Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kreuziger: Skočit do velkého úniku, to by teď byla ideální varianta

Čtyři kilometry před cílem páteční alpské etapy přišla chvíle, které se obával. Roman Kreuziger už se nedokázal udržet skupiny favoritů. Zůstal sám, na trati i v myšlenkách, a věděl, že boj o první desítku Tour se pro něj ještě mnohem víc zkomplikoval. Po pátku jej od ní dělí z 12. místa už dvě minuty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56e91t98r 10V52e44r81b76í11ř 8197251103420

Peter R^

+1/0
23.7.2016 14:31

J43i10ř55í 91L77i39e63t17a38v70e31c 8553639263889

Tak do toho úniku skočil a vypadá to moc pěkně. A všechna čest Peterovi za to, jak to tahá.

+2/0
23.7.2016 14:18

P73e23t95r 43V90e62r56b53í67ř 8847321193870

Perla diskuze pana Jaraba: Tinkov zná Romana mnohem lépe, než kdokoliv jiný. A co Tinkov řekne, musí být pravda ;-D

0/0
23.7.2016 14:13

J56a89n 87Š70i13ř59i25n26a 5115855

Křižák v úniku se Saganem a paštika s Kiserlovskim nepomůžou ani omylem...

0/0
23.7.2016 13:34

F22i79l59i59p 27K31o76l54b87á28b92e13k 2866236805191

Roman je výborný cyklistika. A zaslouží si pochvalu i kritiku. A právě fanoušci mají na to právo. Každý má na jeho výkon ozdílný pohled, občasná kritika je potřeba, proto slova jako troll, závist, mindrák, gaučák apod. patří do suterénu.

+4/0
23.7.2016 11:05

I78v85a55n 86H16a54n30c75k59o 2481816593519

Len si netreba zamieňať kritiku za zosmiešňovanie, táranie a vymýšľanie hlúposti. A toto je žiaľ časté u jeho "kritikov".

+3/0
23.7.2016 12:03

J14a10n 72Š71i36ř82i62n40a 5135385

Jak čtu příspěvky některých rádobyznalců k Křižákovi, tak by mě opravdu zajímal jejich názor např. na Mollemu či van Garderena, Barguila, Rollanda, Costu a x dalších jezdců, kteří díky jedné nepovedené etapě ztratili prakticky celou TdF. A Mollema navíc dle mého dneska chytí mnohem více než včerejší 4 minuty (přes 2 na toho "tragického" Křižáka). Ještě bych měl pro ně jednu radu - vyjeďte Lysou horu v Beskydech (kopec svými parametry hodně podobný těm alpským - necelých 8,5 km, průměr 8,5 %. Profíci, kteří tam trénují, to jezdí lehce přes půl hodiny, např. takový Zeman či Jařab by to jeli půl dne a to jim ještě fandím...

+1/0
23.7.2016 10:43

J32a90k39u44b 90Z93e53m12a74n

Proč bysme měli hodnotit všechny Van Gardeny a další? Je snad normální, že se hodnotí a komentuje český sportovec a ne nějaký Holanďan nebo Kolumbijec. A takové ty řeči, zkuste si vyjet a podobně, to je úplný nesmysl. Je to snad jejich povolání. On také nebude stejně dobře řídit autobus, kamion, operovat nebo řešit IT problémy, jako zdejší diskutující.

+3/0
23.7.2016 10:53

J88i92ř79í 38V70o24n78d67r58á83č98e78k 5486264120834

.. a Roman taky nebude ty řidiče a ajťáky a doktory komentovat a kritizovat, že?;-D

0/−1
23.7.2016 10:57

J27a29k41u60b 39Z28e77m75a56n

A jak to víte? Vy jste nikdy nenadával na řidiče autobusu nebo kamionu v běžném provozu? Nikdy jste nekritizoval doktora, když jste čekal v čekárně? A takto můžeme pokračovat. A jelikož počítám, že Kreuziger je úplně normální člověk, tak si určitě na tyto profese také zanadával.

+4/0
23.7.2016 11:00

J32i94ř75í 20V39o80n16d45r17á69č57e33k 5716124560564

Jasně. A na netu proběhla široká diskuze nad tím, že Jarda Jeřábek vysoustružil špatný kolínko

0/0
23.7.2016 11:04

J25a13k56u13b 58Z83e73m37a59n

Chápu, jste jeho fanoušek, možná máte doma i jeho plakát a tak se čertíte. Mám to stejné, když se někdo opírá do mého mužstva, také ho tu na diskuzích bráním zuby nehty. Ale někdy to chce prostě reálný a objektivní pohled. A ten je takový, že tohle není zrovna Kreuzigerova Tour.

0/0
23.7.2016 11:09

J72i74ř21í 51V44o70n25d14r80á47č28e13k 5566294120914

Ano, máte pravdu, že mu fandím. Jsem totiž rád, že máme takového cyklistu, který se pohybuje kolem TOP 10 na světě. Nejsem typický zaprděný mindrák, česká vlastnost, který na sportovce plive a má radost z každého neúspěchu aby si dokázal, že ten sportovec zase tak dobrý není a on by to dokázal taky. Tak se plive na Berdycha, na Čecha, na Rosického, dříve na Engeho, Haška... Jste jeden z nich. Chápu

0/0
23.7.2016 11:21

J43a40k55u53b 60Z54e27m83a13n

Nechápete. Nikdy bych neplival na Čecha nebo Rosického. Ale pokud jde třeba o Engeho, Haška a nebo teď Kreuzigera, je potřeba si uvědomit, že si za to z velké části mohou jen oni sami. Ano, Kreuziger ze své arogance poslední roky už dost ubral, ale většina z těch, který sport podrobně sledují, si prostě to jeho vystupování z minulosti pamatují. To samé patří k Berdychovi, Haškovi nebo Engemu. U Čecha podobnou aroganci nikdy neuvidíte. A u Rosického také ne. Ať už je to třeba tím, že jim s mediálním vystupováním třeba někdo radí.

0/0
23.7.2016 11:29

P24a24v31e71l 96C48h30a48l60u65p16a 2931936725971

Co je to za logiku? RK je placená sportovec. Sport - původně něco pro zdraví a zábava - prostě zaměstnává tyto gladiátory - a k profesionálnímu sportu patří i diváci, kteří nějakou formou si za tato představení platí (různé televizní poplatky, vstupné, něco z daní apod., apod.). Sportovec je součástí tohoto byznysu - a že ho lidé budou sledovat, to je snad pochopitelné. Pokud se to RK nelíbí, může se třeba jít živit jako tajný agent, nebo na kasu v Tescu. Tam pravděpodobně ho nebudou prodiskutovávat na internetu...

0/0
23.7.2016 11:35
Foto

F42i29l89i63p 37J53a67r83a54b 1213257520277

"Ty vole, ten Kreuziger na kase, to je trága, co? Jako není úplně pomalej, ale občas, když se tam dělá fronta, je potřeba trochu zrychlit, a on na to nikdy není schopnej zareagovat, jako ty ostatní kasy vedle. Pak ho slyšíš, jak mluví s manažerem prodejny, prej: ,Dneska mi nešly ruce!' nebo ,Při markování těch bas piv jsem dostal hlaďáka!' To je, voe, vo ničem, z toho nikdy nebude pokladní na jedničku nebo na dvojku..."

0/−1
23.7.2016 11:51
Foto

F82i97l27i56p 37J47a29r56a93b 1413837980967

Tak Mollema alespoň zajel skvěle v pár etapách, byl chvíli druhý, bojoval o pódium. Byl vidět, bez ohledu na to, kam se nakonec propadne. Roman vidět nebyl, a je zhola jedno, jestli skončí 12., 10. nebo třeba 7.

Jinak, děkuji za doporučení, hned, jak budu mít volnou chvilku a zvednu se z gauče, hned pofrčím na Lysou horu v Beskydech!R^

0/0
23.7.2016 11:44

J63a95k62u94b 96Z49e66m56a21n

Roman má kliku, že Tinkoff končí. Jinak by ho Oleg, po tom, co letos na Tour předvádí, stejně musel vyhodit.

0/−3
23.7.2016 10:00

J40i64ř62í 55V59o56n39d75r60á81č94e12k 5656614470584

No to jo. V celkovém pořadí je před ním sedm jezdců ze stáje ;-D

0/0
23.7.2016 10:26

J66a55k53u51b 48Z86e16m63a39n

Proč by před ním měli být jezdci ze stejné stáje, když on je lídr. A jako takový opět selhává a ztrácí víc a víc. To i ten paštika se Saganem své úkoly a cíle plní. A Kreuziger?

0/0
23.7.2016 10:54

J89i70ř31í 58V23o75n85d70r71á66č62e92k 5806874710274

Roman je domestik. A to takový, že superdomestik. Že po odstoupení Contadora jeho funkce skončila a on dostal volnou ruku je nad plán. Že tomu někteří pomatenci říkají lídr je věc jiná. Na lídra ostatní jedou,což tady se neděje. Není lídr. Nemusí jen nikoho tahat. Už je vám to jasné?

+2/0
23.7.2016 11:01
Foto

F27i80l11i14p 93J97a44r24a45b 1403927230157

Sám Tinkoff říká, že Roman je lídr. Takže lídrem je. Ano, nemá žádnou zvláštní podporu, ale v tom není zdaleka sám...

0/−3
23.7.2016 11:53

T71o53m58á97š 25B68r84a17b26e47c 2168186415926

On ale opravdu lídr není. Tím byl AC. Takže nelži. RK jede sám na sebe. Býr lídrem je spíš zbožné přání některých fanoušků podporovaných médii

+2/0
23.7.2016 11:25

I93v84a65n 84H66a80n34c30k15o 2141596453909

To to má byť ten "reálny a objektívny pohľad" o ktorom píšete inde? Nie pán Zeman, toto je jednoducho hlúposť, vaša snaha o troling, ničím nepodložená špekulácia.

+2/0
23.7.2016 11:50

P36e17t23r 81V81e71r64b98í23ř 8137931643280

Mě by zajímalo, proč se pořád traduje, že by Roman roli lídra neunesl psychicky. Pamatuju si asi jediný závod, kde jako lídr v jedné etapě opravdu rupnul a to bylo Giro 2012.

+3/−1
23.7.2016 9:23

J86a19n 10S43l94a94v62í14k 2501389790546

Sorry mělo být - . Jeho neaktivita je alespoň pro mne ukázka právě ne-lidra. Tenkrát na Giro ho ale potopilo vlastní Tiralongo jak mu nastupoval...

+1/−1
23.7.2016 9:39

P35e42t80r 51V47e54r48b79í77ř 8587101133640

Pasivita nebo aktivita není určující faktor toho, jestli je cyklista lídr. Útočit lze, jen když jsou síly. Pokud síly nejsou, KAŽDÝ limituje ztráty, chce-li dosáhnout co nejlepšího výsledku. Tak to je. Pokud kašle na co nejlepší výsledek, může hrát vabank.

Tiralonga bych do toho vůbec netahal, ten s tím neměl tehdy nic společného. Křižák v té etapě prostě neměl den, tečka. To se někdy stane každému.

Křižák nemusí dokazovat, že umí zaútočit, pokud na to má.

+2/0
23.7.2016 9:51
Foto

F34i46l76i93p 79J81a70r29a48b 1933247300717

Tak možná je takovým vodítkem výpověď samotného Tinkoffa. Ten zná Romana asi výrazně lépe, než kdokoliv jiný...

+2/−1
23.7.2016 10:03

J19i64ř81í 86V85o77n42d37r55á39č83e57k 5746584550844

Já mám pocit, že nejlépe ho znáte vy

0/0
23.7.2016 10:35

P50e37t19r 96V78e69r58b84í20ř 8697561193340

Určitě. Manželka, nebo rodiče, ti s největší pravděpodobností ví o Romanovi mnohem mít, než Tinkoff.

Máte tam ještě nějaký přihlouplý příspěvek?

0/0
23.7.2016 14:10

P86e48t65r 30V75e44r83b96í90ř 8727311693370

A na co vlastně narážíte, s té výpovědi Tinkova?

Podívejte, já proti Tinkovovi nic nemám, je s ním sranda, ale ten chlap toho nakecá hodně a jsou mezi tím perly a jsou mezi tím i totální nesmysly, jak jsme se mohli přesvědčit za tu dobu, co je u týmu.

0/0
23.7.2016 14:12

P78e17t91r 45V15e32r24b44í96ř 8657151323910

Krom pointa toho, na co reagujete, vůbec nebyla v aktivitě, či neaktivitě, takže ta vaše reakce je nějak úplně mimo. Je vidět, že když někdo chce dát mínus a nesouhlasit za každou cenu, osud to vezme do svých rukou a dá plus ;-D

0/0
23.7.2016 10:00

J48i16ř96í 75V25o31n33d12r67á89č28e36k 5976234710864

Ještě mi řekněte, co znamená v jeho případě termín lídr. Jede naprosto sám a nikdo mu nepomáhá. Včera jasná ukázka, že třeba Kiserlowski dokáže tahat, když chce. Jene Romana ale Majku. Nepochopil jsem, proč se po premii nestáhli k Romanovi a nesmyslně to dál rvali minutu před poletonem. Přitom Roman jel bez podpory, bez jídla, bez pití, bez bundy...

+3/0
23.7.2016 10:34

H59o63n87z36a 51M90á50z92a 5730631330934

R^R^Mám na tento způsob určení lídra úplně stejný názor. Navíc ti šašci "sportovní ředitelé" potentujou všechno co můžou. Začalo to stažením Romana na nemohoucího Contadora a pokračovalo to stanovením umístění Romana v TOP 10, ovšem bez jakékoliv pomoci spolujezdců. Navíc měl za úkol ještě rozjíždět závěry etap pro Petra. A je velice překvapivé , jak Roman dobře jede, podle mě si zaslouží absolutorium. Takže opačné názory jsou výkřikem do tmy (pánové vykašlete se na nemístnou kritiku Romana)!!!!R^R^

0/0
23.7.2016 10:57

P89e88t81r 60V96e83r94b77í10ř 8247561983450

Roman se k tomu postavil jako chlap R^ Zatímco tady hejtři - eh, pardon, realističtí fandové - opět leští svoje ego, toto nestihli zaznamenat.

+4/0
23.7.2016 9:19

P34a20v26e73l 19P16a18ž52o57u47t 3113261953507

Strategie Tinkoffu po odstoupení Contika šla jasně na Majku a Sagana.. Potud OK. Ovšem proč zbytek týmu nejel na RK to nechápu. Jako by tam už nikdo jiný nebyl.

+1/0
23.7.2016 8:54

P57e64t14r 11H61a96v39r22á77n18e66k 9383247281939

Proč je kolem Romana tolik rozporů, kritiky a dohad? Mě to totiž připadá, že je to jak z Cimrmana. Střídá se zde prvek očekávání a prvek zklamání. Roman se prakticky denně zpovídá panu redaktorovi a stále dává naději na "lepší zítřky". Z kraje Tour po odstoupení Contadora všichni v Čechách podlehli dojmu, že teď bude lídr Roman. Kdepak! Roman trénoval na roli domestika a teď je jen jezdcem co má volné ruce. Tým zajímá především zelený Sagan a flekatý Majka, pomoc týmu mají předplacenou oni. V druhém týdnu dává RK všem naději: trénoval jsem tak, abych byl nejlepší ve třetím týdnu - to bude forma kulminovat - jinými slovy: ve druhém týdnu s mou velkou aktivitou nepočítejte, pošetřím... atd. Třetí týden se ale vyvíjí jinak, než Roman čekal. Oni nejspíš všichni co chtějí být vpředu trénovali na ten poslední týden - zvláštní, že? Takže časovku zajedou slušně i ti "nečasovkáři" a Roman znovu ztrácí. A najednou, pár dní před koncem - nejedou "lídrovi" nohy. Ten svůj obraz si RK znehodnocuje sám. Dvanácté místo je sice krásné, ale koho bude za pár měsíců zajímat? Roman mohl s klidným svědomím před čtrnácti dny říct: Alberto skončil, pojedu na sebe, něco zkusím. Než se snažit nacpat do nahuštěné desítky, mohl zkusit už třeba před týdnem skočit do úniku a pokusit se vyhrát etapu. Jakákoli aktivita a pokus o něco by byly lepší, než jen: no dneska jsem jel dobře, svoje tempo, ale zítra...! Ta vyhlídka, že zítra bude líp a ono nakonec nebude, asi dráždí lidi nejvíc. Fanoušci si z téhle Tour budou pamatovat "časovku dvojic" - Alaphillipe - Martin, běžícího Frooma, bojujícího Pantana a všudypřítomného Dumoulina, který udělal pár etap! Výborný tempař, který na nikoho nečekal - škoda že není Čech...

+10/−3
23.7.2016 8:10

K86a44r17e87l 89D26l79a34s28k 7645569246500

A vy už jste někdy slyšel třeba naše hokejisty, nebo fotbalisty, že po zápase na MS by říkali, že v příštím zápase udělají vše pro to aby prohráli.

0/0
23.7.2016 8:39

P41e51t80r 43V11e42r47b22í95ř 8227941123160

Hloupější a víc od reality odtržený přípěvěk už napsat nešlo.

+1/−5
23.7.2016 9:03

P22e41t18r 16H79a91v89r58á70n12e93k 9383157341769

A já už myslel, že optimisté nezareagují! ;-)

+1/0
23.7.2016 10:38

J39a84n 46V14a81r88g79u36l36i33č 7361803797803

Roman, co jezdí Tour (5-7 let??), počíná si na kole a na trati vždycky stejně..To znamená vysoký solidní nadprůměr a stačívá mu to na celkové umístění v desítce nebo těsně za ní..Už jsme si (jste si) mohli na to zvyknout a nečekat nic jiného a případně ho ocenít, což já tedy každý rok činím. Navíc dává zajímavé rozhovory - docela sebekritické a ohlašuje snahu své postavení zlepšit, což říká každý zpovídaný, pokud zrovna není úplně domlácený..

0/0
23.7.2016 9:10

T89o31m21á85š 83N14e48b26o21j83s64a 3330902702483

Vicemene souhlasim, ale rozumne a sebekriticke rozhovory zacal davat az v roli Contadorova domestika, kdy sam uznal, kde je jeho misto a pochopil, ze i jemu je prijemnejsi tato role, kde neni pod takovym psychickym tlakem. V mladi mel vetsi ambice a jelikoz je uplne nenaplnil, tak take porad videl priciny ve vedlejsich vecech, nez v sobe samotnem.

+1/0
23.7.2016 9:19

P85e14t95r 18V69e81r20b75í89ř 8297261413150

Nebo se na to můžete dívat takhle - v době, kdy dospěl, stal se otcem...

S tím co píšete to nejspíš nemá nic společného.

0/0
23.7.2016 9:21

T80o81m53á20š 20N77e79b79o81j52s30a 3300382232733

No k tomu, ze Roman trenoval na roli domestika. Osobne si nemyslim, ze v roli lidra by zajel nejak lepe. Naopak by to nemusel unest psychicky. Jinak on proste jezdi na to co ma, tempar bez velkych vykyvu, ale na to aby bojoval s Froomem a spol neni v kopcich dost dobry a nemuzete to dohnat ani jinou zbrani,treba skvelou casovkou. Z meho pohledu jsou kontraproduktivni nadnesene ocekavani nekterych priznivcu, kteri odmitaji uznat, ze Romanovy limity, jsou nekde kolem plus minus 10 mista. Naopak porad se hledaji vymluvy, proc nezajede lepsi vysledek v nedostecne podpore tymu, ci v jinych vecech.

+1/0
23.7.2016 9:11

L62á49ď58a 96M18a87l50ý 5297406725195

Očekávání je akorát u některých českých fanoušků. I pro francouzskou TV je Roman šeď, které nevěnují ani minutu v časovce.

+2/0
23.7.2016 9:12

J97i79ř55í 30V65o67n71d42r44á38č40e53k 5236234900674

Pane Havránku, vaše naivní představa, žemohl Roman skočit už minulý týden do úniku dokazje, že tomumoc nerozumíte. Ve chvíli, kdy ztrácel kolem tří minut byho nikdo ujet nenechal. Asi tak.

0/0
23.7.2016 10:48

P14a61v74e86l 41C68h46a22l50u70p28a 2331276405621

R^

0/0
23.7.2016 11:39

P22a47v10e79l 10S34m60o85l62e57k 2947787442323

Vítěz, na bedně, TOP 5, TOP10? No tak bude do tuctu. A přesto RK nebyl, není a doufám nebude tuctový jezdec. :-)

0/0
23.7.2016 7:30

M95i44c83h26a29l 45Z66e65l84e77n39ý 6424433795946

Tym Tinkoff venuje vetsi podporu Majkovi nez Kreuzigerovi. To se pak jede tezko

+4/0
23.7.2016 7:09
Foto

J48o48s25e14f 74V27o16r23á43č90e43k 4523744210385

Tak to asi ano ale na začátku byla větší sobeckost Majky než Romana se prosadit stůj co stůj ! Na to Roman doplácí.

+1/0
23.7.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze