Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štybar radil Martinovi: Zkus to! A v závěru brzdil pronásledovatele

Etapu Tour de France, ve které chtěl útočit, sice nevyhrál, přesto mu v cíli hrál na tváři spokojený úsměv. A z jeho slov bylo znát nadšení. „Je to úplně super,“ zářil Zdeněk Štybar poté, co pomohl Tonymu Martinovi, lídrovi svého týmu Etixx, do žlutého trikotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a78r31o43m92í25r 92P29e71t25l63a19c52h 2724252375653

Hlavně že komentátor na ČT Sport po celou dobu přenosu říkal, že na tuty bude Štybar po etapě ve žlutém trikotu ;-D;-D Padrnos se Svoradou, ho trochu krotili, ale komentátor mlel stále to stejné. Za celou dobu také nebyla zmínka, co je s Konigem. Ten nakonec pomáhal Froomovi tak dobře, že dojel ze ztrátou 16 minut, takže hlavně v závěru mu hodně pomohl.8-o

0/−1
8.7.2015 10:31

M78a64r87c36e67l 43Š49e21v12č10í62k 9175523501860

komentátor mal pravdu, Martin požičal Štybarovi po etape žltý dres :-)

+1/0
8.7.2015 12:13

K29r59y60š56t43o38f 20H19l25a24v78á86č 9212949758252

nic takového komentátor po celou dobu neříkal, proč si vymýšlíš pohádky? 8-o

0/0
8.7.2015 13:32

K64a56r33e91l 22N92o35v60á44č80e31k 5891245399216

Už máme cyklisty, kteří by mohli bojovat o titul. Štve mě, že místo boje o vítězství, musí dozadu a pomáhat někomu jinému. Viz třeba, když Kreuziger byl v lepší formě a na lepší pozici než Contador a stejně ho musel pustit před sebe, místo, aby udělali lídra z něho a jeli na jeho vítězství. Je mi divné, že Štybar z toho má radost. Jsou pro ně důležitější peníze než vítězství.

0/−1
8.7.2015 9:08

R28a74d75e89k 92T21o68m93a37s67e55k 5713220878555

Cyklistika je týmový sport a on dokazuje, že je pro něj důležitější tým než osobní úspěchy. A myslí to upřímně. Já tedy před Štybym smekám.

+4/0
8.7.2015 9:14

M38i25c36h84a96l 60M29i57l73l36e33r 9106212619162

on nedokazuje z nejake slechetnosti, ze tym je pro nej pred osobnim uspechem. Kazdy to ma ve smlouve, ze bude poslouchat pokyny tymoveho vedeni a dodrzovat tymovou strategii, to znamena podporu lidra. Kdyby to nedelal, dostal by z tymu vyhazov.

0/0
8.7.2015 13:27

P30a93v84e12l 60C22h44a15l81u13p95a 2621946335661

Ještě, že mu poradil... A ještě, že je brzdil...

+2/−4
7.7.2015 23:19

L30u23k71á87š 52V15l63k 2391429594986

Tak nějak jsem tušil, že Štyby bude dnes daleko od sólo úspěchu, na to jak se hodně psalo, že je jeden ze spolufavoritů dnešní etapy... Nejlépe to asi řekl dnes Greg LeMond: "To by ty kostky musely být na 50 km aby se na nich dnes za sucha rozhodlo. 13 km v 7 sektorech zvládnou bez ztráty i největší adepti na celkové pořadí".

+5/0
7.7.2015 22:57

R26a12d62e69k 21P56ř41i30k47r60y85l 1199378434923

Neskutečná Tour v podání našich... jestli to tak vydrží až do hor, tak to bude fičák.

+10/0
7.7.2015 21:45

J20a53n 80S11v97o33b34o16d16a 3196375338180

tak napsat v nadpisu...A v závěru brzdil pronásledovatele, tak to se povedlo. Tak oni by se určitě nechali...;-D;-D

0/−18
7.7.2015 21:13

L10u66k63á52š 51V60l94k 2411519224916

Tak brzdit pronásledovatele v cyklistice znamená "Na čele nepojedu 70 km/h, ale stáhnu to na 67/km (aby to jako vypadalo že se snažim)" :-). Každopádně v tom nadpisu to zní jakoby házel soupeřům napínáčky pod kola to je fakt :-)

+9/0
7.7.2015 21:18

J49a30n 74S85v16o43b13o43d54a 3586945198570

Přesně tak. Kdyby chtěli, tak se kole něj provalí a jedou. Štabar neŠtybar:-)

0/−9
7.7.2015 21:22

T41r61i74s91t95a56n 59K82o33l33o30m80a96z42n66í76k 7470610685411

Brzdit znamená že se namontuje dopředu a když se dostane nařadu aby potáhl, tak svěsí nohy s tím že má vepředu kolegu. To dokáže stíhací vláček na chvíli pěkně vykolejit :-)

+9/0
7.7.2015 22:12

M88i61c77h58a47l 10M71i16l92l78e59r 9156562159212

zvlast jestli je na spici v kriticky moment uniku tymoveho kolegy a zabrani tim akceleraci potencialnich stihacu

+1/0
8.7.2015 5:56

J89a85n 13N45e94š62p18o25r 4966548156182

Pan Svoboda si zřejmě brzdění pronásledovatelů představuje jako držení za sedlovku, případně postavení kola napříč silnice. Jde to i sofistikovaněji, jak už je níže popsáno, třeba být vepředu v zatáčce a neakcelerovat, a je to (pro pana Svobodu) překvapivě účinné.

+3/0
8.7.2015 7:16

M10i45c66h16a96l 35M76i67l79l83e26r 9536942839532

Martin potreboval na zlutaska umisteni na jednom z prvnich tri mist a soucasne skoncit pred Froomem.

Froomovi ale vyhovovalo nebojovat o umisteni, pouze neztratit cas na ostatni GC kandidaty a pro Martina bylo vitezstvi v etape zaslouzenym bonusem.

+1/0
8.7.2015 7:25

O88l54i72n 24K33a90d31l76e90c 3449256721788

Jo, kdyby to bylo tak jednoduchý se přes Štybara přehnat...

+1/0
7.7.2015 22:31

M80i45l79o14š 42H90l70a69v36á71č 9613781787474

70, tak leda s kopce!;-D Buďme realisté! Ale na druhé straně, to je naprosto klasické. Jde o to, dostat se na první flek ve správný čas a na správném místě!R^

+1/0
8.7.2015 2:26

L41a15d69i59s49l20a18v 28N70á33d39v81o26r78n68í75k 6704805627976

..nenarodil jste se v kině...???

0/0
7.7.2015 22:56

A86l43e13s 21B20a14d23u82r62a 9816217440535

Pri bezeckych zavodech na uzkych cestach me casto nekdo zbrzdi. Visim za nim, citim, ze muzu bezet rychleji, ale on me tam nepusti a bezi presne tak, ze pomalu ztracim na ty, co jsou jeste vic vpredu. Je to i v cyklistice bezna taktika. Finta je v tom, ze ten, co brzdi, musi mit na to, aby se opakovane dostaval na celo a tam snizil rychlost. Uplne nejlepe to jde treba na vyjezdu ze zatacek. Kdyz se takovi brzdici sejdou dva - tri, dokazi celou skupinu temer zastavit.

+6/0
7.7.2015 23:09

P53a88v70e31l 84C75h62a69l61u74p56a 2731606735911

Ano, to lze. Ale to nebyl ten dnešní případ. Nebylo to tam ani úzké. Využil šikovně těch motorek.

0/0
7.7.2015 23:20

O11l59i10n 80K26a80d59l97e11c 3579486451968

Bylo to vidět, v poslední zatáčce. Nakonec šlo o tři sekundy. Štybar to s Cavedishovou podporou zrežíroval náramně.

+2/0
8.7.2015 0:53

J35a65r87o22s94l37a72v 89H96o54l85e14č10e37k 7352689566461

Zejména po výjezdu ze zatáček, kde se jede pomaleji a všichni musí jet v jedné stopě, aby se do zatáčky vůbec vešli, je potřeba, aby všichni akcelerovali maximální rychlostí, aby se skupina dostala opět do tempa. V takový moment stačí, když nezačne čelní jezdec hned šlapat na max a ostatní musí chtě nechtě zůstat v nízké rychlosti ještě několik sekund, dokud se nemůžou jezdci vyhnout. A to může být pro jezdce v úniku rozhodující.

+7/0
7.7.2015 23:27

L59a39d30i81s13l80a39v 28N71á93d90v68o72r45n40í64k 6444945857436

...dobrá práce...R^

+20/0
7.7.2015 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze