Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smutek očekávaného hrdiny Super Bowlu. Cam Newton čelí další kritice

Tvář měl napůl skrytou pod kapucí a každá další otázka ho očividně víc a víc zraňovala - a tak Cam Newton zakroutil hlavou a raději z tiskové konference po Super Bowlu uprostřed novinářských dotazů odešel. Hvězdný quarterback Caroliny Panthers zápas o titul nezvládl a jeho tým jakbysmet. Konec sezony pro Newtona dopadl nejhůř, jak mohl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e88t27r81a 75R97a27c25h47e81l11s 4839960404895

Cam je absolutni borec. Je znat, ze si zapasy uziva a ma "fun". A to, ze oslavuje vic nez ostatni? Dobre pro nej, aspon to proziva a rozhodne to ma pozitivni vliv na ostatni hrace. A kdo to odsuzuje, tak je blazen. Prestoze to nedotahli do viteznyho konce, jsem na ne vic jak pysna, meli absolutne famozni sezonu! #keeppoundingVVV

0/0
10.2.2016 4:47

M15a73r39t97i33n 81J78e73c64h 7782674358750

Velika pochvala klukum komentatorum za celou sezonu. Vase komentovani me fakt bavi a doufam, ze NFL zustane na Sport1/2 i v nasledujicich sezonach. Diky!

+4/0
8.2.2016 18:15

V63í48t80ě90z75s10l88a25v 16B95o64c98h 6562265485256

Koukám, že to, že je afroamerický quarterback, některé lidi dostatečně nevyděsilo. Minimálně Vona Millera a Demarcuse Warea :-)

To byla paráda, jak ho válcovali.....!!

+7/0
8.2.2016 14:28

K79a32r25e52l 73Č86e80r47m92á29k 5355287330486

RIP Carolina Panthers bandwagon*November, 2015, ✞February 7, 2016.

Gone before "fans" even had a chance to learn who was on the team

+1/0
8.2.2016 12:05

K23a50r32e62l 76B66l89á35h83a 6186247834184

Mi se ten novy prototyp QB naopak velice zamlouva. Wilson ci Kaepernick. A Newton je diky sve vysce a muskulature jeste jinde, protoze ma mozna i lepsi dynamiku, nez o hlavu mensi Wilson, ale sundat ho k zemi neni jen tak. Prvni a druhou sezonu jsem ho nemel moc rad, protoze hazel delove koule a moc casto mijel svuj cil. Ale to co predvedl v letosni sezone byla naprosta famoza. A ze se dokaze radovat z povedene akce je mi naopak sympaticke a vubec nechapu, proc by to melo byt znevazovani soupere. Naopak se mi nelibi hraci, kteri to naopak berou pouze jako praci a neprojevuji prakticky zadne emoce at se dari, nebo nedari.

Fandil jsem Broncos, protoze jsem se bal debaklu, protoze jsem cekal, ze Manning uz toho moc nenahaze. To se sice potvrdilo, ale necekal jsem tak famozni vykon obrany. Uz proti Pats podle me podali nejlepsi vykon sezony a oni se dokazali dokonce jeste prekonat. Vyhrali zaslouzene. Slava vitezum, cest porazenym. Selhat muze kazdy, viz. Manning proti Seattlu pred dvema lety. Tam ho odstavili jeste 3x vic, nez byl odstaven Newton.

0/−1
8.2.2016 11:43

J39a50n 17S42v63o93b42o62d25a 3607884829113

Zrovna Kaepernick mi přijde pro 49ers jako totální brzda a myslím, že s ním to k SB nikdy nedotáhnou. Kdyby si nechali Smithe, tak by udělali mnohem líp.

0/0
8.2.2016 11:57

K86a71r50e81l 64B76l91á55h42a 6456797584584

mi se teda Smith nelibi, ale je klidne mozne, ze by s nim treba letos uhrali lepsi vysledky. Ja jsem ho uvedl pouze jako ten priklad mlade vlny, ktera beha s balonem pro downy a TD sami. Je to pro tym lepsi, protoze souper musi pocitat s vice variantama. Videt bezet pro down Bradyho, nebo Manninga, to je svatek.

0/0
8.2.2016 12:03

J89a95n 23S10v68o65b77o50d95a 3857854709343

Přesně tak, Bradyho běh je svátek, a proto ho tak miluju. Navíc má v rezervě ještě "falešného" quarterbacka Amendolu, což je lepší jak celá běhová hra :D

Jasné, Smith taky není žádná extratřída, ale "Kapelník" mi prostě vždy přišel jako totálně přeceňován. Podobně jako RGIII - ten je však už kvůli jeho kolenu asi KO úplně.

0/0
8.2.2016 12:11

K90a85r97e88l 43B79l74á78h28a 6836117524474

ja zase miluju, kdyz QB uvidi skulinu, veme to na sebe, a udela prvni down. Nicmene Brady je taky famoza, o tom zadna. A ty fake hry s Amendolou, to jsou tak 3 za sezonu, nebo se pletu?

0/0
8.2.2016 12:20

J90a62n 76S93v70o57b83o72d96a 3287614569943

To myslím, že se pletete. Neviděl jsem samozřejmě všechny zápasy NE, ale myslím, že by se celkově daly jejich "fake hry" spočítat na prstech jedné ruky nešikovného tesaře. Uvedl jsem to jen jako takové zpestření, protože vím, že Brady nemůže v běhu samozřejmě konkurovat :)

Vynahradí to však zase "krátkými pasy". které umí jako nikdo jiný, navíc v neskutečném tempu. Dokáže tím slušně rozhodit obranu.

Škoda letos jeho slabé OL. Když jsem kolikrát viděl jejich hru, tak jsem si říkal, že bych tam mohl stát snad i já a vyšlo by to nastejno:)

0/0
8.2.2016 12:40

D21a41v15i10d 84P78r57a73ž90á93k 6654972642146

Prostě se opět potvrdilo, že bílým to myslí lépe než černým. A to je fakt, nikoliv rasismus ...

+9/−9
8.2.2016 10:41

V78l40a16d93i69m62í77r 13T11e56n35k38r11á96t 6368713335515

To je jen a pouze blbost...

+3/−2
8.2.2016 10:54

J93a32n 48S69v78o42b14o53d78a 3567954959773

V průměru to tak samozřejmě je. Černoši mají zas všeobecně lepší fyzické parametry, což je prostě fakt, nad kterým se snad ani nikdo nepozastavuje a rozhodně to nikdo nemůže považovat za rasismus. Nevím tedy, proč bychom se měli pozastavovat nad tím (a považovat to za rasismus), že jsou běloši všeobecně chytřejší. Ano, jsou samozřejmě i výjimky, ale průměr je prostě průměr.

+7/−1
8.2.2016 11:04
Foto

F38i65l77i53p 66J12a57r98a77b 1913207840787

A to s tím "myšlením" máte odkud, nějaká statistika?

+2/−1
8.2.2016 12:03

J70a82n 81S30v11o66b52o71d75a 3267444109963

Jasné, těch "statistik" jsem četl celou řadu. Samozřejmě jsou a vždy budou "nedůvěryhodné", protože ať už je to pravda, či ne, tak bude vždy rasistické to oficiálně zveřejnit.

+5/0
8.2.2016 12:14

K11a50r90e15l 80B16l32á27h68a 6606577394334

Tak ono udelat v necem takovem duveryhodny a objektivni test by vyzadovalo vzorek v radu milionu lidi a to se zatim asi zrealizovat nepodarilo.

+1/0
8.2.2016 12:22

P23a33v72e11l 22V62a89ň17h58a32r32a 9778887522330

Zkuste google. Najdete spoustu studii, naprosto vsechny vychazi v neprospech cernochu a ani jednu obracene. A jasne, kazda statistika lze zneduveryhodnit. Treba tim, ze se rekne, ze "kdyz nebrala v uvahu aspon 10 miliard lidi, neni duveryhodna". :-)

+1/0
8.2.2016 16:27

P11a22v31e76l 56V65a61ň66h93a96r84a 9868677192200

Se to zase vlozilo nekam do certa. To bylo k vlaknu ohlede IQ cernochu a belochu... Tak nic. :-)

0/0
8.2.2016 16:29

K35a51r95e86l 42B79l69á63h62a 6536927474784

Ono bude podle me i dost zalezet, z jake oblasti by se braly ty vzorky pro pruzkum. Osobne bych i veril tomu, ze americti cernosi za dob otrokarstvi mnoho "chytrejsich" slo nedobrovolne pod zem, protoze se jim ten utlak nelibil daleko vice, nez hlupakum, kteri preci jen budou poslusnejsi. Na druhou stranu, kdyz clovek vidi ty americke vidlaky, co po generace zijou v tech svych privesech apod., kde kazdy trochu chytrejsi veme kramle a tak se tam mnozi hloupi pouze mezi sebou, to asi nebude zrovna vykvet pro NASA :-P

0/0
8.2.2016 12:15

J27a22n 25S37v81o31b15o47d82a 3117734719563

No "white thrash" určitě nebude nikdy vhodný vzorek, to máte pravdu:)

Dle mého názoru má určitě prostředí významný vliv na inteligenci (nejen sociální, ale hlavně prostředí původu - většina "afroameričanů" žila ještě poměrně nedávno, cca 10 generací zpět v Africe, kde nebyl díky původnímu lidskému prostředí na vývoj kladen takový vliv - nepotřebovali se prostě výrazně přizpůsobovat).

Hmm, koukám, že jsme se dostali od NFL už pěkně daleko, nerad bych v tom pokračoval :)

+2/0
8.2.2016 12:31

K39a74r26e35l 94B79l96á33h79a 6366897554724

s tim to v tom zapase opravdu nemelo nic spolecneho. Nikdy jsem nevidel vysledky nejakeho takoveho pruzkumu v odborne literature. A je klidne mozne, ze Asijcum to v prumeru zase mysli lepe, nez "bilym" a co jako? Prumer je v dnesni dobe zcela irelevantni parametr, protoze dejiny netvori ten prumer, ale ty spicky. At uz je to ve vede, sportu, ci svetove geopolitice.

+1/0
8.2.2016 11:37

J63a46n 58S76v83o18b85o44d54a 3777684129643

jj, Asiatům to myslí lépe a nemám s tím vůbec žádný problém.

Sám to píšete, že dějiny píší špičky. Proč tedy není více bílých quarterbacků? Myslíte si, že je to rasismus? že tým raději obětuje úspěch, hlavně když bude mít na pozici "myslitele týmu" bílého hráče?

Já myslím, že je to jen tím, že je prostě mezi těmi opravdu "geniálními" režiséry hry mnohem více bělochů a černoši tam nejsou ne kvůli tomu, že je nikdo nechce, ale proto, že prostě nejsou. Což jen potvrzuje to "pravidlo o průměru". Špička je prostě u bílých mnohem větší, čili je více na výběr. Žádný rasismus.

+2/0
8.2.2016 11:51

K62a71r36e33l 76B34l40á13h14a 6536387674724

tak ono hlavne neni myslitelem tymu QB, za nim stoji cely tym treneru a myslitelu, kteri planuji jednotlive akce. QB je v podstate pouze realizator, ktery obcas muze zaimprovizovat. Stejne tak je nesmysl si myslet, ze WR a ostatni pozice staci mit svaly a zadny mozek. To v dnesni dobe na absolutni spicku jednoduse stacit nemuze. Naopak ten mozek a prehrani soupere trikem je zcela zasadni esence pro vyhru. Pokud se to skloubi s jedinecnou fyzickou konstituci, je famoza se na to divat.

0/0
8.2.2016 11:56

J94a23n 97S90v31o68b64o28d83a 3557694989913

Hmm, tohle bych řekl Bradymu, nebo zrovna Manningovi (v době jeho největší slávy), že jsou to pouze realizátoři :D

Jako samozřejmě, že je hodně na trenérovi, ale v momentě, kdy se láme chleba, tak prostě vítězí ta jedinečnost quarterbacka :)

Když se někdy dívám na videa před draftem, kde se ukazují právě ti QB, tak mi přijdou jeden jako druhej. Tu simulovanou realizaci tam předvede každý vesměs stejně (házet umí každý). Takže to asi jen o realizaci nebude.

0/0
8.2.2016 12:02

K87a37r11e61l 16B23l69á42h18a 6696987134114

Podle me je prave velky rozdil v te realizaci pod tlakem, vyhodnoceni rizika pred samotnym hodem apod. Urcite budou situace, kdy do dane kombinace QB zasahne, ale ta jedinecnost podle me nespociva v konkretni kombinaci, ale prave v jeji realizaci. Ale jsem pouze amater, ktery na to cumi posledni 4 sezony a odehral par her na pocitaci, takze tady se neminim poustet hloub. Jenom mi to tak prijde z toho, co jsem zatim o amer. fotbale videl, slysel a cetl.

0/0
8.2.2016 12:08

K59a52r68e20l 18B89l14á87h93a 6866527324184

Osobne si myslim, ze to s rasismem resp. s tradici muze souviset. Na spickove urovni tomu tak samozrejme neni, ale uz behem zakladni a stredni skoly urcite dochazi nezridka k ruzne selekci. A pomaleho belocha radeji nechate hazet, kdyz mate super rychleho cernocha. To mate sanci vyhrat. Ale super rozehravac neudela nic, kdyz bude mit na prijmu same pomale nemotorne neschopy. Nemusi se vubec jedna o ucelny rasismus, ale muze to tak nejak automaticky vyplynout a potom uz se to veze. Nicmene staci se podivat na jine sporty a tam je clovek rad, kdyz maji alespon jednoho belocha v tymu. Stejne tak v NFL se situace otaci a kdyz treneri vidi potencial, tak se neboji po nem sahnout.

0/0
8.2.2016 12:00

D14a83v79i16d 11P37r41a88ž96á38k 6504962392686

Např. ve vědě, kde primárně rozhoduje inteligence/vynalézavost je dominance bílé rasy naprosto evidentní ...

A aby ta jednoznačná převaha nevypadala tak blbě, moderuje např. Putování červí dírou M. Freeman:-P

+2/−1
8.2.2016 12:41

K35a63r35e24l 94B88l71á25h95a 6176757654654

ve vede samozrejme jako i v jinych oborech funguji tzv. bariery vstupu jako je socialni prostredi ve kterem je dite vychovavano, hodnoty, ktere si prinasi a v neposlednim pripade finance.

+1/0
8.2.2016 13:09

D20a97v10i83d 78P52r12a38ž88á36k 6174412672236

Jinak s těmi Asiaty máte pravdu. Nicméně s tou špičkou pravdu nemáte. Protože černoši jsou obecně výrazně hloupější, je jich mezi inteligenční špičkou v absolutních číslech výrazně, výrazně méně než ostatních ras. Takže nemají šanci tvořit dějiny vědy. Sport nepočítám, tam jsou primární fyzické parametry. A politiku už vůbec ne, tam je pro zvolení podstatnější úplně něco jiného :-)

https://goo.gl/8b9OqI

+1/−1
8.2.2016 12:46

K14a31r11e70l 79K48n64o49u61r79e91k 8636607

A co jako po prohre cekali? Ze by povestne " tak urcitee ..... " ;-D

0/0
8.2.2016 10:26

S91t18a75n13d49a 44C27h42v88o23s58t 1972948

Newton je typicka sebestredna primadona bez sebemensi spetky sebereflexe, navic s rasistickymi nazory.

+12/−2
8.2.2016 10:25

P10a78v97e56l 93H55o80l84m49a24n 9347364378100

Souhlas, taky jsem mu přál to nejhorší a jeho výraz, když mu docvaklo, že prohrají, byl k nezaplacení. Kvůli tomu stálo za to sledovat až do půl páté ráno sport, kde poměr mezi pauzama a akcema je ještě vyšší než u šachů. Ale jako manifestace patosu a nevkusu docela dobrý.

+2/0
8.2.2016 11:16

R25a57d28i17m 29K28a59l93e62t84a 6850710238353

Navic kdyz ho porovnam s R. Willsonem, kterej ikdyz se treba prohrava, tak beha a hecuje ty kluky, snazi se to otocit. "Super"Cam misto toho spis vypada, ze rozkope ten sud s pitim a zacne brecet. A to ne jen v prubehu tohoto zapasu, timhle je mi vylozene nesympatickej uz od minulyho roku.

0/−1
8.2.2016 11:47

K34a90r71e13l 74B79l69á65h92a 6676337204784

I Wilson umi byt pekne otraveny a dokaze to obcas dat pekne najevo. Newton ma podle me tady a jinde jeste velke rezervy, ktere muze zacelit a pokud mu bude slouzit zdravi, tak muze byt skutecne vlastni ligou. Wilson je famoza, ale podle me uz neni daleko od sveho maxima.

0/0
8.2.2016 11:51

K20a77r82e48l 75B49l29á68h24a 6806927404474

prat nekomu ve sportu "to nejhorsi" je pouze obrazek vaseho uboheho charakteru a mrzkeho rozumu. Nic vic, nic min :-/ Coz potvrzuje i ta vase nesmyslna teorie s "pauzama" v sachu.

+2/−2
8.2.2016 11:48

A11n47t92o22n84í79n 30J56i92ř77í20k 5599567669434

Doporučuji rozhovory s Marshawnem Lynchem. To je ještě o level výš:-)

+6/0
8.2.2016 9:39

M32a88r93t95i50n 17Č80a20r23n18e45c52k53ý 2205524979405

Jeden podstatný rozdíl - Lynch má IQ brzdiče houpaček

0/0
8.2.2016 11:44

M64a73r42t75i52n 17P87e13s62e84k 1429676332918

Delal mi radost cely zapas ;-)

+10/−1
8.2.2016 9:25

V19á15c95l78a30v 83N51ě33m65e89c 1331838

Přesně tak :) . Strašně moc ho nemám rád, navíc fandím Denveru. Líbilo se mi jak ho Von Miller smáznul.

+3/−1
8.2.2016 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze