Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád, potíže s kolem. Už na startu jsem byl rozhozený, zlobil se Bárta

Už když ve výsledcích blikl jeho čas, bylo jasné, že tady něco nehraje. Jan Bárta, největší česká naděje pro časovku, kterou odstartovala letošní Tour de France, nabral ztrátu přes minutu a půl a nakonec byl klasifikován na 148. místě. Co mu zabránilo v tom, aby mohl své schopnosti prodat naplno?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i80l14o65s 65V16a79l91y 8206682457592

po defektu kola se NIBALI veze nejmene za tremi auty !! TAK to jsem zvedavy, co  s nim udelaji…. ! ;-D

0/0
5.7.2015 16:58

M40i62l78o98š 59F76i41a63l43a 2240121377982

To je tak, když si frajeři myslej, že je dvě deka navíc nějak strašně znevýhodněj proti soupeřům a to odlehčování jak rámu tak komponentů jdou až na nesmyslnou hranici. Navíc, aby u toho ušetřili to všechno dělaj v Číně. Pak se nemohou divit.

0/0
5.7.2015 12:06

J14a26n 62S76l32a49b43ý 9847339114428

Kdybych nefandil nikomu na Tour, tak Honzovi ano.  Je moc fajn a to, co mu včera přihodilo, je hodně mrzuté. Doufám, že si to v některé z dalších etap aspoň částečně vynahradí.R^R^[>-]

Mimochodem, to by zase Roman mohl takhle nadávat na Shimano. Taky se mu na MČR podělala elektronika

+1/0
5.7.2015 8:58

F13r98a19n16t39i46š62e36k 85D35r69b77o93h51l81a80v 6115757737101

U Romana toho bylo více co se na kole podělalo, přišel tím o mistra ČR. Je to stálý hon na zákazníky v cykloprůmyslu a čím dál více se množí případy prasklých rámů, vidlic, přehazovaček, řetězů a pod. Z Evropy či USA se výroba odstěhovala na Taiwan /kde to je OK/ a do Číny, kde to už tak super není a kvalita v těch šílených množstvích jde do háje. Ceny rostou a kvalita padá. U některých značek mají profíci i 4 rámy na sezonu /nebudu je tady jmenovat/ , což nikdy nebývalo. Mělo by se vrátit povinné testování materiálů ve státních zkušebnách, jak to bylo dříve. Pak se nebude stávat, že vám v kopci zůstanou v ruce řidítka i z kusem vidlice, v menší díře vám praskne zadní stavba a pod.

+2/0
5.7.2015 9:16

P77e75t66r 60S88l27a24b86y28h12o73u17d 1612465940607

Já jsem většinou neměl nejnovější vybavení, ale už mi na kole dokázali prasknout, rám, klika, řidítka, o neustálém praskání drátů v kole ani nemluvě.

0/0
5.7.2015 9:55

F67r35a34n96t61i75š51e72k 44D47r68b34o49h68l42a19v 6585117637371

Používám a v týmu požíváme komponenty Campagnolo - žádná elektrika. Výplety taky Campa. Máme 2 prasklé rámy po hromadném pádu na Bíteši, ale to byly kluci na dně hromady a že jsou rámy prasklé, jsme zjistili až v cíli. Dalo se na nich normálně jet. U Campy po pádu můžete vyměnit třeba jen brzdovou páku, aniž by jste měnili celý mechanismus páky vč řazení. To samé u šaltru a pod. Vše na šroubky a kolíčky. U Shimana a Sramu vyhodíte vše a musíte to koupit celé nové. Dráty nám praskly jen při pádu, pokud někdo najel na výplet.

0/0
5.7.2015 11:52

A41l58o26i22s 31M74a18t82o61u61s26e57k 6561311239746

vyrobky z ciny zacaly jako nizkokvalitni , pak se zlepsily a ted zase zpatky do nizke kvality. Jeden z duvodu je zvysovani nakladu v cine/ hlavne zvysovani mezd/. aby v cine udrzeli podil trhu v prodeji, zase snizuji kvalitu. Idie, vietnam, banglades a pod-rovnikova afrika s nizsimy mzdami jsou pristi vyrobci spotrebniho zbozi./ to jen tak na okraj ;-(

0/0
5.7.2015 18:24

J51a75n 47S12v34o92b25o51d58a 3896475588690

Ale co, začátek těžký, konec dobrý. Hoši, ať Vám to šlape[>-][>-][>-][>-]

+3/0
4.7.2015 21:24

J64a57r60o81s67l28a18v 19R21y74c85h67t67á21ř 2814319219776

I jiný jezdec Bory měl problémy s kolem. Cílem projížděl s ulomenými řidítky. FSA asi vylehčovala až vylehčila....

+4/0
4.7.2015 19:15

F27r55a66n66t82i62š61e13k 48J42o74s63e41f 8375585236967

je otazka jestli taky nelehnul. ja jsem pri padu prerazil karbonovou sedlovku jak nic. taky fsa shodou okolnosti, ale to byla moje blbost...

0/0
4.7.2015 19:40

L14a65d74i87s13l14a65v 39H10o61r44č65i80č43k29a 7464219290134

Nebyl sám,druhému ruply řídítka přece

0/0
4.7.2015 19:12

L13a96d73i96s29l64a78v 75H44o57r43č57i18č54k24a 7764659450894

Asi suprlehké doplňky?

0/0
4.7.2015 19:11

M24a50t10ě37j 81N11o27v46á66k 2983540268307

Nevím jak u časovkářských speciálů, ale u klasických kol nemají důvod nějak moc odlehčovat, minimální váhový limit UCI je 6.8kg a v dnešní době není problém se na něj dostat. Jako amatéři si stavíme i lehčí kola, protože nás nikdo nekontroluje.

0/0
4.7.2015 19:52

F18r54a19n10t39i67š55e33k 34J37o31s80e66f 8135355206667

tam se resi hlavne aerodynamika a rozlozeni hmotnosti. limit plati i pro casovky.

0/0
4.7.2015 20:43

J65i63ř11í 31N14o62v12á68k 3913959128276

Jet na kole, ke kterému už předem nemám důvěru není moc dobrý pocit. A vypadá to, že předtucha se vyplnila a to nejen u Bárty.

0/0
5.7.2015 7:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze