Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drzý mladík, nebo nepochopený génius? Na Verstappena se valí hněv F1

Je Max Verstappen jen drzý „puberťák“, který do formule 1 vstoupil bez špetky respektu? Nebo obří talent, který - snad ze strachu - dráždí ostatní jezdce?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L48u67d51v27i53k 51S68p62i39n25k39a 1282397290405

ještě že kluci v moto gp nejsou taky jak holky v nedělní škole a zachranují pověst vrcholného motor sportu ve světě.

+2/0
1.11.2016 21:22

K53a12m80i51l 98S67k51r52o81b16a22n82e67k 3817514847521

Pokud něco tvrdi Kazda tak opak je pravdou. asi začnu na f1 zase koukat

0/0
1.11.2016 20:11

L20á19l63a 47H93l19e61d90í95k 3335740880947

Jezdí jako vypatlanej idiot. Ale je skvělý, že tam je. Časem se uklidní a bude možná šampion.

0/0
1.11.2016 19:54

M76a89r80c63e45l 48H39r79o39c40h 9969249682

Já mu fandím. :-) Starýmu jsem fandil, když jezdil v těch nádherných oranžových Arrowsech a málokdy dojel. A jestli někdo trochu připomene Montoyu, tak taky dobře.

+2/0
1.11.2016 19:05

S20t41a68n11i80s87l40a85v 17H29ř64e91b59í91č29e60k 7134441753

To byly nádherné formule! v 80 letech, jako puberťák jsem si této stáji napsal leteckou počtou o nějaké prospekty a přišly mě nádherné samolepky té formule a pilota Mauro Baldiho!:-)

+1/0
1.11.2016 19:14

S63t86a38n31i11s14l46a13v 54H71ř80e78b66í32č35e98k 7304321933

...počtou...;-D

0/0
1.11.2016 20:45

J52i86ř58í 18E69u70l25e70r 5858559206296

No ano, pro diváka fajn, ale pro jezdce???

0/0
5.11.2016 9:43

M35a94r30t60i81n 80B19u66n95e43š 8835844230362

Tak co tady otravujete?

0/0
1.11.2016 18:53

P50a97v68e34l 92Z97a38j18í91č87e14k 8774680606840

takovy trosku james hunt... no myslim ze prave takove jezdce f1 potrebuje... minimum respektu maximum risku a nejake to sobectvi....

+3/−4
1.11.2016 18:13

R42i60c56h43a52r55d 82B45u70š52e27k 6219646976187

Hunt nebyl prase, narozdil od Maxe...Hunt byl agresivni pri obrane, zaviral zatacky, ale rozhodne neblokoval na zacatku brzdne zony...

+1/−1
1.11.2016 18:16

P12a72v93e42l 29Z26a11j60í61č21e90k 8264120416560

Hunt byl agresivni cely zavod... a me osobne se to libilo.

0/0
1.11.2016 18:28

D13e22n57i80s 63H82u36m51l 4702805675626

Evidentne Hunta vubec neznate.

0/0
1.11.2016 18:30

P96a80v75e86l 72Z20a83j84í40č83e36k 8414670406980

osobner rozhodne ne :) vy snad jo?

+1/0
1.11.2016 18:35

D93e31n61i38s 79H13u24m49l 4142625825446

Prectete si co rika o obou treba Lauda

0/0
1.11.2016 18:59

M35a74r31t33i61n 61K63o14l79l85e34r 7271163285564

Pro F1 by možná bylo fajn, kdyby se zavedlo pravidlo, že mistrem světa bude ten, kdo bude mít nejvíce vítězství (případně nejvíce druhých míst při shodě vítězství atd.). Pak by nedocházelo k těmhle situacím, kdy souboje o třetí místa rozhodují o titulu. Naopak by všichni měli snahu se dostat na co nejlepší pozici a nespekulovali, že dvě druhá místa jsou lepší než vítězství a výpadek.

+1/−5
1.11.2016 17:59

R29i85c25h22a32r82d 42B29u18š52e86k 6589826416707

takze treba ten co dojede jen polovinu zavodu a druhou ne by mel bejt mistrem sveta misto toho co dojede vsechny na druhem miste?

no to je blbost...

0/0
1.11.2016 18:08

P33a88v75e58l 19Z19a59j73í79č14e36k 8294180966430

myslim ze vetsi blbost je ze na toho co bojuje o stupne v ms se neutoci... utoci se vzdy a za vsech okolnosti... ti co se spokoji vetsinou nic moc neziskaji... treba takovy button je zarny priklad

+3/0
1.11.2016 18:29

R31i60c56h97a29r28d 46B69u21š51e42k 6119246196737

Ta dohoda je gentlemanska. A nerika ze se neutoci. Ale neutoci takto ze to smrdi kolizi a vypada jako amaterismus

0/0
1.11.2016 23:16

R15o30m48a24n 10V37í39c69e46n16e68c 2219452188952

Nebo třeba někdo jednou vyhraje a pak vůbec nezaboduje a bude v pořadí před někým, kdo bude ve všech závodech druhý.

0/0
1.11.2016 23:00

M63a33r32c73e30l 35Š12e83v21č51í85k 9295643161750

Tak by stačilo, aby sa išiel len jeden pretek - majstrovstvá sveta, v ňom by sa rozhodlo o majstrovi. :-)

0/0
4.11.2016 16:51

P17a45t64r15i98k 15M80a92r95e16k 8902907198916

a to ze velmistr Hamilton udelal to same v prvnim kole se neresi Rv:-(

+2/−3
1.11.2016 17:45

R60i17c11h61a25r87d 19B78u49š87e47k 6129456366727

on nikomu pozici nevzal...

pokud nevite jaka jsou pravidla tak je lepsi mlcet...

+1/0
1.11.2016 18:08

P24a18t74r62i69k 98M32a55r40e19k 8892817398366

pravidla nejsou o tom ze nekoho predjel ,ale o tom ze "vyletem" mimo trat ziskal vyhodu, a tu ziskal protoze pred brzdenim byl tesne pred Rosbergem, po te zatacce mel dobre 2 sekundy k dobru

ano, je lepsi mlcet nez placat kraviny, v tom s vami souhlasim

0/0
1.11.2016 21:58

R67i38c44h91a91r59d 44B84u66š48e28k 6669386956767

Vite vubec jak se dle pravidel posuzuje ona vyhoda? Jde o exaktni a prisne popsanej proces v f1 hlidanej dokonce elektronicky. Navic s ohledem na prvni kolo a tlacenici v prvni zatacce. A znovu navic kolo koncilo pod vsc dalsi kolo se jelo pod sc. Vite co vse dle pravidel to do celeho posouzeni vnasi?

Ten kdo tu placa jste v tomto pripade vy.

+1/−1
1.11.2016 22:20

P66a95t69r53i30k 81M96a25r37e49k 8912377618696

to ze to nekdo vyhodnotil ze to bylo OK, jeste neznamna ze s tim museji vsichni souhlasit

To samozrejem nic nemeni na vysledku, protoze v reale ma to rozhodnuti jeden clovek a sice riditel zavodu. A ten rozhodl se hamilton vyhodu vratit nemusi

ale to neznamena ze se mne to musi libit a nemuzu s tim nesouhlasit ... nevic co s tim mate za problem

0/0
1.11.2016 22:29

R51i34c15h78a52r80d 59B13u20š52e76k 6379386506367

Takze o pravidlech nevite nic. O jejich dodrzeni nerozhoduje reditel zavodu v tomto pripade charlie whiting ale sbor marsalu. Ani to nevite.

A jestli s tim souhlasite nebo ne je jedno. Jde o to zda doslo k poruseni pravidel. Pri vyjezdu mimo trat je jezdec povinen vratit takto pripadne nabitou pozici. K tomu nedoslo takze zadne pravidlo poruseno nebylo. Dale je za vyhodu povazovano pokud si jezdec umyslne zkrati trat a tim ziska vyhodu. Posuzuje se to tak ze jeho cas v takovem kole nesmi byt rychlejsi o vice jak jedno a pul procenta prumeru dvou predeslych a dvou nasledujicich kol. V pripade prvniho kola a prvni zatacky je dokonce v ramci bezpecnosti toto pravidlo upraveno aplikovano pouze na pripady umyslneho kraceni trati nikoliv na jezdeckou chybu. To co se stalo nebyl umysl ale chyba v dusledku studenych brzd po dlouhe rovince a v pripade prvniho jezdce nejdelsim cekanim na rostu na start. Navic kolo koncilo pod sc takze v takovem pripade ani na takove posouzeni nedochazi protoze pole se scukne a tudiz jakekoliv posuzovani je v danou chvili irelevantni.

To ze se vam to nelibi je uplne jedno a vas problem. V ramci pravidel nedoslo k zadnemu poruseni.

+1/0
1.11.2016 22:44

R44i13c70h36a78r72d 22B30u38š19e53k 6709226166527

Oprava nabytou pozici a ne o jedno a pul procenta ale sedm desetin procenta

0/0
1.11.2016 22:49

P98a31t81r24i25k 23M23a86r84e24k 8262637858266

Jenomze vase reakce mluvila o predjizdeni a o tom v pravidlech neni ani slovo , na to sem reagoval

a o pripadne vyhode se pak rozhoduje podle mnoha okolnosti, jak sam pisete .. nicmene TO JSEM JA NIKDY NEPOPIRAL !!!!

v cem vam dam za pravdu je moje tvrzeni ohledne reditele zavodu,

reditel zavodu je ten kdo mu prikaze (nebo neprikaze) vyhodu vratit, coz je to co je napsane v pravidlech., nicmene to neznamena ze je to jen a ciste jeho rozhodnuti .. v tom s vami souhlasim

bavit se tu o tom jestli vyhodu ziskal nebo ne je docela irelevanti protoze to zaprve nic na situaci nezmeni, a zadruhe to neni to o cem bych se tu s nekym prel

muj osobni nazor, ktery je samozrjeem nepodstatny, je ten ze vyhodu ziskal, protoze kdyby ho Rosberg predjel, tak by zavod vypadal jinak . To ze podle pravidel - cemuz pomohl i VSC - bylo vsechno ok jeste nezmanena ze je vsechno spravne . Jenom to znamena ze je to podle pravidel

a vubec, nechapu o co vam jde, .. mne se nelibi ze Hamiltom - podle meho nepodstatneho ja - ziskal vyhodu , a ostanti za to pikali ... a holt je to muj problem a musim se s tim vyporadat .. ale nikohomu tim neomezuju, nikomu nerikam ze lze , placa a nebo cokoliv jineho

nechapu jestli se snazite si tady neco dokazovat , ale najdete si na to nekoho jineho

vase prvni reakce, docela urazliva , je proste mimo. Reagoval jste ze placam nesmysly a nesmysly jste placal vy. To o cem se bavime neni O PREDJIZDENI , to ze si tu pak honite triko o tom jak se posuzuje vyhoda/nevyhoda je sice hezke, ale na veci to nic nemeni

na kdyby se v zivote nehraje, ale kdyby nebyl VSC, tak by se Hamiltonuv vylet taky mohl posoudit jako poruseni pravidel, a tim padem by nejaky trest dostal. Ze se tak nastalo je jeho stesti , ale mne slo o to, ze to co udelal - podle mne - neni OK a to ze mu to proslo jsem uz neresil. Jsou situaci kdy clovek udela neco spatne, ale neni to proti pravidlum, a nekomu to holt nevadi a nekomu holt jo ;) nashle

0/0
1.11.2016 23:01

R76i91c52h55a88r92d 45B31u11š82e96k 6389146756697

Opet placate. I kdyby nevyjel sc jen velmi tezko by slo o vyhodu z duvodu jiz popsanych. Situace v prvni zatacce se posuzuje jinak a tezko by cas v kole s pevnym startem byl rychlejsi nez prumer dvou naslednych letmych kol. Takze opet vedle. Tim se obloukem vracime na zacatek . O zadnou dle pravidel ziskanou vyhodu se nejednalo. A na to narazim i svym prvnim prispevkem. Pravidla neznate ale placate.

Predjeti jsem vypichl v souvislosti s maxem. Vyhodu jako takovou zahrnul do neznalosti pravidel.

+1/0
1.11.2016 23:14

P97a20t46r95i66k 53M54a54r23e35k 8222307258846

a pravidla skutene NEHOVORI o predjeti , takze kraviny opravdu neplacam ja

0/0
1.11.2016 22:30

R21i61c18h36a13r61d 26B11u24š32e22k 6169776306987

Placate a nejen v tomto

0/0
1.11.2016 22:50

D27a85v19i46d 26Š86l14a79c67h28t72a 6325460386292

No nevím....tak ať teda Hamilton s Rosbergem jezdí na jiné trati sami...nehoda se může stát při každém souboji. Nemůžou čekat, že je všichni budou pouštět protože bojují o titul...tohle nepsané pravidlo zdá se mi být poněkud hloupé.

+2/−1
1.11.2016 17:44

R76i71c30h46a88r30d 87B12u10š24e53k 6959946246827

jde o to ze mohl svym zpusobem jizdy Rosberga sestrelit a ukoncit mu zavod.... Cimz by velmi necitlive ovlivnil bitvu o titul.... a to rikam i pres to ze me by to jako tomu kdo preje Hamiltonovi vubec v tomto pripade nevadilo...

+1/0
1.11.2016 18:10

P74a33v55e95l 49Z12a83j98í96č17e81k 8504170406390

tak mel rosberg ujet ;-) a nikdo by mu nic necitlive nebral

+1/0
1.11.2016 18:30

J78a71n 93N55o49v85ý 3408403779387

Mě baví.Stejně jako Hamilton.Jde o lidi kteří se k F1 probojovali a kteří jsou schopni předvést excelentní řidičské umění v době kdy F1 je jen špičkou techniky a takovému Vettelovi k titulům stačilo dobře vyladěné auto.

+3/−3
1.11.2016 17:41

P82a18t31r72i90k 18M65a83r67e96k 8972907418796

kdyby si Vettel s Hamiltonem prohodili auta, tak o titul bojuje Vettel, je to mozna smutne ale ty auta jsou porad to hlavni.

Opravdovi mistri volantu, jako treba Alosno, dokazi vytahnout nic moc auto k lepsim vysledkum, ale proti Mercedesu to proste nejde, maji ty auta uplne jinde nez zbytek

viz treba kvalifikace kdy na pomalejsich gumach zajizdi stejne casy jako spicka (Red bull, Ferrari) na tech rychlych ...

+2/−1
1.11.2016 17:47

J35a16n 98N26o65v49ý 3438403869407

Tak Hamilton byl konkurenceschopný i když jeho auto bylo hůř vyladěné, Vettel si prostě odjel sezony kdy auto bylo gut a pak ticho, není schopen individuálních úspěchů.Ale ano, je to víceméně zahozená debata protože všechno začíná a končí u auta - jezdec může jet na hraně, něco předvést, ale dvě kola před cílem ztratí výkon a jde se klouzat.O důvod víc proč občas mrknout na nižší soutěže, je to úplně jiné kafe než F1.

0/0
1.11.2016 18:01

D80e61n64i89s 58H38u89m88l 4482455975666

Prave ze ne. Hamiltona v McLarenu na body porazil Button, kdyz auto nebylo spickove.

0/0
1.11.2016 18:33

P17a96t50r91i61k 14M24a73r23e78k 8342947438826

ale tak to samozrejme, urcite jezdit umi. To nepopyram.

Na nizsi souteze se divam, uplne nejlepsi (coz bych teda nenazval nizsi soutezi) je World Endurance Championship, vyborne souboje tento rok ( by samozrjeme vetsinou jde o strategii atp )

njn, a sprichodem ekoterrorismu to buse se zavodenim horsi a horsi

0/0
1.11.2016 18:42

R32i81c53h35a53r86d 92B86u86š80e19k 6539436476767

v tom mate pravdu...

Alonso je z nich nejlepsi pilot a ac ho vubec nemam rad tak pri tom trapeni McLarenu je mi ho dost lito...

Nicmene umenim Hamilton prevysuje Fettel uz do zakovskych formuli a motokar...

Tehdy mu dost konkuroval prave Rosberg, ale ten je dnes vicemene marnej, u nej je to v hlave... I kdyz letso ukazuje ze oproti lonsku na sobe trsku zapracoval, ale tusim ze konec sezony nam jeste jedno prekvapeni pripravi...

0/−1
1.11.2016 18:14

A76n55t26o37n48í91n 28S24t56e80d36i71n65a 4107112364690

Villeneuve by si měl pustit nějaký záznam, jak jezdil jeho tatík....

0/−1
1.11.2016 17:37

R56i75c16h17a44r22d 90B20u72š29e19k 6699826186707

jeho tatik nemenil stopu v brzdne zone... Tehdy se na to dbalo jeste vice nez dnes... Tehdy slo mnohem vice o zivot...

+2/0
1.11.2016 18:15

M76a96r46e33k 18K66l93u89f14a 3678954544276

Jsem rád, když někdo do toho nudného seriálu vnese trochu vzruchu, ale jedním dechem musím zároveň dodat, že se mladej Verstappen chová jako idiot.

+6/0
1.11.2016 17:26

J25i37ř85í 84O53u49k95r67o41p68e41c 5430358263759

1) Zkrácení tratě - Ano, porušil pravidlo. Není to nějak významné porušení, stává se to mnoha jezdcům. Za to byl také náležitě potrestán a nevyplatilo se mu to.

2) Zajímavé, jak Vettel a další na něj nadávali, že mění směr v brzdné zóně a nyní Vettel udělal to samé. Asi se mu to hodilo.

3) Verstappen vs. Rosberg - Krásný, férový, leč maximálně tvrdý souboj o pozici. Není pravda, že byl Verstappen bez šance. Skoro uspěl. Žádné bezhlavé sestřelení. Kéž by takových pořádných soubojů bylo více než jen to klasické nudné občasné předjetí.

+6/−3
1.11.2016 16:58

J71i18ř53í 73S72c64h94w67a62c77h 8288124628846

ad 3) až na to, že kdyby Rosberga vyřadil, tak mohl rozhodnout o mistrovi světa a wotogou. Ty bys možná jako první dumal nad tím, kolik mu Ham dal, aby to udělal ;-)

+1/−1
1.11.2016 17:25

J11i49ř48í 66O72u94k45r43o34p26e42c 5210138453379

Proč takový nesmyslný a ničím neopodstatněný osobní výpad?

0/−2
1.11.2016 17:26

J15i88ř81í 50S28c28h94w23a32c80h 8628294688326

cože? Osobní výpad? Kde?

0/0
1.11.2016 22:48

L34á47l43a 81H39l29e92d75í61k 3315390380837

2) Vettelovi vytekly nervy, proto to udělal. Ale měl by dostat flastr i za ty nadávky.

3) Nesouhlas. Vletěl tam rychlostí, že se tam prostě vejít nemohl.

0/0
1.11.2016 19:52

J36a41n 61M61u59c40h57a 8879456602446

blb :-)

+4/−3
1.11.2016 16:46

K16r35y26š84t20o74f 75L20a26n90í93k 1769300155185

Villeneuve ma recht, on to bere jako videohru. Jenze takova je budoucnost F1, autíčka na dalkove ovladani..

+4/−2
1.11.2016 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze