Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další Schumacher ve formuli. Do závodního kokpitu usedl Michaelův syn

Mick Schumacher chce následovat cestu svého táty Michaela, sedminásobného mistra světa formule 1, a poprvé skočil do kokpitu na předsezonních testech formule 4 na okruhu v Oscherslebenu. Šestnáctiletý mladík před měsícem podepsal smlouvu s týmem Van Amersfoort racing, kde bude jeho kolegou Harrison Newey, syn Adriana, šéfdesignera týmu Red Bull.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a15v29l63a 39S10k81l27e73n51á73ř62o77v18á 7859724612

Jo, podoba tam je, jak kdyby mu z oka vypadl :-)

0/0
8.4.2015 23:19

H28o55n95z98a 10K58ř83e42n41e62k 7854474314628

Jeho otec je legenda...Jeho strýc vyhrál 6 závodů...Mick bude opravdu pod velkým tlakem, snad ho ustojí. Uvidíme čeho dosáhne.

+8/0
8.4.2015 16:50

R57o34m30a57n 64K38r24a79t74o19c77h56v27í98l 6206267176654

Před tím prej závodil, pod cizím jménem - nikdo si ho nevšiml.

0/0
9.4.2015 6:47

M26i92c92h69a74l 54J92a56r45o30š 7964470942785

No, nikdo... i iDnes pravidelně informovala, jak si vede.

0/0
6.5.2015 19:14

R51o88m26a38n 57K59r30a44t46o47c79h85v31í53l 6406847316244

Až po tom, co si dal svoje "skutečné jméno".

0/0
6.5.2015 22:56

O55s30k30a38r 68K87o58v74a64ř18í92k 8927823376247

Jako skalní fanoušek Michaela, držím Mickovi pěsti. Bylo by fajn, kdyby se dostal až do F1.

+10/0
8.4.2015 15:41

M97i14l37a82n 81Ž68á56d44n81í55k 9541892883336

já mám pocit že F1 už není ten vysněný vrchol, ale také mu přeji úspěch

+3/0
8.4.2015 15:46

R49o25m60a98n 81K91r73a57t23o30c37h78v82í94l 6226517536644

Pořád je vrchol, stále nic většího neexistuje.

+2/0
8.4.2015 20:57

P51e71t32r 48S12i11n49k55u97l85e 8485813236963

Myslím, že pokud nebude úplnej dřevák, tak to má tutový. Jeho marketingová hodnota je totiž obrovská ( a to je hodně slabé slovo)

+7/0
8.4.2015 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze