Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fourcade vyhrál podeváté v sezoně. Češi ve sprintu v Ruhpoldingu propadli

Sprint vyhrál v Östersundu, v Pokljuce i v Novém Městě na Moravě. Jen minulý týden v Oberhofu si vybral slabší chvilku, když dojel v nejkratší individuální biatlonové disciplíně osmý. Teď už je ale Martin Fourcade zpátky na vítězné vlně, v Ruhpoldingu neměl konkurenci a dojel si pro devátý triumf v sezoně. Nejlepším z Čechů byl devětadvacátý Michal Krčmář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H52o46n27z45a 27M97á42z72a 5720251760904

Výměna trenérů ?Co k lepšímu přinesla-nic! No ani letní trénování rychlé a přesné střelby nic nepřineslo, tedy zatím!Soukup již patří na trvalo do druhé ligy! A Moravec, měl by přidat v trénování-věk nezastavíš!

0/0
14.1.2017 12:18

L59i75b53o90r 38P35o73r45d92a 8187822634758

Před 15-20 lety se nevysílalo nic zajímavého.

0/0
14.1.2017 7:47

M87a32r46t15i19n 25Č25a62r33n61e90c32k73ý 2965454319265

To jsou roky 1997-2002 a eurosport byl naprosto jednoduše k sehnání v několika jazykových mutacích.

0/0
14.1.2017 8:51

L41i79b20o35r 32P59o37r98d80a 8387172954878

Uvidíme, co ženský, protože od chlapů to byla fakt trága. Vždyť se pořád tvrdí, jak je střelnice v Rupholdingu jednoduchá. Jen že toho tam nechali.....:-)

+3/0
14.1.2017 7:42

L43i63b63o69r 39P75o94r66d62a 8987602384368

Tady to vaše slovíčkaření mě vážně baví;-D;-D;-DRv

0/0
14.1.2017 7:37

P24e61t68r 63Č38e37r24v76e76n12ý 3526509657719

Václavík z našich druhý nejlepší? Dělá pokroky8-o

0/0
14.1.2017 2:26

V18á16c37l85a17v 65H44r27a37d67i13l 3664698352581

Jarda Soukup se nechal zřejmě inspirovat filmem Krakonoš a lyžníci - akorát měl navíc předovku .....

0/0
13.1.2017 21:49

E77v80a 58B95r95y44c75h39o26v10á 8795810214

Sakra prace, copak je ten Fourcade nejakej muzikant, aby porad vsude vyhraval!!:))

0/0
13.1.2017 21:33

E66v60a 20B29r73y13c85h59o34v23á 8535710904

Tak dneska potesilo akorat treti misto Emilka a zadnej rusak ve spicce. Ale tak kdyz mi to stacilo deset let, musi obcas i dal..

+2/0
13.1.2017 21:09

R96i33c10h60a70r67d 88T27r97e31f93i53l 4691375429750

Na závod se podívám až večer, ale ty výsledku jsou víc než tristní. Co k tomu víc dodat. Jakoby u mužů začínala éra konce dobrých výsledků.

0/0
13.1.2017 20:03

P21e85t37r 83V33e59r76b57í82ř 8927661483980

K tomu smrkání, resp. nesmrkání - Oleho nudle jsou v tomhle ohledu legendární, zvlášť když pořádně mrzne. Ole se s tím zkrátka nes...mrká.

Holky běžně smrkaj před kamerama, což není zrovna na tajňačku. Gábina při dojedu na střelnici, což je jasný, je tam na to čas a na střelbu je jistě dobrý, když ji nedráždí nudle v nose - čistá hlava, jakseřiká, a nos je na hlavě taky :-)

+4/−1
13.1.2017 18:51

P53a66v14l34i14n47a 51H39a65m39p21l92o93v67a 7381268759132

Adamovi gratulaceR^

+3/−1
13.1.2017 18:47

R75o53b82e23r37t 26F87a67j46m56o52n 4768763113

Vysledek jak za starych "dobrych" casu...

+5/0
13.1.2017 18:34

J49a28k54u63b 88Z28e64m88a89n

Nemá cenu si něco nalhávat. Až skončí a nebo odejde na mateřskou Koukalová, tenhle sport se v české kotlině vrátí tam, kde byl a kde je dnes například běžecké lyžování.

+9/−9
13.1.2017 18:23

P46e54t55r 25V90e38r90b47í40ř 8177891903930

Michal Šlesingr tady vyhrával medaile na MS v době, kdy ještě Gábina nejezdila a už tehdy byla sledovanost biatlonu slušná, není to jen o ní. Jinými slovy - biatlonu se tady už před Gábinou vedlo hodně slušně. Běžecké lyžování pořád v povědomí fanoušků je. Stačí se podívat na druhé místo Lukáše Bauera na MS - do té doby mrtvo a najedou slavilo spousta lidí. Stačí, aby přišel výsledek. Nicméně si troufám tvrdit, že běžecké lyžování nikdy nebylo v ČR tak populární, jak je dnes biatlon. Ale ono se to těžko srovnává.

+4/−2
13.1.2017 18:45

T25o39m39á87š 46N45o11v93o86t88n61ý 6205527759239

Je mi trapné zrovna vám připomínat, že s běžeckým lyžováním to bylo úplně jinak.

0/−1
13.1.2017 18:49

P73e36t56r 47V85e62r46b67í80ř 8107951383540

Jak?

0/0
13.1.2017 18:52

T19o21m69á86š 19N55o12v24o34t10n81ý 6285877949599

Úplně jste zapomněl na éru Kateřiny Neumannové.

0/−2
13.1.2017 18:53

P65e92t14r 47V62e77r72b13í59ř 8517141403780

Na Kateřinu jsem určitě nezapoměl.

0/0
13.1.2017 18:57

T70o58m86á49š 17N55o84v74o28t74n10ý 6965727989499

Vy jste fakt jak malé děcko, nejlépe vás ignorovat.

+3/−2
13.1.2017 19:01

P36e74t29r 97V67e85r12b86í94ř 8587741763460

Co je na mí reakci dětské? Že jsem se ohradil proti předjímání, na co jsem zapoměl, nebo nezapoměl? Nerozumím pravda všemu tak jako paní Hamplová, která sledovala biatlon, když vy, nebo já jsme ještě byli v plenkách, to nepopírám ;-)

0/0
13.1.2017 19:09

P17a19v44l15i24n33a 52H74a23m42p21l41o20v84a 7461288149502

Vlk

+3/0
13.1.2017 19:10

P89e77t32r 76V84e32r16b72í91ř 8687711913900

Velká láska kerezaví?

0/0
13.1.2017 19:40

P41e78t48r 66V19e39r94b81í48ř 8557741233410

Zrovna od vás to o malém děcku sedí, mimochodem.

0/0
13.1.2017 19:10

P17e66t56r 11V64e68r90b17í83ř 8977231393340

Napíšu svůj názor, vy s ním nesouhlasíte, podle vás za Katky byly běžky populárnější, to je ok. Vyvodil jste z toho, že jsem úplně zapoměl na éru Katky Neumannové - to je konfrontančí formulace, protože do hlavy mi vidět nemůžete. Slušně jsem vám na to odpovědl, že jsem na Katku nezapoměl a na to jste mi napsal, že jsem jako malé děcko. Tak kdo je tu "dětinský"?

0/0
13.1.2017 19:22

E22v98a 50B41r83y13c30h51o78v61á 8715270374

Za dob Kateriny byly bezky hodne popularni, ale s tim, co se ted deje kolem biatlonu se to vubec neda srovnavat.

+1/0
13.1.2017 21:21

V87a18c67l51a32v 57K63u52b24i48s 5251901149137

Vzdyt byli takovi borci jako Korunka Svanda Petrasek pak byla Neumannova Koukal Bauer. Oni jezdili do 20tky stabilne ted ani nevim jestli mimo Jakse nekoho mame. Vlastne od Sarajevsky olympiady jsme meli pravidelne slusny vysledky. V biatlonu jsme sice taky meli par borcu ale mezi Adamickovou a Dostalem byla relativne pauza.Roman pak odstaroval vetsi zajem se Slesingerem a Moravcem z mladsich a Vitkem a Holubcem ze starsich a pak se to chytlo s juniorkama kolem Gabiny a Veronik. Pak se to rozjelo ...

0/0
13.1.2017 19:15

P10e82t57r 80V34e37r83b27í95ř 8417171713710

Já nepopírám, že borci nebyli a už vůbec netvrdím, že běžecké lyžování vůbec neupadlo, to je nerodozumění - o tom přece vůbec diskuze nebyla. Promiňte, ale pointa diskuze je o něčem jiném, než o čem píšete.

P.S: v biatlonu zase byli Garabík, Masařík, Holubcová... Nebylo tady medailové pusto a prázdno. Biatlon tu byl vždy, ale trvalo, než ubral běžkám na popularitě a přetáhl od nich jako fanoušky, tak talenty.

+2/0
13.1.2017 19:29

M91a89r38t14i84n 83P36e79j82c48h42a75l 9646742807974

Před 15 lety se SP v biatlonu ani nevysílal,krom MS, naopak klasické lyžování za éry Neumannové bylo v tv pořád,to samé skoky,a sdruženáři.

0/0
13.1.2017 19:00

P76e32t27r 44V24e15r68b61í13ř 8297451163660

To ale přece neznamená, že dnes není biatlon populárnější, než kdy běžecké lyžování kdy bylo.

+3/0
13.1.2017 19:09

V91a71c70l31a16v 34K47u93b82i19s 5691211979257

Vysilal na RTL a eurosportu

+2/0
13.1.2017 19:15

P78e13t27r 21V25e93r42b12í76ř 8137331173740

A sdruženáři si myslim v tv vůbec běžně nebývali. Jen OH, možná MS.

0/0
13.1.2017 19:30

J76a37k49u51b 75Z30e76m66a23n

Biatlon před Koukalouv, která spojila dohromady image a výsledky, mělo v České republice naprosto minimální sledovanost. Jak tu píše jeden kolega, před pár lety se tu sotva vysílalo MS. Tím samozřejmě myslím ČT, protože Eurosport to vysílal. Běžecké lyžování před pár lety také plnilo stadion v Novém Městě, i když samozřejmě ne v takové míře, jako teď biatlon. Teď by na SP v běžeckém lyžování přišli možná rodinní příslušníci.

+3/−3
13.1.2017 19:09

P11e41t79r 19V91e22r92b22í56ř 8327251883890

Konkrétně před pár lety už biatlon běžel pravidelně,. celá sezón. Mám dojem, že už v roce 2007, kdy Boušek vyhrával medaile na MS, běžela celá sezóna biatlonu, možná i nějakej rok předtím. Z běžeckého lyžování už nějaký tenrok je v tv jen Tour de Ski a MS, max. ještě byla Zlatá lyže. Doby, kdy byl v tv celej svěťák, na rozdíl od biatlonu nepamatuji. Nejsem si ani jistý, jestli to vůbec bylo za Katky Neumannové.

No a jinak ten závěr přece tak nějak souhlasí s tím, co píšu - biatlon je dnes dost možná populárnější, než kdy byly běžky.

+2/0
13.1.2017 19:18

J58a84k17u30b 21Z33e88m93a67n

Jenže před pár lety a nebude těch let tolik, chodili u nás na biatlon právě jen ti rodinní příslušníci. A potom, co skončí Koukalová, tak se to zase vrátí. Ano, ted je biatlon hodně atraktivní, k čemuž přispívají nejen české výsledky, ale i to, že je to prostě velice atraktivní televizní sport. Pořád se něco děje, ale ruku na srdce, kdyby se tam nemotali Češi ve předu, tak to stejně nikoho příliš nebude vzrušovat.

+4/−4
13.1.2017 19:23

P96a98v58l70a 65H43r67a93d90i31l57o64v11a 3857411151114

Mate pravdu.

0/−1
13.1.2017 19:26

P30e19t63r 56V11e90r84b86í78ř 8647431543180

Před pár lety se tu vysílal celý svěťák biatlonu. To je objektivně dokazatelná věc.

JInak to, že běžecké lyžování plnilo stadiony, jen ne tak, jak dnes biatlon, to je přece i můj názor ;-) (ač není jasné, co je na tom vlastně tak samozřejmého, jak píše pan Zeman).

Neshodneme se s panem v tom, že každý má jinou představu o popularitě biatlonu v éře před Koukalovou - ale oba se zase shodneme v tom, že Koukalová popularitu určitě zvýšila. Ale úodlě mě to není jen o ní, jak tvrdí pan Zeman. Podle vás ano? Podle vás neměly předchodé výsledky Dostála, Holubcové, nebo Šlesingra žádný vliv?

Myslím, že popularita biatlonu se budovala postupně právě i tím, že už pěkných pár sezón běželo celých na čt. Gábina na tohle už navázala a pozvedla ho dál.

Ale plusy podle jména, že.

.

+3/0
13.1.2017 19:39

P52e76t29r 43V44e79r59b31í56ř 8597541613410

K tomu patří, že podle mě kdyby teď Gábina šla na mateřskou, nebo skončila - nebudou na biatlon chodit jen rodinní příslušníci, fandové budou.

Co se týká běžek, tak tvrzení pana Zemana že "Teď by na SP v běžeckém lyžování přišli možná rodinní příslušníci" je čistě spekulativní. Je to možné. Problém ale nejsou (jen) výsledky. Problém je jednak to, že tady trvale svěťák už není, protože se ČR polohou nehodila do Tour de Ski a druhak to, že fanoušky přetáhl biatlon, což není jen dobrými českými výsledky, ale taky větší atraktivitou - jak už napsal pan Zeman.

+2/0
13.1.2017 19:48

E92v41a 34B56r98y74c24h20o13v79á 8395210944

Presne tak! V tom s Gabinou i v tom, ze drivejsi popularita klasickeho lyzovani a toho, co se ted deje kolem biatlonu se vubec neda srovnavat.

+1/0
13.1.2017 21:17

E18v73a 82B85r78y33c48h81o78v80á 8455670504

"mate pravdu" mi z toho nejak vypadlo:))

0/0
13.1.2017 21:18

M60a54r79t73i59n 19Č93a69r96n53e62c32k64ý 2675404979485

Asi jsem blbý, ale kdy jako že má být ta doba, kdy bylo před Bauerem mrtvo? Vždyť Neumannová vyhrála 2006 olympiádu, 2007 vyhrála MS a v roce 2008 už Bauer ovládl celkové hodnocení SP

0/0
14.1.2017 9:14

E96v88a 31B48r71y85c47h69o79v30á 8225580244

Urcite mate castecne pravdu, ale rozhodne se to velke casti fanousku netyja. Ja sleduju biatlon 14 let a skoncit s tim nehodlam, i kdyby nasi vysledky nemeli. Libi se mi ten sport sam o sobe a komu fandit si vzdycky najdu. A predpokladam, ze takovych lidi je mezi nami dost, jen drive nemeli kde diskutovat. Takze to neustale urazeni fanoskovskych rychlokvasek trochu nechapu.

+2/0
13.1.2017 21:14

M59i87l87a57n 23U68l39i39č29n29ý 9263355202308

Smutné na celé věci je, jak si před sezonou pochvalovali, kolik toho v přípravě vystříleli, jak se střelba zrychlila a kolik ušetřili sekund na střelnici. No a zatím je střelba mužů velice tristní. A navíc jim lyže spíš nejedou než jedou. Kde soudruzi udělali chybu ?

+10/−3
13.1.2017 17:48

N30a63t23á65l18i82e 40J82a56m45b12o88r68o42v14á 9780885805206

Jediná, která výrazně zrychlila střelbu je Puskarčíková a nutno dodat, že teď střílí fakt úžasně. Ale to je jediná z celého týmu. U mužů mně to příjde spíš obráceně.

+6/0
13.1.2017 18:29

P82e92t73r 44V16e53r70b68í19ř 8767681153230

Musí si to sednout (třeba Ole když se přeučoval na rychlejší střelbu, tak to taky nebylo hned). Zase je třea vidět z druhé strany - někdy Michal Šlesingr odstřílí položky tak, jako předtím nikdy. Ondra Moravec hlavně špatně běhá, tam nemá cenu střelbu vůbec hodnotit. Lucka Charvátová střílí taky jako z kulometu. Adam Václavík taky. Rychlá střelba, to je prostě moderní biatlon. Muselo to přijít. Soukup v Novým Městě byl taky velká krása přece, byl rychlej. A není Krčmář taky rychlejší? Pravda je, že Krčmář i Ondra Moravec jsou na tom líp, než vloni a Boušek zatim nastejno, ale letos zajel 2. místo. Není to tak zlý. Netvrdim, že je to jen kvůli rychlejší střelbě, nevim, jak je to s přesností.

+2/−2
13.1.2017 19:04

N60a64t27á15l66i64e 14J75a83m76b41o51r55o34v98á 9960355505406

Vy mte takový dar, všechno okomentovat dlouhými souvětími a přitom takové hlouposti.;-D

+3/−1
13.1.2017 20:12

P44a24v37l37a 55H28r17a21d47i23l31o16v86a 3407881371144

Ale co to musi dat prace :)))

0/0
13.1.2017 22:17

P25a97v22e34l 76C43h98a26l42u92p59a 2291706715821

Tak myslím si, že u nás jsou sledována nyní především naše děvčata. Z mého pohledu je to tedy takový závod předskokanů, to hlavní přijde zítra. Závod jsem neviděl, dle výsledku žádná díra do světa dnes. Ale stane se, je to sport. Určitě nebudu psát o šesté desítce jako o velmi dobrém umístění. U chlapů je to u našich občasný úlet do top 10, dnes se nekonal. Děvčata jsou zajímavější, a kdyby nic, lépe se na ně kouká :-).

+10/0
13.1.2017 17:35

P36a38v69l97i33n37a 70H86a58m52p65l61o61v69a 7531208669952

Mne se lepe kouka na chlapy :-)

+8/0
13.1.2017 18:48

H94a81n36a 37U15l66r79y38c21h22o35v56á 9900753518478

Taky preferuju chlapy. :-)

+1/0
13.1.2017 19:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze