0
10.4.2017 8:20

P60a53v80e52l 86K85o80b31i66á56n 9896777263783

Krásná podívaná jako vždy. Garciovi jsem to moc přál. Třešničkou na dortu byl Kucharovo Hole in One na 16.jamce. Malej špunt má extra vzpomínku.

+6/0
10.4.2017 8:00

T37o48m 98K46r49á87t36k51ý 3622669838206

dodíval se někdo dokonce bez toho aby si něco šlehnul?

+6/0
10.4.2017 7:59

P80e43t30r 82H74a57l45a24č15k39a 5918191102167

Já bych se dodíval i bez šlehnutí, ale potřeba se aspoň trochu vyspat zvítězila. Skončil jsem před 15.jamkou :-). Podotýkám že s golfem nemám nic společného, ale tyhle dramatický zápletky mě bavíR^

+2/0
10.4.2017 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze