Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruská tyčkařka Isinbajevová: Systematický doping je i v jiných zemích

Tyčkařská hvězda Jelena Isinbajevová bojuje proti vyloučení ruských atletů z olympijských her v Riu. A zároveň tvrdí, že se systematicky dopuje také v jiných zemích. Světová rekordmanka ukazuje na atlety z Německa, USA, Velké Británie a Keni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48i25ř25í 43V85a25c22a 7842373237791

Jestli takhle ženská nebude startovat na olympiádě, tak z olympiády se stane něco na úrovni festivalu politické písně organizované komunity.

0/0
22.6.2016 22:27

J24a15n 16C35i97g63l43e66r 7578481580594

Konečně ženská, u které by mi nevadilo neprechylene příjmení. Protože tohle je Isinbajev.

0/−1
16.6.2016 2:47

T81o50m81á38š 75B87r27a61b93e94c 2338366915556

Nevím, zda je to pouze špatný překlad, no budu se držet vyjádření atletky, že se jedná o systematický doping. Zřejmě si pro mě tato nesympatická atletka špatně vyložila pojmy, no jedná se v souvislosti s Ruskem o státem podporovaný doping. A v tom je jádru pudla

+2/0
31.5.2016 21:50

M92i39c43h42a53l 82M39i60l49l72e70r 9856472659212

tak jeste jednou pro ty, co nerozumi a ohaneji se neprijatelnosti kolektivniho trestu:

Isinbajeva a dalsi atleti maji moznost pozadat MOV o povoleni startu pod olympijskou vlajkou. To znamena, ze budou startovat jako nezavisli sportovci, za sebe a nikoliv za sve staty. Zadny kolektivni trest je nepostihne.

Pokud ma byt Rusko zaslouzene potrestano nepovolenim startu sveho atletickeho tymu za statem podporovany doping a za veskere svindlovani a korupci, aby to ututlalo a nemaji byt postizeni nevinni jedinci, maji moznost pod stanovami MOV startovat jako nezavisli.

Jenze to soudruzka Isinbajeva nechce pripustit.

+6/−4
31.5.2016 16:34

L95e34n83k10a 65H65y60á45n42k82o19v48á 6951281309206

Pod olympijskou vlajkou můžou startovat pouze sportovci ze zemí, ve kterých je válka. A zaznělo to i v tom rozhovoru, tuto možnost už Rusům zamítli.

+2/0
31.5.2016 17:36

R81o98b16e18r50t 37M24r16o15c75z52k88o42w65s15k12i 7798950819974

Tak nebo tak, Isinbajeva a další se účastnit nebudou protože se tak rozhodlo Rusko, které šanci na nápravu mělo, neudělalo a rozhodlo se neúčastnit, Isinbajeva si stěžuje na špatném místě...

+1/−3
31.5.2016 19:11

M98i51c91h88a37l 77M96i98l69l73e89r 9646312529592

nikoliv.

O tomhle se totiz jednalo uz nekdy v listopadu / prosinci, ze by se tato moznost otevrela. Oficialni ruske zdroje na to velice hnevive odvetily, ze nemaji zajem a jejich atleti bud budou zavodit na OH za Rusko nebo vubec ne.

+1/0
1.6.2016 5:12

O13n47d59ř13e54j 95H69o92l60ý 9880180558109

tvrdíte že se o tom jednalo. Takže mohou startovat všichni pod vlajkou MOV nebo je to jen možno znova otevřít?

0/0
4.6.2016 7:47

V27l14a46d25i32s48l21a81v 57K23e28j23d59a26n17a 1441112619330

souhlas, tycka je mnohem vic o technice. V ostepu to je stejny, mate silu ale nemate techniku, tak jeden z deseti ulitne dobre, ale tim se neda vyhravat dlouhodobe. Treba Abakumova je zarny priklad

0/0
31.5.2016 15:39

F21i23l54i97p 42K45o77l53b13á81b97e37k 2476696515971

Pokud to řekla (což žádná citace v článku nepotvrzuje), pak ať předloží důkazy.

+1/0
31.5.2016 15:01

O52t69t52o 49P97o14s48p30í89š45i83l 4414455527848

Pokud je mi známo, mohou se sportovci zúčastnit her pod vlajkou OH (alespoň se o tom psalo). V takovém případě tedy neponese kolektivní vinu čistý sportovec, ale opravdu jen Rusko, které by tak mělo ostudu...

(Ale osobně jsem přesvědčen, že zákaz bude zrušen.)

0/0
31.5.2016 14:37

O25n87d55ř31e88j 14H58o48l82ý 9850690678789

víte, kdyby takto postupovali taktéž u jiných, neřekl bych ani popel.

0/−2
31.5.2016 14:40

O74t24t89o 75P89o74s19p91í41š19i83l 4224195167768

Takže máme propustit / netrestat zločince, protože existuje podezření, že vraždí (krade či jinak podvádí) více lidí a nikdy nedokážeme potrestat všechny?

Hmmm, hezká logika...:-)

+3/0
31.5.2016 15:20

O51n10d93ř21e66j 38H23o22l59ý 9240300188479

no, Vaše je evidentně pokřivená

Trestat padni komu padni, ne si vybírat, koho otestuji a koho nikoliv. Nerozhodovat, koho bude trestat přísně a koho mírně, řešit bez rozdílu. Toť můj názor.

Mimochodem, diskuze je k tématu Isinbajeva - ta je podle Vás zločinec?

0/−1
1.6.2016 0:09

M20i14c65h22a43l 80M51i24l30l92e65r 9556772759332

Isinbajeva de facto priznala, ze systematicky doping v Rusku existuje.

0/0
1.6.2016 5:13

O55n45d46ř76e94j 52H70o41l84ý 9750550228459

takže klasika, neschopnost odpovědět na otázku a plácat o něčem jiném

0/0
2.6.2016 5:14

M11i77c25h75a54l 10M54i30l14l27e98r 9746342359362

FYI: diskuze neni omezena k tematu Isinbajeva, ale vaze s k tematu doping a predevsim rusky doping, jejich lhani, korupce, svindlovani na nejvyssi urovni a nasledujici ban na ruske atlety pri OH. Rude zamereni diskuteri by radi diskuzi omezili na Isinbajevu a udelali z ni chudacka maleho, obet politiky. Neni pravda.

Umyslne mlzi a zaviraji oci pred celkovym obrazem.

Fakt je, ze Isinbajeva mela po celou karieru zisk z postaveni ruske atletiky a vzhledem k odhalenemu klimatu korupce na nejvyssi urovni a dlouhodobe statem podporovaneho, systematickeho svindlovani pri dopingovych kontrolach, neni bohuzel mozne s naprostou jistotou rici o ZADNEM ruskem sportovci, ze nikdy-ale vubec nikdy- nesvindloval a ze nikdy behem kariery nevyuzil "asistence" farmaceutu a ruskych uradu, ktere doping umoznovaly.

Nelze sice vyslovne obvinovat bez dopingoveho nalezu, priznani nebo mistoprisezneho svedectvi apod. dokumentu, ale stejne tak nelze 100% verit nikomu z organizace, kdyz je znama jeji celkova prolezlost svindlovanim a podvody odshora dolu.

Pro ty, kdo se ohaneji, ze tyckari nemaji prospech z dopingu jako jine discipliny, bych chtel uvest nasledujici fakta. Ackoliv mezi tyckari je mene doperu nez v jinych disciplinach, tyckar potrebuje mj. rychlost a silu, dve vlastnosti, pro jejichz zlepseni se dopuje.

Mezi dopingovymi pripady u tyckaru proto neprekvpi, ze nejcastejsi doping je z rady anabolickych steroidu a mezi nachytanymi jsou alespon 2 rusti tyckari, na steroidy.

0/−1
2.6.2016 7:40

O78n10d55ř20e60j 46H87o13l77ý 9820410518679

hezky jste si ulevil, každého kdo má jiný názor než vy nazval Rudým diskutérem. Pokud Vám to udělalo dobře, proč ne.

Mimochodem, vše co jste popsal sedí na USA, tamější atletika, cyklistika, plavání atd., to jsou desetiletí tutlání za více než aktivní spolupráce nejen s národní dopingovou laboratoří. Ostatně případy Marion, Lance, Hunter atd. jsou více než výstižné. Samozřejmě pomíjím jejich profesionální ligy, na které se dopingové kontroly nevztahovaly (jak je to dnes nevím, min. hokej pokročil k čistotě).

Jenže tam Vám to nevadí, to přehlížíte, tam kolektivně neodsuzujete. Proč, nehodí se to do krámu vidění dvoubarevného světla, kde je jeden hodný a ten druhý zlý?

0/0
2.6.2016 22:07

M43i34c36h67a34l 39M77i28l25l49e79r 9336752789352

dovol, abych te znovu upozornil, ze v USA nikdy neexistoval statem podporovany a kryty doping. !!

Jmena, ktera tady odrikavas, byly pripady individualniho dopingu kryte treninkovou skupinou, staji a podpurnymi cleny/ zamestnanci techto skupin, nikoliv statem.

Ze byli chyceni a ze se v USA nezinyrovali nachytat na doping ty nejvetsi hvezdy naopak dokazuje ucinnost americkych anti-dopingovych opatreni a USADA, ktere se neboji zakrocit proti hvezdam.

0/0
3.6.2016 6:01

O41n29d76ř30e27j 44H14o16l74ý 9980110848649

tak to jo, to je jiná, to jsou potom hrdinní bojovníci, když po násobných pozitivních testech pustili do světa informaci, že pár vrcholových sportovců podvádělo. Jaká byla hranice? Čtyři pozitivní testy nebo sedm, nebo více?

0/0
4.6.2016 7:46

O89n22d97ř70e67j 12H62o70l91ý 9720160108959

BTW: já jsem někde tvrdil, že tyčkaři nemají potřebu dopingu? Evidentně víte více než já.

0/0
2.6.2016 22:09

O57t59t84o 16H40a37l69í19ř 9773457628646

To je možné v normální situaci, ale ne v té, kdy se sportovci účelově a s pomocí státu vyhýbají dopingovým kontrolám hromadně, případně stát řídí jejich doping. Isinbajeva slovně napadla jiné státy - měla by své tvrzení prokázat, jinak jde o pomluvu. Není známo, že by se sportovci těchto zemí masově s pomocí svých států a jejich orgánů pokoušeli dopovat či bránit se kontrolám.

0/0
16.6.2016 8:16

L31e49n97k30a 30H91y34á37n92k63o35v37á 6811611189766

Na Idnesu opět zavádějící titulek. Ten rozhovor jsem viděla v originále a říká tam, že doping v Rusku existuje a musí se to vyřešit. A ať zkontrolují každého sportovce zvlášť a ne, že udělí kolektivní trest pro všechny. Protože tihle čistí sportovci opravdu nemůžou nést odpovědnost za ty dopujicí. Jak k tomu přijdou ti, co se poctivě připravují na vrchol, olympiádu a teď o ni ne svou vinou přijdou. Kolektivní trest se uplatňoval před 30 lety, teď už to tak fungovat nemůže!!!

+7/−3
31.5.2016 14:36

O71n70d36ř14e23j 27H48o55l55ý 9890920698569

děkuji za potvrzení ubohosti pisálků na Lupě

můžete hodit link?

0/−2
31.5.2016 14:41

R94o79b43e61r18t 13M79r23o71c71z51k24o74w67s64k95i 7598780589754

o5 opakuji, mluvit o kolektivní vině v tomto případě je nesmysl, nikdo netrestá neviné ruské sportovce, ty poškozuje pouze samo Rusko, které nerespektováním mezinárodních pravidel znemožnoilo svým sportovcům účast na OH. Rusko i čanci na nápravu dostalo, ohrnulo nad ní nos a tak hold škodí svým sportovcům, těm bych doporučoval sehnat si další občanství, aspoň do budoucna...

+1/0
31.5.2016 19:41

M61i42c15h74a36l 59K18u31c58h73t73a 6113414674452

Tak má samozřejmě pravdu. Jasně Rusové se nechali chytit, ale kdyby bylo stejné úsilí vyvinuto proti jiným zemím (zejména proti těm v článku jmenovaným), asi by to nedopadlo jinak. Nevzpomínám si snad na jediného amerického sprintera, který by nebyl usvědčen z dopingu, pravda Lewis, ten byl jen podezřelý. Největší dopingový podvodník všech dob je cyklista... odkud:-P? Ten to dotáhl tak daleko, že nejenom systematicky dopovala celá jeho stáj podporovaná významnou státní institucí, ale ještě ho kryla mezinárodní federace. O Britech bych si také iluze nedělal (zejména atleti a cyklisté), Němci z éry NDR také jistě převzali "to nejlepší" a třeba Čína? Z tohoto pohledu je hon na ruské "čarodějnice" směšný.

+5/−4
31.5.2016 14:28

O67n54d92ř29e53j 14H95o58l97ý 9640610988519

tak zrovna ten Vámi jmenovaný byl údajně jedním z těch, co měli před Soulem pozitivní doping (min. 11 zlatých medailistů v atletice). Ale protože se nejednalo o steroidy, tak to bylo zameteno. A jelikož chytili Bena J., měli klid na další systematickou práci.

+1/0
31.5.2016 14:33

O80n90d58ř40e24j 21H80o43l47ý 9370850808529

tak dalo by se pokračovat, jen namátkou:

zimní sporty: Ukrajina, Finsko, Španělsko, Rakousko

silové: Turecko a Bulharsko (tady máme také např. více vroubků než je zdrávo)

atletické: Keňa, severní Afrika (teď mi to vypadl ten stát, ale trénovala s nima ta chycená Švédka), Řěcko

cyklistika: Španělsko, Itálie

A o úrovni testování si nedělám iluze obecně, ve všech postsovětských zemích, USA a zemích třetího světa to bude stejné. U ostatních se to bude lišit jen mírou strachu, přístupem k dopingu a aktivitou lidí v jednotlivých svazech

+3/−2
31.5.2016 14:39

R71o90b23e96r76t 22M43r10o28c37z14k85o39w32s56k45i 7568760709974

jistě a ve kterém z těchto států je prokázáno že stát doping podporuje?

+1/0
31.5.2016 20:27

O18n79d77ř82e25j 70H27o56l64ý 9340160648429

ve všech těch uvedených státech v tom jel příslušný svaz a s největší pravděpodobností i místní dopingová laboratoř (u některých je to veřejným tajemstvím).

Dle Vás se vlastně nic nestalo, není třeba trestat hromadně sportovce té dané země a dané sportovní federace. Proč taky, když to není dle Vás napojeno na státní strukturu. Sice to byl řízený doping, ale dle Vás je to čistější než v Rusku. Já v tom rozdíl nevidím.

0/−1
1.6.2016 0:15

M71i61c34h67a83l 66M83i86l18l79e71r 9306352379802

promin, ale nejenze jsi poradne zaslepeny, navic nechapes co je systematicky, statem podporovany a statem ochranovany a skryvany doping. A korupce na nejvyssich mistech za ucelem kryti systematickeho dopingu.

0/0
1.6.2016 5:16

O58n85d12ř80e19j 19H54o62l21ý 9440240618519

víc už nemusíte psát, pro pobavení mi to stačilo

0/0
2.6.2016 5:15

M25i52c63h13a96l 30M95i60l93l20e88r 9916142239312

u tebe je jasne, ze tve rude zaslepeni te ponouka k systematickemu zavirani oci pred fakty, mlzeni, vymysleni az vylozenemu lhani.

Klidne se smej; je znamo jaci lide se smeji aniz by meli duvody;-)

0/0
2.6.2016 7:44

O70n96d20ř93e44j 88H74o16l47ý 9140820338619

důvody k smíchu předkládáte téměř v každém příspěvku

0/0
2.6.2016 22:12

J17i70ř55í 49V52a32c44a 7912373187271

celá jedna tréningová skupina ... nejsem si jist, jestli ta v Santa Monice, která svého času držela i světový rekord ve štafetě.

z medailistů např. Marion Jonesová a další, zbytek v podezření

Tréningová skupina rozprášena, hříšníci opět startovali.

0/0
22.6.2016 22:33

R38o16b84e97r91t 90M91r27o15c41z41k49o47w13s66k17i 7368770579644

Isinbajevová nenese kolektivní odpovědnost. Pokud je mi známo zákaz startovat na OH má Rusko (nikoliv ona), které se tak samo rozhodlo jakmile se rozhodlo nadále provádět systémový doping. Isinbajevová, může žalovat Rusko za to že jí poškodilo kariéru a snažit se získat jiné občanství aby příště na OH startovat mohla (předpokládám že na tyhle OH už to nepujde stihnout).

Pro Isinbajevovou by získání jiného občanství neměl být problém, zákaz na OH má jen Rusko takže na výbě má z cca dalších 199 zemí světa a kdejaká země ho světové rekordmance jistě udělí... ;-D

+1/−3
31.5.2016 14:00

R92o47b72e97r86t 48M42r52o60c89z85k78o69w12s76k15i 7818880189554

i když tímto svým jednáním začíná mít spoluodpovědnost za to že Rusko nesjednává nápravu a tím poškozuje další ruské sportovce...

0/0
31.5.2016 14:14

M23i90c16h55a75l 39M16i12l49l64e37r 9656582599612

muze pozadat o start pod vlajkou OH - tahle moznost ji a dalsim!! je vzdycky otevrena

+1/−1
31.5.2016 16:25

R45o68b22e98r14t 51M59r73o54c50z54k70o76w11s89k11i 7548880499184

jestli to tak je tak je holka úplně mimo a všichni ti co tu mluví o kolektivní vině spolu s ní...

+1/−1
31.5.2016 18:27

M78a56r66t52i21n 18K35o49l21á35ř 3579232212513

Ruská tyčkařka Isinbajevová: Systematický doping je i v jiných zemích

To je argument !!! Rv

+4/0
31.5.2016 13:58

R24o69b22e76r18t 51M70r41o41c11z35k84o44w34s48k74i 7368200699204

jj, ruský styl, jak již tu zmiňovali jiní dřív to bylo (američani zas bijou černochy, nedávno při invazi na Ukrajinu tu bylo že američani taky někam vtrhli tak se hold nezapře je je Ruska) ;-D

+2/0
31.5.2016 14:02

J53a65n 22D55r56á91s42a33l 7344423240964

Nevěřte všemu, co (NE)mocní pisálkové publikují. Přečtěte/poslechněte si rozhovor celý. Vyzní diametrálně jinak a má pravdu.

0/0
31.5.2016 16:23

R57o65b58e74r40t 41M21r40o66c18z25k35o50w85s33k89i 7258720599304

prostě vražda je vpořádku když už ji spáchal někdo jiný ;-D

+2/−1
31.5.2016 14:03

K12a51r40e70l 14V10o31h61n58o37u17t 4178689200867

Už zase bijou černochy.

+3/0
31.5.2016 13:26

J86a68n 88T98u95r78o57ň 3781850570965

Když ono Rusko musí být ve všem nejlepší a největší...

+2/0
31.5.2016 13:18

V29í15t 16H19r42a19d69i64l 2754555241272

Určitě s ní souhlasím v jedné věci. Sportovec, kterému doping nebyl prokázán, nemůže nést kolektivní vinu!!!

+10/−2
31.5.2016 12:20

K14a35r41e89l 77K18o79p17e28c81k75ý 3464133556821

naopak, pokud je v zemi řízený doping sahající až do politiky, tak musí být vyloučeni kompletně všichni sportovci této země, nejen atleti

+4/−4
31.5.2016 12:54

R59o34b32e92r60t 84M56r12o11c56z51k28o73w96s98k55i 7218400549704

Tak kolektivní vina je samozřejmě nesmysl, ale tady Isinbajevovou a další neviné nikdo z ničeho neviní a zákaz jet na OH není mířen proti nim. Zákaz jet na OH má především vytvořit tlak na Rusko aby zjednalo nápravu, mimo to taky chrání čistotu a férovost sportu pro zbytek světa. Pokud máte lepší způsob jak k nápravě Rusko tlačit, jistě si ho odpovědní lidé od vás rádi vyslechnou.

Isinbajevová bohužel činí velkou osobní chybu že netlačí na nápravu v Rusku, ale na obhajobu šptanosti.

+2/−2
31.5.2016 12:56

P94e69t47r 67N11i76v76n88i11c33k40ý 3722394625857

Souhlasím se špatnou strategií. Místo, aby jasně řekla, že státem organizovaný doping v Rusku je špatně, tak ukazuje prsty na ostatní, že "i oni jsou špatní".

+2/0
31.5.2016 13:18

O14n51d33ř30e65j 29R78a38t87a31j 4650618426301

Protože taky nemá čisté svědomí.

0/−2
31.5.2016 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze