Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zvrácená logika biatlonové unie: Když místo trestu přichází vyznamenání

Světový sport se v posledních letech zmítá ve zběsilém víru. Monstrózní dopingové kauzy ovlivňují jeho minulost, přítomnost i budoucnost. Počínaje seriálem škrtů mezi olympijskými medailisty či nenadálými zvraty v zákulisní diplomacii a konče pokryteckými volbami a často i drsným ovlivňováním lidských osudů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a34v36e78l 29C71h61a17l56u97p42a 2731626135211

Pan Macek, možná pro těch 30 stříbrných, se tímto textem zbytečně shazuje... V duchu instrukcí bije do Rusů, i on překračuje tu svoji novinářskou "moc" - neb v textu často jen spekuluje, ničím nepodkládá. Stylista je - viz některé jeho články k TdF nebo biatlonu. Zde mi ale připomíná Jaroslava Hutku - dokud zpíval Sušilovu sbírku - a po svém - bylo to fajn, když se pustil do intelektuálního i rádoby vtipného politizování (album Novinové sloupy) - bylo to hodně hloupé a o ničem...on v tu dobu ale už měl jméno, takže se to jedno album nějak zametlo... Pan Macek tímto článkem udělal něco podobného.

0/0
3.12.2016 19:50

F39r10a19n40t47i57š35e52k 96P56á68p87a56y 2342339547547

Chudáčik Besseberg, čo má s tým robiť, keď Rusi podali prihlášku spolu so všimným a všimné už minul...

+1/0
1.12.2016 9:00

P28a46v46e22l 76M44a30r38e74k 3939795729436

Už jste s tím dopingem únavní. Zatím se chytaly buď chudé země, které na kvalitní doping neměly, Rusko je první, které bylo chycené na státní úrovni.

Ale nedávné kauzy v lyžování (Finsko), letos Norsko jsou v pohodě? Skutečně jsou tady naivkové, kteří věří, že sprintér Gatlin byl úžasnou výjimkou v US státním systému? Že Serena Williams do sebe neládovala bobule plnýma kýblama?

Rozdíl vidím jen v penězích a přístupu k nejlepším technologiím. A pozitívum v tom, že se konečně prověřuje zpětně, takže třeba současní 'čistí' za pár let díky novým možnostem dopingových laboratoří budou hodně špinaví

0/−3
30.11.2016 15:43

Š17t92ě33p65á33n 79F85r16a88n43c41l 8804399324600

A skutečně jsou tu takoví naivkové, kteří si myslí, že doping finských, norských nebo amerických sportovců organizují tamní oficiální organizace, dohlíží na ně tamní ministři kteří mají sport v referátu, falšování vzorků provádí agenti tamních tajných služeb a před dopingovými kontrolami brání tamní sportovce tamní armáda tím, že je schovává na svých základnách?

Pochopte už konečně, že Rusko provádí doping centrálně, organizovaně a s plnou účastí ruského státu. A za to je trestáno. Až se provalí stejný systém na nějaký další stát, pak bude také plošně trestán.

+2/−1
1.12.2016 15:01

O83n14d81ř33e53j 87H54o25l65ý 9970620658879

a důkazem budiž "slohová práce nezávislého experta"

;-D

0/−1
2.12.2016 11:44

P11a72v63e54l 79C62h48a74l63u90p11a 2531686475391

Pan Macek zde kope do Rusů - jako záminku si bere doping. Občas tento novinář napíše slušný článek, toto bylo nejspíš na objednávku a za pár stříbrných... Vše, tedy i sport, se řídí zájmy politiky. A ta nynější je - připravit všechny na blížící se válečný konflikt s Rusem. Tak to plánuje Germán, tak je to podporováno USA. My jsme nyní takovým vazalem, součást 4. Říše - takže i novináři se snaží. Za třicet stříbrných... Jidáš by mohl vyprávět...

0/−15
29.11.2016 23:00

O13t14a 41J46e22l69í54n69e21k 8561298550625

Takže problém není prokázaný fakt, že ruské ministerstvo sportu organizovalo pro své sportovce doping a ruská antidopingová organizace tento doping dokonce kryla, problém je spiknutí Germána s USA - opravdu tragikomicky černobílé vidění světa ;-(Rv;-D

+9/0
29.11.2016 23:26

M77a66r66t69i24n 96D14r26a79h85o11n75o82v84s30k22y 6803785835

ale ňuňu, to víš že jo.. jdi diskutovat do sportovní rubriky parlamentnich listu :D

0/0
30.11.2016 12:43

O49t25a 22J60e66l25í52n28e56k 8121528970595

Souhlas s článkem, WADA jasně doporučila, že Rusku by nemělo být přiděleno žádné pořadatelství mistrovství světa, dokud nevyřeší svůj problém s tím, že ruské ministerstvo sportu organizovalo ruským sportovcům doping a ruský antidopingový úřad ten doping umožnil a navíc zničil vzorky ruských dopingových hříšníků, když se na průšvih s dopingem přišlo Rv8-o

IBU toto doporučení WADy dle mého názoru mělo respektovat, přidělení MS Ťumeni po ruských dopingových skandálech já osobně považuji za ostudu biatlonu a doufám, že toto nešťastné rozhodnutí bude ještě přehodnoceno R^

+7/−1
29.11.2016 22:55

O17n85d96ř95e34j 40H39o71l43ý 9220330288399

a ta organizace byla tak dokonalá, že absolutně neměli přehled o tom, kam letí vnitrostátními lety zahraniční dopingoví komisaři a že v místě kam letí, se zrovna organizuje mistrovství bobulek

;-D

0/0
2.12.2016 11:46

T70o39m83á33š 56S39e77r44b15u47s 2641161983544

Je nad slunce jasné, že za přidělením MS 2021 je korupce. Není to zdaleka první příklad zkorumpovaných bafuňářů nejen ve prospěch Ruska. Za mě, jako fanouška ať jdou s nějakou Tjumeňí do pr..le. Nepoletím kamsi ke Kazachstánu koukat na nadopovaný Rusáky. A za mě není ani Pukljuka vhodná. Z Bledu 30min serpentýnama autobusem po zasněžených cestách není můj šálek kávy a tratě mimo střelnici jsou nezajímavé. Jsou mnohem příjemnější destinace.

0/0
29.11.2016 20:45

P70a77v56e23l 36C87h50a67l95u87p33a 2871506495221

Tak zbývá - u Vás na zahradě, mohl byste se dívat z okna... :-). A když je to na slunce jasný - tedy ta "korupce" - měl byste nabídnout své služby a vnést do toho světlo a napomoci "spravedlnosti"...

+1/0
29.11.2016 23:04

T16o12m88á42š 36S53e23r44b32u54s 2231301253124

Hloupá reakce:-/

0/0
29.11.2016 23:26

P48a41v89e34l 84M67a92r85e97k 3959395879126

Hloupá reakce :-/

0/0
30.11.2016 15:40

N42a95t10á68l87i37e 32J98a44m75b72o72r10o57v43á 9340685235676

Předem gratuluji naší ženské biatlonové štafetě za dodatečný zisk bronzové medaile. :-(

0/0
29.11.2016 20:29
Foto

P35e65t57r 55A42d63l65e80r 8293302136911

pro prirodu, cemu se jeste divite? profesionalni sport NENI o sportu, je to obchod ... tez byste se vsichni meli zbavit ruzovych bryli o dopingu ... ten tu byl i za antickeho recka, a dost otevrene ... na jednu stranu chce obecenstvo videt vykony za hranicemi lidskych moznosti, na druhou stranu se mu jich ma dostavat bez chemicke podpory? to si budete muset vybrat ... ten norsky panacek to pochopil, ideologove tzv. cisteho sportu z wada o tom dodnes nemaji poneti ... presneji: ani nechteji mit poneti, jim staci, ze pobiraji zajimave vyplaty ... nejdriv utnou marii sarapovou, pak zjisti, ze ten lek vlastne neni doping (nejsa lekarem, nevim, zda je nebo ne, jen cituji) ... a takhle bych mohl jit pripad za pripadem ... jiste, je bezvadne, ze mate o cem psat, ale ujistuji vas, ze mlatite prazdnou slamu ...

+1/−1
29.11.2016 20:03

R12a48d51e79k 47P32a85d35e91k 9912133144648

jak že to zpívá Abba?

+1/0
29.11.2016 19:37

P27a61v83l20i58n61a 39H82a71m61p46l84o50v66a 7141318569132

Je mi to sumak. Rozhodujici je zdali mista, kde se maji zavody konat, jsou zpusobila. A Tjumen je. Zrovna tak jako NMNM atd. Hlavne ne Kanadu a USA. Tam to byl, co do mista, des.

+1/−1
29.11.2016 17:42

P77e40t83r 69V33e58r76b95í11ř 8817871743420

O dopingu na takové úrovni, jako byla v Rusku, museli na 99,9% vědět i lidi z jiných států, či jiných národností, ale nikdo nic nepráskl. Jak se pak takovému dopingu říká? Mezinárodně řízený doping? Doping jednoho státu řízený jinými státy? (a to možná ani není nadsázka). Hehe. To je tak k zamyšlení.

Každopádně politika je jedna věc a doping druhá věc. Státní činovníci mohou být zapojeni, doping podporovat, krýt atakdál, ale to ještě pořád z dopingu nedělá politiku, jak si nejspíš myslí dole pan Neděla.

+1/−5
29.11.2016 17:04

O62n52d89ř25e12j 80H70o69l68ý 9730180408859

jenže to některým nevysvětlíte, stejně jako Ruská specifika

0/−2
29.11.2016 19:33

Š14t94ě96p65á80n 13F45r88a34n72c80l 8564379354420

Mezinárodně řízený doping? Jako že se Češi, Slováci, Norové, Francouzi a já nevím kdo ještě usnesli, že Rusové budou dopovat, celý jim to zorganizovali a když to bylo v nejlepším, tak to práskli? Tak takovouhle fantasmagorii jsem už dlouho neslyšel ;-D

A pokud jste tím jen chtěl naznačit, že o ruském dopingu ostatní věděli (nebo tušili), tak to máte naprostou pravdu. A taky se o tom zmiňovali. Jenže sami rovnou říkali, že nemají důkazy, že je to jen jejich pocit. Ovšem výkyvy ve výkonosti _některých_ ruských biatlonistů byly dost podezřelé - celou sezónu jezdili tužku a najednou na MS proháněli ty nejlepší...

+4/−1
29.11.2016 22:18

P62e59t56r 94V95e28r83b41í59ř 8507121503840

Ne naznačit, já jsem to tam výslovně napsal, to ale vyžaduje schopnost číst.

+1/0
1.12.2016 14:43

Š42t19ě66p74á39n 47F53r81a97n44c11l 8834399534380

Jenže z toho následně vyvozujete nesmysl s "mezinárodně řízeným dopingem". Ale protože uznávám, že v původním textu chybí slovo "pouze", tak pro vás znovu a lépe:

Pokud si opravdu myslíte, že ruský doping organizovali zástupci ostatních zemí a ne Rusko samo (čemuž by odpovídal vámi použitý název "mezinárodně řízený doping"), pak jste totálně mimo. Doping si řídilo Rusko a nikdo další mu v tom pomáhat nemusel.

A pokud naznačujete, že o tom zástupci ostatních států sice věděli, ale mlčeli, pak nemáte pravdu, protože o tom nemlčeli, ale rovnou říkali, že raketové vzestupy a poklesy výkonnosti ruských biatlonistů a biatlonistek jsou sice podivné a odpovídaly by použití dopingu, ale že pro to nemají důkazy. Což byste věděl, kdybystre se o biatlon aspoň trochu zajímal - řeší se to už mnoho let.

No a nebo jste jen chtěl napsat, že o tom ostatní museli vědět, a pak máte pravdu - ano, věděli (nebo tušili). Leč pak už vůbec nedává smysl ta pasáž s "mezinárodně řízeným dopingem".

Takže se zdá, že na vaší straně to vyžaduje znalosti o biatlonu a schopnost přemýšlet.

0/0
1.12.2016 14:57

O79n19d68ř73e55j 37H16o18l26ý 9220430668309

jestli stejně čtete i jiné texty, tak chápu již Vaše příspěvky ;-D

0/0
2.12.2016 11:48

M62a46r25t78i62n 59D55r24a15h15o27n88o80v60s64k24y 6553205655

samozřejmě! ilumináti! ;-D

0/−1
30.11.2016 12:49

M74i55l60a50n 81V37o93l56e36k 5119503616949

Nevím, proč pořád do sportu někdo tahá politiku. Kolem přidělování pořadatelství je korupce všude na světě a pokud nějakým sportovcům prokáží doping, tak je mají tvrdě potrestat a ne si něco šuškat a pak najednou trestat plošně sportovce celé země a vlastně trestat i diváky. To pak ty kontroly nemusí vůbec dělat. Ostatně šťourá někdo do toho, když někteří závodníci vynechají úvodní závody sezóny? Těm by měli všem udělat přepadovku.

+2/−12
29.11.2016 12:27

P80a32v28e60l 29N31e31d79ě96l23a 5746130514831

Tak ještě jednou a pomalu. V Rusku šlo o doping řízený státem, tedy státem organizovaný. Nešlo o selhání jednotlivce.

+11/−2
29.11.2016 12:37

M73i76c51h92a69l 12T76o90m74á12n95e42k 9507679126

a kde mate jistotu ze to jinde neni? a nebo jaky je rozdil mezi statem organizovanym dopingem ci nejakou obrovskou nadnarodni korporaci, co treba bude dopovat celou jamajskou ci americkou nebo ukrajinskou spicku? porad to je doping porad je nejak rizeny, jen neco prokazano je a neco neni a po necem se proste jde a dostava to skoro az kultovni status nejvetsiho zla, zvlast kdyz se to ted treba zrovna hodi a jinde ne... je to vsehcno byznys nic jine a vlastne i politika, sport za dnesnim profi sportem muze videt jen silenec

+4/−6
29.11.2016 13:37

J29a22r63o52s31l18a57v 41J13o94n33á87š 4858774412855

A vy máte nějaký důkaz pro svá tvrzení? Nebo jenom plácáte?

+2/−1
29.11.2016 16:35

O46n40d53ř29e79j 84H18o79l59ý 9280880578269

plácá stejně jako pan Něděla, proč v tom vidíte problém? :-)

0/−3
29.11.2016 19:34

P64e86t80r 63V76e76r11b20í59ř 8297751263440

Taky ještě jednou a pomalu. Hodně pomalu. Má vaše sdělení nějaou pointu?

0/−3
29.11.2016 16:30

P47e97t46r 23V90e23r43b26í58ř 8127961473320

Co se vám nelíbí, pane Jonáš. Povídejte.

0/−1
29.11.2016 16:58

Š44t14ě83p92á13n 28F10r25a48n18c51l 8344189104400

Tresty pro dopující sportovce jsou běžné a správné. Nepřidělení MS Rusku (jakož i další "kolektivní" sankce v jiných sportech) ale nejní trestem za to, že ten který jednotlivec dopoval, ale je (resp. mělo být) trestem za to, že ten doping organizoval ruský stát. A v tom je ten obrovský rozdíl proti jiným případům, které tady adoranti Ruska stále dokola tapetují - doping Gatlina, Armstronga nebo Marion Jonesové neorganizoval americký "ministr sportu" ani ho nekryla CIA.

Rusko samo (tedy samozřejmě jeho čelní představitelé) se rozhodlo, že se bude v dopingu svých sportovců angažovat. A proto musí Rusko nést i následky.

+6/−4
29.11.2016 12:39

D74u86š20a76n 13G44o46g20e43l46a 7361754249108

Biatlon-původně soutěž celních hlídek...biatlonisti by měli jít s dobou-na zádech Heckler Koch MP 10,u pasu dýmovnice a granáty,okolí obtažené ostnatým drátem pod elektrickým napětím...a střelbu na pašeráky.

+1/0
29.11.2016 12:06

J15a83n 83P25o54s42p96í36š66i26l 4571254297987

svět je na Rusko měkkej a přitom si to nezasloužej

+6/0
29.11.2016 11:58

D88a93v87i81d 22Z13a50j71d91á29k 8445872960921

Vsechno ted je bude kompenzace za nemoznost startu jejich sportovcu na OH. Rusko je porad sportovni velmoc a hlavne takovy rusky Gazprom hodne dulezity sponzor.

+5/−1
29.11.2016 11:34

O49n55d75ř51e85j 25H42o33l67ý 9180620678429

i to bude jeden z důvodů

+4/0
29.11.2016 11:41

P48a29v92l28a 86K25v46a30p49i57l54o63v20á 7589438914637

Petrodolary nikdy nikomu nesmrdí. Bohužel.

+5/0
29.11.2016 11:46

J80a66n 44P13o86s20p50í16š39i13l 4661654357797

tak pokud se tam dopuje za statní peníze, se státním požehnáním, za státního dozoru, tak by bylo fakt divny, kdyby nemeli relativne uspesné sportovce.

+4/0
29.11.2016 12:01

D28a54v69i12d 51D97u11š56e72k 9600726986977

Tady stačí jednoduché pravidlo, které mi za mlada kdosi řekl a sedí to téměř vždy. Kdyz se nedá něco logicky vysvětlit tak je v tom podvod.

+12/−1
29.11.2016 10:45

J30a86r74o66s97l41a13v 37C95h32u39d61á18č52e22k 7574215786645

Souhlasim. Nekdy a mozna casto se vsak jedna o hloupost. Zde jde vsak asi o podvod.

+1/−1
29.11.2016 10:54

J23a77n 35S19l50á56m90a 5934622333931

Tak abyste nenarazil u církvi a kreacionistu ;-D, byt s biatlonem asi ne.

+3/0
29.11.2016 11:19

J83a40n 86Š22p29a28t63n46ý 2683332326515

smysl církve se da vysvětlit velmi snadno ....

+2/0
29.11.2016 11:31

D32a31v40i50d 43D54u87š97e60k 9800186846307

Samozřejmě jsem myslel bez těchto věcí, ale byl jsem líný to dopsat :-)

0/0
29.11.2016 15:20

L94e77n34k19a 16V47a49l13l12o48v97á 2737950337938

Tjumeň, není to tam, kde spadl ten stožár?

+3/0
29.11.2016 10:21

O93n74d20ř40e90j 35H13o86l19ý 9160570488749

jestli se nepletu, tak je to tam, kde lyžařsky vyrůstala Domračeva :-)

0/−2
29.11.2016 10:44

O34n42d12ř32e11j 91H34o49l39ý 9360610858819

Tak pane Součku uveďte, kde vyrůstala lyžařsky do cca 19 let ta dáma? Je možné, že jsem spletl název střediska, rád se poučím.

Mimochodem, kde vlastně lyžařsky vyrůstala Kuzmina?

Nebo vysvětlíte, proč to mínus? Asi ne, to by bylo nutno přemýšlet ;-D

0/0
29.11.2016 10:53

J47a29n 82Š41p75a46t31n92ý 2143842706765

i když je příspěvek vecne spravne, tak presto nemusi davat smysl ... ostatne, zde v diskuzích to není nic výjimečného ...

0/0
29.11.2016 11:34
Foto

R93o93m90a90n 24K13r58a97t74o78c68h45v75i72l 1147988548649

Určitě ne!!

0/0
29.11.2016 22:29
Foto

P48e58t53r 19Š87m82e13j77k39a20l 9275800308567

Není, to bylo Chanty...

+1/0
29.11.2016 12:18







Najdete na iDNES.cz