Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návrat prokletého muže na Tour. Nejsi vítán, vzkazují Armstrongovi

Byla to zvláštní scéna. Parkoviště před supermarketem ve Vernetu. Ospalé čtvrteční ráno. A kolem jednoho muže s kolem najednou shluk reportérů. Lance Armstrong se vrátil na Tour de France! I když ne tak docela...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a36n 62F68r61i56d44r18i79c73h 6235408259693

Já Armstronga respektuju. Když dopujou všichni kolem a já taky, tak je to zlý, ale pořád to neznamená že by se na to jezdit na špičce královsky nenadřel. A to platí všude u vrcholového sportu.

+6/0
19.7.2015 13:08

V87l91a22d91i86s67l73a43v 21A77d51a16m97e22c 2765918901798

Pořád se mluví o dopingu, ale hranice co je a není doping je dost mlhavá. Celé týmy koumají nad stravou, aby to sportovcům jelo. Musí se vyhnout zakázaným látkám, ale vznikají nové a nové. A z nich se pak některé dostanou mezi zakázané a některé ne. Ale má to zpoždění. Takže se dá tvrdit, že kdyby se zkontroloval peloton co jel před 10 roky, tak dle dnešních měřítek, dopovali třeba všichni, ale v té době to nebyl doping. To by odstranili jedině celozávodní kuchyni a všichni by jedli třeba svíčkovou a borůvkové knedlíky.

+2/0
19.7.2015 9:32

J58a17n 12S82t70o29d43o83l79a 7911440723350

V noci by je třeba "chytl hlad a šli by do ledničky". Hromadným stravováním se to nevyřeší. Strava sama problém není. Dokonce ani doplňky, které nejsou zakázané. Je možné, že se třeba za rok nebude moci používat to, co letos. S tím se ale nedá nic dělat a je to v pořádku. Pokud je sportovec čistý podle současných pravidel, je vše v pořádku.

0/0
19.7.2015 12:53

J22o18s81e53f 38Š14o47l87t31e56s 8764258840263

Vtipné, jak tu nuly něco říkají o králi cyklistiky... :D

+1/0
18.7.2015 16:32

A55n58n31a 40S87t81u43d80e17n66á 8159319926572

Co je opravdu kuriozni je, kdyz se nula jako Konig vyjadruje k nekomu jako Armstrong.

+6/−2
18.7.2015 11:14

J13a87n 81S97t48o51d39o96l26a 7681480873530

To myslíš vážně? König je jedním z cyklistů TdF, tudíž patří do špičky. Armstrong dopoval a byl odhalen. Jeho výsledky byly anulovány, takže König je lepším cyklistou než Armstrong. 

Já nechápu tu drzost, že Armstrong provokuje na TdF. Kdyby býval doping nepřiznal, tak by mohl být někdo přesvědčený, že opravdu nedopoval. Také je divné, že někdo dá peníze na "charitu", kterou reprezenzuje podvodník.

0/−7
18.7.2015 17:07

A90n37t60o35n66í85n 12M87a35h57o60v56s89k91ý 8409117241486

Konig toho zatím moc nedokázal, má držet pusu a nebo zkritiziovat přechozích 30 ročníků a všechny vítěze. Jinak je to srabáctví.

+1/0
18.7.2015 20:12

J17a20n 89S84t42o73d77o76l42a 7861570423620

Z vítězů byl chycen Armstrong. Možná ještě někdo, ale Armstrong leze na Tour a provokuje. Navíc se otírá o Königovu stáj, tak je logické, že na to König reaguje. Kdyby o Sky Armstrong nemluvil, tak by o Königa nebylo slušné se jen tak pro nic za nic vyjadřovat. Arsmtrong začal, důkazy namá, jen držkuje.

0/−1
18.7.2015 22:03

V91l98a38d51i52m55í40r 47Š45k90o69l76n39í30k 8515570588

Contador na tour dokonce jede, a nic to s nikým nedělá... a přitom dostal stopku za doping.

Tak nevím jestli je lepší se dodatečně přiznat nebo být tak divnej a jezdit v jednom peletonu s jinými dopujícími.

+1/0
18.7.2015 23:52

J97a95n 11S29t40o76d62o15l93a 7851560893520

Lidí s odkroucenou stopkou za doping jede víc. Vinokurov dokonce po tresu vyhrál OH. Mezi atlety je jich taky sousta. Jednou je pravidlo, že za první doping je stop, tak je v pořádku, že jedou ti, kteří odseděli. 

Armstrong se nepřiznal. V televizní show udělal srdceryvný výstup, ale to už v době, kdy měl doživotní stopku, spoustu soudních sporů na krku a důkazy proti němu. Tím "přiznáním" hrál na city a zároveň se snažil předejít soudům.

0/−1
19.7.2015 11:25

A25n39t92o93n68í56n 61M50a87h54o83v11s71k29ý 8299177121536

Asi něco nechápu, Armstrong byl přistižen, co by vítěz, při dopingu ? Dej si obklad

+1/0
19.7.2015 16:13

M36i28c83h87a61l 41M42i60l32l74e45r 9576692829562

byl, dokonce uz v 1999, ale zametli to pod koberec. UCI vedena Verbruggenem pomohla. Take jeho biopas hodnoty po jeho navratu k zavodeni v 2009-10 byly podivne, to se ale objevilo pri retrospektivni kontrole, kdyz se porovnavaly hodnoty pozdeji.

0/−1
20.7.2015 5:56

J91a75n 39F83r45i61d93r94i18c20h 6515268289683

Neprovokuje sám od sebe, když se ho ti novináři ptají

0/0
19.7.2015 13:07

D57u43š97a90n 42M30a71s68á36r 3771611612175

Šampión v podvodech a lhaní. Made in USA.

+1/−2
18.7.2015 9:33

M34i86c14h39a83l 10M53i78l53l88e33r 9666912429322

byt tebou, moc byc se neohanel exkluzivne anti-Amictvim, protoze americkych dopingovych podvodniku bylo v cyklistice poctem minumum v porovnani s temi evropskymi....a nechvalne prosluli vedci a lekari, kteri dopingovy system vymysleli byli vesmes Evropane - Spanele, Italove, Rusove a Vychodni Nemci. Doporucuji podivat se na historicky seznam nachytanych doperu - to je pocteni!

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_doping_cases_in_cycling

+3/0
18.7.2015 10:40

J74a76n 20S24t23o90d73o40l47a 7651370623840

Všiml sis, jak po Armstrongovi šel americký cyklistický svaz? V Evropě a jinde obvykle národní svazy zobače chrání nebo se jim aspoň snaží trochu pomoci. Sám Armstrong byl a zdá se pořád je prohnaný lhář a manipulátor, ale to nesouvisí s USA.

+2/0
18.7.2015 17:10

P33a48v60l32i82n53a 68H18a13m80p66l26o74v89a 7131538749342

Tristane, mas muj obdivR^

+2/0
17.7.2015 23:46

A50n87t48o92n59í67n 46M47a26h59o55v65s72k56ý 8469677551146

Pro většinu cyklistů Lance zůstává šampionem. A Frantící a pan Vybíhal smůžou stavět třeba na hlavu. !

+5/−3
17.7.2015 22:33

O37t10t83o 47P72o24s70p94í52š96i48l 4114705867728

Lance je pro mě vítězem tehdejší doby, ať si v tabulkách mažou, co chtějí. Že patřil do doby špinavého podvádění, je věc druhá. Nicméně doping byl vždycky několik let před kontrolami, takže na místě křišťálově čistého Frooma a Sky bych doporučil radši držet ústa a soustředit se na svůj "byznys".

Že se stejně Sky a Frantíci nevyjadřují o dalších lidech kolem Tour, kterým svinstvo s dopingem prokázáno bylo.Rv

+4/−2
17.7.2015 19:42

P41a85v74e46l 39C88h92a84l45u37p18a 2611476185191

Kdo je bez viny, ať hodí... Takže tak. Podvádění ne, ale LA dělá i jiné věci, velmi prospěšné věci. Neviděl bych to tak černobíle. Aby se Leo za krátký čas nedivil... Čímž současně říkám, že je dobře, že současná cyklistika je důkladně kontrolována a chtělo by se věřit, že rozhoduje sportovní výkon podložený tréninkem.

+6/−2
17.7.2015 16:53
Foto

F78i16l43i98p 25J73a49r12a24b 1343327630247

Prospěšné věci dělal i don Corleone nebo Hitler. 

Zastávat se člověka, který si za lhaní a podvádění nechal postavit pomník jako jeden z největších sportovců naší doby, mi přijde... perverzní.:-P

+2/−1
17.7.2015 16:59

K49a97m24i88l 68V92a40c70e71k 1313264252440

Perverzní je, že TdF jede Contador...

+5/−1
17.7.2015 20:03

J24a47n 20S63t61o33d86o43l27a 7421660703700

Odseděl trest podle pravidel, je to v pořádku. A vzorky se skladují a po nějakých 8 nebo kolika letech se prozkoumají znova. Pokud Contador stále bere, nebo bral víc, než za co byl potrestán, dopadne jako Armstrong.

+1/0
18.7.2015 17:12

V97l90a83d59i22m16í35r 77Š45k46o22l29n92í53k 8765480178

Tohle neberu, po Amstrongovi to už nebude nikdy možné.

Beru že Contador dostal trest ještě předtím než se Amstrong přiznal, ale doufám že další usvědčení už nikdy nedostanou příležitost se dostat na velký závod.

A neustále se zapomíná že se Amstrong přiznal dobrovolně, nikdo ho nenutil aby to udělal.

0/−1
18.7.2015 23:59

J83a27n 82S79t58o12d91o59l71a 7971750803310

Praktické provedení je problematické. Ale jsou pravidla, podle kterých Contadorův trest proběhl. Nejsem si jist, ale teď už se dávají 4 roky, ne? Armstrong se nepřiznal. Mluvil o tom pod tlakem, kdy už zapírat nemohl. Velký rozdíl byl mezi americkým a španělským svazem. Američani nedali Armstrongovi šanci uniknout.

+1/0
19.7.2015 11:20

T65o57m27á96š 93J48e86l21í19n19e89k 4660780119962

Ale předpokládám, že Vinokurov, Virenque nebo Jalabert vítaní jsou, co? :-)

+7/0
17.7.2015 16:20

P67e79t20r 94J20a57r48o87š 8907495889

Cyklistika jako vrcholový sport je z diváckého pohledu koncentrovaná nuda. Podle mého to nemůže nikdo normální sledovat, určitě ne celé. Zástupci tohoto sportu by měli být Armstrongovi vděční za obrovskou mediální pozornost, kterou přitahoval během kariéry, skandálu i nyní.

0/−6
17.7.2015 16:08

M90i10c49h18a58l 96M23i79l63l11e95r 9596382619942

jeden z "tritydennich expertu"...podle vseho porad jeste mokry za usima?;-)

+4/0
17.7.2015 16:16

P74a18v92e23l 79C10h93a25l14u28p65a 2841206185181

Napsal jeden z nadtrollů, jehož příspěvky jsou věcné, bez arogance.... Pan Miller se zde prezentuje za znalce, jak se rád označuje, ale nevadí, že houby ví - vadí spíše, že tou aragoncí a "pověstným ostrovtipem" zapleveluje tuto diskusi. Jeho moudrá vysvětlování, jak tomu většina nerozumí, že i když viděli, vlastně viděli špatně... Pan Miller a parta "vyvolených" "znalců" zde škodí cyklistice více, než názor, který "způsobem sobě vlastním" hodnotí.

+3/0
17.7.2015 16:50

M39i15c54h58a94l 21M69i11l40l68e64r 9306432439702

je znamo, ze chytry clovek se rad da do diskuze s jinym chytrym clovekem, protoze i kdyz se treba ve vsem neshodnou, vymeni si nazory, kazdy se priuci necemu novemu od toho druheho a panuje mezi nimi vzajemny respekt.

Blbci nevedi, co je byt respektovan, protoze nemaji nic, cim by si neci respekt zaslouzili. Jsou k rozpoznani podle toho, ze nic na svete je nezere vic, nez lide, kteri vedi neco vic nez oni. Proto si vsichni hlupaci a dalsi omezenci berou za svuj zivotni cil chytre lidi shazovat. I treba papouskovanym broskvovin a kopirovanim nesmyslu vymyslenych nekym jinym -do toho patri papouskovani a opakovane pastovani "teorie nadtrollu":-P- protoze jejich vlastni mozecky na to proste nestacily.

Hloupi lide samozrejme povazuji za vrchol arogance az drzosti a boli je to jako svetska nespravedlnost, ze lide chytrejs si dovoli znat neco lepe nez oni. Tim hur kdyz se to ukaze verejne.

Je take namo, ze ani stado hlupaku chytreho cloveka nemuze urazit at se jakkoliv snazi - proste na to jsou slabi.;-D

+5/0
17.7.2015 18:54

P29a80v43e25l 81C40h93a76l68u88p96a 2831446885921

Popsal jste se dobře. Opět - na encyklopedii, za kterou Vás tu vydávají... No. Možná kdybyste diskutoval k věci, kdybyste namísto teoretických rozborů druhých diskutujících napsal něco k věci, k tématu, možná kdybyste nebyl tak arogantní a přemoudřelý, možná kdybyste v každé své poznámce se nesnažil někoho shodit... Možná by se dalo s Vámi diskutovat. A ještě jednou opakuji - i dobrý obsah Vašeho příspěvku se vcelku snadno ztratí v té nešťastné a zbytečně arogantní jeho formě. Na tomto když zapracujete, budou ty Vaše příspěvky jistě přínosné a současně do diskuse. Ono se to celé odvíjí od toho - že pár místních "znalců" se snaží vysvětlovat ostatním, jací to jsou gaučáci, trollové, jak nemohou rozumět tomuto ryze týmovému sportu, jak vlastně ani na tuto diskusi nepatří, neb těch pár "znalců" to zde má pronajato pro svá moudra... Takto diskuse ale nefunguje. Když pominu pár výkřiků, které mají jen provokovat - mnoho lidí zde má zajímavý postřeh, názor - a třeba i jiný názor, než jak jsem to viděl já. To ale neznamená, že začnu jeho názor zesměšňovat. Vaše příspěvky jsou ale plné zloby a zmíněné arogance. Těžko pak diskutovat. Zkuste to vnímat tak, že nejen Vy máte pravdu...

+3/−2
17.7.2015 23:35

P21a13v71l55i70n89a 14H78a65m82p14l17o62v53a 7241798609802

Usmevne. Michal je encyklopedie cyklistiky. Jeho prispevky jsou pro me obrovskym zdrojem informaci. Jeho dehonestace od momentalne nadseneho cyklistickeho panice pusobi smesne :-P

+2/0
17.7.2015 21:31

P42a97v83e51l 93C35h77a45l38u84p69a 2971366345211

Tak svou arogantní formou překrývá obsah. Navíc - většina jeho příspěvků jsou rádobyvtipné poznámky, jedovaté reakce bez jediného argumentu. Encyklopedií být může, nicméně diskutuje na úrovni puberťáka - čímž se všem dorostencům omlouvám. Takové to škatulkování, typické pro "znalce" - je zbytečné. Toto neposoudíte - kam patřím a nepatřím, takže zase jen rádobyvtipné. Netřeba komentovat tuto potřebu "znalců". Pan Michal se dehonestuje sám.

+4/−2
17.7.2015 23:19

P46a56v61l57i87n71a 80H25a12m76p42l77o33v40a 7321548189452

Tak nic

+1/−2
17.7.2015 23:39

M12i11c90h18a69l 18M46i76l35l61e29r 9186672559782

;-D nech ho, Pavlino. On je uz davno odskatulkovany....treba tim, ze podle neho znalci veci skodi cyklistice8-o

;-D;-D;-D

0/−3
18.7.2015 3:17

J94a25n 95S62l31a72b19ý 9617829804738

Je to prudič z cyklodiskuze, kde se prezentuje jako Michael Muller

+1/0
18.7.2015 15:27

M61o57j53m15í15r 40S60k61á33l33a 2290372866

Úplně mimo:-P;-D

0/0
20.7.2015 5:49

O53t21t20o 45P28o94s92p19í86š97i37l 4244355907868

Souhlasím pouze s druhou půlkou příspěvku. A jestli Vás nebaví sledovat silniční cyklistiku, tak si pusťte třeba Ordinaci. Nechápu, proč ztrácíte čas s něčím, čemu říkáte "koncentrovaná nuda".8-o

+7/0
17.7.2015 19:44

P72e92t48r 17J37a94r55o88š 8337305559

Já na to nekoukám, to bych fakt nevydržel (ani na cyklistiku, ani na ordinaci). Ale zkuste mi to, prosím, vysvětlit, kde je ta zábava ve sledování stovky chlapů jak několik hodin vetšinou pospolu šlapou na kole? Asi mi něco uniká..

0/−5
17.7.2015 20:02

P87a57v15l31i55n75a 86H19a18m20p62l72o43v86a 7861648749592

Musite znat alespon trosku pozadi. Zaludnost etapy, momentalni poradi, druh etapy, poradi cyklistu v ruznych kategoriich, jejich sance v dane etape, sledovat taktiku tymu, ceho chteji na TdF dosahnout. Pokud toto sledujete, je to drama:-)

+8/0
17.7.2015 21:35

P26e89t78r 48J73a88r40o83š 8217105909

Děkuji za odpověď. Uznávám, že je i řada dalších sportů, které na první dojem působí otřesně (americký fotbal nebo ten náš namátkou :-)).. Něco na tom bude R^

+3/−1
17.7.2015 21:54

R96o32m85a25n 72D16o45m13u65r51a61d 5375265821763

Kazde by mel v zivote dostat druho sancu!

0/0
17.7.2015 15:52

J19i29r15i 30N49o40v80a38k 6178408753491

Stejne jako jsem nikdy nedelal nic prevratneho z jeho upechu, nenosil nikdy zlute naramky, necetl jeho knizky a neoslavoval jeho rekordni triumfy, tak dnes nedelam nic skandalniho a zavrzenihodneho z jeho dopingove afery

+1/0
17.7.2015 15:44

P83a26v89l71i63n85a 28H20a86m75p57l70o79v51a 7611188179632

Prohlaseni byvaleho sefa UCI je drzost. Nikoli Armstrongova jizda pro charitu. Lance jiz neni pro TdF kostlivcem ve skrini, jelikoz jeho pripad je verejne znam. Kostlivcem byl prave v dobe pusobeni Paula. Hrozny clanek.

+8/0
17.7.2015 14:22

M62i62c65h95a79l 21M77i90l60l60e26r 9926782849952

Pata;-)

+1/−1
17.7.2015 16:19

P66a61v86l74i79n96a 50H97a71m88p43l71o44v49a 7961788719312

Diky Miso za opravu, nevim proc mam toho smejda zakodovaneho jako Paula:-)

0/−1
17.7.2015 21:26

M52i77c23h83a86l 46M78i93l72l35e66r 9936932959712

ale nezapomenout na jeho predechudce Verbruggena, ktery to zacal a predsedal svetove cyklistice v jejim nejdivocejsim dopingovem udobi.

0/−1
18.7.2015 3:20

P73a23v88e73l 43K37i65n21g 4641930176459

Nepřišli, sám se přiznal. Zajímalo by mě, jestli toho dnes lituje.

0/−1
17.7.2015 14:16

M49i42l50a62n 81Ž53á70d36n17í82k 9811742503956

kdož bez viny hoď kamenem..... asi by se to hodně pročistilo, hlavně realizační týmy by určitě razantně prořídly.

a co se týká charit tak v tom mu nikdo přítomný konkurovat nemůže, tak ať to berou takto

+11/0
17.7.2015 14:07

T85r34i24s40t76a93n 46K98o70l35o18m14a38z92n85í65k 7570890795101

Myslim že snahu diskutovat s tebou už všichni vzdali. Jdu se radši v tv kouknout na Ještě větší blbec než jsme doufali.

+6/−1
17.7.2015 13:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze