Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme do cíle. Klidně s kamionem v zubech, bojuje Macík s osudem

Martin Macík mladší i přes velké technické problémy ve čtvrteční 11. etapě pokračuje v Rallye Dakar. Nejmladší pilot v kategorii kamionů musel s posádkou na trati vyměnit poškozenou kardanovou hřídel u svého liazu a do cíle dorazil s velkou ztrátou jako úplně poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E23m78i25l 38M13i30n74á50ř 7360289139657

Teď jsem zahlédl Macíka na startovní listině, startuje 18:23 ze 34.místa. Tak první krůček - domluvu s pořadateli zvládl. (Na rozdíl od A. Lopraise, sorry pane Najmane, je to tak).

0/0
15.1.2016 17:14

E44m42i96l 90M77i74n37á23ř 7660989279967

Chválím Tobyho Price! ;-) Krásně jede, hlídá si náskok 35 minut. Na WP3 ztrácí pouze 44s.

0/0
15.1.2016 15:25

E90m19i52l 88M39i77n44á83ř 7140749699187

Ty bráchové Patronelli od Quadů si dělají snad ze všech srandu. Po jedenácti etapách (necelých 50 hodin), jsou 1.a 2. s rozdílem 8 s! Slovy osm vteřin. Třetí je za nimi 1:41 hod.

0/0
15.1.2016 15:23

E19m65i70l 72M94i83n87á78ř 7380609869817

Se mi zdá, že by se Aleš Loprais mohl u Macíka něco přiučit. To jsou paradoxy!

Macíku vydrž, jseš borec, ty tam dojedeš! Hlavně se nenech vyhodit od komisařů.

+1/−3
15.1.2016 14:27
Foto

M69i97c43h48a51l 11N70a13j13m77a58n 7269743246350

Co by se Loprais mohl přiučit???

+2/0
15.1.2016 14:30

E98m96i73l 96M68i72n88á80ř 7210149639287

Jak to nevzdat, kvůli jednomu ložisku. Nebo třeba co si vzít za nářadí a díly s sebou...

+1/−2
15.1.2016 14:39
Foto

M82i21c48h68a39l 32N70a28j41m44a94n 7419123146660

Nemelte kraviny, prosím...

Loprais se snažil závadu opravit a také jí opravil - podobným způsobem jako Macík - tak, že si nechal chybějící díl dovézt. Problém byl, že Loprais pak nestihl start další etapy a byl proto vyloučen.

A otázka nářadí? Macík si veze možná nářádí trochu víc, ale to je proto, že v jeho týmu jede akorát on sám v jednom náklaďáku. Loprais jel letos ve velkém týmu (celkem 5. kamiónů na startu) a a potřebné vybavení a nějaké náhradní díly vezl pouze jeden z nich.

+3/0
15.1.2016 14:45

E15m41i16l 53M97i79n57á87ř 7800649639287

No vždyť Macík to zvládl a Loprais ne.

Kardan a elektrika proti zadřenému přednímu ložisku.

+1/−2
15.1.2016 14:56
Foto

M19i79c26h31a44l 86N82a87j90m63a19n 7289933136940

Ano, Macíkovi vezli kardanovou hřídel jen necelých 200 km. Lopraisovi vezli ložisko přes 400 km. To je jen takový detail. Vlastní čas opravy je vedlejší, v obou případech se muselo hlavně čekat na potřebný díl...

+1/0
15.1.2016 16:21

E93m64i12l 41M93i64n15á83ř 7490159599657

Máte to marný, nemohu uznat, že je letos Aleš Loprais lepší kamionista, než Martin Macík. Ale vy si to klidně myslete.

Máte totiž absolutní pravdu. Větší tým IVECO to má samozřejmě složitější, musí vozit díly z větší dálky. Mají jenom jeden náklaďák na náhradní díly,.. (Ložisko se nedá vézt osobákem?). To Macík to má o hodně jednodušší. Musí si to zařídit a udělat sám. To mu může Loprais závidět.

+1/−1
15.1.2016 17:02
Foto

M47i34c33h67a14l 75N14a61j48m24a22n 7609543286260

Je to marné, Vám prostě Loprais leží pěkně v žaludku.

Nikde nepíšu kdo je lepší pilot!

Macík je nadějí do budoucna, nyní mu chybějí zkušenosti a limitují ho možnosti malého rodinného týmu.

Loprais už si něco odjezdil a z nynějších aktivních českých kamióňáků je nejúspěšnější (z pohledu výsledků).

+1/0
15.1.2016 17:33

E74m50i32l 86M59i93n84á63ř 7320789329697

Protože mu již dlouho fandím a zklamal mne! 1) Že nejede s českým autem, 2) že se nedokáže dohodnout s ostatními Čechy. 3) že nepozná načaté ložisko.

Pilot je určitě rychlý, ale na Dakaru nejde jen o rychlost. Takovou dobu se připravují, stojí to hodně úsilí, hlavně jiných lidí, než pilota. A v 5.etapě to odpíská. Např. Kolomý dělá i přes problémy radost týmu i fanouškům dál.

+1/−1
15.1.2016 17:56
Foto

M62i13c95h76a26l 84N30a45j62m67a95n 7159523886510

1) Rozhodl se jít cestou pronájmu auta ve velkém týmu. A takový tým v česku není

2) Dohodnout s ostatními čechy - na čem? Udělat velký tým v česku je nereálné (peníze, vztahy mezi jezdci....)

3) Během té páté etapy měl potíží víc, takže to ložisko v tom zapadlo a i kdyby poznal načaté ložisko o 100 km dříve? Co by to pomohlo.

0/0
15.1.2016 18:35

R55o78m52a51n 86O74p48e39t 1421279275982

jako jesli skace s tim autem takle vysoko jako je na fotce, tak at se pak nedivi ze ma technicky problemy :DDDD

0/0
15.1.2016 12:49
Foto

M71i61c70h10a88l 80N16a50j57m51a47n 7959743336820

To na fotce je jen slabý odvar:

Toto je extrém:

https://www.youtube.com/watch?v=5PRQgjV3m3E

0/0
15.1.2016 13:05
Foto

M63i17c54h26a44l 69N51a38j84m78a36n 7459933246730

Držím klukům palce, ať dojedou do konceR^.

Jsou to fakt machři. Jedou s autem, které si postavili od a A až po Z. Navíc pod značkou LIAZ, která již řádku let neexistuje.

+4/0
15.1.2016 12:10

L63u58k98á84š 58B83r90a66n17d34e46j48s 2923145401561

Pravda, z nostalgického pohledu jim taky fandím, byť to s Lijánou nemá společného nic, než ten znak na kapotě. Ale byl to LIAZ, kdo tam od nás byl první a LIAZ jako první kamion dojel do Dakaru už při své premiéře. A na to nejde zapomenout.

+1/0
15.1.2016 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze